ویزای کاری

حقوق کارگر ساده در آلمان برای ایرانیان چند یورو است؟

حقوق کارگر ساده در آلمان

در طی سال های اخیر کار در آلمان به موضوع داغی برای هموطنان ایرانی تبدیل شده است و اطلاع از حقوق کارگر ساده در آلمان 2023 موضوع بسیار مهمی است. آمارهای سال جدید نشانگر آن است که درآمد کارگران آلمانی در کل اتحادیه اروپایی بعد از درآمد کارگران لوکزامبورگی و دانمارکی در رتبه سوم قرار دارد. این سطح درآمدی حدود 3300€ (یورو) در ماه می باشد که با توجه به سطح مهارتی، سابقه کار، میزان تحصیلات، جنسیت، نوع بخش اقتصادی و پارامترهای دیگر متغیر می باشد. بر این اساس، مدیر IT پردرآمدترین شغل کارگران آلمانی و شهر نورنبرگ بهترین شهر برای کار در آلمان می باشد.

  • میانگین درآمد در آلمان چقدر می باشد؟
  • بهترین مشاغل آلمان برای کار ایرانی ها کدامند؟
  • بهترین بخش برای کار در آلمان چیست؟
  • شرایط برای دریافت ویزای کار آلمان چیست؟
  • شرایط دریافت ویزای جاب سیکر آلمان چیست؟
  • شرایط برای دریافت ویزای کار آلمان چیست؟
  • بهترین و سریعترین روش جهت اخذ مجوز اقامت دائمی آلمان چیست؟
  • حقوق کارگر ساده در المان به پول ایران چقدر است؟
  • حقوق کارگر ساختمانی در المان چقدر است؟

اما واقعیت های آماری گویای این مطلب مهم است که از بین مشاغل دائم، نیمه وقت، قراردادی و خویش کارفرمایی مشاغل مربوط به خویش کارفرمایی در آلمان بیشترین درآمد را از آن خود می کند. به خاطر داشته باشید که مشاغل بخش مدیریت و بازرگانی جزء بهترین بخش اشتغال در آلمان و مدیر کل بهترین شغل موجود در آلمان می باشد. با این توضیحات اگر شما هم متخصص در رشته شغلی خاصی بوده و علاقه مند کار در آلمان 2023 هستید حتما از مشاوره های برتر کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برخوردار شوید.

حقوق کارگر ساده در آلمان به پول ایران

حقوق کارگر ساده در آلمان به پول ایران بستگی دارد که به اینکه شما در چه حوزه ای از صنایع و مشاغل آلمان مشغول به کار هستید. معمولا کارگر ساده در آلمان در حوزه گردشگری و رستوران و خدمات و فروشندگی و ساخت و ساز مشغول به کار می شود. حقوق کارگر ساده در آلمان به پول ایران اگر ساعتی محسوب شود و یا پروژه ای و پورسانتی باشد باهم مختلف است. اما می توان گفت که به صورت میانگین حقوق کارگر ساده در آلمان به پول ایران در یک ساعت 12€-15€ (یورو) به نسبت شغل شما است. حال اگر شما مانند یک کارمند تمام وقت به عنوان کارگر در ساده کار کنید مبلغی حدود 3000€ (یورو) در یک ماه دریافت خواهید کرد که به پول ایران مبلغی حدود 165600000 تومان خواهد شد.

حقوق کارگر ساده در آلمان

آیا قصد دارید برای کار به آلمان مهاجرت کنید؟ اگر چنین است، ممکن است تعجب کنید که چقدر می توانید در این کشور درآمد کسب کنید. طبق گزارش اداره آمار فدرال آلمان، متوسط ​​حقوق ناخالص سالانه در سال 2024، 67350€ (یورو)، معادل درآمد ماهانه حدود 5000€ (یورو)، قبل از مالیات است. درک حقوق ناخالص سالانه، حقوق متوسط ​​و تفاوت بین حقوق ناخالص و خالص بسیار مهم است. دانستن حداقل دستمزد آلمان و محاسبه متوسط ​​حقوق ناخالص ماهانه می تواند بر برنامه ریزی مالی شما به عنوان یک مهاجر تأثیر زیادی بگذارد.

شرایط حقوق کارگر ساده در آلمان

بر اساس نتایج تحقیق حاضر، میانگین حقوق کارگر ساده در آلمان (حقوق ناخالص) حدود 5171€ (یورو) اما حقوق خالص کارگر ساده آلمانی حدود 3300€ (یورو) در ماه می باشد. در واقع اختلاف بین این دو رقم درآمدی در کشور آلمان 36% می باشد. شرایط درآمدی در آلمان گویای این واقعیت مهم است که 99% کارگران آلمانی به سطح درآمدی حدود 1300€ (یورو) دست یافته و فقط 7% آلمانی ها به حقوق 10000€ (یورو) دست می یابند. بد نیست بدانید که بالاترین درآمد مربوط به حقوق کارگران ساده در آلمان متعلق به مدیر IT با متوسط درآمد 7315€ (یورو) می باشد.

جدول زیر نشانگر پردرآمدترین مشاغل کشور آلمان در سال 2023 می باشد:

شغلمیانگین درآمد ناخالص سالانه (به یورو)
توسعه گر نرم افزار54042€
مهندس55467€
مدیر پروژه IT70258€
مدیر پروژه56456€
مدیر86560€
مهندس نرم افزار61223€
مدیر IT87789€
مدیر منابع انسانی79457€
مهندس تحقیق60857€
مهندس برق56113€

اما از این جالبتر اینکه بهترین شهر آلمان برای کار و درآمد زایی با کمال تعجب شهر نورنبرگ می باشد. متوسط حقوق کارگر ساده در نورنبرگ حدود 68939€ (یورو) در سال و حدود 5744€ (یورو) در ماه می باشد. جدول زیر نشانگر همین واقعیت مهم می باشد:

شهرمیانگین درآمد ناخالص (به یورو)
نورنبرگ68939€
کلن57780€
دوسلدروف66050€
اشتوتگارت63949€
هامبورگ61077€
فرانکفورت68869€
مونیخ66718€
برلین54822€

تامین هزینه زندگی در آلمان از این طریق به راحتی ممکن می شود.

حقوق خالص کارگر ساده در آلمان

اگر بخواهیم حقوق کارگر ساده در آلمان را بعد از احتساب مالیات After Tax بیان کنیم بایستی ابتداء این را بدانیم که متوسط درآمدی آنها در دسته مالیاتی  %14 تا 42% قرار می گیرد. و در آلمان نیز معمولا با نرخ 28% مورد محاسبه قرار می گیرد. بر این اساس میانگین درآمد خالص ماهیانه یک کارگر ساده در آلمان در حدود €2730 (یورو) می باشد. که اگر متوسط هزینه زندگی فردی را در آلمان ماهیانه حدود €1800 (یورو) در نظر بگیریم متوجه این نکته مهم می شویم که تعادل کار و زندگی کارگران در آلمان 2023 کاملا برقرار است:

مقایسه دخل و خرج و پس انداز در آلمان

حقوق کارگر ساختمانی در المان چقدر است؟

محدوده حقوق متوسط ​​برای یک کارگر ساختمانی بین 34939€ (یورو) تا 56895€ (یورو) است. به طور متوسط، مدرک دبیرستان بالاترین سطح تحصیلات برای یک کارگر ساختمانی است. این تجزیه و تحلیل غرامت بر اساس داده های نظرسنجی حقوق و دستمزد است.

شرایط جهت دریافت ویزای جاب سیکر آلمان

آلمان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای کار و زندگی در اروپا محسوب می شود. و از همین رو نیز خیلی از نیروهای متخصص و تحصیلکرده خارجی به دنبال کار در این کشور هستند. اعطای ویزای جاب سیکر Job Seeker با هدف جستجوی شغل در کشور آلمان سبب شده تا توجه کارجویان خارجی بیش از پیش به این کشور جلب شود. ویزایی که تاریخچه صدور آن به سال 2012 میلادی برمی گردد. ویزایی که به مدت 6 ماه اعتبار اقامتی داشته و متقاضیان در طی این مدت می توانند در بازار کار آلمان بدنبال کار باشند.

اما شرایط لازم برای درخواست این ویزای آلمان از این قرار است:

شرایط درخواست ویزای جاب سیکر آلمان 2023
شرط اولداشتن مدرک کارشناسی معتبر
شرط دومداشتن حداقل 5 سال سابقه کاری مرتبط با رشته تخصصی
شرط سومبرخورداری از بیمه سلامت معتبر
شرط چهارمارائه مدرک اثبات تمکن مالی کافی

علاوه بر این به متقاضیان توصیه می شود جهت بالا بردن شانس ویزایشان ارائه مدرک زبان آلمانی نیز لازم است. با این توضیح اکنون به معرفی مدارک لازم جهت درخواست ویزای جاب سیکر آلمان می پردازیم:

  • فرم درخواست ویزای بلند مدت آلمان
  • پاسپورت ملی معتبر
  • 3 قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی اسکان در آلمان
  • بیمه سلامت
  • کاور لتر
  • مدرک آکادمیک
  • رزومه یا CV
  • گواهی تمکن مالی کافی

نکته قابل ذکر اینکه ویزای جاب سیکر قابل تمدید نیست و در ضمن دارندگان آن ضمن کاریابی همچنین مجاز هستند تا در هفته تا 10 ساعت کار پاره وقت نیز بکنند. ولکن پس از یافتن کاری متناسب با تخصص 2 گزینه ویزایی پیش روی آنها خواهد بود:

شرایط جهت دریافت ویزای جاب سیکر آلمان

در واقع در اغلب موارد کارفرمای آلمانی اسپانسر شما خواهد شد و برای اخذ اقامت و مجوز کار آلمان از طرف کارجو بایستی به آژانس فدرال کار مراجعه کرده و برای دریافت تاییدیه بازار کار آلمان اقدام کند. مبنای آژانس فدرال کار آلمان در صدور تاییدیه کار نیز قرارداد شغلی مابین کارجو و کارفرماست.

تست بازار کار آلمان

در ضمن کارگران پس از 5 سال کار و زندگی صلاحیت درخواست مجوز اقامت دائمی آلمان را نیز به دست می آورند. نکته آخر اینکه دارندگان ویزای کار آلمان با همین ویزا می توانند خانواده اشان را از طریق درخواست ویزای الحاق خانواده به آلمان بیاورند و این هم جزء دیگر مزایای کار در این کشور محسوب می شود.

مقایسه حقوق کارگر ساده در آلمان با اروپا

آلمان بهشت کارگران صنعتی دنیا است که کارگران در آن علاوه بر دسترسی به بازار کار پر رونق همچنین از سطح درآمدی فوق العاده بالایی هم برخوردارند. بر اساس مطالعات میدانی ما، حقوق کارگر ساده در آلمان 2023 حدود 3300€ (یورو) در ماه و حدود 39712€ (یورو) در سال می باشد. این سطح درآمدی تقریبا دو برابر سطح حقوق کارگر ساده در اروپا است. واقعیت مهمی که نمودار زیر نیز به خوبی نشانگر آن است:

نمودار مقایسه میانگین درآمد ماهیانه آلمان با اروپا

اما در مقایسه با کشورهای اروپایی، حقوق کارگر ساده در آلمان بعد از حقوق کارگران لوکزامبورگی و دانمارکی در رده سوم درآمدی قرار دارد. همانطوریکه در نمودار پایین هم مشاهده می شود، متوسط حقوق کارگر ساده در لوکزامبورگ با مبلغ حدود 3990€ (یورو) در جایگاه اول اروپا بعد از آن دانمارک با 3500€ (یورو) در جایگاه دوم و سپس آلمان با 3300€ (یورو) در رتبه سوم اروپایی قرار دارد:

مقایسه میانگین درآمد خالص ماهانه در 3 کشور پردرآمد اروپایی

پارامترهای موثر بر حقوق کارگر ساده در آلمان

عوامل مختلفی هستند که می تواند بر سطح میانگین حقوق کارگر ساده در آلمان تاثیر بگذارد. از جمله این موارد می توان به سوابق کاری، میزان تحصیلات فرد، نوع حرفه یا شغل متقاضی و … اشاره نمود. حتی سطح مهارت زبان آلمانی نیز ممکن است بر حقوق کارگران در آلمان تاثیرگذار باشد. بر اساس گزارشات آماری موجود می توان چنین استنباط کرد که بهترین شرایط برای کار و کسب درآمد در آلمان شامل رعایت موارد زیر می باشد:

  • بهترین رده سنی: 39- 44 سال
  • بهترین شرایط زبان: مدرک زبان آلمانی در سطح B1
  • مهم ترین مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
  • بهترین سابقه کاری: بالای 5 سال سابقه
  • بهترین رشته شغلی: مدیریت و بازرگانی
  • مناسب ترین نوع شغلی: مشاغل خویش کارفرما

مطمئنا برای متقاضیان کار در آلمان نیز جالب است که از میان انواع مشاغل نیمه وقت، دائم، قراردادی و خویش کارفرمائی در کشور آلمان پردرآمدترین نوع شغلی از مشاغل خویش کارفرما با سطح حقوق ماهیانه حدود 5919€ (یورو) می باشد:

نمودار میانگین درآمدی در آلمان بر حسب نوع مشاغل

شرایط برای دریافت ویزای کار آلمان

ویزای کار آلمان 2023 ویژه کارگران ماهر خارجی هم برای اقامت در آلمان و هم کار در رشته تخصصی خود می باشد. این ویزا به دارنده آن حق ورود و کار در آلمان را برای مدت حداکثر 2 سال می دهد. مضافا اینکه دارنده این نوع ویزای آلمان همچنین از امکان تمدید و حتی در مراحل بعدی تبدیل به بلوکارت اتحادیه اروپا نیز برخوردار است. اما با توجه به هدف متقاضیان از کار در کشور آلمان، افراد ممکن است به دو روش ویزای بلند مدت آلمان را درخواست کنند:

  • استخدام: اگر چنانچه متقاضی دارای پیشنهاد کاری معتبری باشد.
  • خویش کارفرمایی: اگر چنانچه متقاضی بخواهد در آلمان شرکتی را راه اندازی و یا به عنوان فریلانسر کار بکند.
  • کارجو: اگر فرد همزمان با اقامت آلمان به دنبال شغلی مناسب برای خود باشد.
  • کار در قبال دریافت خدمات: مخصوص جوانانی که مایل به یادگیری فرهنگ و زبان آلمانی هستند.
  • ویزای هالیدی ورکینگ: مخصوص جوانان کشورهایی که با آلمان قرارداد کاری دو جانبه ای دارند.

پارامترهای موثر بر حقوق کارگر ساده در آلمان

شرایط جهت اخذ کارت آبی اروپا در آلمان

گزینه دیگر برای کار در آلمان درخواست بلوکارت اتحادیه اروپایی (EU) می باشد. برخلاف گزینه اول که در مطالب فوق به توضیح آن نیز پرداخته شد، بلوکارت یا کارت آبی اتحادیه اروپا اصلا ویزا نیست بلکه یک نوع مجوز اقامتی است که تا 4 سال نیز اعتبار دارد. مجوزی که مخصوص نیروهای متخصص دانشگاهی است. به منظور دریافت آن نیز متقاضی ضمن داشتن پیشنهاد شغلی Employment offer بایستی معیار حداقل سطح شغلی را نیز تامین بکند که از قرار زیر است:

حداقل سطح درآمد ناخالص سالانهمتقاضی
€44800 (یورو)در هر رشته شغلی
€34944 (یورو)در رشته های ریاضیات، IT، علوم زیستی و یا مهندسی

نکته جالبتر اینکه دارندگان بلوکارت اتحادیه اروپا (EU) پس از فقط 33 ماه از اقامت در کشور آلمان می توانند به مجوز اقامت دائمی این کشور برسند. از آن جالبتر نیز اینکه:

شرایط دارندگان بلوکارت آلمان

شرایط و مدارک برای اخذ ویزای کار آلمان

بر اساس قوانین جدید آلمان، کلا متخصصان دانشگاهی (دارای مدرک آکادمیک) و کارگران ماهر (دارای مدرک فنی حرفه ای) حق درخواست ویزای کاری آلمان را دارند. اما چگونه؟ اولا متقاضیان بایستی بر اساس لیست مشاغل مورد نیاز آلمان اقدام کرده و ثانیا پیشنهاد کاری معتبری داشته باشند و ثالثا مدرک آنها با مدرک آلمانی معادل سازی گردد. برای این منظور گردآوری مدارک لازم جهت مراجعه به سفارت آلمان و انجام مصاحبه با سفارت الزامی است. اما این مدارک عبارتند از:

  • 2 قطعه عکس پاسپورتی گرفته شده در طی 3 ماه اخیر
  • قرارداد کاری معتبر
  • دو فرم درخواست کامل شده
  • بیمه سلامت
  • پاسپورت ملی
  • گواهی سکونت
  • تاییدیه آژانس کار فدرال
  • رزومه یا CV
  • مدرک تحصیلی یا حرفه ای
  • کاور لتر
  • هزینه ویزای کار حدود 75€ (یورو)
  • گواهی عدم سوء سابقه

ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره حامی و پشتیبان شما در تمامی مراحل مهاجرت به کشور آلمان و اخذ اقامت اروپایی هستیم. پس با تماس از طریق کارشناسان این موسسه از مشاوره های رایگان بهره مند شوید.

سوالات درباب حقوق کارگران در آلمان

سوالات علاقه مندان به کار در آلمان 2023 از قرار زیر است:

  • متوسط درآمد کار در کشور آلمان چقدر می باشد؟ در حال حاضر این رقم حدود 3300€ (یورو) می باشد.
  • هزینه درخواست ویزای کار آلمان چقدر است؟ 75€ (یورو) هزینه درخواست انواع ویزای اقامت بلند آلمان از جمله ویزای کار آلمان می باشد.
  • بهترین نوع مشاغل برای کار در آلمان چه نوع کاری است؟ مشاغل خویش کارفرما با سطح حقوق ماهیانه حدود 5919€ (یورو) جزء بهترین انواع شغلی و بخش مدیریت و بازرگانی بهترین بخش محسوب می شود.
  • بهترین شغل حال حاضر آلمان چیست؟ مدیر IT با متوسط درآمد 7315€ (یورو) بهترین نوع کار در کشور آلمان محسوب می شود.
  • تفاوت کار در آلمان با کار در اتریش چیست؟ افرادی که کار در اتریش را در دستور مهاجرت خود قرار می دهند، باید در یک سیستم امتیاز بندی، امتیازات زیادی را به دست آورند.
  • امتیازات مهم دریافت ویزای جاب سیکر آلمان در چیست؟ جستجوی کار در آلمان به مدت حداکثر 6 ماه و نیز انجام کار به مدت 10 ساعت در هفته از امتیازات خاص این ویزاست.
  • شروط مهم دریافت ویزای جاب سیکر آلمان چیست؟ داشتن مدرک لیسانس به بالا، سابقه کاری، تمکن مالی کافی و بیمه سلامت معتبر از جمله شروط مهم آن محسوب می شود.
  • مدت اعتبار ویزای کار آلمان چقدر است؟ ویزای مذکور بسته به قرارداد کارگران از 1 تا 3 سال معتبر است.
4.4/5 - (10 امتیاز)

94 دیدگاه برای “حقوق کارگر ساده در آلمان برای ایرانیان چند یورو است؟

  1. محسن گفت:

    سلام لطفا ‌سوال پاسخ دهید سن تا چند سالگی میشه برای کار رفت؟ اگر بالای 40 باشه و مدرک دیپلم و سابقه 5سال منظورم هست. تشکر:-)

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به حوزه فعالیت شما داره اما خیلی سخت میشه از این طریق مهاجرت کرد.

  2. ابراهیم گفت:

    سلام و درود بنده کارشناسی مدیریت بازرگانی رو دارم چطوری اقدام کنم برای ویزای کاری آیا شانسی دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حال حاضر باید شما بتونید یک پیشنهاد کاری از این کشور دریافت کنید.
      در نظر داشته باشید که این ویزا، در صورتی به شما تعلق می گیره که شما حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط داشته باشید

  3. روح اله سامی گفت:

    بنام خداوند بخشنده مهربان سلام علیکم و لطفاً با بنده تماس بگیرید بنده دوست دارم مهاجرت کنم مشاوره و کمک لازم دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      لطفا شماره تماس از خودتون قرار بدید یا برای تماس سریع تر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  4. اشرفی گفت:

    سلام، با ارشد مدیریت بازرگانی بین الملل شانسی وجود داره؟ این رشته حتما زبان آلمانی لازم داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به آلمان از این طریق علاوه بر این که باید زبان آلمان رو بلد باشید، داشتن سابقه کار هم مهم هست

  5. ایمانی گفت:

    سلام. من 32سالمه دیپلم تجربی دارم شغلم گچ کاریه
    یه مدتی هم بافندگی فرش ماشینی کرده ام
    یه مدرک هم از صنایع دستی دارم که برا تراش سنگ قیمتی و نیمه قیمتی هستش
    مدرک هیچ زبانی رو ندارم فقط یکم انگلیسی بلدم در حد متوجه شدن
    میخوام مهاجرت کنم لطفا راهنمایی کنید که میشه اقامت بگیرم و تو این رشته ها میتونم کار پیدا کنم یا نه، کلا چجوریه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر قصدتون مهاجرت به آلمان هست، شما باید مدرک b2 زبان آلمانی رو داشته باشید بعلاوه این که مدرک فنی که در اختیار دارید معتبر باشه و شما 3 سال سابقه کار مرتبط با اون رو هم داشته باشید

  6. محمد بهرامی گفت:

    سلام بنده مربیه بدنسازی هستم و خانومم مربی کاراته آیا میتوانیم در آلمان کار کنیم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که مدرک معتبر داشته باشید و همچنین به زبان آلمان مسلط باشید بله می تونید

  7. جهانی گفت:

    سلام روز بخیر
    من32سالمه ،15سال سابقه کار در صنعت آسانسور دارم ،درحال حاضر مدیر فنی در یک شرکت آسانسوری هستم ،کارشناسی بازرسی جوش ،وکاردانی برق صنعتی دارم،ایا میتونم اقدام کنم واسه کار در اروپا مثلا آلمان ،واینکه اگر شما واسم مهیا کنید طبق قرارداد دوماه از حقوق ماهیانه برای شما خواهد بود

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      همکاران من به زودی با شما تماس خواهند گرفت

  8. علیرضا گفت:

    سلام وقت بخیر من ۳۷ سالمه مجرد میخواستم ببینم برای کارگر ساده برای کشور های غیر از ترکیه نیرو نمیخواهید درضمن کارهای برق ساختمان . نگهبانی . اپراتور دستگاه جوش تخصص دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      آلمان یکی از کشورهایی هست که این فرصت رو در اختیار شما قرار می ده. باید مدرک B2 زبان آلمانی داشته باشید.
      البته کشورهای حاشیه خلیج فارس هم می تونه برای بسیاری کشورهای مناسبی باشه

  9. آرجان گفت:

    سلام من مدرک فوق دیپلم علوم انسانی دبیر دارم آیا من می توانم در آلمان به کار دولتی دست یابم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مدرک کاردانی در آلمان مثل یک دوره اضافه در دانشگاه می مونه ولی به عنوان مدرک دانشگاهی حساب نمی شه.
      شما باید در نظر داشته باشید که با داشتن مدرک B2 زبان آلمانی و استفاده از ویزای جستجوی کار آلمان می تونید وارد این کشور بشید و دنبال کار بگردید.

  10. مجید گفت:

    سلام بنده نقاش خودرو هستم بیشتر از بیست سال سابقه کار دارم مدرک فنی حرفه ای هم دارم آیا میتونم در آلمان به این فعالیت ادامه بدهم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      شرایط سنی شما خیلی مهم هست.
      در صورتی که کمتر از 40 سال سن دارید، با دریافت مدرک b2 زبان آلمانی می تونید شانس داشته باشید

  11. علی گفت:

    سلام کار من حساب داری در فروشگاه است برای من کار در المان هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که مدرک دانشگاهی در این رابطه دارید بله

  12. آروین گفت:

    سلام
    من یک آشپز حرفه ای هستم بنده دیپلم دارم و مدرک B1دارم آیا میتوان از طریق ازدواج به آن کشور بروم و میانگین درامد یک آشپز چقدر است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله از طریق ازدواج مدرک A1 داشتن هم کفایت می کنه

  13. محمد گفت:

    سلام.من لیسانس ساخت و تولید دارم اما ۱۰سال هست که در زمینه صنایع چوب و دکوراسیون داخلی فعالیت دارم چندتا هم مدرک فنی حرفه ای دارم .به نظرتون میتونم برای کار تووالمان اقدام کنم ؟سنمم ۳۱سال هست..

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله قطعا می تونید در این زمینه اقدام کنید به این شرط که مدرک B2 زبان آلمانی داشته باشید

  14. محمد گفت:

    من کارم طرح سنگ طرح چوب ابنما و کباب پز ومیز صندلی بتنی تو باغ وویلا هست ایا واسه من کدام کشور کار هست تحصیل هم فقط سیکل گرفتم خواهش میکنم جواب بدین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای این که بتونید به عنوان یک شهروند خارجی واجد شرایط کار در خارج از کشور بشید، حتما باید دیپلم 12 ساله داشته باشید

  15. مهدی شیر محمدی گفت:

    سلام جناب یک کشور بهم معرفی کنید که درآمد زیادی داشته باشد برای شغل رانندگی و کارگر ساده
    مثلا کشور کویت خوب است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما به عنوان ایرانی نمی تونید توی این کشور کار کنید.
      با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند

  16. آروین گفت:

    سلام 35 سالمه و کاردانی حسابداری دارم و حدود 3 سالی میشه که شغلم رانندگی اتوبوس جاده ای هست.تا حدودی انگلیسی حرف میزنم اما المانی نمتونم.اگه بخوام در خواست اقامت کاری بدم باید از کجا شروع کنم؟چقد پول نیاز هست برای مهاجرت به المان و مستقر شدن؟همسر و فرزند 3 ساله دارم اونارو چجوری و کی میتونم ببرم؟بزرگواری میکنین 0 تا 100 یه توضیح اجمالی بدین در این خصوص؟کجا باید برم و تقاضا بدم و چقد پول نیاز هست و چقد طول میکشه تا بتونم برم ؟
    در کل کمی استرس دارم برای مهاجرت چون دقیق نمیدونم اون ور چه شرایطی در انتظارمه اما خب در این عین حال خوش بینم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      توصیه می کنم اول مقاله کار در آلمان رو مطالعه کنید و اطلاعات خودتون در زمینه ویزای جستجوی کار آلمان رو افزایش بدید

      در صورت تمایل می تونید با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا همکاران من شما رو بیشتر راهنمایی کنند

  17. محمد گفت:

    سلام من مدرک زبان B1 المان دارم با رشته تجربی ایا میتوانم اقامت ۱۰ ساله بگیرم یا بیشتر پناه جویی خوب است ایا

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما که مدرک زبان دارید، می تونید با یک مدرک فنی و البته سابقه کار وارد آلمان بشید. دلیلی برای پناهجویی شما وجود نداره

  18. samjalpoor گفت:

    سلام برای استاد کار قالبندی و ارماتور بندی در المان کار هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید از ویزای جستجوی کار آلمان استفاده کنید.

  19. محمد حسین گفت:

    سلام من ۲۸ سالمه و فوق دیپلم ک
    مکانیک دارم ۵ سال بیمه و نزدیک به ۱۰۰ میلیون پس انداز دارم در زمینه های تدوین و فروش و استارت آپ دوره های رو تو آموزشگاه های معتبر گذروندم بنظر تون من هم شرایط مهاجرت به آلمان رو دارم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک B2 زبان آلمانی رو دریافت کنید

  20. محمد گفت:

    سلام . من لیسانس حسابداری و لیسانس حقوق دارم و ۱۳ ساله کارمند دولت و ۳۸ ساله هستم و ایا امکان پیدا کردن شغل و مهاجرت به آلمان رو دارم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که بتونید در سطح B1 زبان آلمانی تسلط داشته باشید بله می تونید ولی سریع تر باید اقدام کنید بخاطر شرایط سنیتون

  21. مهرداد گفت:

    سلام
    بنده 20 ساله هستم و مدرک دیپلم برق خودرو دارم اما تخصص واقعی من که به آن مشغولم و کارفرما هم هستم سیمپیچی یعنی تعمیرات الکتروموتور و مونتاژ تابلو برق را استاد هستم و برای دریافت مدرک مهندسی برق مشکلی ندارم و سوالم این است که آیا این دو رشته از مهندسی برق یعنی تعمیر و مونتاژ الکتروموتور و تابلو برق آیا مورد قبول رشته های مهندسی برق هستن یا خیر؟
    از بابت دریافت مدرک زبان توانایی بالایی در درک زبان های مختلف دارم و در سریعترین زمان میتوانم آنرا بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید برای دوره اوسبیلدونگ در آلمان اقدام کنید که مسیر مناسبی برای مهاجرت داره و از طرفی می تونید با گرفتن مدرک دانشگاهی خودتون شانس مناسب تری برای کار پیدا کنید.
      در نظر داشته باشید که حوزه های برق در آلمان به شدت مورد نیا هست

      1. مهرداد گفت:

        یعنی با شرکت در این دوره حتی نیازی به مدرک دانشگاهی ندارم؟ اگر شرط حرفه ای بودن در کار تخصصی خودم باشد از هیچ آزمونی هراسی ندارم
        آیا بدون نیاز به مدرک دانشگاهی در این آزمون مهندسان را از روی قدرت عمل و تجربه امتیازبندی می‌کنند؟

        1. امیر جلالی گفت:

          این دوره ها یک دوره آموزش فنی حرفه ای هست که به افراد زیر 25 سال با مدرک B2 زبان آلمانی توصیه می شه. به این افراد در دوره های 1 تا 3 ساله یک تخصص به صورت حرفه ای آموزش داده می شه و بعد از اون، هر فرد می تونه وارد بازار کار بشه.

          1. مهرداد گفت:

            سلام
            متاسفانه آخرین دیدگاه ها رو اشتباهی ارسال کردم
            قربان آیا بعد از این دوره میتونم برای خود کسب و کار راه اندازی کنم یا باید در جایی مشغول به کار و استخدام بشم؟

          2. امیر جلالی گفت:

            هر دو راه با توجه به شرایط کلی برای شما امکان پذیر هست

      2. مهرداد گفت:

        سلام
        یعنی میتونم بدون داشتن مدرک دانشگاهی و فقط با داشتن مدرک زبان آلمانی در این دوره شرکت کنم؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بله این دوره ها کلا دوره های آموزشی هستند. شما باید مدرک دیپلم 12 ساله داشته باشید و نیازی به دوره دانشگاهی نیست

          1. مهرداد گفت:

            سلام
            آقای جلالی روند شرکت در این دوره ها چیست؟
            آیا باید هزینه ای برای شرکت در دوره آوسبیلدونگ پرداخت کنم؟ چون نمی‌شود که رایگان هم بهت آموزش بدن هم حقوق
            مدرک دیپلم رو چگونه و کجا باید ترجمه کنیم؟

          2. امیر جلالی گفت:

            سلام
            شما باید زیر 25 سال سن داشته باشید و مدرک B1 حداقل مدرک زبانی هست که نیاز دارید.
            این دوره ها به این صورت هست که معمولا یک سال آموزش داره و بعد وارد بازار کار می شید. شاید در دوره آموزش مجبور بشید که پولی رو پرداخت کنید اما بیشتر از دوره ها همراه با حقوق هست و شما می تونید اطلاعات دقیق رو با توجه به این که توضیحات هر دوره کاملا در سایت هست، در اطلاع رسانی که انجام شده مطالعه کنید.
            در نظر داشته باشید که حقوق در این دوره ها روی حداقل خودش قرار داره و چیزی نیست که بتونید روش حساب ویژه باز کنید اما شما ممکنه به اندازه یک نیروی کار مجبور باشید کار کنید

  22. سعید گفت:

    سلام من سنگ کار وآجر نما کار بنای ساختمان هستم با تجربه ایا برای کار استاد ساختمان هم نیرو میخاد این کشور؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله به شرط این که مدرک B2 زبان آلمانی داشته باشید

  23. فخری اشکو گفت:

    سلام من ۴۲ سالمه فوق لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی هستم ۱۸ سال سابقه کار آموزشی دارم امکان کار برام هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای رسیدن به کار در آلمان باید از ویزای جستجوی کار این کشور استفاده کنید و با توجه به شرایط سنی که دارید باید سریع تر اقدامات لازم رو انجام بدید

  24. دانیال گفت:

    سلام من ۲۰ سالمه دانشجوی ترم ۳ تربیت بدنی
    حالا از طریق تحصیل یا برای کار کردن به هر نحوی چطوری میتوانم مهاجرت کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام شما می تونید بعد از دریافت مدرک کارشناسی و به دست اوردن سابقه کار، برای کار به آلمان مهاجرت کنید یا اینکه برای دریافت مدرک ارشد

  25. Taj گفت:

    سلام من ۱۷ سالمه و در پایه یازدهم رشته تجربی مشغول به تحصیل هستم
    میخواستم بدونم برای تحصیل در آلمان داشتن یا نداشتن دیپلم و یا رتبه ی کنکوری فرقی می‌کنه یا نه؟
    و اگر به زبان آلمانی مسلط نباشید کار پاره وقت بهتون میدن یا نه؟
    ممنون میشم پاسخگو باشید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای ورود به دانشگاه های آلمان باید دیپلم 12 ساله داشته باشید و همچنین در دانشگاه دولتی قبولی دریافت کرده باشید.
      برای تحصیل توی این کشور شما باید مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی هم داشته باشید.
      اگر به زبان آلمانی تسلط نداشته باشید پیداکردن کار خیلی سخت میشه واستون

  26. محمد جواد گفت:

    سلام من لیسانس مکانیک خودرو دارم
    از دانشگاه دولتی فنی حرفه ای
    شانسی برای ورود دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر به زبان آلمانی تسلط داشته باشید، حداقل 3 سال سابقه کار ارائه بدید و سنتون مناسب باشه، بله می تونید

  27. Morteza گفت:

    سلام من الان ۱۷ سال سن دارم و تا سوم راهنمایی یعنی کلاس نهم درس خوانده ام و دیگر ادامه ندادم ولی ۲ سال است که مشغول به مکانیک خودرو هستم و در نمایندگی ایران خودرو کار میکنم. و میخوام در سال های آینده به سربازی برم و کارت پایان خدمتم را بگیرم. میخواهم بدانم بدون اینکه کارفرما یا کسی رو که در آلمان برام جاب آفر بفرستت داشته باشم میتوانم به آلمان بروم و برای خودم کار پیدا کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      آلمان برای افرادی که مدرک دانشگاهی ندارند هم شرایط مهاجرت رو فراهم کرده اما برای این کار حداقل به مدرک دیپلم نیاز خواهد بود.

  28. ابی گفت:

    سلام من دیپلم فنی و حرفه ای رشته تعمیر موتور های دریایی دارم. مدرک جوشکاری هم دارم. لوله کشی هم بلدم 11 سال سابقه دارم رزومه کاری هم دارم آیا میشه واسه کار در آلمان مهاجرت کرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید مهاجرت به آلمان از طریق کار رو تجربه کنید و فقط کافی مدرک B2 زبان آلمانی رو در اختیار داشته باشید.

  29. جمال گفت:

    سلام شرایط مهاجرت یه بازیگر حرفه ای به آلمان چطوریه
    میشه اونجا کارپیداکرد
    اگر نمیشه کدوم کشور اروپایی مناسب تره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از طرف کارفرمای آلمانی یک پیشنهاد کار در اختیار داشته باشید تا بتونید از این طریق وارد آلمان بشید

  30. امیر گفت:

    سلام
    من لیسانس شیمی ام از دانشگاه اصفهان 33 سالمه و در زمینه تولید کودهای شیمیایی و لوازم آتشبازی فعالیت حرفه ای و خویشفرما داشتم
    اما خب به علت مجوز ها و….. ادامه کار برام خیلی سخت شده و دارم در مورد مهاجرت فکر میکنم
    با توجه به اینکه معدل لیسانسم بالا نبود و تا حالا هم مجوز رسمی برای انجام کارم ندارم میخوام بدونم آیا رزومه ای محسوب میشه برام و چطور میتونم خودم رو اثبات کنم و در آلمان چه چیزی منتظرم خواهد بود

    1. داوری گفت:

      سلام
      با این کار نمیشه متاسفانه برای آلمان اقدام کرد

  31. امیر گفت:

    سلام من در حال حاظر ۱۸ سالمه و تقریبا ۵ سال سابقه کار در کلید سازی دارم و الان تمامی کار های کلید سازی و به طور حرفه ای بلدم میخواستم ببینم از این راه میتونم برای مهاجرت کاری اقدام کنم و چقدر به طور کلی هزینه نیاز داره برای مهاجرت

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت باید ابتدا کشور مناسب خودتون رو پیدا کنید
      آلمان مناسب روزمه شما نیست لطفا در این خصوص ابتدا تماس بگیرید

  32. Mehdi گفت:

    سلام
    من 12 سال سابقه کار در بیکری و نونهای خمیر ترش یا ساوردو و کراسان و خمیرهای لایه ای به صورت کاملا حرفه ای و به روز هستم.
    میخواستم بدونم امکان گرفتن مهاجرت یا ویزای کاری برای من هم وجود داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان شغل شما در لیست رشته های مورد نیاز این کشور وجود نداره متاسفانه
      اما اگر روزمه شما رو کامل بدونم ممکنه کشورهایی باشه که بتونید به اونها مهاجرت کنید
      برای اینکار هم بهتون پیشنهاد میکنم ابتدا با ما تماس بگیرید

  33. علی گفت:

    سلام خسته نباشید با مدرک دیپلم انسانی در آلمان چه نوع مشاغلی وجود داره؟
    حقوق و مزایایش چقدر است؟
    سابقه کاری حتما باید داشته باشیم؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. داوری گفت:

      سلام
      قبل از این قضیه به این فکر کنید که از چه طریقی میتونید به آلمان مهاجرت کنید چون ممکنه برای شما این امر مهیا نباشه
      در این زمینه لطفا مقاله مهاجرت کاری به آلمانرو مطالعه نمایید

  34. ادریس گفت:

    سلام.
    مقاله رو مطالعه کردم دستتون درد نکنه.
    من مدرک کارشناسی ارشد شیمی دارویی دارم.
    و قصد مهاجرت به آلمان رو دارم.
    خواستم بپرسم شما چه راهی رو پیشنهاد میکنید که کمترین هزینه و دردسر رو به همراه داشته باشه؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط سنی و سابقه کاریتون رو بفرمایید تا بتونم راهنماییتون کنم

      1. ادریس گفت:

        ۲۵ سال و تقریبا کمتر از یکسال سابقه کاری

        1. داوری گفت:

          بهتره که روش دیگه ای رو برای مهاجرت انتخاب کنید
          تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم

  35. اکبر عباس زاده گفت:

    سلام و عرض ادب
    من مدرک ارایشگری دارم با دو سال سابقه کاری و رزرواسیون هتل هم دارم کارت دو زبانه با سه سال سابقه
    خاستم ببینم کدوم کار بهتره ک ادم بتونه اونجا ادامه بده و حقوقش چقده
    در ضمن بهترین را برا رفتن چ راهیه
    ویزا هم ک نمیدن
    ممنون میشم راهنمایی کنین…

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در زمینه آرایشگری کار کردید این کار در لیست رشته های مورد نیاز این کشور وجود داره و میشه از این طریق اقدام کنید
      به نظرم بهتره که در ابتدا با مشاورین ما یک مشاوره رایگان داشته باشید

  36. رحیم فلاح خواه گفت:

    سلام من تو کار کابینت هستم ورنگ کار چوب هم هستم میخواستم راهنماییم کنید میخوام برم یه کشور دیگه ترو خدا راهنماییم‌ کنید چه کاری باید انجام بدم.اگه بشه المان

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا شرایطتون رو بفرمائید یا اینکه با ما تماس بگیرید تا بتونیم شما رو به درستی راهنمایی کنیم

  37. محمدامیری گفت:

    سلام خسته نباشین من دیپلم فنی حرفه ای رشته گرافیک دارم الان حدود ۱۰سال کاره شیرینی پزی انجام میدم الان استادشیرینی پزیم ایا امکان اقامت برای من هست وحقوقش چقدره

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در این زمینه در کشور آلمان در حال حاضر این امکان وجود نداره اما اگر مشخصات کامل خودتون رو بفرمایید من راه های مهاجرتی مناسب شما رو به شما معرفی خواهم کرد

  38. محسن گفت:

    سلام من برق کار هستم و فعلا 16 سالمه میخواستم ببینم از چه راهی میشه آسون تر تابعیت آلمان رو گرفت . قاچاقی یا با پاسپورت و ویزا ؟؟ لطفا جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام
      قطعا با پاسپورت و ویزا. البته راه های مهاجرت گوناگون و متنوعه و بهتره که در ابتدا یک مشاوره کامل بگیرید

  39. طاهره صادقی گفت:

    سلام من سه بچه دارم وخیاطی بلدم دیپلم خیاطی هم دارم ولی شوهرم کار گر ساختمان بوده کمی خیاطی میدونه ولی مدرک خاصی نداره در صورت مهاجرت از نظر کاری در چه موقعیتی خواهیم بود واین که آیا خودم هم میتونم به سر کار برم چون بچه هام کوچیکن از نظر قانون مشکلی نداره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در مورد مهاجرت به آلمان ابهامی دارید ابتدا با مشاورین ما صحبت کنید تا شما رو کامل راهنمایی کنن

  40. AlirezA گفت:

    سلام اقا خیلی ممنون از مطالبتون ولی همچین زیاد سردرنیاوردم
    من۱۸سالمه و ارماتوربند ساختمونم کارت فنی حرفه ای هم دارم ک کارت استادیمه توی اینکار توی ایران ک روزی ۳۰۰تومن میگیرم حالا اگه کارو خودمون مستقیم بگیریم روزی ۵۰۰تا۸۰۰ میوفته زبان انگلیسیمم خوبه و راحت میتونم آلمانی یاد بگیرم مدرک تحصیلیم دیپلمه علوم انسانی هست میخواستمم بدونم اگه ب اونجا مهاجرت کنم حداقل و حداکثر چقدر میتونم درآمد خالص داشته باشم و میتونم کنار کارم ادامه تحصیلم بدم و اینکه بهترین راه واسه مهاجرت چیه؟؟
    ممنون میشم جواب بدین

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه روی حداقل 1550 یورو در ماه به بالا در کشور المان حساب کنید

  41. عبدالله تقی پور گفت:

    سلام وقت بخیر من کناف کار هستم خواستم اطلاعاتی در خصوص در آمد و دستمزد کناف در آلمان بدونم ممنون میشم راهنمایی کنید .

    1. داوری گفت:

      سلام
      در خصوص درآمد شما باید میانگین درآمد رو در نظر بگیرید که میزان آن را متوجه شوید

    2. آلان گفت:

      سلام من۱۸ سالمه زبان بلد نیستم میخام از طریق قاچاقی وارد بشم رشتمم تجربه و دیپلم دارم آیا میشه اونجا بعنوان یه کارگر کار کرد میدونم اپل کمپ و ایناست که زبان و رو خوب یاد بگیری ولی میتونم ایا؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        شما مسیر مناسبی رو انتخاب نکردید برای مهاجرت. ابتدا باید وارد کمپ بشید و اگر با درخواست شما موافقت شد می تونید وارد محیط شهری برای زندگی بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *