ویزای تحصیلی

دوره های ALEVEL, FOUNDATION, GCSE در انگلستان

دوره های ALEVEL, FOUNDATION, GCSE در انگلستان

ما در این نگارش قصد داریم شما را با دوره های ALEVEL, FOUNDATION, GCSE در انگلستان آشنا کنیم تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید؛ این دوره ها در انگلستان در مدارس و کالج ها جهت آموزش به منظور آمادگی جهت ورود به مقاطع بالاتر تحصیلی و دانشگاه می باشد. اصولا، هدف ما از این مقاله پاسخگویی به سوالات شما پیرامون جزییات دوره های ALEVEL, FOUNDATION, GCSE در انگلستان می باشد. امیدواریم مقاله حاضر بتواند اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما قرار دهد. شما در هر زمینه از مهاجرت تحصیلی می توانید از کارشناسان خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره بگیرید.

تحصیل ALEVEL در انگلستان در 2023

سطح پیشرفته که به لحاظ دانشگاهی با عنوان ALEVEL نامیده می شود، درجه ارائه شده توسط موسسات تحصیلی در انگلستان می باشد که ALEVEL معمولا در طی دوره یک و نیم تا دو ساله تحصیل می شود. در سال 2023 به طور گسترده ای مدرک این دوره به عنوان مدارج علمی معتبر در اکثر کشورها به رسمیت شناخته می شود. معمولا دانشگاه های انگلستان جهت ارزیابی صلاحیت دانشجو برای دوره درجه لیسانس از ALEVEL بهره می گیرند. تحصیل ALEVEL ویژه کدام دانشجویان است؟ ALEVEL بهترین مسیر را برای دانشجویان بین المللی جاه طلب فراهم می کند. دانشجویانی که هدف تحصیل پزشکی یا حضور در دانشگاه های انگلیسی رتبه بالاست. در بخش های پایانی ما به طور تفصیلی درباره شرایط و ضوابط این دوره تحصیلی توضیح خواهیم داد.

برنامه های ALEVEL در انگلستان

ALEVEL (مدارک سطح پیشرفته) یک مدرک تحصیلی مبتنی بر موضوع قبل از ورود به دانشگاه های انگلستان، برای دانش آموزان 16 ساله و بالاتر است. دوره معمولاً دو ساله ارائه میگردد که منجر به کسب مدارک برای ورود به موسسات آموزش عالی در انگلستان و در سراسر جهان می شود. اکثر مؤسسات آموزش عالی دانش آموز را ملزم به کسب نمره مناسب در حداقل 3 موضوع مرتبط درسی می نمایند. خیلی از افرادی که قصد تحصیل در انگلستان را دارند از طریق این پروسه اقدام می نمایند تا شانس تحصیل در انگلستان را افزایش بدهند. این دوره ها معمولا 2 ساله هستند و بدون آن نمی توان برای تحصیل در دانشگاه ها اقدام نمود. مقیاس نمره‌دهی از A* تا E است. دانش‌آموزانی که حداقل استاندارد را بدست نمی آورند، نمره U دریافت می‌کنند. آنها برای دستیابی به E به 40%، برای D به 50%، برای C و غیره به بالای 60% نیاز دارند. هر دانش آموزی که به طور میانگین نمره 80٪ در همه ماژول ها داشته باشد، A * کسب می کند.

تحصیل ALEVEL برای دانشجویان خارجی

در صورتی که دانشجوی خارجی هستید، شما می توانید در دانشکده های زیر ALEVEL را در انگلستان تحصیل کنید:

  • کالج بلربیز
  • کالج کمبریج
  • کالج CATS
  • کالج استقلال چلسی
  • کالج دیوید گیم
  • کالج داف میلر
  • مدرسه بین المللی هنرهای خلاق
  • Kings Education
  • کالج لندزدون
  • کالج لافبروو

دلایل انتخاب ALEVEL در انگلستان 2023

کسانی که دوره های ALEVEL در انگلستان را انتخاب می کنند در غالب موارد نهایتا موفق به اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های این کشور حتی دانشگاه های آکسفورد و کمبریج در سال 2023 می شوند. به طور کلی دلایل انتخاب ALEVEL چیست؟

  • بتوانید هر دانشگاه یا دوره ای را در انگلستان درخواست دهید.
  • از انتخاب موضوعات صحیح برای درجه و جاه طلبی های کاری، از درخواست تا شروع برنامه را پشتیبانی می کند.
  • ساپورت درخواست دانشگاهی ژرف شامل مصاحبه ها و ساپورت نوشتن رزومه
  • جلسات هفتگی با مربیان خصوصی برای هدایت تحصیلی
  • فرصت دیدار از پردیس دانشگاه منتخب فراهم است.

تحصیل دوره های ALEVEL, FOUNDATION, GCSE در انگلستان

دوره FOUNDATION در انگلستان

تحصیل برنامه FOUNDATION روش فوق العاده ای برای غرق کردن در موضوع مورد علاقه تحصیلی می باشد. در طی برنامه یک ساله، توسط توسعه دانش آکادمیکی گسترده، سطح زبان انگلیسی و مهارت های مطالعه، شما برای دوره مورد نظر آماده می شوید. در صورتی که شما نیازمند بهبود سطح آکادمیک یا سطح زبان پیش از شروع برنامه FOUNDATION می باشید، برنامه Extended Foundation پیشنهاد میشود. دلایل انتخاب FOUNDATION چیست؟

  • شما می توانید از 11 مسیر موضوع انتخاب کنید که همگی آموزش کیفیت بالا را پیشنهاد می کنند.
  • برنامه FOUNDATION مسیرهای پیشرفت را به سمت بیش از 80 دانشگاه و 1700 دوره تحصیلی مختلف باز می کند.
  • شما پیشنهاداتی برای پیشرفت مستقیم شرطی از دانشگاههای برتر انگلستان دریافت خواهید کرد.
  • شما از ویورهای IELTS جهت ورود به دانشگاه های برتر بهره خواهید برد.
  • شما بدین وسیله دانش آکادمیکی خود را به همراه 6 متخصص مرتبط با مسیر موضوع FOUNDATION عمیق خواهید کرد.
  • شما می توانید از انتخاب هر دانشگاهی همزمان با حضور در انگلستان سود ببرید. چراکه میفهمید که کجا برای شما مناسب است. (طول این دوره 3 الی 3.5 ترم می باشد و شرایط پذیرش و نیازمندی به مدرک زبان انگلیسی هم IELTS 4.5 است.)

دوره GCSE در انگلستان

در مقایسه دوره های ALEVEL, FOUNDATION, GCSE در انگلستان، دوره GCSE نشانگر گواهی عمومی آموزش متوسطه می باشد. GCSE ها به عنوان یک دوره تحصیلی قبل از رفتن به ALEVEL یا FOUNDATION انتخاب می شود. در صورتی که شما علاقه مند به ادامه تحصیل در انگلستان هستید که منتهی به جذب در دانشگاه شود، پس انتخاب درجات GCSE به شما در این مسیر کمک خواهد کرد. یک نوع برنامه GCSE موسوم به برنامه GCSE پیشرفته هم وجود دارد که این برنامه هم در برخی از کالج ها اجرا می شود. مدت زمان آن هم 3 الی 4 ترم می باشد. اما اگر سن شما 14 الی 15 سال باشد و قبل از پیوستن به GCSE 3 ترمی باشید، شما می توانید به مدت 1، 2 یا 3 ترم به برنامه Pre-GCSE ملحق شوید.

مسیر 2 ساله GCSE در انگلستان

دانشجویان معمولا در این دوره در 9 موضوع به همراه امتحانات شرکت کرده که طول این دوره 2 سال می باشد. شما در واقع می توانید یکی از 5 مسیر آکادمیک وابسته به علایقه و آرزوهای دانشگاهی خود انتخاب نمایید. بهترین برنامه ها می تواند شما را پس از فارغ التحصیلی جهت به دست آوردن کار در انگلستان یاری نماید.

در این برنامه شما می توانید مهارت زبان، مهارتهای آموزشی و فرهنگی را توسعه دهید. شما با تحصیل در انگلستان و در کالج های مطرح این کشور با برترین امکانات آموزشی می توانید این برنامه را ادامه دهید. محدودیت سنی 14 یا 15 سال می باشد. پنج موضوع کلیدی برنامه مسیر GCSE بر مبنای علاقه عبارت است از:

  • حرفه بازرگانی
  • حرفه های هنرهای ابتکاری/ خلاق
  • رشته های علوم انسانی و اجتماعی
  • مهارت ها و رشته های مهندسی و علوم
  • تحصیل پزشکی
دورهمحدودیت سنینمره IELTSمدت زمان دورهشهریه به £ (پوند)
GCSE14 الی 16 سال5.02 سال8120
FOUNDATION16 سال و نیم به بالا4.63 یا 3.5 ترمغیرقابل دسترس
ALEVEL15 سال و نیم به بالا5.53 الی 5.5 یا 6 ترمغیرقابل دسترس

دوره های پایه ALEVEL, FOUNDATION, GCSE در انگلستان

هدف از دوره های ALEVEL, FOUNDATION, GCSE در انگلستان، آمادگی بهتر و سریعتر جهت ورود به دوره دانشگاهی مورد علاقه است. تمامی این 3 دوره تحصیلی در کالج پیشنهاد شده اما برای کلیه دانشگاه های انگلستان و دنیا معتبر می باشد. ما در این مقاله درباره شرایط و ضوابط دوره های ALEVEL, FOUNDATION, GCSE در انگلستان توضیح دادیم. مسلما دست یابی به موفقیت مهاجرتی بدون پشتیبانی یک وکیل باتجربه امری دست نیافتنی است. ما به شما پیشنهاد می کنیم که در هر مرحله از اقدام به مهاجرت به انگلستان یا سایر کشورها با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره انجام دهید.

امتیاز دهید

2 دیدگاه برای “دوره های ALEVEL, FOUNDATION, GCSE در انگلستان

  1. K گفت:

    سلام و وقت بخیر
    با چه شرایطی برای این کالج ها میشه بورسیه گرفت

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      این کالج ها بورس نمیدن و اگر به فکر بورس هستید برای برخی از رشته ها بهتره که برای کشور دیگه ای اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *