ویزای کاری

استخدام NET Developer. در آمریکا

استخدام .NET Developer در آمریکا

تقاضا برای استخدام NET Developer. در آمریکا بالاست و متوسط درآمد ماهیانه این متخصصان در آمریکا با $7689 (دلار) یک درآمد استثنائی است. در شرایطی که از زمان ریاست جمهوری آقای بایدن، ایرانیان می توانند برای اخذ ویزاهای غیرمهاجر آمریکا مثل ویزای کار متخصصان آمریکا H1B Visa درخواست دهند و درخواستشان نیز مورد قبول واقع شود. به شرط اینکه آنها اولا مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و یا رشته IT داشته باشند.

ثانیا مسلط به زبان انگلیسی باشند و از سابقه کاری و مهارت های تخصصی لازم برخوردار باشند. ثالثا از یک شرکت آمریکایی نیز پیشنهاد کاری داشته باشند. بنابراین برای فارغ التحصیلان و متخصصان این رشته یک فرصت ایده آلی پیش آمده تا در شرکت های فناوری سطح برتر آمریکا استخدام شده و از این طریق اقامت این کشور را به دست آورند. با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا شرایط کار NET Developer. ها در آمریکا را با هم بررسی کنیم.

آمریکا بهشت کار NET Developer. ها

ابتدا بحث را با تعریفی از خود رشته NET Developer. شروع می کنیم اینکه رشته NET Developer. چیست و وظایف و مسئولیت های یک متخصص NET Developer. در آمریکا چه می تواند باشد. کلا NET. یک چارچوب توسعه نرم افزاری باز از شرکت Microsoft جهت ایجاد اپلیکیشن ها، نرم افزارهای آنلاین و رابط ها می باشد. این کلکسیونی از تکنولوژی ها برای ایجاد اپلیکیشن هایی برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، macOS، Ios، اندروید و غیره می باشد. و یک NET Developer. نیز مسئول طراحی و توسعه اپلیکیشن های نرم افزاری است. آنها هستند که پیش شرط ها برای نرم افزار را تعیین و آنالیز کرده و توسعه پیوسته محصولات راادامه می دهند. با این توضیح حالا به برخی از وظایف شغلی متخصص NET Developer. می پردازیم:

  • نوشتن کد واضح و مقیاس پذیر با استفاده از زبان C# ی NET
  • استفاده از زیرساخت NET. برای ایجاد راه حل های نرم افزاری
  • بازنوشت یا ریرایت کد موجود جهت اطمینان از پیروی از خط مشی های مشخص
  • اطمینان از اینکه خروجی ها کاربر دوست بوده و به لحاظ بصری نیز گیراست

اما دلیل انتخاب آمریکا برای کار توسط متخصصان NET Developer. به خاطر نیاز دائمی غول های آمریکایی برای استخدام این متخصصان، پرستژ و جایگاه شغلی این متخصصان، محیط کاری استعداد پرور، دست یابی به یک درآمد ایده آل و برخورداری از یک زندگی کیفیت بالا در آمریکا می باشد.

آمریکا بهشت کار .NET Developer ها

شرایط کار و استخدام NET Developer. در آمریکا

NET Developer. ها در آمریکا حدود 40 ساعت در هفته را کار کرده و مثل سایر مشاغل در ایالات متحده از انواع بیمه و مزایای دیگر بهره مند می باشند. در شرایط کنونی میانگین درآمد سالیانه یک متخصص NET Developer. در این کشور در حدود 126006 $ (دلار) است. بر این مبنا حداقل حقوق سالیانه متخصصان رشته NET Developer. در آمریکا در حدود 79994 $ (دلار) بوده و مربوط به متخصصان مبتدی است در حالی که حداکثر حقوق سالیانه این متخصصان حدود 198483$ (دلار) می باشد که این سطح حقوق متعلق به متخصصان با سابقه می باشد.

در قالب جدول زیر می توان با بهترین شرکت های آمریکایی برای کار NET Developer ها آشنا شد:

شرکتمتوسط درآمد سالیانه NET Developer ها (دلار)
Noir$163970
Astyra Corporation$105839
NTT DATA$83872

اما برای استخدام NET Developer. در آمریکا متقاضی یا کارجو بایستی دارای حداقل شرایط باشد. حداقل شرایط برای کار در این رشته عبارتند از:

شرایط کار .NET Developer در آمریکا

ضمنا بهترین شهرهای آمریکا برای کار این متخصصان را می توان در قالب نمودار زیر مشاهده کرد:

مقایسه درآمد NET Developer ها در شهرهای آمریکا

علاوه بر موارد فوق، متخصصانی که دارای شرایط زیر هستند در اولویت استخدام NET Developer. در آمریکا قرار می گیرند:

  • داشتن مدرک MCSD یا MCPD
  • برخورداری از مهارت های حل مسئله و برقراری ارتباط
  • برخورداری از مهارت های سازمانی و مدیریت زمان
  • داشتن تجربه کاری با فرآیندهای Agile Scrum

نحوه کاریابی و استخدام NET Developer. در آمریکا

از مهمترین مراحل استخدام NET Developer. در آمریکا مرحله کاریابی در این کشور می باشد و برای کاریابی یا جاب فایندینگ در ایالات متحده بایستی با مراحل این کار آشنا شد. در مجموع، هر کارجوی NET Developer. برای استخدام در این رشته جذاب و آینده دار در آمریکا بایستی 4 مرحله زیر را طی کند:

نحوه کاریابی و استخدام .NET Developer در آمریکا

همان طوری که در نمودار فوق نیز قابل مشاهده اشت، مرحله اول ایجاد پروفایل شغلی است یعنی اینکه متقاضی بایستی پرونده خودش مثل نام، محل، مهارت ها، دستمزد و سابقه کاری را تکمیل کند. در مرحله دوم و پس از ارائه پروفایلش به شرکت استخدام کننده بایستی در آزمون یا مصاحبه مورد نظر شرکت کند. در مرحله سوم و پس از پذیرش در آزمون یا مصاحبه است که به متقاضی پیشنهاد کاری یا job offer داده می شود و در نهایت در آخر او به استخدام شرکت آمریکایی درمی آید.

در این زمینه بهترین سایت های کاریابی برای متخصصان NET Developer. در آمریکا عبارتند از:

  • ChenMed.com
  • Indeed.com
  • Linkedin.com
  • Glassdoor.com
  • Turning.com
  • CareerBuilder
  • Monster
  • FlexJobs و غیره

ویزا برای متخصص NET Developer. در آمریکا

در حال حاضر دولت ایالات متحده برای متخصصانی که قصد کار در آمریکا را دارند ویزای کار متخصصان یا همان ویزای H1B صادر می کند. بنابراین متخصصان NET Developer. برای کار در این کشور بایستی برای اخذ این ویزا اقدام کنند. ویزایی که پیش شرط اخذ آن داشتن پیشنهاد کاری یا جاب آفر از یک شرکت آمریکایی است. از دیگر شرایط لازم برای اخذ ویزای کاری آمریکا یا ویزای H1B در آمریکا برای متخصصان NET Developer.

می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویزا برای متخصص .NET Developer در آمریکا

از سوی دیگر کارفرما یا همان شرکت آمریکایی نیز بایستی ثابت کند که برای آن پست شغلی هیچ متقاضی آمریکایی واجد شرایط وجود ندارد. پس از اطمینان از داشتن شرایط فوق اکنون زمان آن است که متقاضیان فرم درخواست I-824 را تکمیل و به همراه مدارکی مثل پاسپورت، عکس پاسپورتی، مدرک تحصیلی، مدرک مهارت زبان انگلیسی، قرارداد کاری با کارفرمای آمریکایی، گواهی اسکان، مدرک تمکن مالی کافی و غیره به سفارت آمریکا تحویل دهند. طبق قوانین مربوطه نیز ویزای کار آمریکا H1B به مدت 3 سال اعتبار داشته و امکان تمدید آن به مدت 3 سال دیگر نیز وجود دارد. جهت طرح سوالات خود در باب شرایط و الزامات کار، کاریابی و نیز اخذ ویزای کار در آمریکا می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات تخصصی در خصوص استخدام NET Developer. در آمریکا

در بخش موخره مقاله استخدام NET Developer. در آمریکا به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • شرایط کار و استخدام NET Developer. در آمریکا چگونه است؟  NET Developer. ها در آمریکا حدود 40 ساعت در هفته را کار کرده و مثل سایر مشاغل در ایالات متحده از انواع بیمه و مزایای دیگر بهره مند می باشند. در شرایط کنونی میانگین درآمد سالیانه یک متخصص NET Developer. در این کشور در حدود 126006 $ (دلار) است. بر این مبنا حداقل حقوق سالیانه متخصصان رشته NET Developer. در آمریکا در حدود 79994 $ (دلار) بوده و مربوط به متخصصان مبتدی است در حالی که حداکثر حقوق سالیانه این متخصصان حدود 198483$ (دلار) می باشد که این سطح حقوق متعلق به متخصصان با سابقه می باشد.
  • ویزا برای متخصص NET Developer. در آمریکا چگونه است؟ در حال حاضر دولت ایالات متحده برای متخصصانی که قصد کار در آمریکا را دارند ویزای کار متخصصان یا همان ویزای H1B صادر می کند. بنابراین متخصصان NET Developer. برای کار در این کشور بایستی برای اخذ این ویزا اقدام کنند. ویزایی که پیش شرط اخذ آن داشتن پیشنهاد کاری یا جاب آفر از یک شرکت آمریکایی است. از دیگر شرایط لازم برای اخذ ویزای کاری آمریکا یا ویزای H1B در آمریکا برای متخصصان NET Developer.
4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *