ویزای توریستی

برترین رستوران های هنگ کنگ

برترین رستوران های هنگ کنگ

صحنه غذاخوری در برترین رستوران های هنگ کنگ به طور مداوم در حال تغییر است. هفته به هفته، یک رستوران جدید به صنعت غذاخوری در هنگ کنگ می پیوندد، بنابراین محدود کردن جایی که میهمانان میز رزرو کنند می تواند دلهره آور باشد. برای کمک به متقاضیان، مخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت فهرست برترین رستوران های هنگ کنگ را ایجاد کرده اند و بهترین رستوران های آن در این نوشتار معرفی می شوند. از رستوران های ستاره  دار تا رستوران های جدید با منوهای عالی، رستوران های مختلفی در لیست برترین رستوران های هنگ کنگ قرار می گیرند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. هنگ کنگ یکی از متنوع ترین پایتخت رستوران ها در جهان است. از رستوران های کلاسیک‌ تا جدیدترین رستوران هایی که تاثیر زیادی بر صنعت غذاخوری دارند، هنگ کنگ خانه برترین رستوران ها نه تنها در آسیای بلکه در سطح بین المللی است.

هنگ کنگ با جذب سرآشپزها از سراسر جهان، سرزمین عجایب مسافرانی است که عاشق غذا هستند. در بین دیم سام و سنت ‌های چینی، وقتی صحبت از طعم‌ های بین ‌المللی به میان می ‌آید، هنگ کنگ انتخاب های بی نظیر ارائه می دهد. افرادی که به برترین رستوران های هنگ کنگ مراجعه می کنند می توانند از بین بشقاب ‌های مشترک لبنانی و غذاهای سریلانکا انتخاب کنند، خلاقیت ‌های سیچوانی یا ژاپنی اسکاندیناوی را ‌حس کنند و مزه های مختلف را امتحان کنند. منوهای بین‌ المللی هنگ‌ کنگ تنها با فضاهای متنوع مطابقت دارند، از غذاخوری ‌های چا چان تنگ در دهه 1950 تا رستوران ‌های کانتونی مرتفع و چایخانه ‌های سنتی. با صرف غذا در این کلان شهر، می توان یک دید کلی از تاریخ و فرهنگ هنگ کنگ داشت. با داشتن 97% مواد غذایی وارداتی، هنگ کنگ یکی از بزرگترین مراکز تجاری جهان به شمار می رود.

معرفی رستوران Amber هنگ کنگ

رستوران Amber رستوران فرانسوی مدرن Landmark Mandarin Oriental در منطقه مرکزی هنگ کنگ می باشد. از زمان راه ‌اندازی در سال 2005، رستوران Amber علاقه‌ مندان جهانی را به خود جلب کرده است که به سمت غذاهای مترقی رستوران و احترام به مواد اولیه جذب شده ‌اند. فلسفه جدید رستوران Amber که با طراحی داخلی جدید و صمیمی توسط طراح مشهور نیویورکی آدام تیهانی بازسازی شده است، به سلیقه و انتظارات در حال تغییر رستوران ها می پردازد. سرآشپز ریچارد اِکبوس با راه ‌اندازی رویکردی جدید برای ناهارخوری ‌های خوب، از تدبیر یا حیله‌ گری صرف نظر می‌ کند تا طعم‌ ها و غذاهای مغذی و ظریفی را ارائه کند که در ظرافت خود عالی هستند. رستوران Amber در نسخه افتتاحیه راهنمای میشلن در سال 2009 در هنگ کنگ و ماکائو 2 ستاره دریافت کرد.


همچنین در فهرست 50 بهترین رستوران جهان در سال 2011 S. Pellegrino در 2011 در رده 37 قرار گرفت و در جوایز بهترین رستوران‌های جهان در سال 2013 در رتبه 37 باقی ماند. شایان ذکر است که رستوران Amber در رتبه 21 بهترین رستوران ‌های آسیا در سال 2019 قرار گرفت.

غذاهایی که در رستوران Amber سرو می شوند عبارتند از:

  • غذاهای فرانسوی
  • غذاهای گیاهی
  • غذاهای اروپایی

معرفی رستوران Amber هنگ کنگ

Danji در لیست برترین رستوران های هنگ کنگ

Danji جدیدترین گزینه اضافه شده به Starstreet Precinct است. این رستوران جدید که توسط جنیفر کیم از Seoul Recipe تأسیس شده است، به بهترین وجه به عنوان یک غذاخوری مدرن کره ای توصیف می شود. فضای داخلی روستایی این رستوران که به‌ خاطر گلدان‌ های سفالی کره ‌ای که برای تخمیر مواد غذایی اصلی مانند کیمچی و خمیر سویا استفاده می ‌شوند، نامگذاری شده است و گرمای آشنا را از خود بیرون می‌ دهد که بیشتر از طریق غذا نشان داده می ‌شود. از خرچنگ ‌های آبی خام که در سس سویا و یک پنکیک کیمچی ترد شده گرفته تا کاسه ‌ای از دنده ‌های کوتاه سرخ ‌شده و نودل جاپچا، دانجی برخی از بهترین ‌ها را در غذاهای سنتی کره ‌ای گرد می ‌آورد. برای برخی، این رستوران حتی ممکن است مقدمه ‌ای برای نوشیدنی ‌های کره ‌ای باشد که با نام آنجو شناخته می ‌شوند.

شرایط کلی ویزای توریستی هنگ کنگ

Danji یک مکان مدرن کره ‌ای است که اخیراً در منطقه Starstreet Wan Chai افتتاح شده است و غذاهای سنتی و خانگی کره ای را در یک رستوران کوچک گرم و دوستانه ارائه می دهد. در رستوران Danji، فرهنگ نوشیدنی پر جنب و جوش کره از طریق مجموعه ای کاملاً کره ای از نوشیدنی ها مانند ماگئولی، ساکه و غیره به نمایش گذاشته می شود.

در جدول زیر به محبوب ترین گزینه ها در منوی رستوران Danji اشاره شده است:

سالادهااسنک هاغذاهاسوپ ها
Sliced Beef SaladFILEFISHGalbiCrab Soybean Stew
Squid Seafood SaladBaby SquidOven ChickenSpicy Tofu Seafood Stew
Kale SaladBaby Pollack FishJapchaeHangover Spicy Soup

Rêveri یکی دیگر از برترین رستوران های هنگ کنگ

جسیکا کسومو و جان لاو، متخصصان صنعت غذا و مهمان ‌نوازی، در یک حرکت قدرتمند در آشپزی، دست به دست هم می ‌دهند تا سرمایه‌گذاری جدید خود در زمینه غذا را به شونگ وان بیاورند. Rêveri به معنای رویا (فرانسوی)، غذاهای پان آسیایی معاصر را با استفاده از تکنیک‌ های آشپزی غربی ترکیب می‌ کند. فضای رستوران Rêveri به خودی خود احساس صمیمیت را به وجود می آورد و به غذا اجازه می دهد در مرکز توجه قرار گیرد. در حال حاضر، رستوران Rêveri دارای غذاهای خوب در منوی ناهار، یک غذای کامل و منوی شام با دوره کوتاه است. برجسته ترین گزینه ها در منوی دارای شامل بریوش ترافل با گوش ماهی ژاپنی، روغن پیازچه و انبوهی از پنیر چدار می باشد. علاوه بر این، خرچنگ سرخ شده با کره که با یک نوشیدنی Shaoxing و ترشی خانگی بالا میل می شود نیز در Rêveri بسیار محبوب می باشد.

آشنایی با مکان های دیدنی هنگ کنگ

رتبه بندی رستوران Rêveri در بخش های مختلف به صورت زیر است:

رتبه بندی رستوران Rêveri در بخش های مختلف

در محله شلوغ Sheung Wan، Rêveri یک مقصد غذاخوری است که رویاها در آن به ثمر می رسند. رستوران Rêveri با هدایت جسیکا کسومو و جان لاو، پیشگامان با تجربه F&B و مهمان ‌نوازی، نوید یک تجربه غذاخوری گرم و صمیمی را می ‌دهد که غذاهای ساده و باکیفیت را در محیطی دنج و در عین حال مدرن به نمایش می ‌گذارد. برای کسب اطلاعات از شرایط سفر به کشورهای مختلف دنیا، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده راهنمایی هموطنان عزیز می باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *