ویزای توریستی

برترین رستوران های ترکیه

برترین رستوران های ترکیه

با مراجعه به برترین رستوران های ترکیه بازدیدکنندگان این کشور نا امید نخواهند شد و یک وعده کم نظیر را تجربه خواهند کرد. وقتی از ترکیه نام برده می شود، بیشتر مردم به سواحل زیبا و مناظر تاریخی خیره کننده فکر می کنند. اما، این کشور زیبا به داشتن غذاهای محلی عالی نیز معروف است. از باقلواهای معروف جهانی گرفته تا برج‌ های غذاهای دریایی تازه و باس کبابی، افرادی که عاشق غذا هستند مطمئناً چیزی برای لذت بردن در ترکیه گزینه های بی شماری خواهند داشت. استانبول همان تعریف یک دیگ مخلوط فرهنگی است که در غذاهای آن منعکس شده است. گرسنه ماندن در ترکیه دشوار است و غذا اغلب عالی است.

ترکیه یکی از متنوع ترین غذاهای جهان را دارد، به همین دلیل جای تعجب نیست که رستوران های بسیار خوبی در این کشور برای انتخاب وجود دارد. اما، از آنجایی که غذاهای این کشور با مناطق مختلف که سبک های مختلف غذا را تولید می کنند بسیار پیچیده و متنوع است، انتخاب محل غذا خوردن در ترکیه می تواند یک کار دلهره آور باشد. به جز چند استثنا در تابستان، بیشتر رستوران های نوآورانه ترکیه در بزرگترین و جهانی ترین شهر آن یعنی استانبول واقع شده اند. از منوهای مزه دار شایسته ستاره میشلن گرفته تا غذاهای کلاسیک ترکی، برترین رستوران های ترکیه غذاهای عالی ارائه می دهند. خبر خوب این است که همه برترین رستوران های ترکیه در استانبول نیستند. در این لیست. چه در قسمت دریای اژه و چه در جنوب شرقی این کشور زیبا، قطعا یک رستوران عالی در انتظار بازدیدکنندگانی از سراسر دنیا می باشد.

برترین رستوران های ترکیه و غذاخوری در این کشور

بازدید از ترکیه بدون دانستن آنچه افراد می توانند در این کشور و بخصوص استانبول میل کنند و از دست دادن غذاهای چشمگیر آن به عنوان یک تعطیلات ناقص طبقه بندی می شود. تعداد زیادی رستوران با غذاهای غربی در مناطق تفریحی و شهرهای بزرگ وجود دارد. بسیاری از ترک‌ های مرفه طعم‌ های پیچیده‌ تری پیدا کرده ‌اند، بنابراین می‌ توان رستوران ‌های مدرن متعددی را پیدا کرد که از سوشی گرفته تا گریل آرژانتینی ارائه می ‌دهند. برخی از هتل ‌ها رستوران ‌های عالی دارند که غذاهای قومیتی ارائه می ‌دهند، به ‌علاوه بوفه‌ های مجلل موجود در سالن‌ های صبحانه خود که منوهای صبحانه عالی در اختیار میهمانان قرار می دهند.


به افرادی که به ترکیه سفر می کنند توصیه می شود از امتحان کردن کباب‌ های گوشت گاو، بره و مرغ به اندازه ‌ای که پیشنهاد می‌ شود لذت ببرند. این کباب ها به راحتی در سطح شهر در دسترس هستند و برای مثال، دونر کباب به سادگی یک نان پیتا گرد است که با گوشت، سبزیجات و سس ماست خوشمزه پر شده است. یکی دیگر از غذاهای فراموش نشدنی در ترکیه اسکندر کباب می باشد که شامل گوشت خورش شده در سس گوجه فرنگی خوشمزه است. در حالی که گوشت بره و گاو در منوی معمولی ترکی تسلط دارند، ماهی تازه نیز در این شهرهای این کشور یافت می شود. علاوه بر این، گردشگران نباید ترکیه را بدون امتحان کردن غذاهای عالی ترکی ترک کنند. توصیه می شود مسافران قبل از هر چیز باید باقلوا را امتحان کنند، یک شیرینی شیرین با آجیل و شربت، که طعم عالی دارد.

انواع رستوران در ترکیه

اگرچه کلمه restoran تقریباً برای هر جایی که در ترکیه غذا سرو می شود به کار می رود، رستوران های ترکیه به چندین دسته مختلف تقسیم می شوند:

انواع رستوران در ترکیهتوضیحات
Balik lokantasi (بالیک لوکانتاسی)ماهی سرو کننده مزه سرد و گرم
Et lokantasi (ات لوکانتاسی)متخصص در غذاهای گوشتی
Kebapçi (کبابچی)کباب خانه
Kendin pisin kendin yeسلف سرویس با منقل برای کباب کردن
Köfteciمتخصص کوفته
Lokantaرستوران اصلی محله (مناسب برای ناهار)
Gözleme Eviراویولی ترکی و پنکیک پر شده
Meyhaneمعروف برای نوشیدنی های مختلف
Muhallebiciمغازه پودینگ ترکی
Ocakbasiغذاهای گوشتی
Pastaneرستوران پاستا گوشتی
Pideci و Lahmacunپیتزا

ماهی در ترکیه نسبت به سایر وعده های غذایی گران تر است و معمولاً بر اساس وزن قیمت گذاری می شود و در نقاط ساحلی کمتر توریستی و دور از دسترس ارزان تر خواهند بود. رستوران های Kendin pisin kendin ye نیز به معنای واقعی کلمه، خودتان بپزید و بخورید می باشند. در این رستوران ها گوشت کیلویی به میهمانان فروخته می شود که آنها آن را در منقل کنار میز کباب می کنند و معمولاً طیف محدودی از مزه و سالاد نیز ارائه می شود. Lokanta نیز رستوران اصلی محله می باشد که با غذا دادن به تجار محلی و همچنین بازدیدکنندگان در زمان ناهار معروف است. این مکان ‌ها مکان ‌های قابل اعتمادی برای غذا خوردن هستند و انتخاب آن آسان است زیرا غذا در کابینت ‌های داغ نمایش داده می ‌شود.

نوع غذاهایی که در یک مکان سرو می شود، بخش مهمی از شکل گیری تنوع فرهنگی یک مکان، به ویژه مانند ترکیه است. بنابراین هر زمان که افراد در ترکیه هستند می توانند با امتحان غذا در برترین رستوران های عالی در ترکیه از طعم های مختلف لذت ببرند.

برترین رستوران های ترکیه در استانبول

هیچ کجای زمین مانند استانبول نیست. استانبول که برای همیشه به عنوان دروازه ای به آسیا، اروپا و خاورمیانه عمل می کند، جای تعجب نیست که تاریخ آن در طول هزاره ها به جای قرن ها مشاهده شود. تا به امروز، مرکز تجارت، فرهنگ، تجارت و سیاست باقی مانده است. استانبول همان تعریف یک دیگ اختلاط فرهنگی است که در غذاهای آن، از فروشندگان غذاهای خیابانی گرفته تا بهترین رستوران ‌های ناهارخوری عالی، منعکس شده است. موقعیت شهر باعث شده است که غذاهایی با الهام از سبک ها و مواد اولیه بین المللی ارائه شود. غذاهای دریایی نفیس مرتباً در خط مقدم هستند، اما رستوران های بین المللی نیز در استانبول بهترین است، با تأثیرات آسیایی و اروپایی که هر دو در این نقطه مرکزی جای پای خود را به دست آورده اند.

برترین رستوران های ترکیه در استانبول

تعداد کمی از شهرها با شخصیت عظیم استانبول رقابت می کنند. در طول قرن‌ ها، این کشور کانون ملت ‌ها و خانه بسیاری از اقوام و فرهنگ ‌ها بوده است. این شهر همچنین محل تجمع مردم از سراسر ترکیه، از سواحل دریای اژه تا شرق ترکیه، و همچنین مهاجرانی از خارج از کشور است که غذاهای و فرهنگ های خود را از سراسر دنیا به این شهر می آورند. در طول یک روز، بازدیدکنندگان ممکن است خود را در حال پیاده روی در اطراف کباب‌ فروشی ‌های منطقه‌ ای تحت نفوذ آناتولی، بررسی فروشگاه‌ ها در یک منطقه خرید شیک، استراحت با یک فنجان قهوه در کافه ‌ای آرام اروپایی یا چیدن از تازه ترین محصولات در بازار مواد غذایی بیابند.

برترین رستوران های ترکیه در استانبول عبارتند از:

  1. Safran Restaurant
  2. Turk Fatih Tutak
  3. Aqua Restaurant
  4. Deniz Restaurant
  5. Regis Brasserie
  6. Orfoz Restaurant
  7. Mikla Restaurant
  8. Araka Restaurant
  9. L’Olivetto Restaurant
  10. Emporio Ristorante

برترین رستوران های ترکیه در آنکارا

آنکارا به عنوان پایتخت ترکیه، قلب امور بین ‌الملل این کشور و همچنین یک مرکز فرهنگی پر رونق است. این شهر به لطف ترکیبی از تاریخ باستانی و شخصیت مدرن و کلان شهری، صحنه‌ های غذاخوری متنوعی را با انتخاب ‌هایی از مکان‌ های سنتی ترکی گرفته تا تعدادی از گزینه ‌های منحصر به فرد غذاخوری عالی ارائه می ‌دهد. آنکارا یک کلان شهر اروپایی مدرن است و قلعه‌های قدیمی و ویرانه‌های تمدن‌های هیتی، فریگی، هلنیستی، رومی، بیزانسی، و عثمانی در این چشم‌انداز پراکنده هستند. این شهر مدرن شامل خانه‌های دولتی و دولتی، دانشگاه‌های بزرگ، پایگاه‌های نظامی، کنسولگری‌ها، زندگی شبانه شلوغ و قدیمی‌ترین پارک شهر، پارک Genclik است. آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه است و به خاطر چندین مقصد شگفت انگیز مانند قلعه آنکارا و دریاچه ایمیر معروف است.

این رستوران ها یکی از پرطرفدارترین مکان هایی هستند که می توان چندین غذای سنتی و قاره ای را در آن امتحان کرد. همچنین، این رستوران ها بهشت ​​کامل برای همه دوستداران غذا با غذاهای خوش طعم در فضایی خانگی هستند.

شرایط مهاجرت به ترکیه

رستوران های آنکارا به طور متوسط در سه دسته قیمت گذاری دسته بندی می شوند:

متوسط قیمت در رستوران های ترکیه

با توجه به نمودار بالا، در جدول زیر به برترین رستوران های ترکیه در آنکارا براساس قیمت اشاره شده است:

نام رستورانقیمت گذارینوع رستوران
Kolyozگرانغذاهای دریایی
La Gioiaگرانغذاهای مدیترانه ای
Zenger Pasa Konagiگرانغذاهای ترکی
Gunaydınمتوسطاستیک
Hatipoğlu Konağı Restaurantمتوسطغذاهای ترکی
Kınacızade Konağıارزانغذاهای ترکی
Spice Curry Houseارزانغذاهای هندی

هموطنان محترم می توانند با تماس با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط سفر و مهاجرت به ترکیه به طور کامل مطلع شوند.

سوالات پرتکرار در خصوص برترین رستوران های ترکیه

در بخش پایانی مقاله پیشرو مفتخر به پاسخ گویی سوالات شما خواهیم بود:

  • برترین رستوران های ترکیه و غذاخوری در این کشور به چه صورت اند؟ بازدید از ترکیه بدون دانستن آنچه افراد می توانند در این کشور و بخصوص استانبول میل کنند و از دست دادن غذاهای چشمگیر آن به عنوان یک تعطیلات ناقص طبقه بندی می شود. تعداد زیادی رستوران با غذاهای غربی در مناطق تفریحی و شهرهای بزرگ وجود دارد. بسیاری از ترک‌ های مرفه طعم‌ های پیچیده‌ تری پیدا کرده ‌اند، بنابراین می‌ توان رستوران ‌های مدرن متعددی را پیدا کرد که از سوشی گرفته تا گریل آرژانتینی ارائه می ‌دهند. برخی از هتل ‌ها رستوران ‌های عالی دارند که غذاهای قومیتی ارائه می ‌دهند، به ‌علاوه بوفه‌ های مجلل موجود در سالن‌ های صبحانه خود که منوهای صبحانه عالی در اختیار میهمانان قرار می دهند.
  • برترین رستوران های ترکیه در آنکارا چگونه اند؟ آنکارا به عنوان پایتخت ترکیه، قلب امور بین ‌الملل این کشور و همچنین یک مرکز فرهنگی پر رونق است. این شهر به لطف ترکیبی از تاریخ باستانی و شخصیت مدرن و کلان شهری، صحنه‌ های غذاخوری متنوعی را با انتخاب ‌هایی از مکان‌ های سنتی ترکی گرفته تا تعدادی از گزینه ‌های منحصر به فرد غذاخوری عالی ارائه می ‌دهد. آنکارا یک کلان شهر اروپایی مدرن است و قلعه‌های قدیمی و ویرانه‌های تمدن‌های هیتی، فریگی، هلنیستی، رومی، بیزانسی، و عثمانی در این چشم‌انداز پراکنده هستند. این شهر مدرن شامل خانه‌های دولتی و دولتی، دانشگاه‌های بزرگ، پایگاه‌های نظامی، کنسولگری‌ها، زندگی شبانه شلوغ و قدیمی‌ترین پارک شهر، پارک Genclik است. آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه است و به خاطر چندین مقصد شگفت انگیز مانند قلعه آنکارا و دریاچه ایمیر معروف است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *