ویزای تحصیلی

رشته پرتودرمانی در شیلی

رشته پرتودرمانی در شیلی

برای تحصیل در رشته پرتودرمانی در شیلی گزینه های محدود اما نسبتا مناسبی وجود دارد که می توان آن ها را برای تحصیل خود انتخاب کرد. کشورهای آمریکای جنوبی در طول سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری را تجربه کرده اند و به همین دلیل می توان دید که دانشگاه های این منطقه نیز رفته رفته به جمع بهترین های جهان اضافه می شوند و شیلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در طول سال های اخیر دانشگاه های شیلی پیشرفت بسیاری را تجربه کرده اند و امروزه به عنوان یکی از 3 کشور برتر آمریکای لاتین برای تحصیل شناخته می شود. با این حال هنوز این کشور با چالش هایی روبرو است که باید منتظر تغییر آن ها در طول سال های آینده بود.

رشته پرتودرمانی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی، در سال های اخیر جایگاه مناسب تری را پیدا کرده است و به همین دلیل می توان دید که دانشجویان زیادی در سراسر جهان به این رشته روی آورده اند و دانشگاه های بیشتری نیز آماده اند تا به دانشجویان خارجی پذیرش تحصیل در این رشته را اعطا کنند. در حال حاضر شیلی را نمی توان به عنوان یکی از گزینه های عالی برای تحصیل معرفی کرد اما آشنایی با این کشور برای تحصیل نیز یک برگ برنده است. باید در نظر داشت که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله با تکیه بر همین اطلاعات مقاله ای را برای آشنایی با شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در شیلی ارائه کرده اند.

  • شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در شیلی چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های این کشور کدامند و چه جایگاهی دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در شیلی چقدر است؟
  • محدودیت های زندگی در شیلی برای دانشجویان خارجی چیست؟

شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در شیلی

افرادی که شیلی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، نباید انتظار داشته باشند که کیفیت عالی تحصیل را در این کشور به دست آورند و همچنین مطابق با همین مسئله، از آن ها انتظار نمی رود که رزومه های تحصیلی قدرتمندی را ارائه کنند. باید در نظر داشت که دانشگاه های شیلی به تازگی در مسیر پیشرفت قرار گرفته اند و باید دید در سال های آینده چه جایگاهی را به خود اختصاص خواهند داد. در حال حاضر دو دانشگاه شیلی از رتبه های عالی برخوردار هستند و می توان برای تحصیل در رشته پرتودرمانی به آن ها مراجعه کرد.

  • دانشگاه پونتیفیکا کاتولیک شیلی در رتبه 8 آمریکای لاتین و 500 جهان
  • دانشگاه شیلی در رتبه 11 آمریکا لاتین و 536 جهان

تحصیل در شیلی در زمان حال بیش از این که به زبان انگلیسی ارائه شود، به زبان اسپانیایی است و دانشجویان به ندرت می توانند در دوره های زبان انگلیسی این کشور شرکت کنند. دوره تحصیل رشته پرتودرمانی در این کشور حداقل 4 ساله است و برنامه ریزی های صورت گرفته پیش از مهاجرت حتما باید این مورد را در بر بگیرد.

شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در شیلی

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در شیلی

اگرچه هزینه عتحصیل در شیلی برای دانشجویان خارجی زیاد نیست اما در مجموع می توان گفت که مهاجرت به شیلی از طریق تحصیل هزینه های زیادی را به آن ها تحمیل خواهد کرد. برای دانشجویان خارجی که به دنبال بورسیه تحصیلی در شیلی هستند، فرصت های کمی وجود دارد و این مسئله می تواند آینده بسیاری از دانشجویان را در انتخاب این کشور تغییر دهد.

در حال حاضر شیلی یکی از کشورهای ارزان قیمت برای تحصیل است اما از آن جا که نمی توان در حین تحصیل در این کشور به کار مشغول شد، باید به این نکته اشاره کرد که هزینه های زندگی در این کشور می تواند فشار اضافه زیادی را به دانشجویان وارد کند. گراف زیر نشان می دهد که دانشجویان برای هر سال تحصیل خود در کشور شیلی و در رشته پرتودرمانی، به چه بودجه ای نیاز خواهند داشت.

هزینه های اجمالی تحصیل رشته پرتودرمانی در شیلی

در صورتی که فردی توانایی پرداخت چنین هزینه هایی را برای تحصیل خود ندارد، بهتر است کشورهای دیگری را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کند تا بتواند شرایط بهتری داشته باشد.

شرایط کار یک پرتودرمانگر در شیلی

افرادی که در شیلی دوره تحصیلی خود را به پایان رسانده باشند، برخلاف دوره تحصیل، می توانند در این کشور به کار مشغول شوند و از این طریق درآمد کسب کرده و به اقامت برسند. یک پرتودرمانگر در این کشور به طور متوسط می تواند 5630000CLP (پزوی شیلی) در ماه درآمد داشته باشد که بالاتر از متوسط درآمد در همین کشور است. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که کمتر کسی شیلی را به عنوان مقصد نهایی خود برای مهاجرت در نظر می گیرد و بسیاری از افراد برای رسیدن به موفقیت در این کشور به دلیل مهاجر پذیر نبودن، دچار مشکل می شوند. در صورتی که در صدد مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *