ویزای توریستی

برترین رستوران های کانادا

برترین رستوران های کانادا

انتخاب برترین رستوران های کانادا با در نظر گرفتن آشپزی فراموش نشدنی، فضای راحت و خدمات بی عیب و نقص انجام می شود. در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی دقیق برترین رستوران های کانادا پرداخته اند. کانادا برای چیزهای شگفت انگیز زیادی شناخته شده است و در سال های اخیر آشپزی نیز به این لیست اضافه شده است. علاوه بر این، آب و هوای کانادا در اکثر ماه های سال بسیار سرد است و این موضوع تنوع غذایی در این کشور ایجاد می کند. غذاهای کانادایی خوشمزه هستند و برترین رستوران های کانادا این غذاها را به بهترین شکل ممکن برای میهمانان خود سر و می کنند. تاریخچه آشپزی کانادا مانند دستور پختی است که از مواد زیادی تشکیل شده است و هر استان دارای تخصص های خاص خود است.

آب ‌های اقیانوس اطلس در منطقه کرانه ‌ای کانادا غذاهای دریایی بسیار خوبی را ارائه می ‌دهند، در حالی که ریشه‌ های فرانسوی کبک، همراه با روش‌ های بومی غذا خوردن، غذاهای بی‌ نظیری خلق کرده است. انتاریو به خاطر سبزیجات، میوه ها و نوشیدنی های خود معروف است. چمنزارها گندم و گوشت گاو انتخابی تولید می کنند. بریتیش کلمبیا مترادف با ماهی قزل آلا است و شمال با کاراکتر قطبی خود شناخته می شود. غذا خوردن در شهرهای کانادا مانند هر یک از شهرهای بزرگ جهان پیچیده و متنوع است. برای غذاخوری ‌های معمولی ‌تر، رستوران ‌های فست ‌فود و کافی ‌شاپ‌ ها، برخی از آنها 24 ساعته باز هستند و در چشم ‌انداز پراکنده ‌اند. مالیات بر فروش استانی (به جز در آلبرتا و سه منطقه شمالی) و مالیات 5% کالاها و خدمات ملی برای غذا خوردن در بیرون اعمال می شود.

معرفی آشپزی و رستوران های کانادایی

آشپزی کانادایی دارای مواد اولیه و سبک های متنوعی است. این به این دلیل است که این کشور علاوه بر نفوذ بومی قوی خود، غذاهای زیادی از دو کشوری که در دوران باستان آن را اشغال کرده بودند، وارد کرده است (فرانسه و انگلیس). بنابراین، این غذا غذاهایی مانند میت لوف، ترمپت و بارهای نانایمو و غیره را به دست آورده است. عنصر ستاره آن،  شربت افرا، گل سرسبد کشور است. به لطف قلمرو وسیع خود، پوشیده از چمنزارها و رودخانه های سبز، کانادا از گوشت و ماهی بسیار خوب لذت می برد. از میان دومی بیشترین مصرف ماهی قزل آلا است که بسته به منطقه کشور می توان آن را دودی، تازه یا پخته کرد. همچنین، سبزیجات در رژیم غذایی معمولی کانادایی نیز کم نیستند.


آشپزی کانادایی به چند بخش اصلی تقسیم می شود:

  • آشپزی بومی
  • آشپزی اروپای شمالی و غربی
  • آشپزی اروپای مرکزی و شرقی
  • آشپزی آسیای شرقی
  • آشپزی آسیای جنوبی
  • آشپزی آسیای جنوب شرقی

برترین غذاها در کشور کانادا

غذاهای کانادایی با انواع سبک ها و مواد تشکیل دهنده، در سرتاسر جهان به دلیل تأثیرات بومی آن ارزشمند است. غذاهای محلی کانادا همچنین غذاهای کلاسیک بریتانیایی و فرانسوی را به نمایش می‌گذارند که قدمت آنها به دوران استعمار باز می‌ گردد، به همین دلیل است که اغلب مواردی مانند میتلوف یا راتاتوی را در منو برترین رستوران های کانادا می توان دید (البته همه آنها با ترکیب های کانادایی سرو می ‌شوند). کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ جهان، خانه صدها غذا و سنت مختلف است. 10 استان و سه قلمرو شمالی هر کدام غذاهای خاص و تأثیرات قومی خاص خود را دارند. از سواحل غربی بریتیش کلمبیا تا سواحل شرقی نیوبرانزویک، از مرغزارها تا کوه ها، از منطقه کرانه‌ای کانادا تا کلان شهر تورنتو و همه چیز در این بین، کانادا دارای مجموعه وسیعی از آب و هوا، زبان، مذهب، سیاست و البته غذا می باشد.

برترین غذاها در کانادا

اگرچه تداخل‌ های قابل ‌توجهی بین شیوه‌ های آشپزی کانادا و جزایر بریتانیا، فرانسه و بقیه آمریکای شمالی وجود دارد، بسیاری از غذاهای منحصر به ‌فرد (یا انواع غذاهای وارداتی) خاص، اساسی یا فقط در کانادا موجود هستند.

برخی از محبوب ترین غذاهایی کانادا عبارتند از:

نام غذاجزئیات
Poutineکشک پنیر (یا پنیر موزارلا)، سیب زمین و سس مخصوص
Bannockآرد، کره، نمک و پودر خمیرمایه
Butter tartsکره، شکر، شربت و تخم مرغ
Nova Scotian Lobster Rollsماهی قزل آلا، زغال اخته قطبی و خرچنگ دریایی ساحل شرقی
Peameal Baconبیکن گوشت خوک بدون استخوان
Montreal Smoked Meatگوشت سرسینه نمک‌ سود گوساله و ادویه ‌جات گوناگون

برترین رستوران های کانادا در تورنتو

تورنتو در همه زمینه ها برتر است، با این حال صحنه آشپزی پر رونق آن هنوز زیر نظر رادار است. حقیقتاً، کارها در شمال بزرگ به نوعی انجام می ‌شود، اما بهترین رستوران ‌های تورنتو آماده هستند تا به بازدیدکنندگان به طرق مختلف خدمات ارائه دهند. پرجمعیت ترین شهر کانادا، شهری بسیار متنوع است و صحنه غذا و خوراک تورنتو به خوبی و واقعاً آن را پذیرفته است. تورنتو که به The Six معروف است، یک مکان هیجان ‌انگیز با رستوران های فوق ‌العاده می باشد. بهترین رستوران ‌های تورنتو شکم ‌ها و قلب ‌های گرم را به یکباره پر می‌ کنند و برای گشت و گذار بیشتر انرژی می ‌دهند. تورنتو به عنوان یکی از متنوع ترین شهرهای جهان از نظر فرهنگی و بزرگترین شهر کانادا است که توانسته یک هدف متحرک باقی بماند. نکته اصلی تورنتو این است که گردشگران انتخاب های زیادی برای غذاخوری دارند.

10 رستوران برتر تورنتو که در لیست برترین رستوران های کانادا قرار می گیرند عبارتند از:

  1. Alo Restaurat
  2. Edulis
  3. Byblos
  4. Patois
  5. Black Camel
  6. Batifole
  7. Fat Pasha
  8. Chiado
  9. The Arepa Republic
  10. Assembly Chef’s hall

به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای آمریکای شمالی، با جمعیت فوق العاده متنوع و چند فرهنگی، هیچ کمبودی در غذاهای مختلف که فرهنگ غذایی منحصر به فرد تورنتو را تشکیل می دهند، وجود ندارد.

مونترآل و برترین رستوران های کانادا در آن

شهرت مونترآل به عنوان یک شهر غذا بر اساس عشق به خوردن است که نمی توان آن را نادید گرفت. برخی از معروف ‌ترین رستوران ‌های آن ارائه دهنده غذاهای معروف کانادایی با بالاترین کیفیت مانند Poutine و گوشت‌ های دودی می باشند. اگرچه گردشگران مطمئناً از خوردن غذاهای کانادایی محبوب در مونترآل لذت می ‌برند، اما پیشروترین سرآشپزهای این شهر طیف متفاوتی از گزینه ‌ها را ارائه می ‌کنند. وقتی نوبت به محل صرف غذا در مونترآل می ‌رسد، فهرست انتخاب‌ ها شامل گزینه های معمولی و نمادین، گزینه های جدید و پیشرو می شود. در مونترآل هیچکس یک وعده غذایی را هدر نمی دهد و مطمئناً هیچ گردشگر یا مسافری این شهر را گرسنه ترک نخواهد کرد. مونترال که به راحتی از شهر نیویورک از طریق قطار Amtrak Adirondack قابل دسترسی است، شهری است که همه چیز را در مورد غذا دارد.

شرایط مهاجرت به کانادا

از بازارهای محلی شلوغ پر از مردم محلی که تازه ترین گوشت ها، پنیر، نان و محصولات را خریداری می کنند تا غواصی های جهانی، غذاهای بی نظیر و همچنین رستوران ‌های عالی که سطح نهایی غذاهای خوراکی را سرو می‌کنند، در مونترآل همه چیز در دسترس گردشگران می باشد. مونترآل ممکن است به دلیل خیابان ‌های سنگفرش و معماری قرن اخیر، جایگاه فیلمی برای نیویورک و پاریس باشد، اما فرهنگ غذایی اینجا بسیار منحصر به فرد می باشد. در میان بسیاری از مکان‌ های عالی برای غذا خوردن در مونترآل، برخی از آنها به ‌عنوان رستوران‌ های نمادین مونترآل شناخته می ‌شوند که این شهر را به یک مقصد به یاد ماندنی برای صرف وعده های غذایی با کیفیت تبدیل می کنند.

برترین رستوران های مونترآل و رتبه بندی آنها به صورت زیر است:

برترین رستوران های مونترال و رتبه بندی آن ها

هزینه غذا در برترین رستوران های کانادا

یکی از جنبه های مهم در سفر به کانادا اطلاع از هزینه غذا در رستوران های این کشور است. درست بمانند هر مخقصد دیگری، هزینه غذا در کانادا نیز با توجه به فاکتورهای مختلفی متغیر است. از نوع غذا تا رستوران انتخابی و حتی سطح تشریفات رستوران از جمله این فاکتورهاست. بنابراین .قتی که به کانادا سفر می کنید رنج گسترده ای از آپشن ها متناسب با بودجه و اولویت هایتان وجود دارد.

در اینجا به هزینه غذا در برخی انواع رستوران های کانادایی اشاره می شود:

نوع رستورانهزینه غذا به دلار آمریکا
استریت فود یا فست فود5$ الی 15$
غذا در رستوران های محلی15$ الی 30$
رستوران های رنج متوسط30$ الی 60$
رستوران لاکچری60$ بالاتر

آشنایی با برترین رستوران های ونکوور

ونکوور در میان کوه‌ های سر به فلک کشیده، با آسمان‌ خراش ‌های شیشه ‌ای درخشان که در آب‌ های ساکنی که مرکز شهر آن را احاطه کرده ‌اند منعکس شده ‌اند، در بین گردشگران بسیار دوست داشتنی است. به ‌عنوان مرکز شهری پر رونق بریتیش کلمبیا و یک شهر مهاجرپذیر، افراد زیادی در این شهر وجود دارند که عاشق میل کردن بهترین غذاها در برترین رسوران های ونکوور هستند. بیش از 40% از ساکنان ونکوور خارج از کانادا به دنیا آمده اند و این شهر خانه جوامع قوی چینی، هندی و فیلیپینی است. محبوب ترین و حیاتی ترین تجربه های ناهار خوری شهر منعکس کننده این ترکیب است.

سرآشپزها از سراسر جهان سنت های آشپزی را برای محصولات استثنایی Lower Mainland و غذاهای دریایی فوق العاده از آب های سرد و تمیز اطراف جزیره ونکوور به کار می برند و سبکی خاص از غذاهای ساحل غربی ایجاد می کنند. برای شهری که درست در کنار اقیانوس آرام قرار دارد، جای تعجب نیست که چندین رستوران غذاهای دریایی در این لیست وجود دارد. با این حال، چیزی که ممکن است افراد را شگفت زده کند، غذاهای متنوعی است که می توانند در این شهر ساحلی پیدا کنند. ونکوور دارای یک صحنه غذایی بسیار قومی با برخی رستوران های فیوژن برنده جایزه است.

در لیست زیر به برترین رستوران های ونکوور اشاره شده است:

  1. Elisa
  2. Miku
  3. Savio Volpe
  4. Le Crocodile
  5. Joe Fortes
  6. Cioppino’s
  7. Hawksworth
  8. Botanist
  9. Chambar
  10. Ancora

متقاضیانی که مایل به مهاجرت به کانادا هستند و قصد دارند در بهترین شهرهای این کشور اقامت داشته باشند، می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای انجام امور مربوطه در تماس باشند.

سوالات اصلی درباره برترین رستوران های کانادا

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • بهترین رستوران کانادا کدام است؟ رستوران مون لاپین بر اساس شاخص های مختلف توانسته است رتبه برترین رستوران در کانادا در سال گذشته را بر اساس گزارش نشنال پست به دست آورد.
  • بهترین غذاهای کانادا کدامند؟ پوتین به عنوان یک غذای سنتی، تارت کره و شربت افراد مهم ترین و مشهورترین ها در کانادا هستند.
  • برترین رستوران زنجیره ای در کانادا کدام است؟ رستوران تیم هورتونز بزرگترین رستوران زنجیره ای در کانادا است.
  • مشهورترین غذاهای تورنتو کدامند؟ ساندویچ بیکن پیمیل، چیپس و سس کچاپ، پیتزا سوشی، نانایمو و تارت کره در این شهر مشهورترین وعده ها هستند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *