ویزای تحصیلی

اعزام دانشجو به فیلیپین

اعزام دانشجو به فیلیپین

اعزام دانشجو به فیلیپین برای علاقمندان به منطقه شرقی آسیا شاید از نظر مالی ارزان ترین گزینه باشد اما از نظر علمی قدرتمند نیست. باید به این نکته توجه داشت که در شرایط کنونی، فیلیپین یکی از کشورهایی است که ممکن است برخی برای رسیدن به منطقه شرقی آسیا به آن توجه داشته باشند. باید به این نکته اشاره کرد که برای رسیدن به منطقه شرق آسیا، این کشور می تواند گزینه نسبتا مناسبی به نظر برسد. با این حال باید به این نکته توجه داشت که آیا با پرداخت هزینه های مربوط، آیا انتخاب این کشور می تواند ارزشمند باشد یا خیر. باید گفت که کیفیت آموزش در این کشور با استانداردهای کشورهای شناخته شده در آسیای شرقی تفاوت های گسترده ای دارد.

  • هزینه های تحصیل در دانشگاه های فیلیپین برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا دانشگاه های فیلیپین کیفیت مناسبی را ارائه می کنند؟
  • محدودیت های انتخاب فیلیپین برای تحصیل چیست؟
  • آیا می توان فیلیپین را به عنوان مقصد مناسبی برای تحصیل در یک کشور خارجی معرفی کرد؟
  • امتیازهای تحصیل رشته های مختلف در این کشور چیست؟

باید به این نکته اشاره کرد که علاقمندان به زندگی در شرق آسیا به شدت افزایش یافته است. در حال حاضر اما، فیلیپین یکی از کشورهای ضعیف تر در این منطقه به حساب می آید. افرادی که این کشور را برای آینده خود انتخاب می کنند محدودتر هستند. به همین دلیل باید بررسی کرد که چرا این کشور نتوانسته جایگاه کره جنوبی، ژاپن، سنگاپور، چین، مالزی و دیگر کشورها را تهدید کند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه بررسی خواهند کرد که چرا می توان این کشور را نیز به عنوان یک گزینه در نظر گرفت.

معایب و مزایای اعزام دانشجو به فیلیپین

برخی از مهم ترین مزایا و معایب اعزام دانشجو به فیلیپین عبارتند از:

  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی
  • شرایط مناسب دریافت پذیرش تحصیلی
  • امکان کار دانشجویی
  • هزینه زندگی در فیلیپین مقرون به صرفه است.
  • هزینه های نه چندان بالای تحصیل
  • مسیر مناسب دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی فیلیپین

بررسی شرایط تحصیل دانشجویان خارجی در فیلیپین

باید به این نکته اشاره داشت که فیلیپین یکی از کشورهایی است که از نظر علمی جایگاهی مناسب ندارد. در بین 400 دانشگاه برتر جهان، نامی از دانشگاه های فیلیپین دیده نمی شود. این خود یکی از عواملی است که منجر به ضعف جایگاه این کشور در ذهنیت متقاضیان تحصیل در خارج از کشور شده است. باید به این نکته توجه ویژه داشت که می توان از این طریق اما، مسیر مهاجرت به برخی دیگر از کشورهای جهان را هموار سازد.


بهترین دانشگاه های فیلیپین در حال حاضر عبارتند از:

بهترین دانشگاه های فیلیپین

این تصویر به خوبی نشان می دهد که از نظر علمی شاید بتوان یک دانشگاه این کشور را خوب معرفی کرد. سایر دانشگاه های فیلیپین رتبه های مناسبی در اختیار ندارند. در چنین شرایطی نمی توان انتظار داشت که دانشجویان خارجی بتوانند کیفیت بالای تحصیل در این کشور را تجربه کنند.

محبوب ترین شهرهای دانشجویی برای اعزام دانشجو به فیلیپین

یکی از موضوعات کلیدی که اغلب اتباع کشورهای خارجی برای شروع فرآیند اعزام دانشجو به فیلیپین باید به طور دقیق بررسی کنند، آشنایی با محبوب ترین شهرهای این کشور است. زیرا بدون داشتن اطلاعات کافی در خصوص شهرهای فیلیپین با مشکلات گسترده ای در طول فرآیند تحصیل در فیلیپین مواجه خواهید شد. به عبارت دیگر، یکی از اصلی ترین مزیت های اعزام دانشجو به فیلیپین امکان تحصیل در بهترین شهرهای این کشور می باشد. اما نگران نباشید، زیرا اغلب شهرهای فیلیپین زیرساخت های آموزشی پیشرفته ای را برای تمامی دانشجویان از سراسر جهان ارائه می دهند.

در جدول ارائه شده در این بخش از مقاله می توانید با برخی از محبوب ترین شهرهای دانشجویی برای اعزام دانشجوی به فیلیپین آشنا شوید:

محبوب ترین شهرهای دانشجویی در فیلیپینجمعیت شهرخصوصیات
مانیل1,650,700مانیل از نظر تعداد دانشگاه های معتبر در فیلیپین در رتبه اول قرار دارد و سیستم آموزش عالی مانیل توسط 50 دانشگاه معتبر ارائه می شود.
کوزون2,761,740سیستم آموزش عالی ارائه شده در این شهر توسط 18 دانشگاه مطرح ارائه می شود.
سبو798,691شهر سبو فیلیپین یکی از محبوب ترین شهرهای فیلیپین برای تحصیلات عالی است و 8 دانشگاه در سبو تحصیلات عالی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.
داوائو1,217,490داوائو از نظر تعداد دانشگاه های موجود در رتبه 4 فیلیپین قرار دارد.
باگویو287,783سیستم آموزش عالی در شهر باگویو توسط 6 دانشگاه ارائه می شود.

منبعfree-apply

بهترین دانشگاه ها جهت اعزام دانشجو به فیلیپین

یکی از اصلی ترین دلایل اعزام دانشجو به فیلیپین وجود دانشگاه های دولتی و خصوصی فیلیپین در رشته های مختلف می باشد. برخی از مهمترین دانشگاه های فیلیپین در جدول زیر ارائه شده است:

بهترین دانشگاه های فیلیپین جهت اعزام دانشجوخصوصیات
دانشگاه سانتو توماس (ust.edu.ph)دانشگاه سانتو توماس با نام رسمی دانشگاه پاپی به عنوان یک موسسه تحقیقاتی خصوصی و کاتولیک در مانیل فعالیت می کند.
دانشگاه لاسال مانیل (dlsu.edu.ph)این موسسه آموزشی که در شهر مانیل واقع شده به دلیل ارائه بورسیه های تحصیلی متنوع به دانشجویان بین المللی معروف است.
دانشگاه دیلیمان (upd.edu.ph)دانشگاه دیلیمان یکی از بهترین دانشگاه های فیلیپین است که در بین 500 دانشگاه مطرح جهان رتبه بندی شده است.
دانشگاه پلی تکنیک فیلیپین (pup.edu.ph)این موسسه آموزشی به عنوان یکی از قدیمی ترین موسسات آموزشی در فیلیپین در سال 1903 افتتاح شد.
دانشگاه آدامسوندانشگاه آدامسون یک دانشگاه خصوصی کاتولیک است که توسط مجمع مدیریت واقع در مانیل فیلیپین اداره می شود.

در نمودار ارائه شده در این بخش از مقاله می توانید با نمودار پراکندگی دانشجویان اعزامی به فیلیپین از کشورهای مختلف جهان آشنا شوید:

بهترین دانشگاه ها جهت اعزام دانشجو به فیلیپین

هزینه اعزام دانشجو به فیلیپین

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در رابطه با مهاجرت تحصیلی به آن توجه داشت، مبحث هزینه ها است. نمی توان انتظار داشت که دانشجویان بدون توجه به تمکن مالی مورد نیاز، کشوری را برای تحصیل خود انتخاب کنند. فیلیپین یکی از کشورهایی است که کیفیت بالای آموزش را ارائه نمی کند. با این حال، به نسبت هزینه های بالایی را نیز به دانشجویان تحمیل نمی کند. باید در نظر داشت که دانشجویان برای تهیه بلیت هواپیما، بیمه، درخواست ویزای تحصیلی و ترجمه مدارک تحصیلی خود، باید به حدود 50 تا 65 میلیون تومان دسترسی داشته باشند.

شرایط اعزام دانشجو به اتریش

در کنار این هزینه ها، باید هزینه های زندگی در فیلیپین را نیز مورد توجه قرار داد. دانشجویان به طور متوسط به حدود 1000$ تا 2200$ (دلار) در سال نیاز دارند تا شهریه خود را پرداخت کنند. در کنار این ها، باید به هزینه های زندگی دانشجویی نیز توجه داشت. زندگی دانشجویی در این کشور می تواند هزینه ای در حدود 400$ (دلار) در ماه را به همراه داشته باشد. در چنین شرایطی است که باید هزینه های کلی زندگی در این کشور را برای یک سال تحصیلی در حدود 6000$ (دلار) تخمین زد.

هزینه های مهاجرت تحصیلی به فیلیپین

شرایط اعزام دانشجو به انگلستان

الزامات زبانی در فرآیند اعزام دانشجو به فیلیپین

یکی از بزرگترین چالش هایی که دانشجویان بین المللی قبل از مهاجرت به فیلیپین با آن مواجه می شوند، الزامات زبانی گسترده در این کشور می باشد. به طور کلی فیلیپین دارای 3 زبان رسمی فیلیپینی، انگلیسی و اسپانیایی است، بنابراین برای تحصیل در این کشور بایه با این زبان ها آشنایی کامل داشته باشید. البته لازم به ذکر است که، زبان فیلیپینی نام جمعی برای گویش های مختلف تاگالوگ است که متقابلا قابل درک هستند. همچنین انگلیسی در فیلیپین زبان تجاری است و بیشتر به عنوان یک زبان اضافی صحبت می شود. در حالی که اسپانیایی به عنوان یک زبان مادری در برخی از مناطق دورافتاده در فیلیپین باقی مانده است. در نهایت اینکه، با توجه به زبان ها و لهجه های منطقه ای فراوان، فیلیپینی به عنوان زبان ارتباطی بین فیلیپینی ها عمل می کند و نقشی مشابه زبان هندی در هند دارد.

باید به این نکته توجه کرد که در شرایط کنونی، فیلیپین گزینه مناسبی برای تحصیل نیست. کشورهای مطرح دیگری در جهان وجود دارد که می توان آن ها را برای خود انتخاب کرد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در این مسیر راهنمای مهمی در کنار شما باشند.

برخی از پرسش های مهم درباره اعزام دانشجو به فیلیپین

از مهم ترین پرسش هایی که همواره در این رابطه مطرح می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آیا فیلیپین مقصد مناسبی برای تحصیل دانشجویان خارجی است؟ شرایط علمی دانشگاه های این کشور عالی نیست و فقط یک دانشگاه مطرح در آن وجود دارد.
  • آیا می توان امتیاز ویژه ای برای تحصیل در فیلیپین متصور شد؟ این کشور یکی از کشورهای متوسط جهان است و به همین دلیل است که پروسه اعزام دانشجو به فیلیپین به ندرت رخ می دهد.
  • آیا دانشگاه های فیلیپین در سطح جهان جایگاه مناسبی دارند؟ همه چیز بستگی به شرایط کلی دانشجویان برای تحصیل دارد. رشته به رشته شرایط در این کشور متفاوت است
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *