ویزای توریستی

برترین رستوران های بلغارستان

برترین رستوران های برزیل

برترین رستوران های بلغارستان از نظر کیفیت مواد اولیه، انتخاب غذا و اشتیاق آشپزی با رستوران های پاریس، لندن و نیویورک رقابت می کنند. در این راهنما، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قابل توجه ترین رستوران ها و برترین رستوران های بلغارستان را معرفی می کنند. بخشی جدایی ناپذیر از هر سفر، امتحان کردن غذاهای محلی است و در بلغارستان هنگام ناهار خوری در خارج از خانه، برترین رستوران های بلغارستان به تمامی میهمانان غذاها و خدمات عالی ارائه می دهند. این کشور به خاطر گوجه ‌فرنگی ‌هایی به اندازه توپ بیسبال، سالادهای چاپسکای با طراوت و خورش‌ های قابلمه سفالی دلچسب معروف است، اما در مورد غذای خوب بلغارستان نیز می‌ توان موارد بی شماری معرفی کرد. افرادی که دوست دارند در بهترین رستوران های دنیا غذای خود را میل کنند، بلغارستان فقط مقصد مناسبی برای آنها می باشد.

این کشور به معنای واقعی کلمه دارای رستوران ‌های مختلف از هر طبقه و نوع، از رستوران ‌های لذیذ پیچیده گرفته تا رستوران ‌های معمولی می باشد. غذا در بلغارستان به طور کلی بیشتر به سمت گوشت است، چه خورشتی یا کبابی. همچنین شباهت های زیادی با دیگر کشورهای بالکان به ویژه صربستان، یونان و رومانی دارد که بسیار نزدیک هستند. در نسل جهانگردها، سفر به هر کشوری بدون تجربه فرهنگ محلی و غذاهای آن ناقص است. با به اشتراک گذاشتن ویژگی‌های دیگر غذاهای بالکان، ناهمگونی در غذاهای بلغاری باعث می ‌شود گردشگران هوس بیشتری برای غذاهای بلغاری داشته باشند. بلغارستان از غذاهای خیابانی گرفته تا رستوران های خوب، قطعاً برای همه حواس میهمانان جذاب خواهد بود. رستوران ‌های بلغارستانی محل ‌های غذاخوری لندن و نیویورک را به مبارزه سختی دعوت می کنند که در ادامه به معرفی بهترین آنها می پردازیم.

معرفی برترین رستوران های بلغارستان

قبل از معرفی برترین رستوران های بلغارستان، قصد داریم متقاضیان را با غذاهای بلغارستان آشنایی سازیم تا قبل از سفر به این کشور، آمادگی کامل جهت صرف غذاهای عالی در برترین رستوران های بلغارستان را داشته باشند. غذاهای بلغاری نسبتاً متنوع است و هر منطقه از کشور غذاها و دستور العمل های خاص خود را دارد، بنابراین افرادی که به بلغارستان سفر می کند، گزینه های زیادی برای کشف و امتحان کردن خواهند داشت. بلغارستان خانه طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه است که ارزش امتحان کردن را دارند. گردشگران چه به دنبال یک شام رسمی و چه صرفاً یک میان وعده غیر رسمی باشند، مطمئناً غذاهای مورد علاقه خود را پیدا خواهند کرد که مطابق با ذائقه آنها باشد. مانند بسیاری از کشورهای بالکان، غذاهای بلغارستانی انواع و اقسام تأثیرات را دارد، از خاورمیانه گرفته تا ایتالیایی و آسیای شرقی.


برخی از محبوب ترین غذاها در بلغارستان عبارتند از:

  • Banitsa
  • Tarator
  • Meshana Skara
  • Sarmi
  • Shopska Salata
  • Shkembe
  • Kiselo Mlyako
  • Moussaka

غذاهای ذکر شده در برترین رستوران های بلغارستان در دسترس تمامی میهمانان می باشند. در این کشور، رستوران های بی نظیری وجود دارد که آماده پذیرش از گردشگران خارجی و میهمانان از کشورها و نقاط مختلف دنیا می باشند.

در جدول زیر به برترین رستوران های بلغارستان که در ادامه به بررسی دقیق آنها می پردازیم براساس رتبه بندی اشاره شده است:

رتبه بندینام رستوران
1Tenebris
2Ethno
3Olio D’oliva
4Rose Restaurant

رستوران Tenebris در صدر فهرست برترین رستوران های بلغارستان

Tenebris دنیایی را نشان می دهد که در آن بصری کنار گذاشته می شود و طعم، بافت و عطر غالب می شود و درک میهمانان از غذا را دوباره تعریف می کند. Tenebris اولین رستوران تاریک در بلغارستان است که تاریکی مایل به سیاه را با عناصری از غذاهای تند ترکیب می کند. تفاوت Tenebris با سایر رستوران ‌های تاریک در سراسر جهان با تأکید بر تجربه غذاخوری خوب، تهیه ‌شده با محصولات فصلی با کیفیت بالا، انتخاب نوشیدنی های متنوع دست‌ ساز است. Tenebris غذاهای عالی از غذاهای فیوژن را به میهمانان ارائه می دهد. میهمانان و گردشگران خارجی خدمات فوق العاده خوب و غذاهای عالی که از رستوران های برتر بلغارستان انتظار دارند را می توانند در Tenebris تجربه کنند. مهمان نوازی در Tenebris فوق العاده است و به همین دلیل، در بخش خدمات، Tenebris رتبه 5 از 5 را براساس رتبه بندی های معتبر کسب می کند.

در نمودار زیر به طور دقیق تر به رتبه بندی رستوران Tenebris در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی رستوران تنبریس در بخش های مختلف

شرایط سفر با ویزای توریستی به بلغارستان

آشنایی با رستوران Ethno بلغارستان

رستوران Ethno یک رستوران غذاهای دریایی یونانی است که در امتداد بلوار پر جنب و جوش الکساندروفسکا قرار دارد. با منوی متنوعی از ماهی، سالاد، سوپ و گوشت کبابی، منوی Ethno شبیه یکی از رستوران های مدرن در آتن است. بهترین غذاهای رستوران Ethno غذاهای دریایی کبابی و بشقاب های گوشتی هستند. با توجه به این که هیچ کمبودی در غذاهای دریایی تازه در بورگاس وجود ندارد، بنابراین عاقلانه خواهد بود که گردشگران برای صرف غذاهای دریایی بی نظیر به رستوران Ethno مراجعه کنند. موقعیت مرکزی رستوران Ethno، دکوراسیون زیبا و منوی خوشمزه، آن را به یکی از محبوب ترین رستوران های بورگاس تبدیل کرده است. میانگین قیمت هر غذای اصلی 15$ تا 25$ (دلار) می باشد. رستوران Ethno  بلغارستان 100 صندلی ظرفیت دارد و یکی از رستوران‌ های شهر بورگاس است که انواع غذاهای یونانی، غذاهای مخصوص ماهی، غذاهای مخصوص استیک، سیگنچر و خدمات مختلف را ارائه می دهد.

آشنایی با رستوران Ethno بلغارستان

برخی از محبوب ترین گزینه ها در منوی رستوران Ethno عبارتند از:

  • Sea gift appetizer
  • mussels Provencal
  • BBQ sea bass
  • Grilled octopus
  • Shrimp saganaki
  • Profiteroles dessert

رستورانی که با سرو لذیذترین غذاهای دریایی از همه نوع معروف است، در مرکز شهر بورگاس واقع شده است. در میان غذاهایی که سرو می کند صدف و ماهی در اندازه های مختلف، میگوی خوشمزه و گوشت کبابی و همچنین سالادهایی مانند تبوله خوشمزه و بسیاری دیگر را می توان یافت. ویژگی این رستوران دکور مدرن و فضای گرم و راحت است، چرا که میهمانان خود را در محاصره رنگ ‌های آبی و سفید آرامش ‌بخش می بینند، همچنین سرویس فوق ‌العاده (انگلیسی زبان) است و امکان نشستن در حیاط‌ های بیرونی را برای لذت بردن از منظره و هوای آزاد برای میهمانان فراهم می‌کند. رستوران Ethno برای سازماندهی رویدادهای خاص مانند جشن تولد، عروسی، مهمانی های شرکتی، مهمانی های خصوصی بسیار عالی است.

Olio D’oliva از برترین رستوران های بلغارستان

یک قطعه شگفت ‌انگیز از ایتالیا در صوفیه، رستوران Olio D’Oliva، غذاهای لذیذ و غذاهای ایتالیایی را با غذاهای سنتی ارائه می ‌کند. پیتزای رستوران Olio D’oliva با طعم عالی عامل اصلی جذب میهمانان به این رستوران می باشد. طبق دستور العمل ‌های کلاسیک، هر پیتزا در رستوران Olio D’oliva با دست درست می‌ شود و در اجاق ‌های 100% چوبی این رستوران در دمای بالای 300 درجه پخته می ‌شود و خمیر آن از آرد نیمه یکپارچه زیستی،  کربن فعال سیاه 100% و اسپیرولینا تهیه می‌ شود. فضای رستوران Olio D’Oliva بسیار دنج است و همه محصولات تازه هستند و غذاها گرمای غذاهای خانگی دارند. سرآشپز رستوران Olio D’Oliva در انتخاب مواد اولیه با کیفیت بسیار دقت می کند. این رستوران همچنین با ارائه مجموعه ای بزرگ از بهترین نوشیدنی ها، نیاز تمام سلیقه ها را برآورده می کند.

علاوه بر این، قیمت های رستوران Olio D’Oliva مناسب است و کارکنان بسیار مهربان، خندان و صمیمی هستند. افرادی که می خواهند در بلغارستان پیتزا ایتالیایی واقعی، خوشمزه و با مواد اولیه مرغوب میل کنند، حتما باید به رستوران Olio D’Oliva مراجعه کنند زیرا این رستوران امکان تجربه شگفت انگیز ایتالیای کوچک در صوفیه را برای میهمانان فراهم می کند.

در جدول زیر به انواع پیتزاها در منوی رستوران Olio D’Oliva اشاره شده است:

پیتزاهای قرمزپیتزا های سفید
MARGHERITASPECK E ASPARAGI
MARINARAPISTACCHIO E MORTADELLA
DIAVOLATIROLESE
CRUDOSAN DANIELE
AMATRICIANAROTOLINA
ITALIA MIABRESAOLA
SICILIANAFANTASIA A COLORI
BURRATA IN GIALLOPATATE E SALSICCIA

رستوران Rose از محبوب ترین رستوران ها در بلغارستان

رستوران Rose ترکیبی زیبا از فضای داخلی اصیل ایتالیایی، غذاهای خوشمزه وسوسه انگیز و قیمت های شگفت آور مقرون به صرفه است. هیچ راهی برای فراموش کردن طعم غذای رستوران Rose وجود ندارد، مهم نیست میهمانان چه غذایی سفارش دهند، زیرا سرآشپزهای این رستوران از دستور العمل های ایتالیایی اصیل استفاده می کنند و ادویه های انتخابی با طعمی سبک و لطیف را با دقت به آن اضافه می کنند. در رستوران Rose می توان پاستا ایتالیایی تازه، انواع پیتزا، غذاهای ماهی و غذاهای دریایی، غذاهای خوش طعم مرغ، گوشت گاو یا بره، سالادهای تازه با گیاهان تازه و البته دسرهای فوق العاده خوشمزه را میل کرد. در رستوران Rose بزرگترین انتخاب از نوشیدنی های گل رز خوب را از سراسر جهان می توان یافت. این مجموعه روزانه به روز می شود و تکمیل می شود تا بهترین نوشیدنی ها برای میهمانان سرو شود.

جزئیات مهاجرت به بلغارستان

هر شب می توان در رستوران Rose از اجرای زنده عاشقانه پیانو، فلوت، ویولن و ساکسیفون در فضایی دنج و زیبا لذت برد. رستوران Rose در بلوار بلغارستان 132، بین لوکس Apart Residence Emirates و بزرگترین باشگاه بدنسازی بلغارستان Pulse Fitness&Spa واقع شده است. هموطنان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات کامل از شرایط سفر یا مهاجرت به بلغارستان و همچنین کسب اقامت در بهترین کشورهای دنیا با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند و از خدمات عالی مشاورین ما بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *