ویزای توریستی

برترین رستوران های نیوزلند

برترین رستوران های نیوزلند

از شمال تا به جنوب، برترین رستوران های نیوزلند مملو از شگفتی های آشپزی هستند که بسیاری را به خود جلب می کند. با بسیاری از غذاهای باورنکردنی آماده برای سرو، صحنه رستوران های این کشور همچنان غذاهای محلی و بین المللی را تحت تاثیر قرار می دهد. نوشیدنی های تازه، سبزیجات ارگانیک تازه چیده شده و پنیرهای محلی در کنار کاری هندی و نودل اندونزیایی در شهرهای جهان وطنی نیوزیلند سرو می شود. به گردشگرانی که به نیوزلند سفر می کنند، توصیه می شود در حین گشت و گذار در تاکستان ها، برای خوردن غذا و نوشیدنی های مختلف که کاملاً با مناظر خیره کننده همراه است توقف کنند. لیست نوشیدنی ها در نیوزلند، همانطور که انتظار می رود، در هر بخش از کشور درجه یک است. نیوزلند یک کلاژ رنگارنگ از مناظر زیبا، سواحل، حومه شهر و بناهای با شکوه است.

مسافرانی که به این کشور نفس گیر سرازیر می شوند نیز مشتاقانه منتظر لذت بردن از غذاهای و سرآشپزهای آشپزی آن هستند. از رستوران ‌های ناهارخوری عالی گرفته تا کافه ‌ها، رستوران ‌های کوچک و غذاخوری ‌های محلی، گزینه های زیادی در نیوزلند وجود دارد تا بهترین غذاها میل شوند. نیوزلند مکان ‌های شگفت‌ انگیز بسیاری را برای پذیرایی از همه نوع غذاها در خود جای داده است. اما افرادی که مایل به سفر به نیوزلند و امتحان کردن بهترین غذاها در برترین رستوران های نیوزلند هستند، نباید نگران باشند، زیرا متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت لیستی از برترین رستوران های نیوزلند را برای هموطنان و متقاضیان گرامی انتخاب کرده اند.

اوکلند و برترین رستوران های نیوزلند در آن

اوکلند بزرگ ‌ترین و چند فرهنگی ‌ترین شهر نیوزیلند است که نیوزلندی ‌های مائوری و اروپایی در کنار مهاجران جدیدتر از آسیا، جزایر اقیانوس آرام، آفریقا و قاره آمریکا زندگی می ‌کنند. بنابراین هر نوع غذاهایی که گردشگران به دنبال آن هستند، احتمالاً می توانند آن را در اوکلند پیدا کنند. چه افراد در حال و هوای فست فودهای چینی باشند، چه شیرینی ‌هایی به سبک فرانسوی، یا یک غذا در تاکستانی در حاشیه روستایی شهر، گزینه ‌ای برای آنها در اوکلند وجود دارد.  در شهر شلوغ اوکلند، مکان های بی نظیر برای صرف غذا کم نیستند، از رستوران‌ های کنار آب گرفته تا رستوران ‌های کوچک فرانسوی، بارهای تپانیاکی ژاپنی و هر چیز دیگری. ترکیبی از مهاجران، گردشگران و خانواده ‌های نسل دوم راه را برای میراث ‌ها، فرهنگ ‌ها و طعم ‌های متفاوتی که اوکلند را به جهانی ‌ترین شهر نیوزیلند تبدیل کرده است، هموار کرده است.


آب و هوای نیمه گرمسیری شهر، آب‌ های بکر و زمین ‌های کشاورزی حاصلخیز مواد غذایی تازه را بدون توجه به وعده غذایی مورد نظر تضمین می ‌کند. در مورد غذاخوری در اوکلند، تنوع بسیار زیاد گزینه ها و کیفیتی بسیار برجسته است که هرگز فدا نمی شود.

در جدول زیر  به برترین رستوران های نیوزلند در اوکلند اشاره شده است:

نام رستوراننوع غذا در رستوران
Sails Restaurantغذاهای دریایی و گریل
Ahiغذاهای محلی
Culprit.غذاهای محلی و بین المللی
Le Bistro Des Gourmetsغذاهای فرانسوی و اروپایی
Paris Butterغذاهای فرانسوی و اروپایی
Gerome Restaurantغذاهای مدیترانه ای
Casita Miroغذاهای مدیترانه ای و اروپایی

معرفی برترین رستوران ها در کرایست‌چرچ نیوزلند

کرایست‌چرچ نیوزلند بزرگترین شهر در جزیره جنوبی نیوزلند است. این شهر که توسط زلزله 2011 آسیب دیده است و زخم های ساختاری و عاطفی را ترمیم کرده است تا به منطقه ای با لذت معده بازگردد. صحنه آشپزی کرایست‌چرچ به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین‌ ها در نیوزلند می باشد. بهترین رستوران‌ های کرایست‌چرچ گزینه های فراوانی را شامل می‌ شوند، از تکنیک‌ های نوآورانه مدرن گرفته تا آشپزی خانگی ایتالیایی معاصر و قدیمی. کارهای فوق العاده زیادی در کرایست‌چرچ برای انجام دادن وجود دارد. کرایست‌چرچ علاوه بر اینکه بزرگ ترین شهر در جزیره جنوبی نیوزیلند است، رستوران های رو به رشد زیادی نیز دارد. در این شهر غذاخوری های زیادی وجود دارد که شاید برای میهمانان سخت باشد که تصمیم بگیرند به کدام یک بروند و غذاهای مورد علاقه خود را میل کنند.

معرفی برترین رستوران ها در کرایست‌چرچ نیوزلند

فرقی نمی ‌کند میهمانان غذاهای دریایی، سوشی رول، ریزوتو، استیک یا غذاهای ‌های خوش طعم می خواهند، زیرا در منوهای برترین رستوران ها در کرایست‌چرچ نیوزلند همه گزینه ها وجود دارد. کرایست‌چرچ که زمانی عمدتاً به خاطر گوشت بره فوق العاده خود شناخته می شد، اکنون به خاطر طیف وسیعی از غذا و نوشیدنی ها شهرت پیدا کرده است. در این شهر، محصولات گوشتی محلی شامل گوشت گوزن، امو و شترمرغ است. غذاهای دریایی تازه از جمله گوش ماهی، خرچنگ و ماهی قزل آلا کوه کوک به راحتی در دسترس هستند که همه آنها توصیه می شود.

برترین رستوران های نیوزلند عبارتند از:

  1. Soul Quarter
  2. 5th Street
  3. Zen Sushi and Dumplings
  4. Permit Room
  5. The Dish
  6. Formaggio’s Restaurant & Pizzeria
  7. Thai Orchid
  8. Kinji Japanese Restaurant
  9. The Old Vicarage
  10. Kinji

برترین رستوران های نیوزلند در ولینگتون

پایتخت جالب نیوزلند به خاطر صحنه عظیم غذایی اش شناخته شده است. هنگام بازدید از ولینگتون، خوردن و نوشیدن یکی از فعالیت ‌های اصلی گردشگران خواهد بود، اگر هدف اصلی بازدید آنها نباشد. خوردن و نوشیدن در پایتخت به خودی خود یک تجربه است و رستوران های ولینگتون نقش مهمی در ادامه تبدیل این مکان به یک نقطه داغ برای گردشگران و مردم محلی دارند. گرایش به سمت رژیم‌ های غذایی گیاهی، گیاه ‌خواری و وگان نیز در منوی غذایی افراد دارای نیازهای غذایی بسیار زیاد است، اگرچه این شهر قطعاً بدون جمعیت گوشتخواران مشتاق نیست. ولینگتون با اسکله هایی که روزانه ماهی تازه می کشند و تاکستان ها در دو منطقه همسایه، شهری است که از نظر مواد غذایی رشد می کند. با این حال، انتخاب یک رستوران برای پذیرایی از عزیزان یا برای لذت بردن از برخی از بهترین غذاهای شهر می‌ تواند تجربه ‌ای بی ‌نظیر باشد.

شرایط دریافت ویزای توریستی نیوزلند

در نمودار زیر به برترین رستوران های ولینگتون و متوسط قیمت غذا در آنها اشاره شده است:

برترین رستوران های ولینگتون و متوسط قیمت غذا در آنها

ولینگتون قبلاً بهترین تراکم رستوران ها و کافه ها را در بین شهرهای نیوزلند داشت، اما اوکلند آن را کنار گذاشته است. با این حال، هنوز هم مملو از انواع مختلفی است که نشان دهنده جمعیت بین المللی آن است. متقاضیانی که مایل به کسب اطلاعات تکمیلی از شرایط سفر به نیوزلند و همچنین مهاجرت به این کشور هستند می توانند با تماس با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کامل دریافت کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *