ویترین

اعزام دانشجو به گینه بیسائو

اعزام دانشجو به گینه بیسائو

اعزام دانشجو به گینه بیسائو یک پروسه به شدت چالش برانگیز است که بسیاری از افراد بهتر است آن را برای خود انتخاب نکنند. در شرایط کنونی می توان به این نکته اشاره کرد که گینه بیسائو یکی از ضعیف ترین کشورهای آفریقایی برای تحصیل است. تنها 5 دانشگاه در این کشور قرار دارد و به همین دلیل است که نباید انتظار داشت که در این کشور به موفقیت چشم گیری دست پیدا کرد. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که این دانشگاه نیز در رتبه بندی جهانی هیچ جایگاهی پیدا نکرده است. همین مسئله سبب شده است تا انتخاب کشوری مانند گینه بیسائو غیر منطقی به نظر برسد.

  • شرایط اعزام دانشجو به گینه بیسائو چگونه است؟
  • آیا گینه بیسائو مقصد مناسبی برای تحصیل است؟
  • شرایط مهاجرت دانشجویان خارجی به گینه بیسائو چگونه است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در گینه بیسائو به شرایط مناسبی دست پیدا کرد؟

باید به این نکته توجه داشت که در شرایط کنونی گینه بیسائو یکی از کشورهایی است که انتخاب آن برای تحصیل بسیار دشوار است. می توان به این نکته اشاره کرد که نظام آموزشی این کشور ضعف های شدیدی دارد. همین مسئله سبب شده است که فقط یک دانشگاه در این کشور وجود داشته باشد. دانشگاه موجود در گینه بیسائو نیز مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را نیز ارائه نمی کند. به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه توضیحات کامل تری در این رابطه ارائه می کنند.

گینه بیسائو مقصد نامناسب برای تحصیل

در حال حاضر باید گفت کشورهای کمی وجود دارند که نمی توان آن ها را برای تحصیل توصیه کرد. در شرایط کنونی، گینه بیسائو یکی از کشورهای ضعیف جهان برای تحصیل است. دانشگاه های موجود در این کشور مورد توجه کشورهای خارجی نیستند. باید در نظر داشت که پیدا کردن دوره های تحصیلات تکمیلی در این کشور بسیار سخت است و همین مسئله سبب شده است که نتوان به سادگی آن را برای تحصیل خود انتخاب کرد.


بسیاری از رشته های تحصیلی در این کشور به طور کلی ارائه نمی شوند. به همین دلیل محدودیت ها بیشتری را در این رابطه می توان متصور شد. زبان تحصیل در برخی از دانشگاه های این کشور پرتغالی است. بسیاری از شهروندان این کشور خود توانایی کافی برای صحبت کردن به این زبان را ندارند. در چنین شرایطی می توان گفت که انتخاب این کشور برای تحصیل نیز با چالش های زبانی روبرو می شود.

جزئیات اعزام دانشجو به هلند

معرفی دانشگاه های گینه بیسائو برای تحصیل

زمانی که رتبه بندی بهترین دانشگاه های جهان مورد ارزیابی قرار گیرد، می توان به این نکته اشاره کرد که گینه بیسائو هیچ نماینده ای ندارد. در این کشور دانشگاه های انگشت شمار وجود دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • Amílcar Cabral University
  • University of Colinas de Boé
  • Universidade Lusófona
  • Universidade Jean Piaget
  • Catholic University of Guinea Bissau
  • Higher School of Education of Guinea-Bissau
  • National School of Health of Guinea-Bissau

معرفی دانشگاه های گینه بیسائو برای تحصیل

هیچ یک از این دانشگاه ها در رتبه بندی های جهانی جایگاهی به دست نیاورده اند. در چنین شرایطی انتخاب هر یک از آن ها می تواند به فرد ضربه سنگینی را وارد کند. پس برای ایجاد شرایط بهتر چه باید کرد؟!

جانشین های برتر مهاجرت تحصیلی به جای گینه بیسائو

برای این که فرد بتواند کشوری ارزشمند را برای زندگی و تحصیل خود انتخاب کند، باید شاخص های مختلفی را در نظر بگیرد. بهترین شاخص هایی که می توان به آن ها توجه داشت عبارتند از:

شاخص های انتخاب بهترین کشورها برای تحصیل

آنچه گفته شد سبب می شود تا گینه بیسائو به یکی از کشورهای نه چندان مطلوب برای تحصیل تبدیل شود. در حال حاضر کشورهای زیادی در سطح جهان وجود دارد که می تواند آن ها را برای تحصیل خود انتخاب کرد. کشورهای زیادی در شرق آسیا وجود دارد که شرایط مناسب تحصیل را ارائه می کنند.

روند اعزام دانشجو به مجارستان

در سطح اروپا از غرب تا به شرق نیز گزینه های مختلفی برای تحصیل وجود دارد. همه چیز وابسته به زبانی است که فرد برای تحصیل خود به آن علاقه دارد. از طرفی رشته مورد نظر و رزومه فرد نیز در این رابطه بسیار موثر خواهد بود. در صورتی که شما نیز در جستجوی بهترین گزینه های ممکن برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید. ایشان با تجربه بالای خود در زمینه اعزام دانشجو می توانند اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

پرسش های کلیدی درباره اعزام دانشجو به گینه بیسائو

از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا گینه بیسائو کشور مناسبی برای مهاجرت تحصیلی است؟ باید قاطعانه گفت که هیچ مزیت ویژه ای به همراه نخواهد داشت.
  • آیا روند اعزام دانشجو به گینه بیسائو مناسب است؟ با توجه به شناخت کمی که نسبت به این کشور وجود دارد، پروسه دریافت ویزا و پذیرش از این کشور ساده نخواهد بود.
  • چرا مهاجرت تحصیلی به گینه بیسائو مناسب نیست؟ دانشگاه های این کشور از نظر علمی شرایط مناسبی ندارند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *