ویزای توریستی

برترین رستوران های برزیل

برترین رستوران های برزیل

با توجه به تنوع غذایی و کیفیت آن، غذا خوردن در برترین رستوران های برزیل یک تجربه بسیار متفاوت در مقابل بقیه جهان است. شب میهمانان در برترین رستوران های برزیل مملو از نوشیدنی های بی نظیر، موسیقی خوب و غذاهایی است که خارج از این دنیا هستند و علیرغم وجود وفور رستوران های محیطی در برزیل، برخی از آنها در رتبه های بالاتر از بهترین رستوران های دنیا قرار می گیرند. افرادی که برای اولین بار است که به این کشور سفر می کنند، لازم است بدانند دقیقاً در کدام مکان ها غذای خود را میل کنند تا تجربه کامل برزیلی را به آنها ارائه دهد. در برزیل، غذا خوردن در رستوران هایی ارزش بیشتری دارد که از مواد اولیه محلی بیشترین استفاده را می کنند.

برزیل به خاطر فرهنگ پر جنب و جوش، جاذبه های توریستی جذاب، معماری الهام بخش، شگفتی های طبیعی، سواحل دیدنی و البته غذاهای خوش طعم، مشهور است. جدا از غذاهای سنتی، چیزی که برزیل را متمایز می کند این است که برخی از بزرگترین رستوران های جهان و سرآشپزهای بین المللی برتر را دارد. یکی دیگر از ویژگی های برجسته این رستوران های برزیلی، انواع نوشیدنی ها است که منحصر به فرد، لذیذ هستند و بسیاری از آنها در خارج از برزیل به راحتی در دسترس نیستند. از ریو دو ژانیرو پر زرق و برق گرفته تا سائو پائولو پویا، شهرها مملو از غذاهای سراسر جهان هستند. از آنجایی که 2 شهر محبوب برای گردشگری ریو دو ژانیرو و سائو پائولو هستند، لیست تهیه شده توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این راهنما به طور خاص بر روی این شهرها تمرکز خواهد کرد.

آشنایی با انواع غذاها در برزیل

غذاهای برزیلی مجموعه ای از شیوه ها و سنت های آشپزی برزیل است و با تأثیرات اروپایی، آمریکایی، آفریقایی و آسیایی (لبنانی، چینی و اخیراً ژاپنی) مشخص می شود. غذاهای برزیلی بر اساس منطقه بسیار متفاوت هستند و منعکس کننده ترکیب جمعیت بومی و مهاجر کشور و همچنین اندازه قاره آن می باشند. این باعث ایجاد یک غذای ملی شده است که با حفظ تفاوت های منطقه ای مشخص شده است.


ترکیباتی که برای اولین بار توسط مردم بومی برزیل استفاده شد عبارتند از:

  • بادام هندی
  • مانیوک
  • گوارنا
  • نخل آسای
  • لوبیای تونکا
  • توکوپی

علاوه بر این، موج های متعدد مهاجران، برخی از غذاهای معمولی خود را آوردند و مواد اولیه گمشده را با معادل های محلی در برزیل جایگزین کردند. برای مثال، مهاجران اروپایی (عمدتاً از پرتغال، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، هلند، لهستان و اوکراین) به رژیم غذایی مبتنی بر گندم عادت داشتند و نوشیدنی های مختلف و سبزیجات برگدار را معرفی کردند و محصولات لبنی را وارد غذاهای برزیلی کردند. شایان ذکر است که آشپزی ملی برزیلی دقیق وجود ندارد، اما مجموعه ای از سنت های مختلف منطقه ای و غذاهای معمولی وجود دارد و این تنوع به خاستگاه مردم ساکن در هر منطقه مرتبط است.

در جدول زیر به انواع غذاها براساس منطقه در برزیل اشاره شده است:

انواع غذاها براساس منطقه در برزیل
غذاهای جنوب شرقیغذاهای شمالغذاهای مرکز و غربغذاهای شمال شرقیغذاهای جنوبی
Osvaldo AranhaPato no tucupiPequiVatapáChurrasqueira
PicadinhoManiçobaGalinhadaBobó de camarãoBijajica
FeijoadaTacacáPamonha GoianaAcarajéGuabiroba

غذاهایی که به‌ طور سنتی توسط برزیلی‌ها مصرف می ‌شود، محصول پیشینه ‌های قومی مختلف مردم و همچنین خود سرزمین است. در قلب رژیم غذایی برزیلی برنج، لوبیا و مانیوک قرار دارد که یک سبزی ریشه‌ دار است که از آن آرد خوب و زرد رنگ، آرد فارینا درست می‌کنند.

آشنایی با غذاهای ریو دو ژانیرو

ریو دو ژانیرو در مهمان ‌نوازی و تجربه‌ های غذاخوری عالی، بهترین شهر برزیل به شمار می رود. بازدیدکننندگان این شهر غذاهای عالی را در سرتاسر شهر به ویژه در محله پررونق بوتافوگو خواهند یافت. ریو دو ژانیرو به طور سنتی به عنوان بهشت ​​عاشقان گوشت انتخاب می ‌شده است، اما این روزها در این شهر گیاه ‌خواران بهتر مورد توجه قرار می ‌گیرند، همانطور افرادی که به دنبال رستوران های مدرن با ستاره ‌های میشلن هستند. گردشگرانی که می خواهند در کنار عزیزان خود از غذای خوب و موسیقی زنده لذت ببرند، ریو دو ژانیرو جایی است که باید به آن مراجعه کنند. غذای ریو دو ژانیرو مملو از طعم ‌ها، ادویه‌ ها، تنوع و تصویری کامل از تاریخ غنی شهر است. غذاهای محلی ریو دو ژانیرو عمدتاً تحت تأثیر استعمارگران پرتغالی و بردگان آفریقایی است که از اواخر قرن 17 وارد شهر شدند.

آشنایی با غذاهای ریو دو ژانیرو

غذاهای برزیلی در ریو دو ژانیرو اساساً دیگ ذوبی از تأثیرات سراسر جهان هستند، از غذاهای اصلی که از آفریقا تا اسنک های کلاسیک که اغلب در غذاهای ژاپنی و پرتغالی استفاده می شوند. از آنجایی که غذاهای برزیلی از کشورهای مختلف تهیه می شود، برخی می گویند که غذاهای برزیلی بهترین در جهان هستند، زیرا غذاهای کلاسیک آن ترکیبی متنوع از برخی از خوشمزه ترین مواد غذایی از مکان هایی مانند پرتغال، غرب آفریقا یا حتی ژاپن را ارائه می دهند.

اگرچه بازدیدکنندگان مجبورند حداقل تعداد انگشت شماری از غذاهای دلچسب و غنی برزیلی را کشف کنند که همه حواس را به وجد می آورد، این پنج غذای کلاسیک هستند که هر بازدیدکننده ای که برای اولین بار به آن می رود باید به محض رسیدن به ریو دو ژانیرو امتحان کند:

  1. Feijoada
  2. Brigadeiro
  3. Churrascaria
  4. Coxinha de Galinha
  5. Pão de queijo with Requeijao

معرفی برترین رستوران های برزیل در ریو دو ژانیرو

در شهری به بزرگی ریو دو ژانیرو با رستوران های زیاد، انتخاب رستوران خوب سخت است. به همین دلیل است که در این بخش قصد داریم به برترین رستوران های ریو دو ژانیرو اشاره کنیم. ریو دو ژانیرو شهری عالی برای اهل غذا است و در حالی که غذا خوردن در رستوران های این شهر می ‌تواند گران باشد، بهترین گزینه ‌های غذاخوری در برترین رستوران های برزیل در ریو دو ژانیرو واقعاً تجربه‌ای به یاد ماندنی را ارائه می ‌دهند. این رستوران ها نه تنها غذاهای محلی برزیلی، بلکه غذاهای لذیذ اروپایی و ژاپنی را نیز سرو می کنند. افرادی که گیاهخوار نیستند، ریو دو ژانیرو می تواند بهشتی برای آنها باشد.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته این رستوران ها در ریو دو ژانیرو، ترکیبی از نوشیدنی هایی است که ارائه می دهند. آنها متمایز، خوش طعم هستند و بسیاری از آنها را نمی توان به راحتی در خارج از این شهر یافت.

در جدول زیر به برترین رستوران ها برزیل در ریو دو ژانریو اشاره شده است:

نام رستوراننوع  رستوران
Alloro Al Miramarغذاهای ایتالیایی
Chez Claudeآشپزی Troisgros
Lasaiغذاهای کاریوکای فصلی
L’Etoileغذاهای فرانسوی
Naga Rioغذاهای ژاپنی
Nossoغذاخوری و نوشیدنی گرمسیری
Otequeغذاهای برزیلی

سرآشپزهای ستاره ریو دو ژانیرو با فلسفه های مترقی و در عین حال کاملاً برزیلی خود، این شهر را به خوبی در نقشه غذاخوری آمریکای جنوبی قرار داده اند. بهترین رستوران ‌های ریو دو ژانیرو از محصولات عجیب و غریب کشور، سواحل سرشار اقیانوس اطلس و مجموعه‌ای فرهنگی از میراث بومی، پرتغالی و آفریقایی استفاده می ‌کنند. بسیاری از رستوران ‌های ریو دو ژانیرو توسط منتقدان رتبه های 5، 4 و 3 ستاره را دریافت می کنند. رستوران ‌های ریو دو ژانیرو مکان هایی هستند دارای غذاهای لذیذ مطابق با یک فضای خاص و معمولاً قیمت ها هستند.

انواع مختلف غذا در سائو پائولو برزیل

سائو پائولو از بهترین مقاصد سفر در برزیل است و غذای سائو پائولو تجربه ای است که نباید از دست داد. بزرگترین شهر برزیل راه را برای بقیه کشور هموار می کند و اگر روندی وجود دارد که ارزش صحبت کردن را داشته باشد، به احتمال زیاد ابتدا در سائو پائولو شروع شده است. سائو پائولو به داشتن برترین رستوران‌ ها و ارائه غذاهای لذیذ از سراسر جهان معروف است. اما ساکنان سائو پائولو همچنین شناخته شده اند که در سبک زندگی روزمره خود به غذاهای خیابانی متکی هستند. غذاهای خیابانی در سائو پائولو علاوه بر اینکه به عنوان گزینه برتر ناهارخوری در برزیل شناخته می شوند، جذابیت زیادی دارند. همچنین غرفه های بازار و رستوران های خانوادگی در سائو پائولو فراوانی وجود دارد. سائو پائولو با بیش از 12500 رستوران که غذاهایی از سراسر جهان سرو می کنند، امروزه یکی از هیجان انگیزترین پایتخت های غذا در جهان است.

در برزیل، همه چیز ابتدا در سائو پائولو اتفاق می افتد. اگر روندی در سراسر برزیل یا آمریکای لاتین وجود داشته باشد، به احتمال زیاد در اوایل سائو پائولو شروع شده یا به تصویب رسیده است. مانند دنیای آشپزی نیویورک یا پاریس، صحنه غذا در سائو پائولو در لیست برتر قرار دارد. تعداد کمی از شهرهای آمریکای لاتین می توانند با دیگ ذوب فرهنگی سائو پائولو رقابت کنند. سرآشپزها نیز به این شهر هجوم آورده ‌اند و تکنیک‌ های ستاره‌ دار میشلن را از پایتخت ‌های آشپزی در اروپا به برزیل آورده‌ اند. با توجه به این موضوع، غذاهای مختلف در سائو پائولو در دسترس همه می باشد.

محبوب ترین غذاها در سائو پائولو عبارتند از:

  1. Coxinha
  2. Churrascarias
  3. Mortadella sandwich
  4. Cod Fish ‘pastel’
  5. Cassava chips
  6. Torresmos
  7. Brigadieros da Escocia
  8. Cachaça
  9. Pão de queijo

آشنایی با برترین رستوران های برزیل در سائو پائولو

سائو پائولو یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان و بزرگترین در آمریکای جنوبی است. تضادهایی که شهر را فراگرفته در صحنه فرهنگی و آشپزی آن می درخشد. سائو پائولو غذاهای تلفیقی سطح بالا، غذاهای ساده و ارزان و هر چیزی در این بین ارائه می دهد. سائو پائولو شهری چند فرهنگی است که در آن غذاهای سراسر جهان به راحتی یافت می شود، اما غذاهای برزیلی مطمئناً در صدر لیست رستوران های این شهر قرار دارند. سرآشپزهای برتر در سائو پائولو وظیفه خود را ایجاد دستور العمل های خوش طعم، تنها با استفاده از مواد محلی، و اطمینان از اینکه سنت های آشپزی برزیل از بین نمی رود، ساخته اند. اما آنها مایلند این سنت ها را نیز مدرن کنند، بنابراین نتیجه وفور غذاهایی است که به طور همزمان اصیل و قابل اعتماد هستند.

برترین رستوران های برزیل در سائو پائولو عبارتند از:

نام رستوراننوع رستوران
Corrutelaغذاهای ارگانیک
Fasanoغذاهای لوکس ایتالیایی
Jiquitaiaنوشیدنی ها و غذاهای برزیلی
Komahغذاهای کره ای
Metziغذاهای مکزیکی
Maníغذاهای برزیلی معاصر
Mocotóغذاهای ساده برزیلی

علاوه بر رستوران های برتر این شهر، افرادی که به برزیل و سائو پائولو سفر می کنند، همچنین باید با هزینه های صرف یک وعده غذایی در رستوران های سائو پائولو آشنایی کامل داشته باشند.

در نمودار زیر به میانگین قیمت غذا در رستوران های سائو پائولو اشاره شده است:

میانگین قیمت غذا در رستوران های سائو پائولو

برای کسب اطلاعات تکمیلی از شرایط و هزینه های سفر به برزیل و تجربه یک تعطیلات عالی متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده همراهی هموطنان عزیز در تمامی مراحل اخذ ویزای این کشور می باشند.

بررسی چند پرسش درمورد برترین رستوران های برزیل

سوالاتی که در مورد برترین رستوران های این کشور به وجود می آید عبارتند از:

  • بهترین غذاهای برزیلی در کدام شهر صرف می شوند؟ بدون شک سائوپائولو بهترین در سطح برزیل و حتی در آمریکای لاتین شناخته می شود.
  • آیا فست فودهای خوبی در برزیل وجود دارد؟ داده های آماری نشان می دهد که بیش از 70% از رستوران های برزیل را فست فودها شکل می دهند و رستوران های زنجیره ای مک دونالد نیز در اکثر شهرهای این کشور فعال هستند.
  • معروف ترین خوراکی ها در برزیل کدامند؟ Farofa، Moqueca de Camarão، Vatapá، Acarajé، Pastel، Empadão، Bolinho de Bacalhau.
  • آیا رستوران گردی در برزیل پر هزینه است؟ خوشبختانه برزیل یکی از کشورهای بسیار ارزان قیمت در تهیه مواد غذایی است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *