ویزای توریستی

برترین رستوران های گرجستان

برترین رستوران های گرجستان

برترین رستوران های گرجستان دارای منوهای خاص و بی نظیر هستند که ارائه دهنده غذاهای محلی و خارجی محبوب می باشند. افرادی که به دنبال غذاهای لذیذ گرجی و بهترین مکان ها برای غذا خوردن در گرجستان هستند، می توانند از اطلاعات این مقاله تهیه شده توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند. راهنمای تهیه شده توسط متخصصان ما که بروز رسانی شده است، دقیقاً به گردشگرانی که قصد سفر به گرجستان را دراند نشان می‌ دهد که در این کشور در کدام مکان های غذای مورد علاقه خود را میل کنند و چه غذاهایی سفارش دهند. بهترین راه برای شناخت یک کشور خاص چیست؟ برای بسیاری از مردم، بهترین راه برای شناخت یک کشور از طریق غذا است که شامل غذاهای محلی، محصولات منحصر به فرد، نوشیدنی های ضروری، سنت های غذا خوردن، و غیره می شود.

غذا خوردن در خارج از خانه یک پدیده اجتماعی گسترده در گرجستان است. بنابراین، پایتخت برترین رستوران های گرجستان در شهرهای مختلف آن شامل رستوران های گوناکون برای هر سلیقه ‌ای می باشند. بیشتر رستوران ‌های این کشور غذاهای سنتی ارائه می ‌دهند، اما امکانات دیگری نیز وجود دارد، از جمله غذاهای ایتالیایی، آسیایی، خاورمیانه‌ای و هندی. مسافران به دلایل مختلف مانند برای بازدید از خانواده و دوستان، دیدن مکان های تاریخی، شرکت در کنفرانس های تجاری در آتلانتا، و کشف آبشارهای زیبا در پارک های ایالتی از گرجستان بازدید می کنند. اما یکی از محبوب ‌ترین کارهایی که می‌ توان در اینجا انجام داد این است که به دنبال آشپزی سنتی بی نظیر برای یک وعده غذایی لذیذ از غذاهای دلخواه و مورد علاقه بود. در شهرهای مختلف گرجستان، برترین رستوران ها در سطح بین المللی شناخته شده اند و محیط عالی برای میل کردن غذاهای مختلف می باشند.

آشنایی با گرجستان و آشپزی در این کشور

گرجستان کشور کوچکی است که در میان کوه های قفقاز قرار گرفته است و معروف به فرهنگ منحصر به فرد و باستانی، موسیقی چند صدایی و مناظر خیره کننده از سواحل دریای سیاه تا کوه های برفی، گوهر تاج این کشور کوچک اما قدرتمند، غذاهای آن می باشد. شاید گردشگران این کشور زیبا نام دو غذای خاچاپوری و خینکالی را شنیده باشند، اما غذاهای گرجی بسیار بیشتر از این دو غذای محبوب هستند. گرجستان کشور کوچکی است که در تقاطع آسیای غربی و اروپای شرقی قرار دارد. موقعیت آن در امتداد جاده ابریشم منجر به جذب طعم یونانی ها، ترک ها، مغول ها، عرب ها و ایرانی ها شده است. به لطف این هجوم تأثیرات آشپزی، غذاهای گرجستانی متنوع است و می تواند از منطقه ای به منطقه دیگر بسیار متفاوت باشد.


از آنجایی که اکثر ساکنان این کشور مسیحی ارتدوکس هستند، اغلب غذاهای خلاقانه و خوشمزه مخصوص وگان و گیاهخواری را ارائه می دهند.سوپرا یک جشن سنتی گرجی است. این بخش مهمی از فرهنگ اجتماعی گرجستان است که در آن مردم دور هم جمع می شوند و با نان تست و مقادیر فراوان غذاهای گرجستانی شادی می کنند. اصطلاح سوپرا در لغت به معنای رومیزی است و شاید به وفور غذاهای گرجی اشاره دارد که هر اینچ از میز ناهارخوری را می پوشانند. گفته می شود غذاهای گرجستان غربی تحت تأثیر غذاهای ترکی قرار گرفته است در حالی که تأثیرات ایرانی در شرق بیشتر است. در سرتاسر گرجستان، استفاده از تازه ترین محصولات محلی یک وسواس و شاید دلیل اصلی وجود اختلافات منطقه ای در طول قرن ها است.

محبوب ترین غذاهای گرجی عبارتند از:

نام غذاهاجزئیات
Khachapuriنان، پنیر گرجی و تخم مرغ
Tolmaبرنج، گوشت چرخ کرده، گیاهان و ادویه
Khinkaliلقمه گوشت و ادویه
Kharchoسوپ گوشت گاو
Boranoپنیر بافته گرجی و کره

برترین رستوران های گرجستان در تفلیس

شهر باستانی تفلیس که در منطقه مرکزی کارتلی گرجستان واقع شده است، جواهر تاج اوراسیا است. پایتخت گرجستان که توسط کوه‌ های سرسبز احاطه شده است، به ‌سرعت به دلیل مردم دوستانه خود، خیابان ‌های زیبای پوشیده از درختان انجیر و غذاهای متمایز که طعم همسایگان آسیایی و اروپایی‌ خود را به زیبایی ترکیب می‌ کند، به شهرت می ‌رسد. امروزه، شهر تفلیس در لحظه ای منحصر به فرد از گذار از گذشته شوروی خود قرار دارد و نوشیدنی ها، غذا و صحنه های فرهنگی در حال رشد آن مسافرانی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. در حالی که آشپزی کلاسیک اوراسیا هنوز هم حاکم است، تعدادی از رستوران ‌ها و کافه ها تجربی که نوشیدنی های سرو می کنند، در میان نانوایی‌های سنتی ریشه دوانده ‌اند.

برترین رستوران های گرجستان در تفلیس

تقریباً همه بهترین رستوران ‌های تفلیس تمام مواد اولیه خود را مستقیماً از بازارها و باغ ‌های کشاورزان محلی تهیه می ‌کنند، البته اگر خودشان همه چیز را پرورش ندهند. تفلیس، پایتخت گرجستان، به دلیل نزدیکی به بسیاری از کشورها و فرهنگ های مختلف، تجربه آشپزی بی نظیری را برای بازدیدکنندگان و ساکنان فراهم می کند. با ترکیبی از طعم‌ های تحت تأثیر ایران، ترکیه، نواحی مدیترانه و آسیا، غذاهای گرجستانی یکی از ضروری‌ ترین غذاهای منطقه قفقاز است.

در لیست زیر به 10 رستوران برتر که در لیست برترین رستوران های گرجستان در تفلیس قرار می گیرند اشاره شده است:

  1. Ezo
  2. Lolita
  3. Shavi Lomi
  4. Pipes Burger Joint
  5. Azarphesha
  6. Mapshalia
  7. Mosavali 8000
  8. Tsiskvili
  9. Zakhar Zakharich
  10. Funicular

باتومی و برترین رستوران های گرجستان در آن

منطقه غربی گرجستان، آجارا، محل بسیاری از گردشگران برای سپری کردن اوقات فراغت بخصوص در تابستان می باشد. با این حال، باتومی توسعه یافته تر از سایر شهرها می باشد. بنابراین صحنه غذاخوری گزینه های بسیار بیشتری نسبت به هر شهر دیگری در این منطقه ارائه می دهد.به همین دلیل، قصد داریم به برترین رستوران های گرجستان در باتومی اشاره کنیم. بیشتر رستوران های باتومی از ظهر تا نیمه شب باز هستند. این بدان معنی است که میهمانان و گردشگران می توانند هر زمان که بخواهند غذای مورد علاقه خود را در این رستوران ها پیدا کنند، با این حال، مردم محلی تمایل دارند تا دیروقت غذا بخورند (ناهار بعد از ساعت 14 و شام بعد از ساعت 8 بعد از ظهر). در لیست برترین رستوران های گرجستان در باتومی رستوران های مختلفی قرار می گیرند.

شرایط مهاجرت به گرجستان

در نمودار زیر به برترین رستوران های باتومی و متوسط قیمت غذا در آنها اشاره شده است:

بهترین رستوران های باتومی گرجستان و متوسط قیمت غذا در آن ها

علاوه بر برترین رستوران های گرجستان و شرایط سفر و مهاجرت به این کشور، هموطنان گرامی با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قادر به کسب اطلاعات کامل درباره شرایط، هزینه ها و مراحل مهاجرت به کشورهای دیگر و مقاصد برتر دنیا می باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *