ویزای کاری

اخذ ویزای کار سنت کیتس

اخذ ویزای کار سنت کیتس

اخذ ویزای کار سنت کیتس و اطلاع از شرایط آن برای اشتغال در این کشور زیبا امری ضروری برای متقاضیان و مهاجران خارجی به شمار می رود. این مستعمره سابق انگلیس بسیاری از گردشگران را به سواحل زیبای خود، مناظر نفس گیر و آب و هوای گرم جذب می کند. صنایع خدمات، گردشگری و خدمات مالی از بخش های اصلی اقتصاد سنت کیتس به شمار می روند. در طول بحران مالی جهانی، اقتصاد این جزیره تحت تأثیر قرار گرفت، اما از سال 2014 اقتصاد سنت کیتس دوباره در حال رشد است و سالانه بیش از 200.000 گردشگر به این کشور سفر می کنند. برای مطلع شدن از شرایط اخذ ویزای کار سنت کیتس، دریافت مجوز کار در این کشور و سایر موارد مرتبط با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

درباره مهاجرت به سنت کیتس در 2024

افرادی که قصد دارند اقدام به مهاجرت به سنت کیتس کنند حتما باید از شرایط کار در سنت کیتس و هزینه زندگی در سنت کیتس آگاه باشند. علاوه بر این، متقاضیان باید مدرک زبان انگلیسی معتبر داشته باشند تا بتوانند در شرکت های این کشور کار کنند و یا در مراکز تحصیلی سنت کیتس مشغول به تحصیل در دوره های تحصیلی گوناگون شوند. قبل از مهاجرت کاری به سنت کیتس متقاضیان باید دعوت نامه کاری از کارفرمای معتبر کسب کنند و محل اقامت خود در این کشور را مشخص کنند. در سال 2024 کاریابی و یافتن شغل مناسب برای کار در سنت کیتس با مراجعه به موسسه های کاریابی معتبر و سایت های کاریابی امکان پذیر می باشد. متقاضیان و مهاجران خارجی باید مدارک و اسناد خود را آماده کنند تا برای اخذ ویزای کار سنت کیتس به مراکز مربوطه ارائه دهند.


شرایط کار در سنت کیتس

همانطور که گفته شد، کشور سنت کیتس کم تر از هفتاد هزار نفر جمعیت دارد و لازم به ذکر است که مهم ترین بخش های اقتصاد کشور سنت کیتس به صورت زیر می باشند:

  • صنعت پر درآمد گردشگری
  • صنعت کشاورزی
  • صنعت تولید نور
  • ماهی گیری
  • نیشکر
  • دامداری
  • فناوری اطلاعات
  • بانک داری دریایی
  • تولیدات صادراتی

پایتخت کشور سنت کیتس باستر نام دارد و مهم ترین شهر بعد از پایتخت در این کشور چارلز تاون می باشد که بیشتر جمعیت کشور سنت کیتس در این دو شهر و سواحل و مراکز گردشگری متمرکز می باشد. افرادی که می خواهند با ویزای کار سنت کیتس به این کشور مهاجرت کنند و مشغول به تحصیل شوند، می توانند در مشاغلی که با صنایع گردشگری و یا کشاورزی مرتبط می باشد، مشغول به کار شوند. در نظر داشته باشید که سکونت در هر کشوری نیاز به داشتن درآمد کافی دارد و اگر شما عزیزان قصد مهاجرت و مقیم شدن در کشور سنت کیتس را دارید باید بتوانید شغل مناسب با درآمد کافی پیدا کنید تا بتوانید گواهی اقامت و تابعیت این کشور کارائیبی را بدست بیاورید.

شرایط اخذ ویزای کار سنت کیتس

شرایط کار در کشور سنت کیتس و نوویس با سایر کشورهای دنیا کمی متفاوت است. این دو جزیره انگلیسی زبان در کارائیب مقصد مناسبی برای کسانی است که به دنبال زندگی ساحل آرام در خارج از کشور هستند. این جزایر زیبا و عجیب و غریب هستند و متقاضیانی که به دنبال کسب تابعیت از طریق سرمایه گذاری در یک کشور خارجی هستند، سنت کیتس یک مقصد بسیار خوب به شمار می رود. روند دریافت مجوز کار در خارج از کشور در سنت کیتس و نوویس به طور شگفت آور ساده است. اگر کسب تابعیت را از طریق سرمایه گذاری در سنت کیتس انتخاب کنید، مطمئناً برای کار در این جزیره به مجوز کار احتیاج نخواهید داشت. افرادی که تابعیت سنت کیتس را کسب کنند حقوق یکسانی با شهروندان این کشور در زمینه های مختلف مانند اشتغال، کار، تحصیل، زندگی و سایر موارد دارند.

شرایط اخذ ویزای کار سنت کیتس

تمامی افرادی که تابع کشور سنت کیتس نیستند برای اشتغال در این کشور نیاز به مجوز کار خواهند داشت. به یاد داشته باشید که در هنگام درخواست مجوز کار متقاضیان باید شغل خود را اعلام کنند. همچنین کارفرمای متقاضیان خارجی باید کارکنان خود را در روند کسب مجوز و ویزای کاری کمک و همراهی کنند. پر کردن فرم درخواست و ارائه مدارک زیر برای اخذ ویزای کار سنت کیتس الزامی می باشد:

  • شناسنامه
  • گذرنامه
  • گواهی پلیس
  • عکس به اندازه گذرنامه
  • نتایج آزمایش ایدز
  • دعوت نامه کاری یا پیشنهاد اشتغال
  • اثبات وضعیت مالی

در صورت نیاز متقاضیان باید پرونده سوابق نظامی، گواهی ازدواج، طلاق یا سایر موارد را نیز ارائه دهند و هزینه های مختلف و اضافی پرداخت کنند.

مجوز کار و اخذ ویزای کار سنت کیتس

اخذ مجوز کار در خارج از کشور در سنت کیتس و نوویس می تواند از 3 تا 6 ماه طول بکشد، بنابراین متقاضیان و مهاجران و افرادی که قصد اشتغال و مهاجرت به سنت کیتس را دارند باید به موقع برای اخذ ویزای کار سنت کیتس اقدام کنند. براساس نوع شغل متقاضی، اجازه کار وی می تواند تا یک سال اعتبار داشته باشد. همانند سایر پرونده های ویزا، توصیه می شود که متقاضیان و مهاجران خارجی برای اخذ ویزای کار سنت کیتس از یک وکیل مجرب درخواست کمک کنند. دلیل این امر این است که فرایند مستلزم داشتن مهارت منحصر به فرد است و کارفرمای متقاضی باید ثابت کند که نیروی داخلی برای اشتغال در زمینه مربوطه وجود ندارد کند.

اخذ مجوز اقامت پس از دریافت ویزای کاری سنت کیتس

یکی از اصلی ترین چالش هایی که دارندگان ویزای کاری سنت کیتس با آن مواجه می شوند، اخذ مجوز کاری پس از دریافت ویزای کاری این کشور می باشد. اتباع کشورهای خارجی که پس از دریافت ویزای کاری در سنت کیتس مشغول به کار می شوند، در صورتی که شرایط زیر را داشته باشیند می توانند برای مجوز اقامت سنت کیتس اقدام نمایند:

  • متقاضیان باید بتوانند به عنوان یک کارگر یا یک فرد خود اشتغال از نظر مالی از خود حمایت کنند.
  • متقاضیان کار در سنت کیتس باید برای همان کارفرما و در همان حرفه ای که داشته اید کار کنند.
  • اتیاع کشورهای خارجی باید در مجموع 4 سال در هفت سال اخیر در سنت کیتس کار کرده باشند.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست مجوز اقامت کاری سنت کیتس را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست مجوز اقامت کاری سنت کیتس

هزینه اخذ ویزای کار سنت کیتس

همانطوری که در مطالب بالا نیز عنوان گردید، شهروندان خارجی از جمله هموطنان ایرانی که قصد کار در کشور سنت کیتس را دارند، قبل از ورود به این کشور حتما باید ویزای کار سنت کیتس را اخذ نمایند. لازم است بدانید که متولی رسیدگی و صدور ویزای کار سنت کیتس، نخست وزیری سنت کیتس و نویس می باشد. با توجه به نوع شغلتان، ویزای کاریتان ممکن است تا یک سال معتبر باشد. بر اساس هزینه های ویزا، انواع ویزای کار در سنت کیتس به شرح ذیل می باشد:

  • ویزای کار 7 ماهه تا 1 ساله: $2500 (دلار آمریکا)
  • ویزای کار 3 الی 6 ماهه: $1300 (دلار آمریکا)

اما یکی از سوالات اصلی متقاضیان اخذ ویزای کار سنت کیتس درباره به همراه آوردن اعضای خانواده می باشد. بر اساس قانون، شهروندان خارجی متاهل می توانند در صورت تمایل اعضای خانواده خود را به سنت کیتس بیاورند. برای این کار لازم است تا همسر یا فرزندتان فرم درخواست اقامت موقتی را تکمیل و همراه با گواهی عدم سوء پیشینه، صفحه مشخصات هویتی پاسپورت، شناسنامه و سند ازدواج تحویل سفارت سنت کیتس دهد.

اخذ پاسپورت سنت کیتس در 2024

مهاجراني كه مي خواهند در سنت كيتس و نويس زندگي كنند نياز دارند كه مجوز كار را درخواست كنند. برای این کار متقاضی خارجی به یک کارفرمای نیاز دارد که بتواند از روند درخواست وی پشتیبانی کند. این جزایر همچنین از سال 1984 برای جذب سرمایه گذاران و رونق اقتصادی یک برنامه سرمایه گذاری عالی ارائه می دهند. در نهایت هم برای سرمایه گذاران و سایر افرادی که اقامت قانونی سنت کیتس را دارند امکان اخذ پاسپورت این کشور وجود دارد. جایگاه پاسپورت سنت کیتس در سال 2024 به شرح نمودار ذیل است:

جایگاه پاسپورت سنت کیتس

لازم به ذکر است که متقاضی با کسب ویزا و مجوز کار می توانند فقط در شغل مشخص شده مشغول به کار شود و در صورتی که بخواهد شغل خود را تغییر دهد، باید دوباره اقدام به کسب مجوز کار کند. به یاد داشته باشید که تمدید مجوز کار در سنت کیتس به صورت سالانه امکان پذیر است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تجربه زیادی در زمینه ارائه خدمات حقوق و مهاجرتی دارند و شما عزیزان اگر به فکر مهاجرت کاری، تحصیلی یا سرمایه گذاری در کشورهای مدرن خارجی هستید می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

سوالات تخصصی در باب ویزای کاری سنت کیتس

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص شرایط اخذ ویزای کاری سنت کیتس، در بخش پایانی مقاله قصد داریم به برخی از مهم ترین آنها پاسخ دهیم. سوالات تخصصی در باب ویزای کاری سنت کیتس عبارت اند از:

  • روند پردازش ویزای کاری سنت کیتس چقدر است؟ روند درخواست ویزای کاری سنت کیتس برای هر متقاضی بین 4 تا 6 هفته کاری می باشد. البته روند پردازش، به صنعتی که در آن مشغول به کار می شوید نیز بستگی دارد.
  • هزینه درخواست ویزای کاری سنت کیتس چقدر است؟ هزینه درخواست ویزای کاری سنت کیتس برای متقاضیان 390XCD (دلار کارائیب شرقی) می باشد. البته باید پس از پرداخت هزینه درخواست، فیش پرداختی را پرینت بگیرید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *