ویزای توریستی

برترین رستوران های تایلند

برترین رستوران های تایلند

برترین رستوران های تایلند زمانی که گردشگران به رستوران هایی با بهترین غذا فکر می کنند، از اولین جاهایی هستند که به ذهن آنها خطور می کنند. غذاهای خیابانی در بانکوک افسانه ای هستند، به طوری که CNN آن را بهترین شهر دنیا برای غذاهای خیابانی معرفی کرد. غذاهای تایلند، در سال ‌های اخیر، جهان را تحت تأثیر قرار داده اند و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. این غذاها سرشار از طعم و طراوت، غذاهای تند، شیرین و خوش طعم را با اثرات شگفت انگیزی ترکیب می کنند. سرآشپزهای تایلندی، از کاری غذاهای دریایی گرفته تا غذاهای برنده جوایز، سنت را در پیش گرفته و آن را به چیزی خاص برای نسل بعدی غذاخورها تبدیل می کنند. راهنمای به روز شده متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به هموطنان عزیز در یافتن و انتخاب برترین رستوران های تایلند کمک می کند.

پیدا کردن غذای عالی در تایلند و بخصوص بانکوک کار سختی نیست. کافی است گردشگران به یکی از بازارها و مراکز غذایی متعدد آن بروند و مطمئناً فروشنده هایی را خواهند یافت که بشقاب های وسوسه انگیزی از غذاهای مورد علاقه تایلندی مانند پد تای و هوی تاد درست می کنند. پایتخت تایلند همیشه به‌ خاطر فرهنگ غذاهای خیابانی خود شناخته می ‌شود. اما برای افرادی که تطبیق ذائقه خود با طعم های خارجی را کار سختی می دانند، پیدا کردن بهترین رستوران در تایلند برای میل کردن غذای مورد علاقه می تواند یک کار سخت باشد. به همین دلیل، این راهنما لیستی از برترین رستوران های تایلند از انواع مختلف می باشد که به گردشگران اطلاعات کاملی را رستوران های متفاوت در این کشور می دهد تا افراد قادر باشند در زمان سپری کردن تعطیلات خود در تایلند، بهترین غذاها را میل کنند.

برترین رستوران های تایلند از نوع تایلندی

بانکوک یکی از بهترین مکان های جهان برای خوردن غذاهای تایلندی است. رستوران ها و فروشندگان خیابانی زیادی وجود دارد که غذاهای تایلندی می فروشند که گاهی اوقات تشخیص غذاهای برجسته دشوار است. غذاهای تایلندی به یکی از محبوب‌ ترین غذاهای جهان تبدیل شده‌ اند و رستوران‌ هایی در اکثر شهرهای بزرگ آمریکا و اروپا وجود دارد. غذاهای دیوانه تایلندی در 50 سال گذشته در سراسر جهان گسترش یافته است و مکان های بسیار کمی وجود دارد که به آنها نرسیده باشد. عطر و طعم شدید غذاهای تایلندی قلب و کام بسیاری از مردم را تسخیر کرده است.


غذاهای تایلندی یکی از محبوب ترین غذاهای جهان است و به دلیل طعم های متمایز و قوی آن مورد علاقه و هم سالم و هم خوشمزه هستند. دلایل زیادی برای انتخاب غذاهای تایلندی به جای هر نوع غذاهای دیگری وجود دارد. غذای تایلندی سالم است و در آن از سبزیجات و گیاهان سبز زیادی استفاده شده است. اکثر افرادی که به تایلند سفر می کنند، به فکر میل کردن بهترین غذاهای تایلندی در رستوران های این کشور می باشند. زیرا غذاهای تایلندی نه تنها بسیار خوشمزه هستند، بلکه فواید زیادی نیز دارند.

برخی از برجسته ترین دلایل میل کردن غذاهای تایلندی عبارتند از:

  • ترکیبی از طعم ها
  • سالم بودن غذاهای تایلندی
  • تنوع بسیار زیاد
  • آماده سازی سریع

با توجه به دلایل ذکر شده، قصد داریم در ادامه برترین رستوران های تایلند از نوع تایلندی را معرفی کنیم.

رتبه بندی برترین رستوران های تایلندی در تایلند به صورت زیر است:

رتبه بندینام رستوران
1Issaya Siamese Club
2Bo.Lan Restaurant
3Sala Rim Naam at the Mandarin Oriental
4Nahm Restaurant
5Saffron at Banyan Tree
6Thanying Royal Cuisine
7Steve Café and Cuisine
8Supanniga Eating Room
9The House Of Smooth Curry at Plaza Athenee
10Baan Home Cuisine

برترین رستوران های تایلند از نوع آسیایی

آسیا بزرگترین قاره جهان است که فرهنگ ها و غذاهای زیادی را در خود جای داده است. برخی از غذاهای اصلی منطقه عبارتند از غذاهای آسیای شرقی، آسیای جنوب شرقی، آسیای جنوبی، آسیای مرکزی و غذاهای خاورمیانه. طیف غذایی آسیایی در تایلند و به خصوص بانکوک گسترده و نامحدود است و میانمار، فیلیپین، مالزی و حتی لائوس در این لیست حضور دارند. هیچ بازدیدی از تایلند بدون امتحان کردن یکی از رستوران ‌های لذیذ آسیایی کامل نمی ‌شود، اگرچه توصیه می شود به دلیل تنوع زیاد رستوران های آسیایی در تایلند، گردشگران قبل از سفر به این کشور آشنایی کامل با برترین رستوران های آسیایی تایلند داشته باشند. غذاهای آسیایی به طور گسترده ای در برترین رستوران های تایلند سرو می شوند و بانکوک برخی از بهترین رستوران ها را دارد که طیف گسترده ای از طعم های آسیایی را ارائه می دهند.

برترین رستوران های تایلند از نوع آسیایی

عادات غذایی و شیوه های آشپزی جوامع آسیایی هم محلی و هم جهانی است و تأثیر تاریخی رویدادهای گذشته و تنش های روزمره جوامع آسیایی معاصر را آشکار می کند.  غذاهای آسیایی رستوران های برتر تایلند محلی، اصیل و سنتی هستند و این عطر و طعم غنی از گیاهان و ادویه جات مورد استفاده در آماده سازی است. همچنین غذاهای آسیایی دارای غذاهای چندفرهنگی از فرهنگ ها و ریشه های مختلف از جنوب شرقی آسیا، اروپا، آمریکا و سراسر جهان است. غذاهای آسیایی برترین رستوران های تایلند به خاطر ادویه های خود معروف هستند، زیرا مردم آسیا به طور سنتی از انواع ادویه ها در وعده های غذایی معمولی خود استفاده می کنند.

10 رستوران برتر آسیایی در تایلند براساس رتبه بندی عبارتند از:

  1. The Silk Road
  2. Market Café
  3. Shintaro
  4. Salathip
  5. Paii
  6. COCA Restaurant
  7. Dynasty
  8. Siam Tea Room
  9. Benihana at Avani Atrium
  10. Baik Baik

آشنایی با رستوران های فرانسوی در تایلند

تایلند برای خود غذاهای عالی دارد اما این بدان معنا نیست که نمی توان غذاهای عالی از کشورهای دیگر در تایلند تهیه کرد. غذاهای فرانسوی یکی از معروف ترین غذاهای جهان و همچنین برترین رستوران های تایلند محسوب می شوند. به دلیل طعم های بی نظیر غذاهای فرانسوی، حتی تایلند نیز در برابر غذاهای معروف فرانسوی مقاومت نمی کند و رستوران های فرانسوی زیادی در تایلند برای انتخاب وجود دارند. همانطور که گفته می شود، اکثر لیست های بهترین رستوران های فرانسوی در تایلند تقریباً همه در صدر رستوران های ستاره دار میشلن قرار دارند. از منوهای خوش طعم و مزه گرفته تا غذاهای دلخواه در رستوران های خانگی، تایلند اشتهای غذاهای فرانسوی گردشگران را در رستوران های عالی پوشش می دهد.

شرایط ویزاهای توریستی تایلند

برای برخی تعجب آور است که تایلند دارای برخی از معروف ترین و بهترین رستوران های فرانسوی در جهان است. رستوران ‌های فرانسوی برتر مانند La Truffe، Le Beaulieu و Le Normandie در تایلند وجود دارد که غذاهای فرانسوی فوق ‌العاده ‌ای را سرو می‌ کنند و در سطح بین ‌المللی به عنوان برخی از بهترین ‌ها شناخته می ‌شوند.

در نمودار زیر به برترین رستوران های فرانسوی تایند و متوسط قیمت غذا در آنها اشاره شده است:

برترین رستوران های فرانسوی تایلند و متوسط قیمت غذا در آن ها

غذاهای فرانسوی در رستوران های فرانسوی تایلند یک تجربه فرهنگی منحصر به فرد است که غذاهای فصلی و طعم دهنده را با زیبایی، اوقات فراغت و آماده سازی دقیق ترکیب می کنند. غذاهای معمولی فرانسوی در برترین رستوران های تایلند به شدت به محصولات محلی متکی هستند و سیب های تازه، انواع توت ها، لوبیا، تره فرنگی، قارچ، انواع کدو حلوایی و میوه های هسته دار از پرمصرف ترین محصولات هستند.

رستوران های ایتالیایی در لیست برترین رستوران های تایلند

فرهنگ ایتالیایی بر صحنه غذاهای تایلندی تأثیر گذاشته است و رستوران های ایتالیایی در لیست برترین رستوران های تایلند قرار می گیرند. تایلند خانه رستوران‌ های بی ‌شمار ایتالیایی است و بسیاری از آنها غذاهای ایتالیایی بی نظیر سرو می کنند. افرادی که اهل پیتزا، پاستا، ریزوتو و گوشت مدیترانه ای و غذاهای دریایی کبابی هستند، حتما باید در زمان سفر به تایلند، به بهترین رستوران های ایتالیایی این کشور مراجعه کنند و غذای مورد ایتالیایی علاقه خود را میل کنند. هیچ جایی در جهان وجود ندارد که غذاهای ایتالیایی مورد توجه قرار نگیرد و تایلند نیز از این قاعده مستثنی نیست. گردشگران به ویژه نه تنها به هنر و تاریخ، بلکه به غذا نیز توجه دارند و وقتی وارد یک رستوران ایتالیایی در خارج از کشور می شوند، تنها انتظار بهترین ها را دارند.

شرایط مهاجرت به تایلند

بانکوک، پایتخت تایلند، به‌ عنوان یک مرکز غذا در آسیای جنوب شرقی، همچنان با طیف قابل توجهی از غذاهای بین ‌المللی خود، رستوران ها و گردشگران را شگفت ‌زده می ‌کند.اما در بانکوک بیش از 420 رستوران ایتالیایی غذاهای ایتالیایی سرو می کنند که نشان دهنده عشق به فرهنگ غذایی ایتالیا است.

در لیست زیر به برترین رستوران های ایتالیایی تایلند اشاره شده است:

  • Brio
  • Attico
  • Scalini
  • Biscotti
  • Cascade
  • La Scala
  • Aqua Bar
  • Jigger
  • Ciao Pizza
  • La Tavola
  • Ailati Resto
  • Medici Kitchen
  • Gianni Ristorante
  • Lenzi Tuscan Kitchen
  • Bangkok Halal Kitchens
  • Urbani Truffle Restaurant
  • iO Italian Osteria Bangkok

با توجه به رستوران های ذکر شده در این راهنما، تایلند مقصدی عالی برای سفر و لذت بردن از غذاهای مختلف در بهترین رستوران های دنیا می باشد. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در تمامی امور حقوقی آماده ارائه خدمات عالی در تمامی مراحل اخذ ویزای توریستی تایلند و همچنین سایر کشورهای دنیا می باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *