ویزای توریستی

برترین رستوران های هند

برترین رستوران های هند

هند دارای هنر درجه یک است و برترین رستوران های هند غذاهای متنوعی را در محیط‌ های مختلف شهری و فروشگاهی سرو می ‌کنند. در این کشور می ‌توان بهترین غذاها را در خیابان‌ ها پیدا کرد و طعم ‌های مشابه را در یک رستوران عالی که در لیست برترین رستوران های هند قرار می گیرد نیز تجربه کرد. برای دوستداران غذا، سفر به هند یک فانتزی بی نظیر می باشد و این شبه قاره چیزی کمتر از بهشت ​​آشپزی نیست و خانه تعدادی از رستوران های پر زرق و برق و در سطح جهانی است که از دور و نزدیک دوستداران غذا را وسوسه می کنند. اما برترین رستوران های هند فقط رسمی ترین یا رده بالاترین گزینه نیستند

هند یک بهشت ​​آشپزی برای اهل غذا است، با غذاهای متنوع که از ایالت به ایالت تغییر می کند. این کشور همچنین دارای برخی از برترین رستوران های جهان بر اساس لیست های معتبر بین المللی می باشد که در این نوشتار متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی آنها می پردازند. برترین رستوران های هند نه تنها به خاطر غذای بهشتی، سرویس عالی، محیط مینیمالیستی یا اعتبار بین المللی، بلکه به خاطر تهیه و خلق خوراکی خود نیز شناخته شده اند.

انواع مختلف برترین رستوران های هند

بازدید کنندگان هند چه صرفاً به دنبال یک تجربه جدید باشند یا به دنبال میل کردن غذا در برترین رستوران های هند باشند، این بخش به متقاضیان نگاهی اجمالی به انواع مختلف رستوران ها در هند و ویژگی های آنها می دهد که به افراد در انتخاب گزینه مورد نظر خود کمک می کند. در هند، طیف انواع مختلف رستوران ‌ها از رستوران مجلل با منوی سه صفحه ‌ای غذا گرفته تا رستوران های وگان در مرکز شهر که نوشیدنی گیاهی سرو می‌ کنند، همچنان در حال گسترش می باشند. هنوز هم می توان رستوران های هند را بر اساس فاکتورهای مشترک تشخیص داد، اگرچه هر رستوران محیط و حس منحصر به فرد خود را دارد. بنابراین، ما لیستی از رستوران ‌های مختلف و عناصر مختلفی را که برای دسته ‌بندی آنها استفاده شده ‌اند، تنظیم کرده‌ ایم.


در لیست زیر به برجسته ترین انواع رستوران های هند اشاره شده است:

نام رستوران هاتوضیحات
رستوران های خوبمکان های لوکس با کیفیت بالاتر با توجه زیاد به جزئیات و خدمات استثنایی
رستوران های معمولیفروشگاه های مقرون به صرفه با  سرویس و منوی کامل
رستوران های سریعترکیبی از فست فود و رستوران معمولی
رستوران های مجازیفروشگاه های غیر حضوری با پذیرش سفارش به صورت آنلاین و تلفنی
رستوران های خانوادگیمناسب برای میهمانی ها و دورهمی های خانوادگی و گروهی
دکه ها غذا فروشیکیوسک های کوچک کنار خیابان با منوهای خاص و مقرون به صرفه
رستوران های سلف سرویسرستوران های سلف سرویس با گزینه انتخاب غذا توسط میهمانان

همانند سایر کشورها، در هند نیز بسیاری از رستوران ها به میهمانان اجازه می دهند هر چیزی که می خواهند بپوشند. اما برای مثال برخی از رستوران های خوب یک کد لباس سخت دارند و همه میهمانان باید از آن پیروی کنند.

آشنایی با غذاها در هند

غذاهای هندی شامل انواع غذاهای محلی و سنتی بومی هند است. با توجه به تنوع در خاک، آب و هوا، فرهنگ، گروه‌های قومی و مشاغل، این غذاها به طور قابل توجهی متفاوت هستند و از ادویه‌ها، گیاهان، سبزیجات و میوه‌ های موجود محلی استفاده می‌کنند. غذاهای هندی نیز به شدت تحت تأثیر مذهب، به ویژه هندوئیسم و ​​اسلام، انتخاب ‌های فرهنگی و سنت‌ ها قرار دارند. رویدادهای تاریخی مانند تهاجمات، روابط تجاری و استعمار در معرفی برخی غذاها به این کشور نقش داشته است. کشف دنیای جدید در کلمبیا تعدادی سبزیجات و میوه های جدید را به هند آورد.

آشنایی با غذاها در هند

تعدادی از این سبزیجات و میوه های که به مواد اصلی آشپزی در بسیاری از مناطق هند تبدیل شدند عبارتند از:

  • سیب زمینی
  • گوجه فرنگی
  • فلفل
  • بادام زمینی
  • گواوا

تاریخ رابطه های بین المللی و خارجی زیادی تویط غذاهای مختلف هندی تعریف می شود. ادویه جات از هند خریداری می شد و در سراسر اروپا و آسیا معامله می شد. غذاهای هندی بر غذاهای دیگر در سراسر جهان، به ویژه غذاهای اروپایی (به ویژه بریتانیا)، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، شرق آفریقا، آسیای جنوب شرقی، آمریکای شمالی، موریس، فیجی، اقیانوسیه و کارائیب تأثیر گذاشته است. آشپزی در مناطق مختلف هند به دلیل تنوع در فرهنگ محلی، موقعیت جغرافیایی و اقتصاد متفاوت است. همچنین بسته به اینکه کدام میوه و سبزیجات رسیده باشند، فصلی متفاوت است.

بررسی شرایط دریافت ویزای توریستی هند

تعامل جوامع مختلف هندی دیاسپورا با فرهنگ‌ های بومی در خانه ‌های جدید خود منجر به ایجاد بسیاری از غذاهای تلفیقی شده است که جنبه ‌های غذاهای هندی و سایر غذاهای بین ‌المللی را در هم می ‌آمیزند. غذاهای هندی نیز بر غذاهای سراسر جهان، به ویژه غذاهای جنوب شرقی آسیا تأثیر گذاشته اند این غذا در حال حاضر یکی از محبوب‌ ترین غذاها در سراسر جهان است.

معرفی برترین رستوران های هند

همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد، در لیست برترین رستوران های هند، انواع مختلفی از رستوران ها قرار می گیرند که غذاهای گوناگون برای سلیقه های مختلف سرو می کنند. در لیست این رستوران ها، گردشگران می توانند رستوران مورد نظر خود را برای میل کردن غذای مورد علاقه خود پیدا کنند.

10 رستوران برتر که در لیست برترین رستوران های هند قرار می گیرند عبارتند از:

  1. Namak (رستوران هندی)
  2. Saptami (رستوران هندی و آسیایی)
  3. Mabruk (رستوران لبنانی و مدیترانه ای)
  4. The Earth Plate (رستوران هندی و بین المللی)
  5. By the Mekong (رستوران چینی و آسیایی)
  6. Fiona (رستوران چینی و ایتالیایی)
  7. Indian Accent (رستوران هندی)
  8. Koh (رستوران تایلندی و چینی)
  9. Zen (رستوران ژاپنی، چینی، ایتالیایی و غذاهای دریایی)
  10. Roma (رستوران ایتالیایی)

همچنین متوسط قیمت غذا در برترین رستوران های هند به صورت زیر می باشد:

متوسط قیمت غذا در برترین رستوران های هند

متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاوه بر برترین رستوران های هند، آماده اطلاع رسانی و همچنین ارائه خدمات عالی در تمامی زمینه های حقوقی و مهاجرتی به هموطنان عزیز می باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *