ویزای توریستی

برترین رستوران ‌های قطر

برترین رستوران ها در قطر

هجوم فعالیت ها در دوره فعالیت جام جهانی فوتبال، اخیرا برترین رستوران ‌های قطر را به شدت در کانون توجه قرار داده بود. اما برترین رستوران ‌های قطر توجه خود را از ورزش و استادیوم‌ ها و موزه‌ های براق جدید جلب می ‌کنند. فضای رو به رشد غذاخوری قطر شروع به رقابت دوستانه برای رقبای منطقه ای خود کرده است. هتل ‌های جدید رستوران ‌های معروفی را با خود به همراه آورده ‌اند، اما همچنین یک صف قوی از مستقل ‌های مبتکر و همچنین سرآشپزهای محلی با استعداد وجود دارد که غذاهای قطری را کاملاً در کانون توجه قرار می‌ دهند. همه اینها صحنه ناهار خوری امروز در قطر را به هیجان انگیزترین تا کنون تبدیل کرده است. در بهترین رستوران های قطر، از موارد الهام گرفته شده بین المللی گرفته تا غذاهای اصلی خاورمیانه و توقفگاه های تور غذا، گزینه های مختلف وجود دارد.

برترین رستوران ‌های قطر با محیط ‌های عالی و منوهای استادانه شگفت ‌انگیز هستند. دوحه، پایتخت رو به دریا قطر، امسال به دلیل جام جهانی فوتبال 2022 که در ماه نوامبر برگزار می شود، در کانون توجه قرار گرفته است. چه افراد برای بازی ‌ها بلیت تهیه کرده باشند و چه قصد دارند در آینده نزدیک از آن بازدید کنند، صحنه آشپزی دوحه در سال ‌های اخیر با مفاهیم غذاخوری مشهور بین ‌المللی و رستوران ‌های بومی مورد تحسین منتقدان شکوفا شده است. در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به معرفی برترین رستوران های قطر و همچنین سبک غذاها و آشپزی در این کشور می پردازند.

آشنایی با آشپزی قطری

قطر سرزمینی با سخاوت و مهمان نوازی بی نظیر می باشد و چیزی که قطر را بسیار خاص می کند، توانایی یکپارچه آن در ایجاد تعادل بین حفظ و احترام به تاریخ و فرهنگ خود با مدرنیته و نوآوری است. غرور مردم قطر را می توان در سنت های آنها دید و یکی از با ارزش ترین سنت ها غذای آنها است. غذا این افراد را به هم پیوند می دهد و تنوع و خلاقیتی که در تهیه آن انجام می شود، قلب و روح این کشور را تشکیل می دهد. در قطر، همه رویدادهای اجتماعی، دیدارهای خانوادگی و حتی جلسات کاری شامل غذاهای خوشمزه است. در قطر صبحانه معمولاً یک وعده سبک است که شامل ماست، پنیر، زیتون و قهوه می‌ شود، در حالی که ناهار وعده اصلی است و شامل غذاهای اصلی مانند خورش گوشت بره یا مرغ سرو می شود.


شام در قطر معمولاً یک میان وعده سبک است، مگر در ماه رمضان یا مناسبت های خاص. به طور کلی، غذاهای محلی قطر متنوع و با تأثیرات بین المللی کامل است. غذاهای قطری از غذاهای سنتی عربی تشکیل شده است. Machbūs، یک وعده غذایی متشکل از برنج، گوشت و سبزیجات، غذای ملی در قطر است که معمولاً با گوشت بره یا مرغ تهیه می ‌شود و به آرامی پخته می‌ شود تا عطر و طعمی به آن بدهد. غذاهای دریایی و خرما مواد غذایی اصلی در قطر هستند. بسیاری از این ظروف در کشورهای دیگر منطقه نیز مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا اشتراکات بسیاری دارند. در سایر نقاط منطقه برخی از غذاها نام های متفاوتی دارند یا از مواد اولیه کمی متفاوت استفاده می کنند. یکی از طرفداران اهمیت میراث آشپزی قطر، سرآشپز نور المزرویی است که دستور العمل های سنتی را برای گنجاندن غذاهای گیاهی تطبیق می دهد.

انتخاب ویزای توریستی قطر

معرفی برترین رستوران های قطری

قطر ممکن است کوچک باشد، اما گزینه های بسیار زیادی برای خوردن غذاهای بی نظیر در این کشور وجود دارد. افرادی که به قطر سفر می ‌کنند، یکی از کارهایی که باید در این کشور انجام دهند، امتحان غذاهای سنتی قطری است. این غذاها آنقدر منحصر به فرد و خوشمزه هستند که اکثر افراد دوست دارند هر غذایی را امتحان کنند. در قطر گزینه های مختلفی وجود دارد که با همه سلیقه ها و هوس ها مطابقت دارد و غذاهای بین المللی و خاورمیانه را سرو می کند. سفر فرهنگی به قطر به گردشگران این فرصت را می دهد که بهترین مکان ها را برای غذا خوردن کشف کنند. امسال سال قطر است و همه نشانه ها به جام جهانی فوتبال 2022 اشاره دارد و منصفانه است که بگوییم صحنه غذا و نوشیدنی با این انرژی مطابقت دارد.

معرفی برترین رستوران های قطری

چه افراد به دنبال یک تجربه ناهارخوری خوب باشند و چه به دنبال فضایی معمولی تر باشند، می توانند همان چیزی را که به دنبالش هستند در یکی از رستوران های متعدد قطر بیابند. هنگام بازدید از قطر، گردشگران در شهرهای بزرگ مانند دوحه خواهند دید که فرهنگ غنی آشپزی نشان دهنده استاندارد بالای تجمل این کشور است. بیش از 3000 رستوران، کافه و غذاخوری در قطر وجود دارد و این تعداد هر روز در حال افزایش است. اما در این بخش به 7 رستورانی است که گردشگران از افتتاح آنها در قطر در سال 2022 هیجان زده هستند اشاره شده است.

این رستوران ها عبارتند از:

  • Jean Georges at Four Seasons Doha
  • ADRIFT Ami by David Myers
  • SUSHISAMBA
  • KAIA Beach Resort
  • CHOTTO MATTE
  • Lobito De Mar
  • The Score

برترین رستوران های قطر در دوحه

در دوحه رستوران ‌ها و غذاهای متفاوتی را می توان دید. تعداد انگشت شماری رستوران با ستاره میشلن در پایتخت قطر وجود دارد که طیف متنوعی از غذاها، از آمریکای لاتین تا ژاپنی را سرو می کنند. با توجه به غذاهای لذیذ این شهر که توجه غذاخورها را در سراسر جهان به خود جلب کرده است، مهم است که بتوان از شهر دیدن کرد و بهترین رستوران های دوحه را برای غذا، نوشیدنی و تجربه ساده شناخت. در طول مدت اقامت خود در دوحه، ممکن است گردشگران متوجه شوند که مشکل آنها یافتن زمان و شکم برای تجربه تمام گنجینه های آشپزی شهر است. بنابراین، در این بخش قصد داریم به برخی از جواهراتی که در ماجراجویی در قطر پیدا می شوند، از بهشت ​​عاشقان گوشت گرفته تا غذاهای مناسب خانواده، اشاره کنیم.

شرایط کلی مهاجرت به قطر

برترین رستوران های قطر در دوحه عبارتند از:

نام رستوراننوع رستوران
The Cellarغذاهای اسپانیایی
Ruby Wu’sغذاهای چینی
Ric’s Kountry Kitchenغذاهای آمریکای
Mykonosیونانی
L’Wzaar Seafood Marketغذاهای دریایی
Layaliغذاهای خاورمیانه ای
Lucia’sغذاهای ایتالیایی

همچنین در نمودار زیر به متوسط هزینه غذا در رستوران های برتر دوحه اشاره شده است:

متوسط قیمت غذا در برترین رستوران های دوحه

برای کسب اطلاعات تکمیلی از شرایط سفر و یا مهاجرت به کشورهای مختلف متقاضیان می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

سوالات مهم درباره رستوران های قطر

برخی از مهم ترین پرسش هایی که درباره رستوران های مختلف در این کشور مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا رستوران های بین المللی در این کشور وجود دارد؟ بله شعب بسیاری از رستوران های زنجیره ای شناخته شده، در قطر نیز فعال هستند.
  • آیا هزینه های خرید یک وعده غذایی در قطر بالا است؟ یک وعده غذایی خود در این کشور به راحتی تا 40$ (دلار) هزینه خواهد داشت.
  • آیا رستوران های عربی فقط در قطر فعال هستند؟ خیر بسیاری از رستوران های ملل نیز در این کشور در دسترس هستند.
  • آیا در قطر رستوران های با کیفیت و خوب وجود دارد؟ قطر میزبان بهترین رستوران های عربی و عرضه کننده غذاهای برتر خاور میانه  است.
  • محبوب ترین غذای قطری چیست؟ مجبوس در قطر یکی از محبوب ترین غذاهایی است که می توان در دسترس داشت.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *