ویزای توریستی

برترین رستوران های لهستان

برترین رستوران های لهستان

رفتن به برترین رستوران های لهستان برای افرادی که به زودی به ورشو لهستان می روند یا سفر می‌کنند، بسیار الزامی می باشد. بهترین بخش در مورد هنر آشپزی این است که فقط لذت می آورد و می بخشد. آن که انواع غذاها را مصرف می کند و تهیه کننده آن، هر دو احساس رضایت می کنند. هنگامی که افراد از رستوران های لهستان بازدید می کنند، تجربه مشابهی را تجربه خواهند کرد. لهستان مانند سایر کشورهای اروپایی به دلیل فرهنگ و سنت غنی خود که مردم از زمان های بسیار قدیم آن را حفظ کرده اند مشهور است. این فرهنگ در غذاهای لهستانی که در بسیاری از رستوران های این کشور سرو می شود منعکس شده است. وقتی نوبت به پیشنهاد غذا می رسد، لهستان کشوری است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. پیشنهاد غذا در لسهتان نه تنها از نظر طعم ‌ها غنی است، بلکه بسیار متنوع است.

با اطلاعاتی که در این نوشتار توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری شده اند، گردشگرانی که قصد دارند به لهستان سفر کنند، می توانند آمادگی کامل برای صرف کردن وعده غذایی مورد علاقه خود در برترین رستوران های لهستان داشته باشند و بهترین گزینه های را انتخاب کنند. آشپزی لهستانی در رستوران های برتر این کشور سبکی از پخت و پز و تهیه غذا است که منشأ آن یا به طور گسترده در لهستان رایج است. غذاهای لهستانی در طول قرن ها تکامل یافته و به دلیل تاریخ لهستان بسیار متنوع شده است و شباهت های زیادی با سایر غذاهای منطقه ای دارد.

Moonsfera و برترین رستوران های لهستان

زیبایی Moonsfera در آخرین طبقه مرکز المپیک این است که ارتفاع مناسبی برای درک منظره شهری ورشو است. این رستوران منو غذاهای عالی جهانی را ارائه می دهد که چشمگیر و کمی گران هستند، اما خدمات عالی و مناظر آن قیمت را جبران می کند. که در پشت بام مرکز المپیک قرار دارد، نه تنها با غذاهای عالی، بلکه با منظره ای خارق العاده نیز جذابیت دارد. از تراس می توان چشم انداز بی نظیر Kępa Potocka و Żoliborz سبز و ساحل وحشی رودخانه Vistula را تحسین کرد. برای بیش از 10 سال، مالک و سرآشپز رستوران Jarosław Uściński است که غذاهای اصلی او با ظرافت، اصالت و طعم ظریف شگفت زده می شود. این رستوران توسط یک تیم منتخب پشتیبانی می شود که اطمینان حاصل می کند که هر مهمان در اینجا احساس ویژه ای می کند.


بخی از گزینه های محبوب منوی رستوران Moonsfera عبارتند از:

  • پاستا
  • بوراتا
  • ماهی و غذاهای دریایی

منوی پشت بام شامل مجموعه ای از غذاها از سراسر جهان است که به خوبی انتخاب شده اند. همانطور که گفته شد، بیش از 10 سال توسط سرآشپز Jarosław Uściński اداره می شود و غذاها از ماکارونی و سوپ گرفته تا گوشت، غذاهای دریایی و برخی دسرهای بسیار عالی را شامل می شود. Moonsfera که با مواد اولیه با بالاترین کیفیت ساخته شده و با مجموعه ای عالی از نوشیدنی ها تکمیل شده است، واقعاً بهترین نقطه برای غذاخوری های خوب روی پشت بام در ورشو است. این رستوران روی پشت بام Moonsfera که همه روزه از ظهر تا اواخر شب باز است، خدمات دوستانه و حرفه ای را در فضایی آرام و خصوصی ارائه می دهد و مکانی عالی برای یک ناهار طولانی و آفتابی یا یک شب عاشقانه هنگام غروب خورشید می باشد.

رستوران Malecon از برترین رستوران های لهستان

رستوران Malecon یک رستوران محبوب برای مدت طولانی در بین گردشگران و ساکنان لهستان در کراکوف می باشد که با داشتن محیط بی نظیر خود میهمانان زیادی را برای صرف غذاها مختلف جذب می کند. تراس آن منظره ای از تپه Wawel، Vistula و در هوای خوب، همچنین کوه های Tatra را ارائه می دهد. شایان ذکر است که  غذاهای زیبا و خوش طعم رستوران Malecon، صرف غذا در این رستوران را ارزشمند می کند. در سایه قلعه سلطنتی کراکوف، با منظره ‌ای خیره‌ کننده از بهترین چیزهایی که شهر ارائه می‌کند، هتل pod Wawelem، ساختمانی شفاف، شاد و مدرن است که بدون زحمت در محیط قدیمی ‌تر خود جای می ‌گیرد. رستوران Malecon آن ظرافت شهر قدیمی را حفظ کرده و در عین حال سبک کلاسیک را به مدرنیته درجه یک می آورد.

رستوران Malecon با کارکنانی بسیار ماهر و تیمی عالی از سرآشپزها، قصد دارد تا هر مهمان احساس استثنایی کند و هر وعده غذایی یک تجربه فراموش نشدنی باشد. این رستوران در اوج ظرافت، با کف پارکت صیقلی، ستون ‌های چوبی صاف که در حوضچه ‌های نور کمانی فرو می ‌روند، صندلی‌ های ناهارخوری با بالشتک مناسب و رنگ های مختلف در چیدمان ‌های گل‌ های تازه تزئین شده است. برای چنین مکان بصری دلپذیر، جای تعجب نیست که غذاها یک اثر هنری هستند. هر ظرف با ترکیبی از رنگ و فرم و همچنین طعم عالی ارائه می شود و طیف وسیعی از لذت های آشپزی ارائه شده مطمئناً ناامید کننده نخواهد بود. افرادی که زودتر بیدار می شوند می توانند صبحانه را از ساعت 6 صبح با قهوه ایتالیایی، نان تازه پخته شده، بشقاب های گوشت و پنیر عالی لهستانی و بسیاری از خوراکی های سیر کننده دیگر میل کنند.

امتیازات رستوران Malecon به صورت زیر است:

امتیازات رستوران Malecon

رستوران Klonn یکی دیگر از برترین رستوران های لهستان

رستوران Klonn واقع در قلعه Ujazdowski، واحه ای سرسبز در مرکز پایتخت است که در ماه های سردتر به یک باغ زمستانی دنج تبدیل می شود. الهام بخش ایجاد این مکان یک بنای طبیعی 200 ساله بود که در باغ رستوران رشد می کرد. درست مانند او، رستوران Klonn مکانی است که ریشه در بافت شهری دارد. رستوران Klonn فعالانه در زندگی آشپزی و هنری ورشو شرکت می کند. با فضای آرام خود وسوسه می کند، گردشگران را تشویق می کند تا زمانی را با هم بگذرانند و در این مکان منحصر به فرد ریشه دوانند. رستوران Klonn یک فضای ایده آل برای سازماندهی یک رویداد خاص، جلسه کاری یا گذراندن وقت برای میهمانان با عزیزان خود است. رستوران Klonn با عشق به غذاهای خوشمزه، حرفه ای بودن و رویکرد فردی به نیازهای هر مهمان متمایز می باشد.

در جدول زیر به ساعات کاری رستوران Klonn اشاره شده است:

روزهای هفتهساعت کاری
دوشنبهتعطیل
سه شنبه17:00 تا 22:00
چهارشنبه17:00 تا 22:00
پنج شنبه17:00 تا 22:00
جمعه17:00 تا 22:00
شنبه12:00 تا 20:00
یکشنبه12:00 تا 20:00

Klonn، رستوران جدید صاحبان رستوران های Zoni و Wuwu در سال 2020 در پارک Ujazdowski، در Agrykola، در محل سابق رستوران آتلیه آمارو و اخیراً Tentego Bistro افتتاح شده است. نام این رستوران از درختی 200 ساله گرفته شده است، یک اثر طبیعی که در کنار رستوران رشد می کند. منوی رستوران شامل موس آووکادو با چیپس و گندم سیاه، میگو با چوریزو و عسل، پاپاردل کدو سبز، استیک ماهی تن، ماهی خال خالی با کلم پیچ یا فیله گوشت گاو و کره ترافل، پیتزا قرمز و سفید، سالاد و دسر می باشد.

آشنایی با رستوران Zapiecek لهستان

در رستوران Zapiecek غذاهای سنتی لهستانی سرو شود و در منوی این رستوران غذاهای زیادی برای افرادی که رژیم غذایی بدون گلوتن دارند پیدا می شود. رستوران Zapiecek یک مکان رمانتیک است که در شهر قدیمی ورشو واقع شده است. برای لذت بردن از غذاهای سنتی لهستانی که هم سالم و هم بر اساس محصولات طبیعی هستند، عالی است. منوی رستوران می تواند انواع وعده های غذایی بدون گلوتن را به مشتریان ارائه دهد. فضای داخلی Art Nouveau رستوران Zapiecek فضایی خاص را برای یک جلسه آرام و همچنین یک جشن عروسی یا ضیافت مجلل ایجاد می کند. رستوران Zapiecek یک مکان جادویی است که گردشگران باید از آن دیدن کنند که در مجاورت بنای یادبود پری دریایی ورشو، قلعه سلطنتی، بازار شهر قدیمی واقع شده است. امروزه، Zapiecek مکانی است که در آن می ‌توان زمان استراحتی را در رستوران یا گالری سپری کرد.

آشنایی با رستوران Zapiecek لهستان

برای برآورده کردن انتظارات مهمانان خود، رستوران Zapiecek سخت تلاش می کند تا در هر زمینه ممکن رقبا را شکست دهد. این رستوران همیشه در حال بهبود منوی خود می باشد، همیشه در حال بهبود مهارت های خود است و می خواهد هر بار که میهمانان به آن سر می زنند احساس بهتری در آنها ایجاد کنند.

رستوران Restauracja Polska Różana در ورشو لهستان

رستوران Restauracja Polska Różana یک رستوران زیبا به سبک قدیمی است که در غذاهای لهستانی تخصص دارد. این رستوران چند ایستگاه تراموا پایین تر از مرکز ورشو قرار دارد. مکان رستوران Restauracja Polska Różana حال و هوای اصیلی دارد که با غذاهای سنتی خود، عمدتاً گوشت و سیب زمینی با سبزیجات، و پیانوی کوچک قدیمی در گوشه ای که اغلب توسط یک نوازنده نواخته می شود تقویت شده است. توصیه می شود میهمانان در مکان غاز یا اردک را امتحان کنند زیرا سرآشپزهای آن واقعاً راه خود را در مورد این گوشت های تخصصی تر می دانند. برای یک غذای شیرین، در منوی رستوران Restauracja Polska Różana یک بشقاب دسر با تنوع زیادی از کیک ها وجود دارد. رستوران Restauracja Polska Różana مکانی زیبا، گرم و معمولی است که در آن غذاهای لطیف و سبک هر روز با تخصص های جدید شگفت زده می شود.

شرایط مهاجرت به لهستان

فضای منحصر به فرد اینجا توسط گل های تازه، میزهای پوشیده شده با رومیزی های گلدوزی شده، نور ملایم و موسیقی محتاطانه ای که از پیانو جاری می شود ایجاد می کند. برای آشنایی بیشتر با برترین رستوران ها در سایر کشورهای دنیا متقاضیان می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *