ویزای توریستی

برترین هتل های لیختن اشتاین

برترین هتل های لیختن اشتاین

برترین هتل های لیختن اشتاین در کشوری که در دامنه های شمالی کوه های آلپ قرار دارد و یکی از کوچک ترین کشورهای اروپا می باشد، واقع شده اند. لیختن اشتاین یک کشور توسعه یافته است و جرم و جنایت کمترین میزان را دارد و یکی از بهترین کشورها برای زندگی است. لیختن اشتاین نه تنها یک کشور عالی برای زندگی است، بلکه برای سفر نیز یک گزینه بی نظیر به شمار می رود. این کشور دارای چشم انداز باورنکردنی است که شامل منظره های خیره کننده کوه، آبشارها، جنگل ها و غیره می باشد. برخی از مردم برای دیدن قلعه های قرون وسطایی و برخی دیگر برای پیاده روی در مناطق کوهستانی به لیختن اشتاین سفر می کنند. اما قبل از سفر به این کشور، بررسی برترین هتل های لیختن اشتاین امری ضروری می باشد که در این نوشتار توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت انجام شده است.

هتل Sonnenhof از برترین هتل های لیختن اشتاین

هتل Sonnenhof یک اقامتگاه رمانتیک از برند Relais & Chateaux واقع در قلب لیختن اشتاین، مشرف به دره راین، آلپ سوئیس و قلعه Vaduz می باشد که به عنوان یکی از برترین هتل های لیختن اشتاین شناخته شده است. این هتل از 29 اتاق زیبا، از یک نفره گرفته تا سوئیت تشکیل شده است که هر کدام به دقت با موضوع و سبکی منحصر به فرد طراحی شده اند. در واقع، آنها به توجه باورنکردنی خود به تک تک جزئیات اقامت مهمانان افتخار می کنند. استخر سرپوشیده با آب چشمه، امکانات رفاهی، اسپا، سونا، باغ های بهشتی و رستوران دارای ستاره میشلن، هتل Sonnenhof را به مکانی عالی برای اقامت تبدیل کرده اند. هتل Sonnenhof با موقعیت ایده آل خود در قلب لیختن اشتاین، احاطه شده توسط پارک اختصاصی خود با استخر و سونا با آب چشمه، مکان ایده آلی برای استراحت است.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Sonnenhof اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه (پایه) اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق دلوکس دابل$415
اتاق سوپریور دابل$445
اتاق پاناروما دابل$554
سوئیت Boutique Junior$554
اتاق تک نفره Cozy$203
اتاق تک نفره مدرن$271

رستوران و اتاق های هتل Sonnenhof به تازگی با توجه به جزئیات بازسازی شده اند. یک بالکن یا تراس مشرف به تاکستان های محلی، دره راین و کوه های آلپ سوئیس در هتل Sonnenhof وجود دارد. مهمانان هتل Sonnenhof می توانند انتظار یک ظرافت گسسته، بی دردسر و راحت را داشته باشند که یک استقبال گرم را با غذاهای الهام بخش ترکیب می کند.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Sonnenhof در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل sonnenhof در بخش های مختلف

Residence از لوکس ترین و برترین هتل های لیختن اشتاین

در وسط شهر مرکزی یا پایتخت لیختن اشتاین، وادوز، هتل مدرن Residence قابل مشاهده می باشد. هتل Residence در یک خیابان فقط برای عابر پیاده واقع شده است و به راحتی از بسیاری از جاذبه‌ های گردشگری اصلی کشور از جمله قلعه وادوز، موزه Kunstmuseum، موزه ملی لیختن ‌اشتاین، کلیسای جامع Vaduz، فروشگاه‌ های مختلف سوغاتی و تعدادی رستوران درجه یک فاصله دارد. این هتل علاوه بر گردشگران و توریست ها، با توجه به این که در یکی از بهترین شهرهای لیختن اشتاین برای کار واقع شده است، برای افرادی که برای افرادی که برای کار در لیختن اشتاین و اهداف تجاری به این کشور سفر می کنند، گزینه مناسبی می باشد زیرا با توجه به هزینه های رزرو اتاق، کیفیت بی نظیر به تمامی مهمانان ارائه می دهد. دلایل زیادی وجود دارد که هتل Residence در لیست برترین هتل های لیختن اشتاین قرار گرفته است.

اول از همه، هتل Residence یکی از هتل های لوکس لیختن اشتاین است. هر اتاق هتل Residence دارای یک فضای داخلی چشمگیر و این اتاق ها به خوبی مبله شده اند. دوم اینکه هتل Residence در مرکز شهر پایتخت وادوز واقع شده است و رستوران آلاکارته در محل، خوشمزه ترین غذاهای لیختن اشتاین و غذاهای بین المللی را سرو می کند. به غیر از این رستوران، هتل Residence یک رستوران کوچک دیگر نیز دارد که تنقلات و نوشیدنی سرو می کند. در هتل Residence مهمانان می توانند از خدمات ماساژ در هتل بهره مند شوند، اما مهمانان باید توجه داشته باشند که این خدمات با هزینه های اضافه همراه می باشد. اقرادی که به دنبال اقامت طولانی مدت هستند و می خواهند خوش اندام باشند، مرکز تناسب اندام هتل Residence یک امکانات رفاهی عالی برای آنها خواهد بود.

Residence از لوکس ترین و برترین هتل های لیختن اشتاین

هتل Jufa یکی دیگر از برترین هتل های لیختن اشتاین

برای مسافرانی که از مالبون بازدید می کنند، هتل Jufa یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است. هتل Jufa یکه به خاطر محیط خانوادگی دوستانه و نزدیکی به رستوران‌ ها و جاذبه‌ های عالی شهرت دارد، لذت بردن از بهترین‌ های Malbun را آسان می‌ کند. اتاق‌ های مهمان هتل Jufa با امکاناتی مانند قسمت نشیمن دارند و مهمانان می‌توانند با وای ‌فای رایگان ارائه ‌شده توسط هتل آنلاین شوند. هتل Jufa یدارای تراس آفتابگیر، روزنامه و کافی شاپ است تا اقامت مهمانان را لذت بخش تر کند. هتل Jufa ی همچنین دارای مرکز تناسب اندام و صبحانه می باشد. اگر افراد در حال رانندگی به هتل Jufa باشند، پارکینگ رایگان در دسترس است.

مسافرانی که به دنبال غذاخوری هستند می توانند به رستوران لذیذ Malbuner Stube مراجعه کنند و اگر به دنبال کارهایی برای انجام دادن هستند، می توانید از آسانسور صندلی ساریس (0.7 مایل) دیدن کنند که یک جاذبه محبوب در بین گردشگران است و در فاصله چند قدمی قرار دارد. مسافران چه برای کسب و کار، چه برای تفریح ​​یا هر دو سفر کنند، هتل Jufa ی مطمئناً بازدید مهمانان از Malbun را به خاطره ای ارزشمند تبدیل می کند.

امکانات هتل Jufa عبارتند از:

  • دسترسی به اسکی
  • پارکینگ
  • دوچرخه سواری
  • امکانات جلسه و جشن
  • مرکز تناسب اندام
  • امکانات اسپا
  • مرکز آبگرم و سلامتی
  • امکانات برای مهمانان معلول
  • تورهای دوچرخه سواری
  • زمین بازی کودکان

هتل Jufa یکی دیگر از برترین هتل های لیختن اشتاین

آشنایی با هتل Schatzmann در لیختن اشتاین

هتل Schatzmann توسط Inge و Klaus Schatzmann در سال 1984 ساخته شد و زمستانی در سال 1995، یک ساختمان جدید و باغ به هتل اضافه شد. هتل Schatzmann که توسط نسل دوم اداره می شود، موقعیت منحصر به فرد هتل بین Vaduz و Triesen منظره ای چشمگیر از لیختن اشتاین و کوه های سوئیس اطراف را ارائه می دهد، در حالی که می توان تنها در چند دقیقه به مرکز Vaduz رسید. چه برای تجارت و چه برای تفریح، در هتل Schatzmann، مهمان نوازی اولویت اصلی می باشد. هتل Schatzmann در مجموع دارای 24 اتاق و 4 سوئیت است که همه آنها با توجه به جزئیات مبله شده اند و اتاق های استاندارد هتل اصلی به سبک آلپاین هستند.

مرکز تریسن با 15 دقیقه پیاده روی از هتل Schatzmann فاصله دارد. این هتل همچنین در 2.2 مایلی ویرانه های قلعه شالون قرار دارد. شایان ذکر است که میدان اصلی در 25 دقیقه پیاده روی از هتل وجود دارد. وایستگاه اتوبوس Triesen Maschlina 5 دقیقه با هتل Schatzmann فاصله دارد. با تماس با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، هموطنان عزیز می توانند از خدمات و راهنمایی های عالی در زمینه مهاجرت به لیختن اشتاین، سفر به این کشور یا مهاجرت از روش های مختلف به کشورهای برتر دنیا مطلع شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *