ویزای توریستی

برترین هتل های هند

برترین هتل های هند

وقتی صحبت از اقامت به میان می‌آید، برترین هتل های هند گزینه ‌های قابل توجهی مانند هتل ‌های قصر مانند و هتل ‌های مدرن فوق ‌العاده لوکس را ارائه می ‌دهد. از آنجایی که انتخاب بهترین گزینه در بین این هتل ها آسان نیست، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت براساس تحقیقات دقیق، قصد دارند در این راهنما برترین هتل های هند را معرفی کنند و هموطنان عزیز را قبل از سفر به این کشور با بهترین اقامتگاه ها در هند آشنا سازند. کشور مسحور کننده هند با شگفتی های پر جنب و جوش بازدیدکنندگان خود را شگفت زده می کند. کاوش در فرهنگ ‌های متنوع، بناهای تاریخی با شکوه و مناظر شگفت ‌انگیز هند می تواند بخشی از برنامه های سفر هر مسافری باشد.

مرزهای گسترده هند که از قله های هیمالیا در شمال تا سواحل گرمسیری در جنوب کشیده شده است، طیف باورنکردنی از تضادها، مناظر، فرهنگ ها و مذاهب را در بر می گیرد. این کشور محل بسیاری از مکان ‌های میراث جهانی یونسکو است، از هفتمین عجایب جهان تاج محل گرفته تا کاخ‌ ها و قلعه ‌های باشکوهی که صدها سال پیش ساخته شده‌ اند و هنوز هم ایستاده ‌اند تا شهادت زمان فرهنگ و تاریخ غنی هند را روایت کنند. این کشور همچنین دارای مناطق بیابانی وسیع، پارک های ملی و پناهگاه های طبیعی است که زیستگاه حیات وحش هیجان انگیزی مانند فیل ها، شیرها و ببرها است.

هتل تاج محل از برترین هتل های هند

مرکز برجسته هتل تاج محل، ظرافت و جذابیت قدیمی آن است که بدون دردسر با امکانات رفاهی و رفاهی معاصر ترکیب شده است. هتل تاج محل در ترکیب منحصر به فرد خود از گرما و استقبال و توجه جدی به خدمات، سفیر واقعی تجربه مهمان نوازی تاج است. هر یک از 294 اتاق و 27 سوئیت هتل تاج محل یک اتاق با چشم انداز عالی است و همه امکانات مدرن را برای مطابقت ارائه می دهد. علاوه بر اتاق‌ های مجلل تاج کلاب، هتل تاج محل دارای سوئیت ‌های Executive بالکن دار و سوئیت ‌های لوکس برای کسانی است که علاقه‌ مند به اقامتی خاص هستند. شایان ذکر است که سوئیت بزرگ ریاست جمهوری هتل تاج محل در سطح بین المللی تحسین شده و منعکس کننده اوج زندگی عالی در دهلی Lutyens است.

برخی از امکانات هتل تاج محل عبارتند از:

  • پارکینگ رایگان
  • امکانات بدنسازی 24 ساعته
  • استخر
  • اتاق های اسپا
  • فروشگاه و آرایشگاه
  • امکانات لباسشویی
  • کافی شاپ و رستوران
  • قابل دسترسی با ویلچر
  • خدمات لیموزین یا ماشین های شهری در دسترس
  • اتاق کنفرانس
  • حمل و نقل فرودگاهی

این مجموعه با جزئیات کامل و سطح بالایی از خدمات، مورد علاقه سران کشورها، روسای جمهور، نخست وزیران و مدیران عامل در سراسر جهان است. کارکنان هتل تاج محل با رفتار دوستانه و مودبانه خود میزبانان دانایی هستند که شخصاً از هر مهمان مراقبت می ‌کنند. آنها می توانند شام، درمان های آبگرم، بلیط و تور ترتیب دهند.

هتل Rambagh Palace از زیباترین و برترین هتل های هند

هتل Rambagh Palace در جایپور دارای 79 اتاق و سوئیت های بازسازی شده خیره کننده است که اتاق های مهاراجه سابق بودند. در هتل Rambagh Palace، استفاده از پارچه های غنی و پارچه های ابریشمی از هنر رنگارنگ و رنگ های گرم ایالت راجستان نشات می گیرد. در سووارنا محل طلایی‌ شده، که سابقاً سالن رقص کاخ بود، مهمانان می توانند از غذاخوری باشکوه لذت ببرند. لذت بردن از یک جشن سلطنتی و استراحت در زیر یک آسمان ستاره دار نیز یکی دیگر از کارهایی می باشد که مهمانان هتل Rambagh Palace می توانند انجام دهند. براساس بهترین سنت مهمان نوازی راجپوت، هتل Rambagh Palace طعم زندگی سلطنتی را به مهمانان خود ارائه می دهد. اتاق‌ های شیک، راهروهای مرمری و باغ ‌های باشکوه آن با تاریخ همراه است و هر گوشه آن داستانی برای گفتن دارد.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Rambagh Palace اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب
سوئیت Historical با منظره باغ$1149 الی 1153$
اتاق دابل Palace$711 الی 736$
اتاق دوقلو Palace$711 الی 736$
سوئیت Royal با منظره باغ$4701 الی 4726$
سوئیت Grand Royal با منظره باغ$6894 الی 6919$
سوئیت Grand Royal Presedential با منظره باغ$6267 الی 6292$

هتل Rambagh Palace از زیباترین و برترین هتل های هند

هتل Oberoi از شیک ترین و برترین هتل های هند

افرادی که قصد دارند برای کار یا سرمایه گذاری در هند و به طور کلی با اهداف تجاری به هند سفر کنند اما محل اقامت مناسبی پیدا نمی کنند، هتل Oberoi بهترین گزینه در دهلی نو به شمار می رود. هتل Oberoi دهلی نو روح پایتخت را در ترکیبی هماهنگ از سنت و پیچیدگی معاصر منعکس می کند. این هتل که به عنوان پیشگام در بین هتل های مجلل و برترین هتل های هند شناخته می شود، اولین هتلی بود که خدمات 24 ساعته باتلر شخصی را ارائه کرد. هتل Oberoi با داشتن فضای داخلی نفیس، خدمات بی عیب و نقص و غذاهای عالی آن را به یکی از زیباترین و زیباترین هتل های مرکز شهر دهلی تبدیل کرده است. هتل Oberoi در مرکز شهر در نزدیکی ادارات دولتی، مراکز خرید، مالی و تجاری واقع شده است.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Oberoi در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Oberoi  در بخش های مختلف

هتل Oberoi تا فرودگاه 30 دقیقه با ماشین و در چند دقیقه از محوطه نمایشگاه بین المللی پراگاتی میدان و بسیاری از سفارتخانه ها فاصله دارد. Oberoi دهلی نو طیف هیجان انگیزی از گزینه های غذاخوری را ارائه می دهد که شامل یک رستوران شرقی روی پشت بام، یک رستوران ناهار خوری مشهور در تمام روز با ارائه بهترین غذاهای جهان و یک رستوران ایتالیایی ناهار خوری عالی است. هتل Oberoi همچنین خانه اولین و محبوب ترین فروشگاه لذیذ هنری دهلی در هند است.

معرفی هتل ITC Grand Bharat در هند

در میان تپه ‌های Aravalli در هتل ITC Grand Bharat در منطقه پایتخت دهلی نو واقع شده است که در لیست برترین هتل های هند قرار می گیرد. هتل ITC Grand Bharat از طریق معماری، طراحی داخلی و خدمات عالی به تاریخ و فرهنگ غنی هند ادای احترام می کند. املاک 300 هکتاری ITC Grand Bharat به طور یکپارچه عظمت مجلل و عالی ترین اصول مراقبت از محیط زیست را در هم می آمیزد. موقعیت مکانی استراحتگاه دسترسی به مثلث طلایی دهلی، آگرا و جایپور را تسهیل می کند. هتل ITC Grand Bharat دارای 100 سوئیت زیبا به مساحت 73 متر مربع و همچنین چهار ویلا ریاست جمهوری است که هر کدام دارای دو اتاق خواب در 502 متر مربع است. این اقامتگاه ‌های جادار و پیشرفته که با دکوراسیون محلی اصیل، تزئینات زیبا و صندلی‌های مجلل تعبیه شده‌اند. همچنین دارای تخت ‌های لوکس و دسترسی به اینترنت پرسرعت هستند.

در هتل ITC Grand Bharat یک زمین گلف خیره کننده 27 سوراخه جک نیکلاوس وجود دارد که با یک باشگاه اجتماعی و مجموعه ای تکمیل شده است که انواع فعالیت های ورزشی و تفریحی دیگر را ارائه می دهد و همچنین یک مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و یک استخر شنا در فضای باز نیز موجود است. با تاکید بر گزینه های سالم، سرآشپزهای لذیذ غذاهای محلی و بین المللی با تجربیات و طعم های کم کالری را دوباره تجسم کرده اند. متقاضیانی که مایل به آشنایی بیشتر با برترین هتل های هند هستند و همچنین قصد دارند از شرایط مهاجرت به این کشور از روش های مختلف مانند کار یا تحصیل در هند مطلع شوند، می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *