ویترین

ویزای کاری پالائو

ویزای کاری پالائو

ویزای کاری پالائو در کنار سایر مجوزهای قانونی، از جمله مدارکی است که شهروندان خارجی برای انجام فعالیت های اقتصادی به آن نیاز خواهند داشت. همه افرادی که می خواهند به عنوان نیروی کار در این کشور کار کنند، علاوه بر ویزا، به اجازه کار نیز نیاز خواهند داشت. این یکی از مسائلی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

  • مدارک لازم برای دریافت این ویزا کدامند؟
  • انواع ویزاهای کار در پالائو کدامند؟
  • چه شرایطی برای دریافت اجازه کار در این کشور وجود دارد؟
  • پروسه دریافت ویزای کار پالائو چگونه است؟

پالائو کی از جزایر زیبا در اقیانوس آرام است و می تواند به یکی از جذاب ترین مقاصد توریستی تبدیل شود. با توجه به این که جزایر تشکیل دهنده این کشور بسیار پراکنده هستند، تنها چند صنعت کوچک در این کشور فعال است. کشاورزی، ماهیگیری و در کنار آن توریسم، مهم ترین صنایع در پالائو به حساب می آیند. 80% از درآمد ناخالص ملی در این کشور را صنعت توریسم ایجاد می کند. در حدود 75% از نیروی کار در این کشور نیز در همین حوزه فعالیت می کنند. آنچه که در رابطه با دریافت مجوز و ویزای کار پالائو باید به آن توجه داشت را مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این گفتار مورد ارزیابی قرار داده اند.

انواع ویزاهای کار در پالائو

در پالائو ویزاهای کاری مختلفی وجود دارد که شهروندان خارجی می توانند برای دریافت آن اقدام کنند. باید به این نکته اشاره کرد که ویزای کار موقت مهم ترین نوع ویزا در پالائو به حساب می آید. این ویزا در اختیار افرادی قرار می گیرد که به دنبال یک کار موقت در پالائو هستند. آن ها می توانند با کارفرمایان بخش خصوصی در این رابطه مذاکره کنند. باید در نظر داشت که فرد پس از این که این ویزا را دریافت کرد، باید برای دریافت اجازه کار نیز اقدام کند.


ویزای کاری مذهبیون یکی دیگر از انواع ویزای کار در این کشور است. مبلغین دینی که از طرف مراکز دینی در پالائو فراخوانده می شوند، می توانند از این ویزا استفاده کنند. نوع دیگر ویزای کار، یک نوع دیگر از ویزای کار موقت است که برای کمتر از 90 روز صادر می شود. کارمند می تواند این ویزا را در شرایط خاص تمدید کند.

شرایط دریافت ویزای کاری کانادا

مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری پالائو

دولت پالائو تمامی شهروندان خارجی که می خواهند وارد این کشور شوند را مورد ارزیابی قرار خواهد داد. یک کارفرما ابتدا باید یک نیروی کار خارجی را استخدام کند. در همین رابطه، ممنوعیت هایی را نیز در نظر گرفته اند که باید به آن ها توجه ویژه داشت. باید گفت که کارفرما است که قبل از استخدام نیروی کار باید مجوزهای لازم را اخذ کند. در نهایت نیروی کار است که باید با ارائه مدارک زیر، ویزای خود را به دست اورد:

  • یک فرم تکمیل شده مجوز استخدام نیروی کار خارجی و غیر مقیم
  • هزینه غیر قابل عودت دریافت ویزا
  • نامه رسمی استخدام یا قرارداد کاری
  • گواهی عدم سوء پیشینه قضایی از کشور مبدا
  • سند اصلی گزارش پزشکی مبنی بر عدم ابتلا به بیماری های واگیر دارد
  • دو سوگندنامه رسمی و امضا شده از کارفرمایان قبلی که نشان دهد فرد حداقل دو سال سابقه کار مرتبط داشته است.

مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری پالائو

پروسه دریافت ویزا برای شهروندان خارجی در پالائو

تمامی بنگاه های اقتصادی در پالائو تلاش می کنند تا نیروی کار بومی را استخدام کنند. بنابراین اولین قدم به صورت پنهان در این رابطه آن است که یک کارفرما تمایل داشته باشند که یک خارجی را استخدام کند. ژاپنی ها یکی از شهروندان با اولویت بالا در این کشور هستند. در حدود 8% از جمعیت این کشور زبان ژاپنی را به عنوان زبان رسمی خود می شناسند.

پروسه کلی در این رابطه را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

پروسه دریافت ویزای کاری پالائو

باید در نظر داشت که بلافاصله بعد از دریافت مجوز کار، فرد باید اقدام به دریافت ویزای کار کند چرا که 60 روز فرصت برای ورود به این کشور و امضای حضوری نامه ها خواهد داشت.

امتیازهای دریافت ویزای کاری فرانسه

باید در نظر داشت که از طریق ویزای کاری یا هر طریق دیگر، امکان دریافت شهروندی در پالائو وجود نخواهد داشت. نهایتا نمی توان انتظار داشت که زندگی در این کشور بتواند یک امتیاز به حساب آید. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که گزینه های متعددی برای کار در خارج از کشور وجود دارد. در حال حاضر مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند راهنمای خوبی برای رسیدن به کار در خارج از کشور برای شما باشند.

بررسی سوالات دقیق درباره ویزای کار پالائو

برخی از مهم ترین نکاتی که درباره ویزای کاری پالائو مطرح می شوند عبارتند از:

  • محدودیت های دریافت ویزای کاری پالائو از نظر سنی چگونه است؟ برای دریافت این ویزا، فرد باید بین 21 تا 60 ساله باشد. به سایر افراد این ویزا تعلق نمی گیرد.
  • هزینه دریافت مجوز کار در پالائو چقدر است؟ برای دریافت مجوز کار باید 50$ (دلار) پرداخت کرد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *