ویزای توریستی

برترین رستوران های چک

برترین رستوران های چک

برترین رستوران های چک به ‌خاطر سرو غذاهای سنتی، از جمله غذاهای برتر مانند کوفته‌ های گوشت گاو، غذاهای جانبی سیب ‌زمینی و برنج مشهور است. جمهوری چک با فرهنگ غنی و معماری شگفت انگیز خود به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در اروپا تبدیل شده است. این کشور هر سال پذیرای بیش از 8 میلیون بازدید کننده است و گردشگران ببین المللی علاوه بر فعالیت های بی نظیر در جمهوری چک، می توانند از برترین رستوران های دنیا که در این کشور واقع شده اند نیز بهره مند شوند. با این حال، جمهوری چک فقط برای علاقه مندان به تاریخ، هنر و فرهنگ نیست و برترین رستوران های چک همچنین می توانند جاذبه های عالی برای مسافران باشند. اطلاعاتی که در این راهنمای توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است برای آشنایی متقاضیان با برترین رستوران های چک می باشد.

شایان ذکر است که پراگ و شهرهای بزرگتر جمهوری چک علاوه بر رستوران های برتر محلی، انتخاب بزرگی از رستوران های غیر چکی را ارائه می دهند و حتی شهرهای کوچک نیز پیتزا فروشی و رستوران چینی دارند. تهیه غذاهای گیاهی در شهرهای مختلف جمهوری چک آسان است، اما در مناطق روستایی این کشور گزینه های برتر معمولاً پنیر سرخ شده (smažený sýr) و گل کلم سرخ شده (smažený květák) می باشند. هنگام بازدید از یک کشور یا شهر جدید، طبیعی است که گردشگران علاقه مند به امتحان غذاهای سنتی باشند. تعداد قابل توجهی رستوران در جمهوری چک وجود دارد که غذاهای چک سرو می کنند و بسیاری از آنها دارای کیفیت عالی هستند. اما رستوران های برتر جمهوری چک فقط درباره رستوران هایی نمی باشد که غذای محلی سرو می کنند، بلکه شامل گزینه هایی نیز می باشد که ارائه دهنده برترین و خوشمزه ترین غذاهای بین المللی هستند.

غذاها و برترین رستوران های چک

چک دارای غذاهای بسیار سنتی با گوشت و سیب زمینی است که غذاهایی با سس و سبزیجات ریشه دار دارد. غذاهای چک هم تحت تأثیر غذاهای کشورهای اطراف و هم تحت تأثیر قرار گرفته اند. بسیاری از کیک‌ ها و شیرینی‌ هایی که در اروپای مرکزی محبوب هستند، از چک سرچشمه می ‌گیرند. غذاهای معاصر چک بیشتر از دوره های قبل بر پایه گوشت هستند. فراوانی فعلی گوشت های کشاورزی حضور آن را در غذاهای منطقه ای غنی کرده است. به طور سنتی، در چک، گوشت برای مصرف 1 بار در هفته، معمولا در تعطیلات آخر هفته رزرو می شود. بدنه وعده های غذایی چک معمولاً از 2 یا چند وعده تشکیل شده است. غذای اول به طور سنتی سوپ است، غذای دوم غذای اصلی است و بخش سوم می تواند شامل غذاهای تکمیلی مانند دسر یا کمپوت باشد.


در جدول زیر به برخی از مجبوب ترین غذاها در چک اشاره شده است:

نام غذاجزئیات
Vepřo knedlo zeloگوشت خوک بوداده
Řízekشنیسل
Sekaná pečeněگوشت چرخ کرده پخته
Česnečkaسوپ سیر
Uzenéگوشت دودی
Rajska omáčkaگوشت گاو در سوپ گوجه فرنگی
Karbanátekبرگر

چک دارای طیف گسترده ای از غذاهای سنتی با طیف متنوعی از طعم ها است و به دلیل تعداد زیاد تأثیرات در غذاهای چک، این نباید چندان تعجب آور باشد. در آشپزی چک، سوپ‌ های غلیظ و انواع سس ‌ها، هم بر پایه سبزیجات و گوشت ‌های خورشتی یا پخته، اغلب با خامه و همچنین گوشت‌ های پخته شده با سس ‌های طبیعی، غذاهای محبوبی هستند که معمولاً با نوشیدنی همراه هستند. غذاهای چک در غذاهای اصلی و دسرهای شیرین نیز بسیار قوی هستند که این ویژگی منحصر به فرد در غذاهای اروپایی است. زمستان شاید بهترین زمان برای امتحان غذاهای چک باشد، زمانی که سوپ های دلچسب در مرکز توجه قرار می گیرند.

رستوران Portofilo از برترین رستوران های چک

در کاخ Lann، ساختمان گوشه ‌ای زیبا با پنجره‌ های شیشه ‌ای بزرگ روبروی ایستگاه Masaryk، رستورانی وجود دارد که طراحی زیبا، منوی بی نظیر تهیه ‌شده با فهرست نوشیدنی های استثنایی و خدمات بی ‌عیب و نقص، تجربه ‌ای فراموش ‌نشدنی را برای مهمانان خود ایجاد می ‌کند. رستوران Portofilo غذاهای ویژه روزانه و یک منوی معمولی و همچنین یک منوی طعم پنج غذای با نوشیدنی را ارائه می دهد. این رستوران در روز های دوشنبه تا جمعه از ساعت 11:30 صبح تا 23:00 شب و همچنین در روز شنبه از ساعت 17:00 بعد از ظهر تا 23:00 شب آماده پذیرش میهمانان است. رستوران Portofilo رستورانی با فضایی آرام و جذاب و مدیریت عالی می باشد که در 2 طبقه قرار دارد و به سبک معاصر تزئین شده است. در رستوران Portofilo خدمات با ملاحظه و بسیار ماهرانه به مهمانان ارائه می شود.

شرایط مهاجرت به چک

آشپزی رستوران Portofilo ریشه در غذاهای فرانسوی و ایتالیایی دارد و این رستوران در سرو کردن غذاهای بی نظیر استاد است. محیط این رستوران بسیار خوب است، قیمت غذاهایی آن کمی بیشتر از رستوران معمولی است و هزینه سرویس نیز دارد. توصیه می شود افرادی که به رستوران Portofilo مراجعه می کنند، حتما سوپ کدو حلوایی کرفس بسیار جذاب این رستوران را امتحان کنند. رستوران Portofilo اولین رستوران پراگ است که ستاره میشلن دریافت کرد و به راحتی در لیست برترین رستوران های چک و همچنین پراگ قرار می گیرد. Portofilo یک منوی ناهار و شام دائمی پر از غذاهای جدید فصلی و بی نظیر برای میهمانان رستوران آماده کرده است. مثل همیشه، این رستوران بر مواد اولیه خام با بهترین کیفیت تاکید می کند و حتی بیشتر از قبل بر حمایت از کشاورزان محلی تمرکز می کند.

متوسط قیمت غذا در منوهای مختلف رستوران Portofilo عبارتند از:

متوسط قیمت غذا در منوهای مختلف رستوران Portofilo

معرفی رستوران Teresa U Prince در جمهوری چک

رستوران Teresa U Prince برای زوجین به شدت توصیه می شود و یکی از بهترین رستوران های روی پشت بام پراگ است که هر ساله غذاهای بی نظیر برای میهمانان سرو می کند. موقعیت بالای پشت بام و محیط آرام رستوران Teresa U Prince، آن را به یکی از اینستاگرامی ترین رستوران های پراگ تبدیل کرده است. رستوران Teresa U Prince منظره بی نظیری از Staré Mesto (شهر قدیمی) که در آن واقع شده است را برای میهمانان فراهم می کند. Teresa U Prince هم غذاهای بین المللی و هم محلی با قیمت مناسب سرو می کند و توصیه می شود گردشگران قبل از ترک پراگ حتما از این رستوران دیدن کنند. تراس پشت بام Teresa U Prince مکانی است که میهمانان را مجذوب خود می کند زیرا می ‌توانند در حین خوردن غذاهای خوشمزه و نوشیدن نوشیدنی های انحصاری، از منظره خیره ‌کننده این رستوران از منطقه لذت ببرند.

معرفی رستوران Teresa U Prince در جمهوری چک

 

رستوران Teresa U Prince مجموعه ای از غذاهای ایتالیایی، اروپایی و چکی را سرو می کند. با داشتن کیفیت عالی و به لطف نظرسنجی میهمانان، تراس هتل خانوادگی U Prince توسط چند مجله گردشگری به عنوان یکی از چشمگیرترین رستوران های پشت بام در سراسر جهان انتخاب شده است. شایان ذکر است که سقف تا حدودی پوشیده شده و گرم می شود، بنابراین رستوران Teresa U Prince در کل سال آماده پذیرش میهمانان است. از نوار پشت بام رستوران Teresa U Prince، منظره زیبای 360 درجه از تقریباً تمام پراگ، از جمله غروب جادویی خورشید در شب قابل مشاهده می باشد. به لطف موقعیت مکانی خود، Terasa U Prince یک مکان عالی برای استراحت و برخی نوشیدنی های آرامش بخش در طول یک تور در اطراف شهر است. اما به همان اندازه یک ناهار آفتابی یا یک شام عاشقانه در رستوران Teresa U Prince محبوب می باشد.

رستوران Kampa Park در لیست برترین رستوران های چک

اماکن تجاری واقع در مکان‌ های پر رفت و آمد اغلب جاذبه‌ ای برای گردشگران هستند. رستوران Kampa Park، واقع در جزیرهKampa  در زیر طاق های پل چارلز، یک استثنا است. نه تنها به دلیل منظره خیره کننده پل باستانی یا چرتوفکا، بلکه به دلیل غذاهای عالی و خدمات حرفه ای، میهمانان می خواهند مرتباً به این مکان مجلل بازگردند. رستوران Kampa Park یکی از مجلل ترین و رمانتیک ترین رستوران های پراگ است. این رستوران که در کنار  پل چارلز قرار دارد، منظره ای بی نظیر از جزیره کامپا را در اختیار میهمانان قرار می دهد. بررسی رستوران Kampa Park در پراگ نیز آن را به عنوان یک رستوران ستاره میشلن فهرست می کند، و به راحتی آن را به یکی از معدود رستوران هایی تبدیل می کند که می توانند به این وضعیت در پراگ ببالند.

بسته به روحیه خود، میهمانان می توانند از گزینه های زیر برای صرف غذا در رستوران Kampa Park انتخاب کنند:

  • تراس سرپوشیده یا باز
  • رستوران اصلی دنج و تقسیم بندی شده
  • بالکن جذاب ونیزی

جزئیات دریافت ویزای توریستی چک

رستوران Kampa Park ماهی و گوشت با تزیین زیبا و درجه یک، خدمات حرفه ای همراه با قیمت های مناسب را به میهمانان ارائه می دهد. افرادی که فقط می خواهند از فضای رستوران لذت ببرند، می توانند برای خوردن سالادهای متنوع به این رستوران مراجعه کنند. افرادی که قصد دارند یک شب خوب و آرام را سپری کنند، می توانند از منوی پنج غذای همراه با نوشیدنی رستوران Kampa Park بهره مند شوند. برای کسب اطلاعات کامل از شرایط سفر به جمهوری چک و اخذ ویزای توریستی این کشور، مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت هموطنان عزیز می باشند تا خدمات عالی ارائه دهند.

سوالات اساسی درباره رستوران های چک

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا چک یکی از کشورهای مقرون به صرفه برای صرف غذا به حساب می آید؟ بله باید در نظر داشت که چک به عنوان یکی از مقاصد نسبتا ارزان قیمت در رابطه با سفرهای توریستی و به ویژه در بخش خوراکی ها است.
  • معرف ترین غذاهای جمهوری چک کدامند؟ Sauerkraut and dumplings از شناخته شده ترین غذاهای چک هستند که از گوشت اردک تهیه می شوند.
  • هزینه های خرید یک وعده غذایی در پراگ چقدر است؟ یک وعده غذایی در این شهر معمولا حدود 1.2€ (یورو) هزینه دارد ولی ممکن است تا 5€ (یورو) نیز افزایش پیدا کند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *