ویزای توریستی

برترین رستوران های نروژ

برترین رستوران های نروژ با داشتن امتیازهایی شناخته شده و آشپزی این کشور شامل غذاهای دریایی و همبرگرهای صنایع دستی است که از مواد فصلی تهیه شده اند. بسیاری از افرادی که به نروژ سفر می کنند به دنبال مکان های ارزان قیمت برای غذا خوردن هستند. با توجه به اینکه این کشور هزینه زندگی بالایی دارد، قابل درک است، چیزی که بر بازدید گردشگران تأثیر می گذارد. اما بازدیدکنندگان دیگری که به دنبال طعم نوردیک هستند، فعالانه به دنبال برترین رستوران ها هستند. برخلاف رستوران ‌های ارزان قیمت، بسیاری از برترین رستوران‌ های اسکاندیناوی گران ‌تر از مکان‌ های مشابه در لندن، پاریس و سایر مقاصد برتر آشپزی نیستند. نروژ در حال تبدیل شدن به کانونی برای رستوران ‌ها و تولید کنندگان غذای عالی است که تجربه‌ های خوراکی در سطح جهانی را ارائه می‌ دهند.

غذاهای نوردیک جدید که کشورهای شمال اروپا را فرا گرفته اند به تقویت مجدد نروژ و قرار دادن آن در نقشه آشپزی کمک کرده است. از سال 2017، نروژ اکنون چندین رستوران با ستاره های میشلن دارد که 6 تای آنها در اسلو هستند. رستوران های ستاره دار میشلن نروژ در سطح جهانی شناخته شده هستند. در سال 2024، 4 رستوران نروژی اولین ستاره خود را دریافت کردند. در حال حاضر 14 رستوران نروژی در میان برترین رستوران های نوردیک هستند. برای سفر به نروژ و امتحان کردن غذاها مختلف در برترین رستوران های نروژ، گزینه های زیادی در اسلو وجود دارد. اما ارزش آن را دارد که گردشگران به خارج از اسلو نیز نگاه کنند تا درک وسیع تری از تعداد رستوران های عالی در بالا و پایین کشور پیدا کنند. در ادامه متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی برترین رستوران های نروژ می پردازند.

Maaemo در صدر برترین رستوران های نروژ

رستوران Maaemo با 3 ستاره میشلن خود پادشاه بلامنازع غذاخوری های نروژی است و یکی از اولین رستوران های نوردیک بود که در سال 2016 موفق به دریافت 3 ستاره میشلن شد. این رستوران مستقر در اسلو از طعم ها و مواد اولیه منحصر به فرد نروژ استفاده می کند و به آن افزوده می شود. رستوران Maaemo یک پیچ و تاب هیجان ‌انگیز و قاطعانه نروژی به آشپزخانه جدید نوردیک، که بر مواد محلی، فصلی، با کیفیت بالا و ترکیب ‌های تجربی تمرکز دارد.


غذاهایی که در رستوران Maaemo سرو می شوند عبارتند از:

  • غذاهای اروپایی
  • غذاهای اسکاندیناوی
  • غذاهای نروژی

نام Maaemo از زبان فنلاندی به معنای زمین مادر گرفته شده است. این رستوران در سبک New Nordic Cuisine کار می کند و بر غذاهای محلی تمرکز دارد و فقط از محصولات ارگانیک، بیودینامیک یا وحشی استفاده می کند. سرآشپز آشپزخانه دانمارکی رستوران Maaemo Esben Holmboe Bang نام دارد و شایان ذکر است که این رستوران همراه با Danish Geranium اولین رستوران نوردیک بود که در فوریه 2016 سه ستاره در راهنمای میشلن دریافت کرد.

آشنایی با رستوران اروپایی Hoven در نروژ

رستوران اروپایی Hoven ترکیبی از غذاخوری های عالی با قیمت های مناسب با فضایی عالی و حتی چشم اندازهای عالی است. این رستوران با ظاهری بسیار مدرن، موقعیت دراماتیک خود را به ‌خوبی مناسب می ‌سازد. رستوران اروپایی Hoven به معنای واقعی کلمه روی لبه صخره ‌ای مشرف به نوردفورد قرار دارد، که باعث می ‌شود فرد از حالت بصری به مزه جدا شود. با این حال، این تلاش بسیار با ارزش می باشد، زیرا در رستوران اروپایی Hoven، مواد اولیه طعم ‌دار محلی کاملاً محیط اطراف غذاخوری ‌ها را تکمیل می ‌کنند. رستوران اروپایی Hoven دارای مجموعه ای از غذاهای گرم و سرد است. هتل الکساندرا رستوران را اداره می کند و تجربه و سنت های گسترده ای را به ارمغان می آورد. منوی آلاکارته و پیتزا رستوران اروپایی Hoven برای افراد و گروه های کوچکتر در دسترس می باشد.

آشنایی با رستوران اروپایی Hoven در نروژ

شایان ذکر است که گروه های بزرگتر نیز می توانند شام یا شام ضیافتی را خارج از ساعات کاری معمولی سرو کنند. در طول سال رویدادهای مختلفی در ز رستوران اروپایی Hoven برگزار می شود.

در جدول زیر به ساعت کار رستوران اروپایی Hoven اشاره شده است:

روزهاساعت کاری
یکشنبه13:00 تا 18:00
دوشنبهبسته می باشد
سه شنبهبسته می باشد
چهارشنبه13:00 تا 18:00
پنج شنبه13:00 تا 18:00
جمعه13:00 تا 22:00
شنبه13:00 تا 22:00

رستوران Gapahuken در لیست برترین رستوران های نروژ

رستوران Gapahuken، نزدیک به کیرکنس، دارای برخی امتیازات موقعیت مکانی عالی است و مناظری پانوراما به سمت روسیه، که کمتر از یک کیلومتر با آن فاصله دارد، ارائه می دهد. این رستوران زیبای مدرن با قاب شیشه ای و چوبی خود به خوبی با چشم انداز هماهنگ می شود. بسته به فصل، رستوران Gapahuken بهترین ها را از منطقه محلی ارائه می دهد، از جمله غذاهای لذیذ مانند کلودبری، ماهی قزل آلا قطب شمال و گوزن شمالی. این رستوران در مرکز کیرکنس نیست، بلکه در ساحل رودخانه Neitijårvi، رو به مرز روسیه و درست زیر هتل Sollia قرار دارد و در واقع همان خانواده است که هر دو مکان را اداره می کند. در غروب آفتاب، تراس رستوران Gapahuken مکانی جادویی است.

رتبه بندی رستوران Gapahuken به صورت زیر است:

رتبه بندی رستوران Gapahuken

در منوی رستوران Gapahuken غذاهای بسیار محلی مانند Kingcrab معروف یا گوزن شمالی وجود دارد. علاوه بر این، رستوران Gapahuken  دارای منوی کودکان درجه یک می باشد.

رستوران Gadja یکی دیگر از برترین رستوران های نروژ

در رستوران Gadja، طعمی اصیل از فرهنگ غذایی منحصر به فرد اتیوپی را برای میهمانان سرو می شود. رستوران Gadja یک کسب ‌و کار خانوادگی می باشد که مفتخر است تجربه ‌ای واقعی از غذاهای اتیوپیایی را به میهمانان و گردشگران ارائه می‌ کند، با غذاهایی که بر اساس سنت ‌های دیرینه و هنوز هم اتیوپیایی‌ ها در دوران مدرن از آن لذت می‌ برند. همه غذاهای رستوران Gadja بر اساس دستور العمل های سنتی با ادویه ها و مواد اتیوپی تهیه می شوند. منو رستوران Gadja شامل گزینه هایی برای گیاهخواران، وگان ها و غذاهای گوشتی است. همه می توانند در رستوران Gadja همه می توانند از طعم و فرهنگ واقعی اتیوپی لذت ببرند.

شرایط دریافت ویزای توریستی نروژ

افرادی که می خواهد غذاهای منحصر به‌ فردی بخورند که در سراسر جهان در دسترس نیستند، می توانند سری به این رستوران متمایز بزنند که غذاهای لذیذ اتیوپیایی و آفریقایی را که طبق سخت ‌ترین روش‌های سنتی توسط یک سرآشپز مهاجر از اتیوپی تهیه می ‌شود، سرو می ‌کند. غذاها و نوشیدنی ها در رستوران Gadja با همان ظروف و فلاسک هایی که در اتیوپی استفاده می شود سرو می شود. از جمله غذاهای موجود در منو می توان به گوشت سرخ شده، خورش لوبیا، تارتار گوشت اتیوپیایی و خیلی چیزهای دیگر اشاره کرد. هموطنان محترمی که مایل به سفر یا مهاجرت به کشورهای مختلف دنیا هستند می توانند انجام تمامی امور حقوقی و مهاجرتی خود به به کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بسپارند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *