ویزای توریستی

برترین رستوران های دومینیکا

برترین رستوران های دومینیکا

در مورد برترین رستوران های دومینیکا بهترین گزینه ها را می توان در پایتخت دومینیکا و بزرگترین شهر آن پیدا کرد، جایی که غذاهای مقرون به صرفه کارائیب و همچنین برخی از غذاهای استاندارد اروپایی برای میهمانان سرو می شوند. در بازار مرکز شهر، غذاهای دریایی تازه صید شده، از جمله حلزون که غذای مورد علاقه در دومینیکا است، به فروش می رسد. سایر غذاهای محبوب در برترین رستوران های دومینیکا شامل کیک ماهی کوچک و پشت خرچنگ و همچنین سوپ کدو تنبل، چنار سرخ شده و آب بز، یک خورش غنی از گوشت بز می باشند. غذاهای کریول کارائیب که سرشار از غذاهای دریایی، میوه ‌های تازه و سبزیجات پر کربوهیدرات است، در دومینیکا جای افتخار دارد. این غذاهای معمولا با چای کاکائو، آب نارگیل یا رام دم کرده، که نوشیدنی مورد علاقه بزرگسالان باقی می ماند، سرو می شوند.

در حالی که غذا خوردن در یک هتل زیبا یا رستوران قاره ای ممکن است برای برخی از گردشگران کارائیب کاملاً قابل قبول باشد، برای مسافر ماجراجو دومینیکا گزینه های جایگزین زیادی ارائه می دهد. رستوران‌ های خانوادگی، غذاخوری‌ های محلی، مهمان‌خانه‌ های کوچک و کافه ‌ها در دومینکا می ‌توانند اصیل ‌ترین و رضایت‌ بخش ‌ترین راه برای نمونه ‌برداری از انبوه غذاها و نوشیدنی‌ های دومینیکا باشند. در این مکان ‌های بی نظیر، هر وعده غذایی با عشق درست می‌ شود، با دقت آماده می ‌شود و به میهمانان ارائه می شوند. به طور معمولا، در رستوان های دومینیکا، گردشگران اغلب فرصتی برای گپ زدن با افراد بسیار جالب مانند سرآشپزها و صاحبان رستوران ها خواهند داشت. در ادامه این نوشتار کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به معرفی برخی از برترین رستوران های دومینیکا که در سطح بین المللی محبوب هستند، می پردازند.

آشنایی با برترین رستوران های دومینیکا

رستوران های بسیار خوبی در دومینیکا وجود دارد که در آن می توان غذاهای بسیار خوشمزه میل کرد. افرادی که برای اولین بار است که از دومینیکا دیدن می کنند، تصمیم گیری برای انتخاب رستوران ممکن است دشوار باشد. اکثر رستوران‌های دومینیکا انواع مختلفی از غذاها مانند غذاهای محلی (آشپزی دومینیکن)، غذاهای کارائیب تا غذاهای بین‌المللی را ارائه می ‌دهند. آشنایی با فرهنگ پر جنب و جوش دومینیکا بهتر است از طریق غذاهای این کشور انجام شود. خاک آتشفشانی مغذی جزیره و منابع آب فراوان و غنی از مواد معدنی، انواع غذاهای عجیب و غریب را فراهم می‌ کند که تعریف تازه ‌ای از مزرعه تا سفره است. در این راهنما، مجموعه ‌ای از برترین رستوران‌ ها و غذاخوری‌ ها وجود دارد که متقاضیان می ‌توانند غذاهای عالی و اصیل کارائیب تهیه‌ شده از تازه ‌ترین مواد اولیه با تأثیرات فرانسوی، آسیایی، آفریقایی و کارائیب را بیابند.


دومینیکا یک جزیره سرسبز مانند گرانادا است و بسیاری از مواد غذایی خود را پرورش می دهد، اما ماهی و گوشت معمولاً به صورت منجمد حمل می شوند. دومینیکا یکی از زیباترین رازهای دریای کارائیب است که به خاطر کوه های سر به فلک کشیده و جنگل های سرسبز و رودخانه های پیچ در پیچ شناخته شده است و مقصدی زیبا برای دوستداران طبیعت و ماجراجویی های جالب است، بنابراین افرادی که قصد سفر به دومینیکا را دارند، حتما باید از همه این مکان های جذاب دیدن کنند.

در جدول زیر به برترین رستوران های دومینیکا که در ادامه به بررسی دقیق آنها می پردازیم اشاره شده است:

نام رستوراننوع رستوران
Escape Beach Grillغذاهای کارائیبی
Kozy’s Nicheغذاهای کارائیبی، ایتالیایی و گیاهی
Palisades Restaurantغذاهای کارائیبی
The Champs Restaurantغذاهای کارائیبی

معرفی رستوران Escape Beach Grill در دومینیکا

با سفر به دومینیکا گردشگران می توانند زیبایی جزیره طبیعی این کشور را کشف کنند، جایی که طبیعت با زیبایی خیره کننده روبرو می شود. رستوران Escape Beach Grill درست در کنار صخره های قرمز طبیعی و زیبای Pointe Baptiste در Calibishe واقع شده است، جایی که در میان درختان نخل در حال نوسان با بسیاری دیگر از درختان میوه و گل های استوایی در یک ساحل خلوت شنی سفید پنهان شده است. با مراجعه به این رستوران، میهمانان باید آماده باشند تا بهترین نوار ساحلی اصلی را کشف کنند که در آن انگشتان پای خود را در شن ‌های نرم فرو می‌ برنند تا تجربه ‌ای واقعی با پای برهنه داشته باشند و در حین لذت بردن از نوشیدنی ‌های استوایی یا نوشیدنی های محلی سرد خوب، هنگام استراحت و مرور منوی ناهار سبک رستوران Escape Beach Grill، لذت ببرند.

شرایط کلی مهاجرت به دومینیکا

رستوران Escape Beach Grill که در چندین مجلات گردشگری، کتاب ‌ها و وب‌ سایت‌ های گردشگری در طول سال‌ ها به نمایش گذاشته شده است. این رستوران نه تنها در بین مسافران ماجراجوی که در حال کاوش و کشف جزیره هستند، بلکه در بین مهمانان این رستوران، مردم محلی و جامعه مهاجران رو به رشد در دومینیکا نیز محبوب می باشد. رستوران Escape Beach Grill همچنین میزبان تنها مسابقه موج سواری بود که تا کنون در دومینیکا حمایت مالی شده است. در رستوران Escape Beach Grill تمرکز همیشه صرف غذای تازه و تمیز و در عین حال استفاده از مواد محلی فصلی به ‌علاوه پروتئین ‌های وارداتی با کیفیت برای منوی انتخابی است. منوی نوار ساحلی بلک ‌بورد این رستوران غذاهای راحت و با کیفیتی را ارائه می ‌کند که در جای دیگر نمی توان یافت.

در نمودار زیر به رتبه بندی رستوران Escape Beach Grill در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی رستوران اسکیپ بیچ گریل در بخش های مختلف

Kozy’s Niche از برترین رستوران های دومینیکا

Kozy’s Niche یک رستوران کارائیبی است که در لیست برترین رستوران های دومینیکا قرار می گیرد و در منو غذاهای این رستوران گزینه های بدون گلوتن، ایتالیایی، غذاهای دریایی و گزینه های گیاهی یافت می شود. رستوران Kozy’s Niche مکان مناسب برای گیاهخواران می باشد و اکثر گیاهخواران از وعده های غذایی گیاهی در این رستوران لذت می برند. شایان ذکر است که سرآشپز رستوران Kozy’s Niche به من میهمانان در انتخاب بهترین غذا از منو کمک می کند. غذای ایتالیایی با طعم کارائیب، اسموتی برگر، بال‌ های خوراکی از انواع مختلف و غذاهای گیاهی موجود در رستوران Kozy’s Niche عوامل اصلی می باشند که گردشگران و بازدیدکنندگان بین المللی را به این رستوران جذب می کنند. ساعت کار در رستوران Kozy’s Niche از 12:00 ظهر تا 23:00 شب از روز دوشنبه تا شنبه می باشد و در روز یکشنبه این رستوران فعالیت ندارد.

Kozy’s Niche از برترین رستوران های دومینیکا

با عبور از کنار رستوران Kozy’s Niche، ممکن است گردشگران در نخستین نگاه فکر کنند که این رستوران فقط یک رستوران ایتالیایی معمولی است که از پله ‌های مخفی بالا می ‌رود، اما به زودی متوجه خواهند شد که غذاهای کارائیب با کیفیت خوب را در محیطی زیبا با کارکنان بسیار دوستانه سرو می‌کند. از محبوب ترین پیش غذاها در رستوران Kozy’s Niche می توان به نان سیر پنیری و نان مرغ (با انواع سس) که بسیار خوشمزه می باشند اشاره کرد. هر فردی که به دومینیکا سفر می کند، قطعا باید با مراجعه به رستوران Kozy’s Niche، غذاهای بی نظیر این رستوران را حداقل 1 بار امتحان کند.

رستوران Palisades در لیست برترین رستوران های دومینیکا

رستوران Palisades که در فروشگاه عمومی سابق Pyne واقع شده است، غذاهای بی نظیر را در محیطی منحصر به فرد در حومه شهر، مهمان نوازی گرم و خدمات بی نظیر در یک ساختمان تاریخی تاریخی ارائه می دهد. مهمانان رستوران The Palisades می توانند از دنج بودن فضای داخلی چوبی و آجری این رستوران در حین گوش دادن به موسیقی زنده در سالن لذت ببرند. رستوران The Palisades همچنین یک اتاق ضیافت خصوصی در طبقه بالا ارائه می دهد که می تواند برای مناسبت های خاص مانند تولد و مناسبت های شرکتی رزرو شود. در حالی که میهمانان در تنها رستوران ساحلی Roseau در فضای باز از آب و هوای عالی بهره مند می شوند، می توانند از غذاهای تازه و خوش‌ طعم لذت ببرند. در میان بهترین تجربه‌ های آشپزی در جزیره، رستوران Palisades در هتل فورت یانگ، شهرت خود را به عنوان مقصد غذاخوری دومینیکا ارائه می ‌کند.

نمی دونی برای ویزای توریستی دومینیکا چه مدارکی نیاز داری؟

در اینجا، مناظر پانوراما اقیانوس با غذاهای مبتکرانه ای که فضل طبیعی جزیره را به نمایش می گذارند، از جمله مواد اولیه محلی مستقیماً از مزارع مجاور و البته دریای کارائیب، جفت می شود. رستوران Palisades مستقیماً از اسکله خصوصی این رستوران قابل دسترسی است و قایق‌ ها را قادر می ‌سازد تا برای یک ناهار یا شام در خشکی پهلو بگیرند. رستوران Palisades با مناظر خیره کننده دریای کارائیب از هر میز روی تراس و تنها فضای داخلی رستوران با تهویه مطبوع Roseau، غذاخوری عالی را در دومینیکا بازتعریف می کند. میهمانان می توانند در این رستوران با مجموعه ‌ای از غذاهای کارائیبی مانند Lion Fish Bon Femme صید محلی، سوپ Fort Nut با هویج، زنجبیل و نارگیل کاللو یا شاید خرچنگ کبابی Char با کره لیمو و سبزیجات فصلی لذت ببرند.

آشنایی با رستوران The Champs در دومینیکا

رستوران و پیتزا فروشی The Champs یک مکان بسیار خاص در جزیره دومینیکا است و زیباترین منظره جزیره و فرمول غذاخوری منحصر به فرد که ترکیبی از غذاخوری خوب و غذاخوری معمولی ارائه می دهد. The Champs بهترین و محبوب ترین نوشیدنی ها در دومینیکا را در دمای مناسب سرو می کند. رستوران The Champs، بخشی از هتلThe Champs  در دامنه تپه با منظره ای زیبا از خلیج پرنس روپرت واقع شده است و این یکی از محبوب ترین رستوران ها در شمال است و تنوع زیادی در زندگی شبانه ارائه می دهد. افرادی که وارد رستوران The Champs می شوند می توانند از منظره پیکارد و پورتسموث، آبی دریای کارائیب خلیج پرنس روپرت و تپه‌ های سبز پارک ملی کبریتس و فورت شرلی شگفت زده شوند.

برجسته ترین گزینه ها در منوی The Champs عبارتند از:

  • مرغ
  • غذاهای گیاهی
  • پیتزا

روز یا شب، فرقی نمی کند، منظره The Champs همیشه باشکوه است و می تواند در کنار غذاهای بی نظیر، دلیل دیگری برای میهمانان باشد تا به این رستوران مراجعه کنند. رستوران The Champs از اینکه میهمانان آن هر روز سالم و متفاوت غذا بخورند و از خدمات عالی و دوستانه کارکنان The Champs لذت می برند، لذت می برد. برای کسب اطلاعات تکمیلی از شرایط سفر به دومینیکا و سایر امور حقوقی مرتبط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده یاری هموطنان عزیز می باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *