ویزای توریستی

برترین رستوران های یونان

برترین رستوران های یونان

هیچ سفری به یونان بدون تجربه اصیل از غذاهای متنوع و در عین حال ساده برترین رستوران های یونان کامل نمی شود. سمفونی ادویه های مدیترانه ای، سبزیجات تازه، گوشت سالم برای قلب و لمس روغن زیتون غنی یونانی، غذا را در یونان ساده، سالم و در عین حال مملو از طعم و بافت می کند. به طور کلی، هیچ کمبودی در رستوران ‌های یونانی اصیل وجود ندارد و گردشگران می توانند غذاهای محلی لذیذ را از کوچک ‌ترین رستوران ها و مکان‌ های کنار خیابان گرفته تا برترین رستوران های یونان در هر مکانی پیدا کنند. مواد تشکیل دهنده غذاهای یونانی به قدری گسترده است که می تواند هر نیاز غذایی را برآورده کند. برخی از مواد اصلی برای افراط در هنگام اقامت در یونان عبارتند از پنیر فتا، گوشت خوک، محصولات محلی تازه که در چندین بازار کشاورزان یافت می شود و غذاهای دریایی خوش طعم و عالی.

از آمبروزیا در سانتورینی گرفته تا تالار تودور در آتن، هر منطقه ای از یونان لذت های خاص خود را دارد. یکی دیگر از مشهورترین و محبوب ‌ترین رستوران ‌های یونان، رستوران Funky Gourmet در آتن است که متأسفانه فعلاً به دلیل همه‌گیری تعطیل شده است. در صورت بازگشایی، توصیه می شود برای صرف غذا گردشگران به آن مراجعه کنند. گردشگران در زمان بازدید خود از یونان نباید فراموش کنند که از نوشیدنی یونانی اصیل بنوشند که به زیبایی با غذاها هماهنگ می شوند. در ادامه این نوشتار متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هموطنان محترمی را که مایل به آشنایی با برترین رستوران های یونان و همچنین فرهنگ غذاخوری در این کشور هستند به طور کامل راهنمایی خواهند کرد.

فرهنگ غذاخوری در یونان

به طور کلی، فرهنگ غذایی هر کشور حول شیوه های مختلف می چرخد.

نکاتی که در مورد غذاخوری در یونان باید دانست عبارتند از:

  • هر وعده غذایی در یونان معمولا دیرتر از سایر کشورها سرو می شود.
  • آب لوله کشی در یونان برای نوشیدن بی خطر است.
  • عدم پذیرش کارت های اعتباری برای پرداخت هزینه صرف غذا در برخی رستوران ها

در یونان، وعده های غذایی کمی دیرتر از سایر نقاط دنیا آماده و سرو می شوند. بیشتر مردم محلی ساعت 2 یا 3 بعد از ظهر ناهار می خورند و شام بین ساعت 9 تا 10 شب سرو می شود. با این حال، برخی از رستوران ها در مناطق توریستی وجود دارند که تمایل دارند برای رفع نیازهای مسافران غذا را زودتر سرو کنند. گردشگرانی که به یونان سفر می کنند حتما باید برای مراجعه به رستوران ها لوکس این کشور، از قبل میز خود را رزرو کنند. همانطور که ذکر شد، آب لوله کشی در یونان برای نوشیدن بی خطر است. گردشگران ممکن است در اکثر رستوران ها بین آب لوله کشی یا بطری های آب معدنی، آب لوله کشی انتخاب کنند.

ویزای ارزشمند توریستی یونان

توصیه می شود برای خوردن غذا در رستوران های مختلف یونان گردشگران پول نقد همراه خود داشته باشند زیرا بسیاری از رستوران های کوچک و غذاخوری ‌های محلی کارت نمی ‌پذیرند. علاوه بر این، انعام نیز بخشی از هزینه غذاخوری در برترین رستوران های یونان می باشد.

بهترین غذاها و برترین رستوران های یونان

یونان تنها در مورد تاریخ طولانی، آفتاب، جزایر زیبا، سواحل تماشایی نیست. همچنین در مورد غذای عالی نیز می باشد. غذاهای یونانی از نظر تنوع و محتوای مواد مغذی اولیه بسیار غنی است (رژیم غذایی مدیترانه ای). در این بخش برخی از غذاهایی معرفی می شوند که گردشگران و توریست ها باید حتماً هنگام ورود به یونان امتحان کنند تا تجربه اصیل یونانی را بدست آورند. در حالی که یونان به دلیل تاریخ شگفت انگیز، جزایر مسحور کننده و آب و هوای باشکوه خود به طور گسترده ای شناخته شده است، اما همچنین شناخته شده است که برخی از خوشمزه ترین غذاهای جهان را دارد. با دستور العمل های قدیمی، غذاهای یونانی تحت تأثیر فرهنگ های خاورمیانه، ایتالیایی و عثمانی قرار گرفته است. سبزیجات تازه، ماهی، روغن زیتون، نوشیدنی ها، گوشت و غلات و همچنین پنیر، نان، زیتون، سبزی و ماست نقش بسزایی در تهیه این غذاها دارند.

بهترین غذاها و برترین رستوران های یونان

غذاهای یونانی تأثیر آشپزی خود را در سراسر اروپا و فراتر از آن گسترش می دهند. با سنت باستانی، غذاهای یونانی تا حد زیادی تحت تأثیر فرهنگ شرقی و غربی قرار گرفته است. طعم غذاهای یونانی با فصل و جغرافیا تغییر می کند. با این حال، سبزیجات تازه، ماهی و غذاهای دریایی بیشتر به دلیل خط ساحلی طولانی آن نقش مهمی در غذاها ایفا می کنند، در حالی که گوشت کمتر محبوب است.

در لیست زیر به محبوب ترین غذاها در یونان اشاره شده است:

نام غذاجزئیات
Moussakaغذای خامه ‌ای خوشمزه تهیه شده از گوشت ادویه ‌دار
Papoutsakiaبادمجان های شکم پر
Pastitsioلایه های پخته شده پاستا، گوشت چرخ کرده آبدار، سس و پنیر ذوب شده
Soutzoukakiaسوسیس‌ های مخلوط گوشت خوک و گوشت گاو، زیره و روغن زیتون
Stifadoخورش گوشت گاو سنتی یونانی
Tomatokeftedesلقمه های کوچک با گوجه فرنگی خرد شده، پیاز، نعناع و پنیر فتا

معرفی برترین رستوران های یونان

یونان با داشتن میراث فرهنگی طولانی و درخشان، یکی از شناخته شده ترین مقاصد سفر در جهان است. جدا از زیبایی طبیعی شگفت ‌انگیز، غذاهای یونانی با سبزیجات تازه، ماهی، گوشت و روغن مخلوط شده تا گزینه‌های غذای یونانی اصیل را ایجاد کند. غذاهای یونانی در سراسر جهان رایج است، بنابراین بسیاری ممکن است تصور کنند که بهترین رستوران ‌های یونان بهترین غذاها را ارائه می‌ دهند. یونان یکی از محبوب ترین کشورهای جهان با تاریخ فرهنگی غنی است. غذاهای یونانی از چند سال گذشته خود را به یک نسخه پیچیده تر تبدیل کرده است. گزینه های غذایی اصیل از غذاهای یونانی با ترکیب روغن، سبزیجات تازه، گوشت و ماهی تهیه می شود. چه کسی به دنبال یک تجربه ناهار خوری خوب باشد و چه غذاهای ارزان، رستوران های یونان چیزهای زیادی برای ارائه در مورد غذای خوشمزه دارند.

آشنایی با مکان های دیدنی یونان

برترین رستوران های یونان عبارتند از:

  1. Tudor Hall
  2. Lithos Restaurant
  3. Funky Gourmet
  4. Ambrosia Restaurant
  5. La Maison Restaurant
  6. Spondi
  7. Matsuhisa
  8. Varoulko Restaurant
  9. Orizontes
  10. Aegli Zappiou

همچنین میانگین قیمت غذا در برترین رستوران های یونان به صورت زیر است:

میانگین قیمت غذا در برترین رستوران های یونان

با داشتن رستوران ها و جاذبه های گردشگری شناخته شده در سطح بین المللی، یونان یکی از محبوب ترین مقاصد بین گردشگران خارجی می باشد. هموطنان محترمی که مایل به سفر به این کشور هستند و یا قصد داند اقامت یونان یا سایر کشورهای دنیا را از روش های مختلف کسب کنند، می توانند از خدمات عالی متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *