ویزای توریستی

برترین رستوران های چین

برترین رستوران های چین

برترین رستوران های چین جایی هستند که چینی ‌ها با غذا و دوستان خوب، نوشیدنی های مختلف، در فضایی آرام، شاد و پر سر و صدا، معاشرت می ‌کنند و سرگرم می ‌شوند. غذا خوردن در برترین رستوران های چین بخش مهمی از تجربه بازدیدکنندگان می باشد. برای بازدیدکنندگان، غذا خوردن در برترین رستوران های چین بینشی از فرهنگ چینی و همچنین فرصتی برای لذت بردن از غذاهای عالی ارائه می دهد. غذاهای چینی که انتخاب میلیون‌ ها نفر در نظر گرفته می ‌شود، احتمالاً یکی از محبوب ‌ترین غذاهای جهان است که بدون هیچ زحمتی راهی هر خانواده دیگری می‌ شود. با این حال، این واقعیت باقی می ماند که غذاهای اصیل چینی را فقط می توان در برخی از بهترین رستوران های چین میل کرد که نه تنها برخی از طعم های سنتی را روی میز می گذارند، بلکه مهمانان را با محیطی باشکوه نیز احاطه می کنند.

تقریباً همه کشورهای جهان اکنون رستوران های چینی بی نظیر دارند. اما زمانی که مواد ضروری به سختی به دست می آیند و آشپز با ذائقه محلی سازش می کند، اصالت غذا به شدت آسیب می بیند.اصیل ترین غذای چینی در چین باقی مانده است. شهرهای بزرگ چین اکنون دارای طیف وسیعی از رستوران ها برای غذا خوردن هستند، از غذاهای منطقه ‌ای متمایز چین گرفته تا طیف گسترده ‌ای از رستوران ‌های آسیایی و اروپایی، که اغلب بسیار خوب هستند. میهمانان و بازدیدکنندگان در جاهای دیگر این کشور به احتمال زیاد به غذاهای محلی محدود خواهند شد. در این مقاله، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند در نخستین گام هموطنان عزیز را با غذاهای اصیل چینی آشنا سازند و سپس در بخش های بعدی، به معرفی برترین رستوران های چین بپردازند تا متقاضیان قبل از سفر به این کشور پر جمعیت، برنامه غذاخوری درجه یک داشته باشند.

غذاخوری در برترین رستوران های چین

چین مقصدی عالی برای خوش‌ خوراک ‌ها و دوستداران غذا است. برای مسافران عادی، تجربه غذاهای متنوع در نقاط مختلف کشور می تواند سفر گردشگران را رنگارنگ تر و خاطره انگیزتر کند. در واقع ممکن است تعریف برترین رستوران های برتر در چین کمی ساده نباشد، زیرا در شهرهای بزرگ مانند پکن و شانگهای، رستوران های درجه یک از غذاهای بین المللی روز به روز در این شهرها پدید آمدند. غذاهای چینی از مناطق مختلف چین سرچشمه گرفته و در جهان رواج یافته اند. با تفاوت های زیاد در آب و هوا، جغرافیا، تاریخ و فرهنگ مناطق مختلف، فرهنگ غذاهای چینی گسترده و عمیق با ویژگی های منحصر به فرد است.


غذاهای چین به چند بخش اصلی تقسیم می شوند:

  • غذاهای محلی
  • غذاهای امپراتوری
  • غذاهای اقلیت های قومی (مانند غذاهای اسلامی و غذاهای گیاهی)

چین به 34 استان تقسیم شده است که هر کدام دارای میراث آشپزی متمایز خود هستند که نشان دهنده جغرافیا، آب و هوا، تاریخ و فرهنگ منحصر به فرد آن است. سبک های آشپزی از مواد تازه و محلی و ادویه ها الهام گرفته شده است. به طور کلی غذاهای چینی به چهار مکتب (شمال، جنوب، شرق و غرب) طبقه بندی می شوند که بیشتر به 8 غذای اصلی منطقه ای آنهویی، گوانگ‌دونگ، فوجیان، هون‌آن، جیانگسو، شاندونگ، سیچوان و چجیانگ تقسیم می شوند. همچنین غذاهای فرعی بودایی و حلال در غذاهای بزرگ چینی وجود دارد که به ترتیب بر رژیم های گیاهی و حلال تأکید دارند. نکته مهم این است که آشپزی در چین همیشه با تمام حواس مورد قدردانی قرار می گیرد.

از جزئیات مهاجرت به چین با خبر شو

یک ظرف مرغوب باید یکی از ویژگی های زیر یا ترکیبی از چند مورد را داشته باشد:

  • Xian
  • Xiang
  • Nong
  • you er bu ni

برترین رستوران های حلال در چین

چین دارای جمعیت زیادی مسلمان است (نزدیک به 30 میلیون نفر) و همه آنها سنت مصرف غذاهای حلال را برای مدت طولانی دارند. در واقع حدود 10 گروه قومی مانند هوئی، اویغور، قزاق، دونگ ژیانگ، قرقیز، سالا و غیره، سبک های غذایی مسلمانان خود را بر اساس قوانین رژیم غذایی اسلامی تنظیم کردند. در چین، غذای حلال به عنوان غذایQingzhen  شناخته می شود.  پیدا کردن یک رستوران Qingzhen در شهرهای بزرگ یا کوچک چین کار سختی نیست و گردشگران اغلب می توانند رستوران‌ ها یا غرفه‌ های غذای حلال را در گوشه و کنار شهر مشاهده کنند. اکثر آنها توسط مهاجران مسلمانی که از چین نسبتاً توسعه نیافته غربی آمده اند اداره می شوند. در کلان شهرهایی مانند پکن، شانگهای و گوانگژو، حتی می توان رستوران های معمولی عربی، ترکی و ایرانی پیدا کرد.

برترین رستوران های حلال در چین

غذاهای حلال چینی را می توان به سبک های شمالی و جنوبی تقسیم کرد. در شمال چین غذاهای گوشت گاو و گوسفند در میان مسلمانان ترجیح داده می شود. روش پخت و پز تحت تأثیر سایر اقوام نیز قرار گرفته است و در جنوب از گوشت مرغ، اردک، گوشت گاو، ماهی و غیره عمدتاً به عنوان مواد غذایی استفاده می شود.

پس از صدها سال توسعه، سه سبک اصلی غذای حلال چینی به وجود آمده است:

  • شمال غربی چین
  • شمال چین
  • چین جنوبی

برترین رستوران های چین از نوع حلال عبارتند از:

نام رستوراننوع رستوران
Tajine Moroccan Restaurant & Loungeغذاهای آفریقایی و مراکشی
Yershari Xinjiang Food (Yelixiali)غذاهای چینی و آسیایی
Pasha Turkish Restaurantغذاهای مدیترانه ای و ترکی
ANDALUS moroccan cuisine & lounge barغذاهای مراکشی و خاورمیانه ای
Indian Masala Restaurantغذاهای هندی و پاکستانی
Garlicغذاهای مدیترانه ای و اروپایی
Kebabs On the Grilleغذاهای هندی و آسیایی
Bali Bistroغذاهای آسیایی و اندونزیایی
Urban Grillغذاهای ترکی

آشنایی با انواع مختلف برترین رستوران های چین

علاوه بر رستوران های حلال در چین، رستوران های برتر چین شامل رستوران های متنوع از قاره ای گرفته تا هندی می باشند که موجب تعجب گردشگران و بازدیدکنندگان این کشور از تنوع فرهنگ غذایی می شوند. به افرادی که قصد دارند به چین سفر کنند توصیه می شود برای کسب تجربه های عالی، ناهار خوری در برخی از برترین رستوران های چین را در برنامه سفر خود قرار دهند و از تمام لذت های آشپزی که این کشور ارائه می دهد لذت ببرند. چین رستوران های زیادی دارد. یکی از دلایل این است که مردم در خانه ‌های خود فضای کمی دارند و هنگام سرگرمی و معاشرت بیرون می ‌روند. دلیل دیگر این است که رستوران ها کوچک هستند بنابراین تعداد زیادی از آنها وجود دارد. در شهرها و در مسیرهای توریستی پرطرفدار رستوران ‌های زیادی وجود دارد که از گردشگران پذیرایی می ‌کنند.

روند دریافت ویزای توریستی چین

در نمودار زیر به سهم بازار رستوران ها در چین بر اساس دسته بندی اشاره شده است:

سهم بازار رستوران ها در چین بر اساس دسته بندی

غذاهای یک کشور چیزهای زیادی در مورد فرهنگ آن کشور به گردشگران و مسلماً هیچ کدام غنی تر یا متنوع تر از غذاهای چینی نیستند. برخی از رستوران ها در چین بیش از 400 غذا در منو دارند، از جمله چیزهایی مانند کیک برنج سرخ شده با سس کره بادام زمینی، خرچنگ با زنجبیل و سس هویزین، کدو تندی هونان، گوشت خوک فلفل سیچوان، رشته فرنگی سرخ شده، برنج سرخ شده، برنج سرخ شده با مرغ، برنج سرخ شده با گوشت خوک و غیره. ممکن است در کوچه ها و خیابان های شهرهای مختلف چین رستوران های مختلفی وجود داشته باشد، اما از لحاظ کیفیت و قیمت، برترین رستوران های چین به 4 بخش اصلی تقسیم می شوند.

معرفی بهترین و محبوب ترین رستوران ها در چین

در این بخش قصد داریم به برترین رستوران های چین که براساس نظرسنجی گردشگران این که به عنوان بهترین و محبوب ترین رستوران ها شناخته شده اند، اشاره کنیم. هر فردی که قصد دارد به چین سفر کند، حتما باید برای بهره مندی کامل از تعطیلات خود، به برترین رستوران های چین مراجعه کند تا از تنوع و مزه های بی نظیر غذاهای گوناگون لذت ببرد. مواد اولیه مورد استفاده در هر نوع آشپزی اعم از مواد اصلی، مواد فرعی، چاشنی ها و غیره الزامات خود را برای تضمین کیفیت آشپزی دارد و انتخاب مواد خوب، مهارت اولیه یک سرآشپز حرفه ای در برترین رستوران های چین می باشد و این اساس درست کردن یک غذای عالی در رستوران های برتر این کشور است.

در جدول زیر به برترین رستوران های چین اشاره شده است:

رتبه بندینام رستوراننوع رستوران
1Cai Yi Xuanغذاهای آسیایی و چینی
2Ultravioletغذاهای اروپایی
3DiVino Restaurantغذاهای اروپایی و اروپایی
4Asia Bistroغذاهای چینی، دریایی و سوشی
5Lost Heavenغذاهای آسیایی و چینی
6Manakamana Nepali Restaurantغذاهای هندی، آسیایی و نپالی
7Le Buffetغذاهای چینی و آلمانی
8King’s Joyغذاهای آسیایی، چینی و گیاهی
9Crystal Jade La Mian Xiao Long Baoغذاهای آسیایی، چینی و گیاهی
10Lanting Chinese Restaurantغذاهای چینی و گیاهی

تمامی متقاضیان و هموطنان محترمی که مایل به سفر به چین یا مهاجرت به این کشور هستند و قصد دارند ویزای توریستی، تحصیلی، کاری یا سایر ویزاهای چین را برای ورود به این کشور دریافت کنند، می توانند از خدمات استثنائی متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

پرسش های مهم درباره رستوران های برتر چین

از جمله مهم ترین موضوعاتی که درباره این موضوع مطرح می شوند عبارتند از:

  •  آیا رستوران های حلال نیز در چین در دسترس هستند؟ بله می توان در شهرهای بزرگ این کشور به رستوران های حلال دسترسی داشت.
  • آیا رستوران های چینی فقط غذاهای بومی را سرو می کنند؟ عمده رستوران ها چنین شرایطی دارند اما باید به این نکته اشاره کرد که فست فودها و رستوران های بین المللی زیادی در آن وجود دارد.
  • آیا غذاهای چینی گران قیمت هستند؟ به نسب سطح درآمد در این کشور، هزینه های بالایی برای یک وعده غذایی نمی توان متصور شد.
  • مشهورترین و پر متقاضی ترین رستوران در چین چیست؟ مجموعه های KFC در چین بیشترین متقاضی را دارند.
  • پر متقاضی ترین غذاهای چینی کدامند؟  خوراک جوجه کونگ پائو، گوشت خوک شیرین و ترش، اردک کبابی پکن، ماپو توفو، چاو من، هات پات چینی و بسیاری خوراک های دیگر.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *