ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک از بهترین راه های ورود است و بازار املاک و مستغلات این کشور از کارآمدترین بازارها در جهان شناخته می شود. مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک و همچنین سرمایه گذاری در بخش ملک و مستغلات در این کشور یکی از پر سود ترین و مطمئن ترین سرمایه گذاری ها در کشور فنلاند می باشد. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا با ارائه این نوشتار هموطنان عزیز را از شرایط مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک و قوانین خرید ملک در این کشور آگاه سازند. فنلاند کشوری کم جمعیت در بخش شمالی قاره اروپا می باشد و بیش از 5 میلیون نفر جمعیت دارد. اکثر مردم این کشور به زبان فنلاندی و سوئدی صحبت می کنند و پیرو دین مسیحیت می باشند.

  • آیا خرید ملک در فنلاند منجر به اخذ اقامت می شود؟
  • آیا می توان در کشور فنلاند سرمایه گذاری کرد؟
  • بهترین مسیر سرمایه گذاری در فنلاند چیست؟

شرایط مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک در 2024

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک و همچنین خرید خانه در این کشور در 2024 با پرداخت مالیات و عوارض همراه می باشد و افرادی که به فکر خرید ملک هستند، حتما باید توان مالی کافی برای پرداخت هزینه های مربوطه را داشته باشند. از سال 2000 میلادی تاکنون متقاضیان و سرمایه گذاران خارجی می توانند در بخش املاک در کشور فنلاند سرمایه گذاری کنند و یا اقدام به خرید خانه در این کشور کنند.

متقاضیان خارجی برای خرید خانه در کشور فنلاند نیاز به کسب مجوز دارند و لازم به ذکر است که این افراد می توانند برای یافتن ملک مورد نظر انجام امور مربوطه را به یک estate agent بسپارند. به یاد داشته باشید که حتی متقاضیان و افراد خارجی که اقامت موقتی (3 ماهه) در کشور فنلاند دارند نیز می توانند اقدام به خرید خانه در این کشور کنند. اگر به فکر سرمایه گذاری در کشور فنلاند هستید، می توانید با مراجعه به مقاله روش های سرمایه گذاری در فنلاند به صورت کامل از شرایط و راه ها و روش های سرمایه گذاری و Investing در این کشور پیشرفته مطلع و آگاه شوند.

شرایط مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک

کسب وام بانکی جهت خرید خانه در کشور فنلاند

خرید ملک در کشور فنلاند می تواند با کسب وام بانکی نیز امکان پذیر می باشد؛ اما دریافت وام از بانک های این کشور جهت خرید خانه شرایط خاصی دارد و تنها متقاضیانی می توانند جهت خرید خانه در کشور فنلاند اقدام به کسب وام کنند که شرایط مورد نیاز را داشته باشند. دریافت وام از بانک های کشور فنلاند جهت خرید خانه در خاک این کشور اروپایی در صورتی امکان پذیر می باشد که متقاضیان مقیم دائمی کشور کشور فنلاند باشند و Credit کافی داشته باشند.

Credit از طریق درآمد و داشتن شغل ثابت در کشور فنلاند بدست می آید و متقاضیانی که قصد دریافت وام های خرید املاک بانکی را دارند می بایست حداقل از 15000$ تا 20000$ (دلار آمریکا) پول در حساب بانکی خود داشته باشند. در صورتی که متقاضیان و خریداران ملک دارای اقامت کوتاه مدت و یا موقتی در کشور فنلاند باشند، قادر به دریافت وام های بانکی نخواهند بود. وام های بانکی در کشور فنلاند معمولا به افرادی ارائه می شوند که به طور دائمی در این کشور زندگی می کنند و شغل و درآمد مشخص دارند.

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک و اقامت آن

مقیم شدن در کشور فنلاند با خرید ملک در این کشور امکان پذیر نمی باشد و متقاضیان می توانند از راه های دیگری جهت کسب اقامت و تابعیت در کشور فنلاند اقدام کنند؛ اما لازم به ذکر است که متقاضیان و خریداران خارجی می توانند بدون محدودیت در کشور فنلاند اقدام به خرید املاک و مستغلات کنند. با خرید ملک در کشور فنلاند متقاضیان می توانند با انجام خرید و فروش و اجاره ملک سود بسیار زیادی کسب کنند؛ زیرا قیمت ملک و مستغلات در این کشور همواره در حال افزایش می یابد و لازم به ذکر است که این کشور وضعیت اقتصادی بسیار مطلوبی دارد. بازار املاک در کشور فنلاند از مطمئن ترین و سود ده ترین بازارهای املاک جهان می باشد و از لحاظ سطح آزادی، حفظ حقوق، ایمنی و ثبات در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

مهاجرت به کشور فنلاند از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد و هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا با انتخاب راه های مختلف از جمله مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، ایجاد کسب و کار، کارآفرینی، ازدواج و به خصوص استارت آپ فنلاند به این کشور مهاجرت می کنند. هموطنان عزیزی که قصد مهاجرت به کشور فنلاند و یا سایر کشورهای پیشرفته دنیا را دارند می توانند با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنند و از شرایط ورود به خاک کشورهای خارجی به صورت کامل آگاه شوند.

1/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک

  1. جمال گفت:

    سلام من میخواستم از طریق خرید ملک اقامت بگیرم و اینکه در طراحی صنعتی استعداد خدادادی دارم میخواستم در خارج از کشور دنبال استعدادم برم یا ملک بخرم میتونم اقامت بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      ابتدا شرایطتون رو بفرمائید تا بتونم شما رو راهنمایی کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *