ویزای توریستی

برترین رستوران های فیلیپین

برترین رستوران های فیلیپین

گزینه ‌های خارق ‌العاده زیادی در لیست برترین رستوران های فیلیپین وجود دارد که می ‌توان از میان آنها انتخاب کرد. در این لیست، رستوران هایی با غذاهای لذیذ محلی، مکان ‌های ناهار خوری شیک، مکان ‌های معروفی که غذاهای خارجی سرو می ‌کنند، کافه پر جنب ‌و جوشی که میان ‌وعده ‌های خوشمزه ارائه می‌ کنند و موارد دیگر وجود دارند. فیلیپین یک کشور استوایی جنوب شرقی آسیا و مجمع الجزایری است که بیش از 7640 جزیره دارد و سواحل بسیار زیبا، مراکز خرید درخشان، مراکز تفریحی و رستوران ‌های بسیار تحسین ‌شده را در خود جای داده است. در بین برترین رستوران های فیلیپین، می توان رستوران های عالی را در میان نقاط توریستی شناخته شده، مراکز شهر پر جنب و جوش، مناطق ساکت تر استانی و موارد مشابه پیدا کرد که در این نوشتار متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به آنها اشاره خواهند کرد.

غذا خوردن در خارج از خانه در فیلیپین

در فیلیپین، رستوان های آمریکایی، فرانسوی، ایتالیایی و تایلندی را می توان در شهرهای بزرگتر یافت. همچنین رستوران های آلمانی در مناطق تفریحی به وجود آمده اند تا به مسافران آلمانی خدمت کنند. علاوه بر این، رستوران های زنجیره ای The Yellow Cab در سراسر فیلیپین پیتزا با کیفیت بین المللی تولید می کنند. شایان ذکر است که رستوران های چینی بزرگ و شیک در مانیل رایج است و رستوران زنجیره سراسری ChowKing غذاهای چینی بیشتری را برای عابران پیاده تولید می کند. همچنین رستوران زنجیره سراسری Mang Insasal غذاهای سنتی برنج فیلیپینی و سوپ ‌های سینیگانگ را به این ترکیب اضافه کرده است. در کنار تمامی این گزینه ها برای غذا خوردن در خارج از خانه در فیلیپین، رستوران های مجلل نیز آماده پذیرایی از میهمانان هستند.

مشخصه های مشخص رستوران های مجلل در فیلیپین عبارتند از:

  • محوطه ‌سازی استوایی
  • گروه ‌های موسیقی زنده
  • ده‌ ها میز بیرونی بامبو

در فیلیپین، این رستوران ها اغلب در نوع خاصی از غذاها تخصص دارند و رستوران های بهتر در مناطق تفریحی محبوب به هتل های مجلل متصل هستند. در کنار رستوران های مجلل فیلیپین، خارجی ‌ها همیشه می ‌توانند با قیمت های پایین و متوسط ​​غذا بخورند. غذاخوری ‌های دکه ‌های بازار یا رستوران‌ های کنار جاده ‌ای، طیفی از غذاهای محلی را سرو می‌ کنند، که معمولاً بر گوشت کبابی تأکید می‌کنند. یک وعده غذایی به اندازه کافی بزرگ برای ماندگاری در تمام روز ممکن است کمتر از 14$ (دلار) هزینه داشته باشد و غذا اغلب به سبک بوفه با سینی سرو می شود. فست فود نیز در رستوران های فیلیپین برجسته است و رستوران های زنجیره ‌های محلی مانند Jollibee و Chooks از نماهای پر زرق و برق برای فروش مرغ سوخاری یا سوخاری استفاده می‌کنند و با شرکت‌ های فست فود غربی رقابت می ‌کنند.

غذا خوردن در خارج از خانه در فیلیپین

آشپزی و برترین رستوران های فیلیپین

غذاهای فیلیپینی به عنوان برترین غذاهای نسل جدید در دنیای آشپزی نامیده می شوند. با تأثیرات متنوع فیلیپین در طول تاریخ غنی آن، تکنیک ‌های سنتی پخت و پز آن و مهارت فیلیپینی ‌ها در ترکیب طعم و استفاده حداکثری از همه موادی که در اختیار دارند، نتیجه ‌ای که حاصل می‌شود، غذایی ساده است که بسیار خوشمزه است. غذاهای فیلیپینی از غذاهای بیش از صد گروه متفاوت قومی زبانی در سراسر مجمع الجزایر فیلیپین تشکیل شده است. اکثر غذاهای رایج فیلیپینی که غذاهای فیلیپینی را تشکیل می دهند از سنت های غذایی گروه ها و قبایل مختلف قومی زبانی مجمع الجزایر است. سبک تهیه و آماده سازی غذا و غذاهای مرتبط با آنها، طی قرن ها از یک پایگاه عمدتاً بومی که در جنوب شرقی آسیای دریایی مشترک است با تأثیرات متنوع از غذاهای چینی، اسپانیایی و آمریکایی، مطابق با غذاهای اصلی، تکامل یافته است.

اگرچه غذاهای فیلیپینی به اندازه بسیاری از همسایگان خود، مانند غذاهای تایلند و ویتنام معروف نیست، اما آشپزی فیلیپینی از این جهت متمایز است که احتمالاً کمتر تندترین غذاهای آسیای جنوب شرقی است. به جای ادویه، غذای فیلیپینی بیشتر شامل سیر، پیاز و زنجبیل می شوند.

اقامت در بهترین هتل های فیلیپین

محبوب ترین غذاهای های فیلیپینی عبارتند از:

نام غذاترکیبات
Adoboمرغ جوشانده شده در سرکه، سیر، دانه فلفل سیاه، سس سویا و برگ بو
Bicol Expressخورش تند حاوی تکه های گوشت خوک با فلفل، شیر نارگیل، رب میگو، گوجه فرنگی، پیاز و سیر
Bulaloسوپ رنگ روشن پخته شده با ساق گوشت گاو و مغز استخوان
Chicken Inasalمرغ ترشی شده در زنجبیل، علف لیمو و آب کالامانسی
Crispy Pataپای گوشت خوک مخلوط با ادویه
Kalderetaخورش گوشت سنتی فیلیپینی با سبزیجات، سس گوجه فرنگی و رب جگر
Kare-Kareخورش مقوی حاوی سس بادام زمینی خوش طعم و گوشت

معرفی برترین رستوران های فیلیپین

در حالی که مسافران اغلب علاقه مند به بازدید از  فیلیپین برای کاوش در برخی از جزایر حیرت ‌انگیز و سواحل مشهور جهان هستند، بیش از 7000 جزیره این کشور نیز تجربه ‌ای فوق ‌العاده متنوع از غذا را به بازدیدکنندگان ارائه می‌ دهند. هر غذا در لیست غذاهای فیلیپینی بازتابی از مردم، تاریخ و فرهنگ یک منطقه، شهر یا جزیره است. بخشی از تجربه سفر به فیلیپین، امتحان کردن غذاهای معروف یا رفتن به تورهای غذایی فیلیپین است. برترین رستوران های فیلیپین شامل فهرست متنوعی از رستوران ها است که فقط 1 نقطه مشترک دارند و آن هم این است که آنها عمدتاً خوب هستند. از رستوران ‌های هتل ‌های مجلل گرفته تا کافه‌ های ارزان قیمت و از رستوران ‌های محلی گرفته تا رستوران‌ های بین ‌المللی، بهترین مکان ‌ها برای صرف غذا در فیلیپن آماده سرو وعده ‌های خوشمزه برای میهمانان هستند.

ویزای توریستی فیلیپین

برترین رستوران های فیلیپین عبارتند از:

  • Balay Dako (فیلیپینی)
  • Lampara (فیلیپینی)
  • Spiral (آسیایی)
  • Tim Ho Wan (آسیایی)
  • China Blue (چینی)
  • Canton Road (چینی)
  • Yakumi (ژاپنی)
  • Enbu (ژاپنی)
  • Society Lounge (فرانسوی)
  • Brasserie Sagana (فرانسوی)
  • Cibo (ایتالیایی)
  • Vikings (ایتالیایی)

نه تنها گردشگران ذائقه خود را هیجان زده می کنند، بلکه بازدید از مقاصد گردشگری آشپزی در فیلیپین نیز به مسافران کمک می کند تا درک بهتری از فرهنگ فیلیپینی داشته باشند. هر منطقه در کشور غذاهای علامت تجاری خاص خود را دارد. برخی از آنها شباهت هایی دارند اما مناطق اغلب نسخه ها و خاصیت های خود را ارائه می دهند.

دسته بندی متوسط قیمت غذا در رستوران های فیلیپین به صورت زیر است:

متوسط قیمت غذا در رستوران های فیلیپین

هموطنان محترم می توانند با تماس با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از روش های مهاجرت به کشورهای برتر دنیا و هزینه های مربوطه اطلاعات کامل کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *