ویزای توریستی

برترین رستوران های دانمارک

برترین رستوران های دانمارک

برترین رستوران های دانمارک با 39 ستاره میشلن و 28 رستوران پر ستاره از آرهوس تا کپنهاگ، نیروگاه غذای لذیذ اسکاندیناوی است. سفر به کشوری مانند دانمارک چیزی جز تحقق رویا نیست. چه باغ های معروف جهانی تیوولی در کپنهاگ و چه زیست کره الهام بخش در مونس کلینت، هر مکان در دانمارک حداقل 1 بار در زندگی ارزش دیدن دارد. یکی از ویژگی های متمایز که افراد در مورد جمعیت دانمارک متوجه خواهند شد این است که آنها عاشق کشف غذاهای مختلف هستند. در نتیجه، تعدادی رستوران در سراسر کشور وجود دارد که هنرهای آشپزی را جشن می گیرند. زمانی که گردشگران در حال کاوش در دانمارک هستند، انواع رستوران‌ های با غذاخوری ‌های خوب، کمی احساس سرگیجه در آنها ایجاد می‌ کنند. در ادامه این نوشتار تهیه شده توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به طور دقیق تر به معرفی برترین رستوران های دانمارک می پردازد.

انتخاب یکی از برترین رستوران های دانمارک که به میهمانان فضای کافی برای کشف بهترین غذاها در دانمارک را می دهد، راه درستی برای قدردانی واقعی از عشق این کشور به غذا خواهد بود. منحصر به ‌فرد بودن فرهنگ غذایی دانمارک باعث می ‌شود که اکثر مسافران بخواهند مجددا به این کشور زیبا سفر کنند. کپنهاگ شهر مورد علاقه اکثر گردشگران در اسکاندیناوی است، به همین دلیل است که پایتخت دانمارک به عنوان مقصد اصلی میل کردن بهترین غذاها در این کشور شناخته می شود. کپنهاگ با داشتن تعدادی از بهترین رستوران های جهان در داخل مرزهای شهر، بدون شک پایتخت غذایی کشورهای شمال اروپا است و همچنین زادگاه غذاهای نوردیک جدید است. این روزها، کپنهاگ یک نقطه داغ آشپزی باهوش است که نه تنها غذاهای دانمارکی بلکه پایه های چگونگی تهیه، سرو و طعم مواد اولیه را از سراسر جهان به پیش می برد.

آشنایی با آشپزی و غذاهای دانمارک

غذاهای دانمارکی از محصولات محلی خود دهقانان سرچشمه می ‌گیرند و با تکنیک ‌های پخت و پز توسعه یافته در اواخر قرن نوزدهم و در دسترس بودن بیشتر کالاها در طول انقلاب صنعتی و پس از آن، تقویت شده اند و هم اکنون در سطح بین المللی بسیار شناخته شده می باشند. ساندویچ ‌های باز در دانمارک غذای ملی به شمار می روند زیرا نه تنها بسیار محبوب هستند، بلکه طرفداران بین المللی زیادی نیز دارند و به عنوان یکی از اصلی ترین غذاها برای وعده ناهار در این کشور به شمار می روند. در دانمارک، غذاهای گرم معمولاً با گوشت یا ماهی تهیه می شوند. غذاهای قابل توجه گوشت و ماهی شامل flæskesteg (گوشت خوک کبابی) و kogt torsk (کاد آب پز) با سس خردل است. در آَشپزی دانمارکی گوشت چرخ کرده (گوشت خوک، گوساله یا گاو) در طول انقلاب صنعتی رایج شد.


غذاهای سنتی که هنوز هم در دانمارک محبوب هستند عبارتند از:

  • frikadeller (کوفته های گوشتی)
  • karbonader (نان گوشت خوک)
  • medisterpølse (سوسیس سرخ شده)

آشپزی در دانمارک همیشه از شیوه های خارجی و قاره ای با استفاده از ادویه های استوایی مانند دارچین، هل، جوز هندی و فلفل سیاه الهام گرفته شده است. از اوایل دهه 2000، برخی از سرآشپزهای دانمارکی غذاهای دانمارکی جدید را توسعه دادند، روشی نوآورانه برای پخت و پز بر اساس محصولات محلی با کیفیت بالا. این فلسفه و آشپزی جدید توجه جامعه بین المللی لذیذ را به خود جلب کرده و مورد تجلیل قرار گرفته است. این رستوران با تعداد قابل توجهی از رستوران های بسیار تحسین شده در کپنهاگ و استان همکاری داشته است که برخی از آنها ستاره های میشلن را دریافت کرده اند. در ادامه به بررسی دقیق برترین رستوران های دانمارک در انواع مختلف در دو شهر برجسته کپنهاگ و آرهوس می پردازیم.

برترین رستوران های دانمارک در کپنهاگ

کپنهاگ شهری است که برای هر گردشگری باید از آن بازدید کرد. کپنهاگ نه تنها یکی از بهترین رستوران های جهان، بلکه یکی از هیجان انگیزترین مناظر آشپزی جهان را نیز در خود جای داده است. صحنه رستوران پر جنب و جوش شهر ترکیبی از مواد ارگانیک با غذای خلاقانه در محیط های زیبا است که هم به سنت احترام می گذارد و هم مرزهای آشپزی را پیش می برد. کپنهاگ یک سرزمین عجایب آشپزی برای مسافران غذا است. چه گردشگران به رستوران ‌های کوچک و چه به رستوران ‌های ستاره ‌دار میشلن علاقه ‌مند باشند، آن را در کپنهاگ خواهند یافت. صحنه رستوران این شهر یکی از متمایزترین و مبتکرترین صحنه های جهان است و همه بودجه ها، سلیقه ها و موقعیت ها را برآورده می کند. در منوی کپنهاگ غذاهای لذیذ از سرتاسر جهان و تمرکز قوی بر تهیه غذاهای لذیذ از مواد محلی در فصل وجود دارد.

برترین رستوران های دانمارک در کپنهاگ

کپنهاگ پایتخت دانمارک تاریخ و فرهنگ زیادی دارد و مردم همیشه با موزه ‌های زیبا، قصرهای قرون وسطی، پاساژها و خیابان ‌های شلوغ به این شهر جذب می ‌شوند. اما افرادی که به پایتخت می روند، نباید از رستوران های برتر این شهر غافل شوند و برخی از بهترین غذاهای دنیا را امتحان نکنند. رستوران های زیادی در کپنهاگ وجود دارد که طیف وسیعی از غذاها را سرو می کنند، از ایتالیایی و مکزیکی در سطح جهانی گرفته تا قاره ای و چینی.

برترین رستوران های دانمارک در کپنهاگ عبارتند از:

رتبه بندینام رستوراننوع رستوران
1Pomodoro D’oroغذاهای ایتالیایی و پیتزا
2Bistro Lupaغذاهای اروپایی
3Maple Casual Diningغذاهای بین المللی و اروپایی
4Alchemistغذاهای بین المللی
5C’ho Fameغذاهای ایتالیایی و پیتزا
6Keyser Socialغذاهای آسیایی
7Restaurant Krebsegaardenغذاهای اروپایی و اسکاندیناوی
8Marv & Benغذاهای اروپایی و اسکاندیناوی

برترین رستوران های دانمارک در آرهوس

آرهوس دومین شهر بزرگ کشور زیبا و مرز آبی دانمارک است. این منطقه ای است که به خرید در سطح جهانی، معماری نوآورانه و غذاهای درجه یک می بالد. بنابراین، چه بازدیدکنندگان اینجا به دنبال غذاهای مجلل در سالن ‌های مجلل باشند، یا غذاهای اصیل دانمارکی که در آشپزخانه‌ های عجیب سرو می‌ شود، گزینه های زیادی در اختیار خواهند داشت. دنیای غذای آرهوس مملو از غذاخوری های هیجان انگیز است که مردم محلی دوست دارند هر از گاهی از آنها دیدن کنند. این شهر طیف کاملی از غذاهای محلی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی را ارائه می ‌دهد. در برخی از قدیمی ‌ترین رستوران ‌های آرهوس، همه چیز از تاپاس و سایر غذاهای لذیذ جنوب اروپا، که در محیطی دنج سرو می‌ شود، تا استیک ‌های آبدار، کباب ‌های اصیل آمریکایی و غذاهای کلاسیک دانمارکی را می تواند یافت.

آشنایی با شرایط مهاجرت به دانمارک

آرهوس مکانی پر جنب و جوش است و دانش ‌آموزان بیش از 10% از جمعیت را تشکیل می‌ دهند که آن را به جوان ‌ترین شهر دانمارک تبدیل می‌کند. این شهر همه چیز را از رستوران‌ های کوچک و مقرون به صرفه گرفته تا رستوران‌ های معمولی و رستوران‌ های عالی میشلن ارائه می ‌کند و به خانه تعداد فزاینده‌ ای از سرآشپزهای خلاق و لذیذ تبدیل شده است که از سنت ‌های آشپزی از گوشه ‌های مختلف جهان الهام گرفته ‌اند یا به آشپزی معروف New Nordic وفادار هستند. آرهوس دومین شهر بزرگ دانمارک است. علیرغم اینکه از نظر جمعیت برادر کوچک کپنهاگ است، اما صحنه غذایی به همان اندازه پرشور دارد. در آرهوس استانداردهای غذا بالا هستند و سرآشپزهای خلاق شهر در برترین رستوران های دانمارک در آرهوس غذاهای بی نظیر برای میهمانان تهیه می کنند.

در نمودار زیر به برترین رستوران های آرهوس و متوسط قیمت غذا در آنها اشاره شده است:

برترین رستوران های آرهوس و متوسط قیمت غذا در آن ها

فرهنگ غذاخوری در برترین رستوران های دانمارک

آداب و فرهنگ غذاخوری در برترین رستوران های دانمارک برای نسل‌ های زیادی بهبود یافته است و عمدتاً از آشپزخانه قدیمی کشور دانمارک سرچشمه می ‌گیرد که ریشه آن به دوران وایکینگ باز می‌ گردد و تعداد زیادی دستور غذای باستانی از سراسر دانمارک باقی مانده است. برای انجام بهترین عملکرد در هر روز، عادات غذایی روزانه دانمارکی ها شامل 3 وعده غذایی حیاتی و سالم روزانه به اضافه مقداری میان وعده است تا انرژی زیادی تولید کند و باعث شود قبل و در طول یک دوره کاملاً سالم زندگی کنند. عادات و سنت های ناهار و شام در برترین رستوران های دانمارک از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. در مناطق روستایی ناهار اغلب غذاهای گرم و غذاهای سرد با نان چاودار در عصر است، در حالی که آداب و رسوم غذا خوردن در مناطق شهری و شهری مخالف می باشد.

جزئیات یک سفر توریستی به دانمارک

صبحانه، ناهار، شام و میان وعده ها در طیف وسیعی از رستوران های تمام روز در دانمارک وجود دارد. در دانمارک می ‌توان از غذاهای بسیار با ارزش و خوشمزه در انواع کافه ‌ها، رستوران ‌هاو نانوایی‌ ها در داخل و اطراف شهر دانمارک لذت برد. فرهنگ غذایی دانمارکی با رشد تولید گوشت و با ظهور اجاق های هیزمی در اواخر دهه 1800 شروع به توسعه کرد. اعتقاد بر این است که بسیاری از غذاهای سنتی دانمارکی در واقع از این زمان سرچشمه می گیرند. در چند دهه اخیر غذاهای دانمارکی دستخوش دگرگونی اساسی شده است تا به آشپزی ظریف و ساده ای تبدیل شود که احتمالاً امروز در برترین رستوران های دانمارک می توان یافت. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت هموطنان عزیز هستند تا خدمات عالی حقوقی و مهاجرتی به تمامی هموطنانی که مایل به سفر یا مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا هستند ارائه دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *