ویزای توریستی

برترین رستوران های عمان

برترین رستوران های عمان

غذاهای اصیل از سراسر جهان را می توان در برترین رستوران های عمان در اطراف پایتخت آن و در شهر جنوبی صلاله یافت. با این وجود، عمان ملیت های زیادی را در خود جای داده است که برای افراد غذاخور خبر بسیار خوبی است. غذاهای عربی را می توان در بسیاری از برترین رستوران های عمان به خصوص کافه های کنار جاده میل کرد. موقعیت ‌های ساحلی، غذاهای دریایی را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌ کنند، به خصوص با منظره دریا. عمان از زیرساخت ‌های کاملاً توسعه ‌یافته، هتل ‌های مجلل و غذاهای بین ‌المللی و تأثیرگذار برخوردار است. با این حال، مسقط، پایتخت عمان، به عنوان شهری که در 40 سال گذشته تنها از یک روستا به یک کلان شهر توسعه یافته، جذابیت قدیمی عربی خود را نیز حفظ کرده است. در ادامه متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به معرفی برترین رستوران های عمان می پردازند.

غذاهای عمانی را می توان مترادف با غذاهای خلیجی دانست، یعنی غذاهایی که مردم شبه جزیره عربستان می خورند. اما غذاهای کشورهای دیگر نیز تأثیر زیادی بر انواع غذاهای معمولی خورده شده در عمان از جمله غذاهای پاکستانی، ایرانی، هندی، مدیترانه شرقی و آفریقایی داشته است. با وجود آب و هوای خشک، این کشور موفق به پرورش برخی از مواد غذایی می شود. برخی از محصولات کشت شده در عمان میوه هایی مانند موز، پاپایا و خرما، غلاتی مانند گندم، جو و سورگوم است. با این حال، بیشتر غذاهای میوه و سبزیجات مصرف شده در عمان باید وارداتی باشد. مصرف غذاهای دریایی در مناطق نزدیک به اقیانوس که ماهیگیری یک صنعت مهم است و از نظر تجاری و تفریحی به رشد خود ادامه می دهد بیشتر است. از فراوان ترین غذاهای دریایی عمان می توان به خرچنگ دریایی، ماهی گالیت (دولفین ‌ماهی)، چندین گونه ماهی تن و باراکودا اشاره کرد.

آشنایی با سبک آشپزی در عمان

یکی از شگفتی‌ های فرهنگ منحصر به ‌فرد عمانی، غذاهای سنتی لذیذ استثنایی است. از خرما و قهوه گرفته تا برنج و گوشت کبابی، در این بخش به بهترین غذاهای عمانی و سبک آشپزی در این کشور که هر بازدید کننده ای باید در طول سفر خود به عمان امتحان کند اشاره می کنیم. عمان سرزمینی است که در آزمون زمان ایستاده است، از زمانی که اولین انسان از تنگه باب المندب دریای سرخ عبور کرد و وارد آسیا شد تا زمانی که یک امپراتوری باستانی زمانی تا اقیانوس هند و شاخ شرقی آفریقا امتداد داشت. جغرافیای متنوع عمان با دو رشته کوه صخره ‌ای، سواحل طولانی و اقیانوس متفاوت و خشکی در آغوش بیابان وسیعی که مایل‌ ها در انتها ادامه دارد، برجستگی دارد. پالت آشپزی منحصر به فرد عمان، که در طول تاریخ خود تکامل یافته است، عمدتاً تحت تأثیر عوامل طبیعت خاص خود قرار گرفته است.

بیشتر مهاجران اولیه در کنار دریا در منطقه شرقی شرقیه و منطقه جنوبی ظفار زندگی می ‌کردند و با استفاده از قایق‌ های طراحی و ساخت هندی ماهی‌ گیری می ‌کردند و با استفاده از آب باران جمع ‌آوری شده در دره‌ های رودخانه ‌ای که عمانی‌ ها آن را می‌ نامند، محصولات ساده ‌ای کشت می ‌کردند. غذاهای عمانی بخشی از غذاهای خلیجی است و تحت تأثیر غذاهای عربی، پاکستانی، ایرانی، هندی، آسیایی، مدیترانه شرقی و غذاهای آفریقایی قرار دارد که نشان دهنده موقعیت عمان به عنوان یک امپراتوری تجاری گسترده در تقاطع مسیرهای سنتی تجارت ادویه است. غذاها اغلب بر اساس مرغ، ماهی و بره و همچنین برنج اصلی هستند. بیشتر غذاهای عمانی دارای ترکیبی غنی از ادویه ها، گیاهان و مارینادها هستند. مصرف گوشت خوک برای مسلمانان عمان طبق شرع و قوانین اسلامی ممنوع است.

آشنایی با سبک آشپزی در عمان

غذاهای محبوب و برترین رستوران های عمان

همانطور که در بخش قبلی ذکر شد، غذاهای عمانی با تأثیراتی از غذاهای هندی، ایرانی، آفریقای شمالی و مدیترانه ای، ترکیبی خوشمزه از ادویه ها، مارینادها و گیاهان دارویی است. مرغ، بره و برنج از غذاهای اصلی عمان هستند که با موادی مانند زعفران، زنجبیل و جوز هندی چاشنی شده اند و به آن طعم و مزه می دهند. به دلیل خط ساحلی طولانی که با دریای عرب هم مرز است، انواع غذاهای دریایی مصرف می شود و کوسه یک غذای لذیذ در عمان محسوب می شود.

اقامت در بهترین هتل های عمان

در لیست زیر به برخی از محبوب ترین گزینه ها در برترین رستوران های عمان اشاره شده است:

  • Majboos
  • Kahwa
  • Meshkak
  • Madrouba
  • Halwa
  • Harees
  • Mashuai
  • Shuwa
  • Chicken kabouli
  • Omani Chicken Biryani

اگرچه غذاهای عمانی در مناطق مختلف عمان متفاوت است، اما بیشتر غذاها در سرتاسر این کشور حاوی کاری، گوشت پخته، برنج و سبزیجات هستند. سوپ ها نیز در برترین رستوران های عمان رایج هستند و معمولاً از مرغ، گوشت بره و سبزیجات (مثلاً بادمجان دودی) تهیه می شوند. وعده غذایی اصلی معمولا در وسط روز مصرف می شود، در حالی که شام ​​سبک تر است. در مسقط از جاذبه های گردشگری بی نظیر گرفته تا رستوران هایی با غذاهای عالی کارهای زیادی وجود دارد که گردشگران باید انجام دهند و از آنها لذت ببرند. فرقی نمی ‌کند گردشگران به غذاهای سنتی عمانی، غذاهای هندی یا غذاهای بین ‌المللی علاقه ‌مند باشند. به هر حال، رستوران ‌های خوشمزه زیادی در پایتخت عمان وجود دارد. اطلاعاتی که در بخش بعدی جمع آوری شده است به متقاضیان در آشنایی با برترین رستوران های عمان در پایتخت این کشور کمک می کند.

معرفی برترین رستوران های عمان

عمان دارای رستوران های معروف بین المللی می باشد که اکثر آنها در پایتخت این کشور واقع شده اند. مسقط، پایتخت عمان، واقع در شبه جزیره عربستان، مکانی خیره کننده برای کاوش است، زیرا سرشار از فرهنگ و سنت است. بازتاب واقعی تاریخ عمان نه تنها توسط ساختار باستانی و شگفتی های معماری منعکس شده است، بلکه غذا نیز ماهیت آن را به تصویر می کشد. این یک واقعیت کاملاً شناخته شده است که غذاهای عمانی نتیجه ترکیب غذاهای هندی، آسیایی، مدیترانه ای و عربی است. این ترکیب ‌ها توسط رستوران ‌های مسقط که به دلیل خدمات کارآمد و طعم لذیذ خود شناخته شده ‌اند، برای مردم سرو می ‌شود. مسقط شهری باور نکردنی، بزرگ، تمیز و دوستانه است که در هنگام بازدید از آن چیزهای زیادی برای ارائه به گردشگران وجود دارد.

آشنایی با ویزای توریستی عمان

موقعیت مسقط به عنوان یک شهر بندری به این معنی است که در طول قرن ها به روی طیف متنوعی از تأثیرات آشپزی باز بوده است.

برترین رستوران های عمان عبارتند از:

نام رستورانمتوسط قیمت غذا به دلار
WET Deck50$ تا 125$
Living Room50$ تا 125$
Blu50$ تا 125$
Ba Ban75$ تا 125$
CHAR50$ تا 125$
Harvest50$ تا 125$
The Pavilion75$ تا 125$
Al Khiran Kitchen75$ تا 125$

علاوه بر این، در نمودار زیر به رتبه بندی کلی رستوران های ذکر شده در جدول بالا اشاره شده است:

رتبه بندی کلی برترین رستوران های عمان

هموطنان محترم می توانند با تماس با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی بیشتری برای مهاجرت و یا سفر به کشورهای مختلف خارجی کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *