ویترین

بهترین سیم کارت جهانی

بهترین سیم کارت جهانی

برای شناخت بهترین سیم کارت جهانی ابتداء بهتر است با معیارهای انتخاب یک سیم کارت بین المللی آشنا شویم تا بتوانیم مقایسه بهتری داشته باشیم. معمولا هدف از کاربرد سیم کارت بین المللی برقراری و حفظ ارتباط با اکثر نقاط جهان و کاهش هزینه های استفاده از موبایل حین سفرهای خارجی است. حالا شما با انتخاب برترین سیم کارت بین المللی درصدد برخورداری از خدمات با کیفیت عالی هستید. معیارهای مذکور برای انتخاب یک سیم کارت خوب معمولا شامل معیارهایی مثل پوشش آنتن دهی، درصد یا میزان صرفه جویی در هزینه رومینگ بین المللی، هزینه تماس های ورودی، خدمات داده اینترنتی و نیز خدمات پشتیبانی مشتری است.

با در نظر گرفتن معیارهای مذکور می توان سیم کارت های GoSim، OneSim و WorldSim را به عنوان 3 سیم کارت برتر جهانی در ارائه خدمات مکالمه و پیامک و سیم کارت GigSky را برترین سیم کارت از لحاظ ارائه خدمات اینترنتی به مسافران محسوب کرد. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از مطالب مورد اشاره در این مقاله استفاده کرده و از راهنمائی های گروه کارشناسان خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره جویید.

بهترین سیم کارت از نظر پوشش آنتن دهی

یکی از ملاک های مهم در انتخاب بهترین سیم کارت جهانی توجه به پوشش آنتن دهی یا Coverage می باشد. این بدان معناست که ببینیم یک سیم کارت بین المللی تا چه اندازه قدرت آنتن دهی داشته و چه تعداد کشورهایی را در سطح جهان تحت پوشش خود قرار می دهد. با توجه به آمارهای اعلامی در وب سایت شرکت های عرضه کننده این نوع سیم کارت ها می توان نتیجه گرفت که بهترین سیم کارت جهانی از لحاظ پوشش آنتن دهی سیم کارت بین المللی GoSIM با پوشش بیش از 210 کشور می باشد:

پوشش آنتن دهی بهترین سیم کارت های جهانی

با در نظر گرفتن آمارهای مذکور می توان به یک نتیجه گیری کلی هم دست یافت و آن اینکه میانگین پوشش آنتن دهی اغلب سیم کارت های بین المللی بالاتر از 100 کشور می باشد.

بهترین سیم کارت از نظر هزینه رومینگ

با استفاده از سیم کارت های محلی در مسافرت های خارجی نه تنها امکان صرفه جویی در هزینه رومینگ وجود ندارد بلکه هزینه های موبایل شما در هر تماسی به طور تصاعدی بالا می رود. بنابراین در هنگام انجام سفرهای خارجی با هدف برقراری ارتباط و نیز صرفه جویی در هزینه های رومینگ شما حتما بایستی به فکر تهیه یک سیم کارت بین المللی باشید. در این میان هر سیم کارت بین المللی با توجه به قابلیت ها و امکانات زیرساختی خود دارای هزینه رومینگ خاصی است و درصدهای صرفه جویی متفاوتی از قرار زیر دارد:

درصد صرفه جویی هزینه رومینگ در سیم کارت های بین المللی

همان طوری که در نمودار فوق نیز مشخص است، بیشترین درصد صرفه جویی در هزینه رومینگ بین المللی متعلق به سیم کارت Worldsim با 95% صرفه جویی بوده و در رتبه دوم نیز سیم کارت بین المللی Gosim با 90% صرفه جویی در هزینه رومینگ قرار دارد.

بهترین سیم کارت جهانی با توجه به تماسهای ورودی

مزیت دیگر کاربرد سیم کارت های بین المللی در ارائه خدمات تماس های ورودی یا Incomig calls رایگان می باشد که این امکان در سیم کارت هابی محلی بهنگام سفر خارجی وجود ندارد. در این زمینه نیز سیم کارت های مختلف، کشورهای مختلفی را پشتیبانی می کنند. در این میان، سیم کارت های OneSimCard با تماس های ورودی رایگان در بیش از 160 کشور جهان به عنوان بهترین سیم کارت جهانی شناخته می شود. همان طوری که در جدول زیر هم نشان داده شده، سیم کارت بین المللی GoSIM با ارائه خدمات تماس های ورودی رایگان در بیش از 125 کشور جهان در رده دوم بهترین سیم کارت جهانی قرار دارد:

سیم کارتتعداد کشورها باتوجه به تماس ورودی رایگان
OneSimCard160+
GoSIM125+
TravelSim90
WorldSim90
Knowroaming90

بهترین سیم کارت جهانی با توجه به تماسهای ورودی

بهترین سیم کارت جهانی با توجه به خدمات اینترنتی

یکی از خدمات پرطرفدار سیم کارت های بین المللی، داده اینترنتی آنهاست که در ایران به عنوان بسته اینترنتی شناخته می شود. با اینکه تقریبا تمام سیم کارت های بین المللی در کنار خدماتی مثل مکالمه و پیامک خدماتی به نام داده یا دیتا نیز دارند اما سیم کارت هایی هستند که فقط مخصوص کاربران اینترنتی بوده و در انواع وسایل الکترونیکی مثل تبلت، لپ تاپ، آی پد و خود موبایل استفاده می شود. این نوع سیم کارت ها به سیم کارت های داده یا Data SIM معروفند. بنابراین استفاده از خدمات اینترنتی ارائه شده توسط این سیم کارت ها معمولا با پوشش بیشتر و هزینه کمتر بسیار منطقی و مقرون به صرفه است. در این زمینه نیز دو سیم کارت زیر با مشخصات اشاره شده وجود دارد:

بهترین سیم کارت جهانی با توجه به خدمات اینترنتی

همان طوری که در تصویر فوق نیز معلوم شده، سیم کارت داده GigSky از نظر بسته های اینترنتی (حجم بسته و هزینه مربوطه) به مراتب مقرون به صرفه تر از سیم کارت داده KeepGo می باشد. اما این دو سیم کارت داده از یک لحاظ نیز با همدیگر متفاوت هستند و آن نیز توجه به پوشش اینترنتی یا Data Coverage می باشد. همان طوری که در نمودار پایین هم به خوبی نشان داده شده، سیم کارت داده GigSky با پوشش اینترنتی 120 کشور در رتبه اول بهترین سیم کارت جهانی از نظر ارائه خدمات اینترنتی قرار دارد:

کشورهای تحت پوشش داده اینترنتی در دو سیم کارت دارای اینترنت

بهترین سیم کارت جهانی با توجه به خدمات مشتری

از دیگر معیارها در انتخاب برترین سیم کارت جهانی می تواتن به ارائه خدمات پشتیبانی از مشتری 7/24 اشاره کرد که اغلب سیم کارت های بین المللی این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند. بنابراین افراد از سه طریق ویدئو چت، ارسال ایمیل یا پیامک و نیز تماس تلفنی می توانند سوالات خود را با مرکز خدمات شرکت های عرضه کننده سیم کارت های بین المللی مطرح کرده و راهنمائی های لازم را دریافت کنند.

علاوه بر دغدغه خرید سیم کارت بین المللی، یکی دیگر از موضوعات مورد توجه مسافران خارجی امکان افتتاح حساب ارزی و دریافت مستر کارت یا ویزا کارت می باشد. چرا که اصولا انجام امور مربوط به سفر و یا کارهای روزمره مثل ردو بدل کردن وجه بدون استفاده از این کارت ها امری نه محال اما بسیار سخت و دشوار است. شما عزیزان می توانید هم در زمینه افتتاح حساب ارزی و هم در زمینه خرید سیم کارت از خدمات ارائه شده توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *