ویزای کاری

استخدام Java Developer در ایتالیا

استخدام Java Developer در ایتالیا

در حال حاضر برای استخدام Java Developer در ایتالیا شرایط خیلی آسانی پیش روی کارجویان قرار دارد که به بررسی آن می پردازیم. اول از همه کارجو و یا متقاضی کار به عنوان توسعه دهنده Java بایستی مدرک معتبر دانشگاهی در رشته های مربوط به علوم کامپیوتر را ارائه کند. در وهله دوم آنچه که برای یک شرکت ایتالیایی مهم است داشتن سابقه کاری طولانی مدت است. و بالاخره فاکتور مهم دیگر در استخدام متخصصان رشته Java Developer داشتن مهارت های کافی در برنامه نویسی است.

با این شرایط کاریابی و یافتن یک فرصت شغلی مناسب و ایده آل در کشور ایتالیا برای متخصصان رشته Java Developer می تواند راحت باشد. فلذا آنها در صورت یافتن یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای ایتالیایی می توانند جهت درخواست ویزای کاری ایتالیا 2022 مهیا شوند. ویزایی که با توجه به مدت زمان قرارداد کاری متقاضیان امکان دارد تا 2 سال نیز تمدید شود. و مهمتر از آن اینکه امکان تبدیل آن به کارت آبی اتحادیه اروپایی (EU) نیز وجود دارد. جهت کسب اطلاعات کافی درباب مهاجرت کاری متخصصان به اتحادیه اروپایی (EU) و مزایای این نوع مهاجرت نیز می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

شرایط استخدام Java Developer در ایتالیا چیست؟

یکی از بازارهای کاری مناسب با فرصت های شغلی ایده آل، بازار کار رشته Java Developer می باشد. چرا که کلا رشته های برنامه نویسی از جمله رشته Java Developer جزء لیست مشاغل مورد نیاز ایتالیا به حساب می آید. بنابراین متخصصان این رشته از سراسر جهان برای استخدام در شرکتهای ایتالیایی بایستی موارد مهم زیر را مدنظر قرار دهند:

سابقه کاری: این فاکتور یک فاکتور مهمی برای کارفرماهای ایتالیایی در امر استخدام نیرو محسوب می شود. عاملی حیاتی هم در افزایش شانس استخدامی کارجویان و هم در افزایش سطح درآمدی آنها! مثلا همان طوری که در نمودار پایین هم ملاحظه می شود، بیشترین % افزایش حقوق در مورد متخصصان رشته Java Developer در ایتالیا مربوط به متخصصانی با سابقه کاری بالای 5 سال است:

تاثیر سابقه کار بر افزایش درآمد متخصصان Java Developer در ایتالیا

مدرک تحصیلی: از دیگر فاکتورهای اثرگذار بر روی استخدام و اشتغال متخصصان Java Developer در ایتالیا داشتن یک مدرک دانشگاهی لیسانس یا فوق لیسانس در رشته های مربوط به کامپیوتر و IT می باشد. تاثیر این مدرک را هم می توان در زمینه استخدام سریع کارجویان و هم در زمینه بالا بردن سطح درآمدی اشان مشاهده کرد و همان طوری که در نمودار پایین هم ملاحظه می شود در حال حاضر بیشترین درصد افزایش حقوق با 29+% مربوط به متخصصان دارای مدرک فوق لیسانس در ایتالیاست:

تاثیر مدرک تحصیلی بر افزایش درآمد متخصصان Java Developer در ایتالیا

میزان مهارت: داشتن یکسری مهارت ها مثل مهارت های زیر به بالا رفتن شانس جذب کارجو و نیز افزایش سطح درآمدیش کمک میکند:

مهارت های ضروریابزارهای لازم
Core JavaOOPs, Design Patterns, Interface, Serialization
ORMHibernate, Java, OpenJPA
Java Build ToolsMaven, Gradle
Web TechnologiesCSS, HTML, JQuery, JavaScript
Java Web FrameworksSpringMVC, Play, Java Server Faces
Application ContainersJBoss, Jetty, WebSphere, WebLogic
Java Testing ToolsJUnit, TestNG, Selenium
BigDataDBMS, Hadoop ,SQL, JDBC
Java EE ComponentsServlets, Java Beans(EJB), Java Server Pages(JSP)
Code Version ControlGitHub

سطح درآمد متخصصان Java Developer در ایتالیا

متخصصان Java Developer از نظر ساعت و شرایط و حتی مزایا و امتیازات کار با سایر مشاغل ملی در کشور ایتالیا و حتی سایر برنامه نویسان در این کشور تفاوت چندانی ندارند. و تنها تفاوت آنها در میزان درآمدشان می باشد که معمولا به صورت سالیانه محاسبه و بیان می شود. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، میانگین دستمزد سالیانه این متخصصان در ایتالیا حدودا €49843 (یورو) می باشد:

رنج درآمد متخصصان Java Developer در ایتالیا

این سطح درآمدی نیز متاثر از فاکتورهای مختلفی از جمله فاکتور سابقه کاری است. بر همین اساس نیز حداقل سطح دستمزدی متخصصان Java Developer در ایتالیا حدود €35163 مربوط به Developer های کم سابقه (کمتر از 3 سال) و حداکثر سطح دستمزدی آنها نیز در همین کشور حدود €61713 (یورو) است که متعلق به Developer های مجرب است.

کاریابی و استخدام Java Developer در ایتالیا

همان طوری که ملاحظه شد، اولین کار و شاید مهمترین کار متخصصان Java Developer در ایتالیا تامین شرایط لازم برای کاریابی در ایتالیاست. و در مرحله کاریابی نیز بایستی به تنظیم یک رزومه یا CV قوی توجه کنند. چرا که شرکت های ایتالیایی به رزومه کارجویان اهمیت فوق العاده زیادی می دهند. پس با توجه به این شرایط است که حالا کارجوی رشته Java Developer می تواند برای جستجوی کار از طرق مختلف اقدام کند.

از جمله این روش ها برای کاریابی در ایتالیا می توان به مراجعه به موسسات کاریابی معتبر، وب سایت های جستجوی کار در کشور ایتالیا، شبکه های اجتماعی، حضور در شرکت ها و سازمان های مختلف ایتالیایی یا خارجی، روزنامه ها و مجلات ایتالیایی اشاره نمود. از بین این همه روش کاریابی در ایتالیا نیز همچنان روش استفاده از وب سایت های کاریابی در ایتالیا حرف اول را می زند. از جمله این وب سایت ها که نه تنها در ایتالیا بلکه در کل جهان نیز آوازه زیادی دارد می توان به indeed، monster و یا glassdoor اشاره نمود.

کاریابی و استخدام Java Developer در ایتالیا

ویزا برای کار متخصصان Java Developer در ایتالیا

پس از یافتن پیشنهاد کاری و یا به عبارت دیگر قرارداد کاری معتبر با کارفرمای ایتالیایی اکنون زمان آن است که کارجو البته با کمک کارفرمای ایتالیایی خود برای اخذ ویزای کار و نیز مجوز اقامت ایتالیا اقدام نماید. برای این منظور نیز داشتن یکسری مدارک مثل پاسپورت، فرم درخواست ویزای کاری ایتالیا، قرارداد کاری اصیل با شرکت ایتالیایی، گواهی/ تاییدیه اسکان و غیره برای متخصصان رشته Java Developer الزامی است.

غالبا نیز مدت اعتبار ویزای کار Developer ها در ایتالیا به مدت قرارداد کاری آنها بستگی دارد. ویزایی که در ایتالیا ماکسیمم اعتبار آن تا 2 سال است. از این گذشته آنها امکان تمدید ویزای کاری ایتالیا را هم دارند. از راه های دیگر برای مهاجرت به ایتالیا 2022 می توان به مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا اشاره کرد. از طریق دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید با شرایط و مدارک اخذ پذیرش از یک دانشگاه ایتالیایی آشنا شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *