ویزای توریستی

برترین رستوران های هلند

برترین رستوران های هلند

ستاره ‌های میشلن هر ساله به برترین رستوران های هلند اعطا می‌ شوند و بهترین رتبه کیفیت و مهمان ‌نوازی لذیذ را تشکیل می ‌دهند. پس از فرانسه و بلژیک، هلند نیز ممکن است به عنوان یک مقصد آشپزی در سطح جهانی در نظر گرفته شود. هلند در مورد رستوران های میشلن خوب عمل می کند، زیرا 100 رستوران با 1، 2 یا 3 ستاره میشلن دارد. به طور خلاصه، هلند مطمئناً یک مقصد عالی برای علاقه ‌مندان به غذا است. در ادامه این نوشتار کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی برترین رستوران های هلند می پردازند. هلند که یکی از زیباترین کشورهای جهان است، همچنان مورد علاقه مسافرانی است که به سمت کاوش در اروپا می روند. پوشش شهرهایی مانند آمستردام، لاهه و روتردام، هنر هلندی، فرهنگ، ادبیات و قطعا معماری بخشی از هر برنامه سفر افرادی می باشد که به هلند سفر می کنند.

رستوران ‌های زیادی در هلند وجود دارد که خوشمزه ‌ترین غذاها را برای میهمانان سرو می‌ کنند، که عمدتاً برای کسانی که با سبک اروپایی آشپزی راحت هستند، سرو می‌ کنند. با این حال، گردشگران می توانند چند مکان ژاپنی، هندی یا آسیایی برای غذا خوردن پیدا کنند، جایی که غذا اصیل و خوشمزه به میهمانان ارائه می شود. هلند بیش از سهم خود از رستوران های عالی دارد که بسیاری از آنها در ساختمان های تاریخی مرتبط با تاریخ این کشور قرار دارند. با خواندن اطلاعاتی که در ادامه جمع آوری شده اند هموطنان محترم می توانند بهترین مکان ها برای غذا خوردن در هلند را کشف کنند.

آشپزی هلند و برترین رستوران های هلند

هلند به خاطر غذاها و آشپزی خود شناخته شده نیست، اما هنگام بازدید از آمستردام و هلند، گردشگران باید حداقل برخی از غذاهای سنتی هلندی را امتحان کنند تا با آشپزی هلندی آشنا شوند. فرهنگ غذایی هلندی چیزی فراتر از پنکیک و پنیر است، اگرچه اینها یکی از شناخته شده ترین غذاهایی هستند که می توان در این کشور پیدا کرد. هلند به دلیل تاریخچه متنوع خود، با همه فرهنگ هایی که بر غذاهای هلندی در نزدیکی نسبی زندگی می کنند، تجربه آشپزی را ارائه می دهد. اکثر افراد، قبل از ورود به هلند، تنها چیزی که در مورد غذاهای محلی هلندی می داننند پنیر و پای سیب هلندی می باشد. وقتی افراد در هلند هستند، واقعاً باید تعدادی از غذاهای هلندی را امتحان کنند تا متوجه شوند که چه چیزی این غذاها را به طور خاص هلندی می کند.


در جدول زیر به معروف ترین غذاها در آشپزی هلندی اشاره شده است:

غذاهاجزئیات
Hollandse Nieuweشاه ماهی خام همراه با پیاز خام خرد شده و غوره
Stroopwafelوافل پخته شده با خمیر
Kroketرول سرخ شده با راگوی گوشتی
Patatسیب زمینی سرخ هلندی با سس مخصوص
Erwtensoepسوپ نخودی با نخود، کرفس، تره فرنگی، هویج و گوشت خوک
Stamppotپوره سیب زمینی مخلوط شده با یک یا چند سبزی
Rookworstسوسیس دودی هلندی

غذاهای این کشور به دلیل موقعیت آن در دلتای حاصلخیز رودخانه دریای شمال در دشت اروپا شکل گرفته است که باعث ماهیگیری، کشاورزی (برای محصولات کشاورزی و حیوانات اهلی) و تجارت بر روی دریا، امپراتوری استعماری سابق و تجارت ادویه شده است.

نویسندگان آشپزی مدرن بین 3 شکل کلی منطقه ای از غذاهای هلندی تمایز قائل می شوند:

  • غذاهای شمال شرقی
  • غذاهای غربی
  • غذاهای جنوبی

آشپزی هلند و برترین رستوران های هلند

آشنایی با برترین رستوران های هلند

زندگی بیشتر در مورد سفر، کاوش در مقاصد جدید، شناخت فرهنگ های جدید و چشیدن غذاهای مختلف است. همانطور که می دانید فرهنگ هر مکانی از طریق غذای آن منعکس می شود. هر نقطه از جهان تخصص های خاص خود را دارد و روش های منحصر به فردی برای پخت و پز و سرو غذا در رستوران ها دارد. وقتی صحبت از چشیدن غذاهای مختلف می شود، هلند کشوری پر از رستوران های مسحورکننده است. گردشگران در این کشور می توانند از غذاهای بی نظیر در رستوران های برتر با نگاهی اجمالی به هنرهای عالی اطراف لذت ببرند. از رستوران ‌های مقرون ‌به ‌صرفه گرفته تا رستوران ‌های مجلل با غذاخوری ‌های عالی، هلند هر آنچه را که بازدید کنندگان نیاز دارند را در اختیار آنها قرار می‌ دهد. در این رستوران ها غذاهای زیادی مانند غذاهای سنتی هلندی، غذاهای فرانسوی، غذاهای دریایی، استیک کبابی و مرغ سرو می شود.

در لیست برترین رستوران های هلند رستوران های بی نظیری وجود دارند که طیف گسترده ای از غذاهای تازه و لذیذ را برای رضایت روح مشتریان ارائه می دهند.

برترین رستوران های هلند براساس رتبه بندی عبارتند از:

برترین رستوران های هلند

تاثیر آمستردام در صحنه غذاخوری آمستردام

در حالی که غذاهای سنتی هلندی ممکن است شهرت بدی داشته باشند، سرآشپزهایی که امروزه بر صحنه غذای آمستردام تسلط دارند، جنبه پیچیده ‌تر غذاهای این کشور را به نمایش می‌ گذارند. آنها احترام جدیدی برای مواد محلی مانند پنیر گودا، سبزیجات تازه مزرعه، و شاه ماهی همه جا حاضر دارند و آنها را در غذاهای پیچیده با تأثیرات بین المللی ترکیب می کنند. این شهر در سطح جهانی مدت ‌ها است که پذیرای غذاهای جهانی بوده است، بنابراین جای تعجب نیست که آمستردام همه چیز را از کایسکی ستاره ‌دار میشلن از ژاپن تا ریجستافل از اندونزی ارائه می ‌دهد. صحنه غذاخوری در آمستردام در دهه گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. در پی جنبش ‌های زیست ‌شناسی که پاریس و لندن را فرا گرفت، نسل جدیدی از سرآشپزها رستوران‌ هایی را در پایتخت هلند افتتاح کردند.

شرایط دریافت ویزای توریستی هلند

این سرآشپزها با آشپزی خلاقانه، اختراع مجدد غذاهای کلاسیک هلندی و ترکیب غذاها با نوشیدنی های طبیعی، رستوران ‌هایی را در آمستردام افتتاح کردند. امروزه بسیاری از بهترین مکان‌ ها برای غذا خوردن در آمستردام، مکان ‌های غیررسمی فوق ‌العاده ‌ای هستند که در آنها می‌ توان غذاهای مدرن هلندی را در منوهای مجموعه‌ای نسبتاً مقرون ‌به ‌صرفه و چندغذایی تجربه کرد و این انقلاب آشپزی را به طرز لذت ‌بخشی برای مردم محلی و بازدیدکنندگان در دسترس قرار دهد.

معروف ترین رستوران های هلند

در سال 2013، سرآشپز ستاره آمستردام، ران بلائو، رستوران دو ستاره میشلین خود را بست و این مکان راحت تر را به جای آن بازگشایی کرد. از آن زمان، Gastrobar صحنه ناهار خوری بی تکلف و نسل بعدی آمستردام را تنظیم کرده است. ترکیبی از بشقاب ‌های کوچک با ماهرانه‌ای، مانند کوفته‌ های میگو به سبک دیم سام در آبگوشت شیتاکه و کوریزو وجود دارد. اما این رستوران واقعا به خاطر استیک های خشک و جین و تونیک هایش معروف است. اتاق سفید قدیمی ترین رستوران در آمستردام در نظر گرفته می شود که در سال 1885 در داخل هتل بزرگ کراسناپلسکی در میدان دام افتتاح شد.

امروزه، سرآشپز مشهور Jacob Jan Boerma از طعم ‌های میوه و ادویه‌ های معطر در غذاهایی که به زیبایی ارائه می ‌شوند، استفاده می ‌کند که شامل منوهای 5، 7 و9 غذا می‌ شود. خرچنگ دریای شمال را با چغندر، هندوانه و دوغ یا گوشت گوزن با کدو تنبل، سیب دلکورف و کاسنی در نظر بگیرید. رستوران طیف مانند یک پیله شیک است. دیوارهای خاکستری، صندلی های مخملی، لباس های رومیزی سفید در داخل Waldorf Astoria پنهان شده و مشرف به یک باغ است. سرآشپز اجرایی سیدنی شوته، زاج د لیبریه، خود را حفظ می کند و مواد هلندی را با تأثیرات جهانی مخلوط می کند تا غذاهای نوآورانه ای مانند خرچنگ محلی با طعم شمعدانی لیمو و لیچی ایجاد کند.

در بخش زیر شاهد نام برترین و معروف ترین رستوران های هلند هستید:

برترین و معروف ترین رستوران های هلندگردشگرانی که قصد دارند با سفر به هلند غذاهای عالی در برترین رستوران های این کشور میل کنند و از جاذبه های گردشگری لذت ببرند، می توانند با تماس با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط دریافت ویزای توریستی هلند مطلع شوند.

سوالات پرتکرار در خصوص برترین رستوران های هلند

در این بخش به سوالات مهم شما پاسخ داده خواهد شد:

  • معروف ترین رستوران های هلند به چه صورت اند؟ در سال 2013، سرآشپز ستاره آمستردام، ران بلائو، رستوران دو ستاره میشلین خود را بست و این مکان راحت تر را به جای آن بازگشایی کرد. از آن زمان، Gastrobar صحنه ناهار خوری بی تکلف و نسل بعدی آمستردام را تنظیم کرده است. ترکیبی از بشقاب ‌های کوچک با ماهرانه‌ای، مانند کوفته‌ های میگو به سبک دیم سام در آبگوشت شیتاکه و کوریزو وجود دارد. اما این رستوران واقعا به خاطر استیک های خشک و جین و تونیک هایش معروف است. اتاق سفید قدیمی ترین رستوران در آمستردام در نظر گرفته می شود که در سال 1885 در داخل هتل بزرگ کراسناپلسکی در میدان دام افتتاح شد.
  • تاثیر آمستردام در صحنه غذاخوری آمستردام شامل چه مواردی است؟ در حالی که غذاهای سنتی هلندی ممکن است شهرت بدی داشته باشند، سرآشپزهایی که امروزه بر صحنه غذای آمستردام تسلط دارند، جنبه پیچیده ‌تر غذاهای این کشور را به نمایش می‌ گذارند. آنها احترام جدیدی برای مواد محلی مانند پنیر گودا، سبزیجات تازه مزرعه، و شاه ماهی همه جا حاضر دارند و آنها را در غذاهای پیچیده با تأثیرات بین المللی ترکیب می کنند. این شهر در سطح جهانی مدت ‌ها است که پذیرای غذاهای جهانی بوده است، بنابراین جای تعجب نیست که آمستردام همه چیز را از کایسکی ستاره ‌دار میشلن از ژاپن تا ریجستافل از اندونزی ارائه می ‌دهد. صحنه غذاخوری در آمستردام در دهه گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. در پی جنبش ‌های زیست ‌شناسی که پاریس و لندن را فرا گرفت، نسل جدیدی از سرآشپزها رستوران‌ هایی را در پایتخت هلند افتتاح کردند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *