مهاجرت

بهترین شهرهای برزیل

بهترین شهرهای برزیل

اطلاع از بهترین شهرهای برزیل به متقاضیانی که قصد مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند کمک می کند تا بهترین شهر را برای اقامت انتخاب کنند. همچنین با توجه به توریستی بودن کشور برزیل مسافران می توانند با اطلاع از بهترین شهرهای برزیل محل اقامت مناسبی برای خود انتخاب کنند. برزیل سرزمین سواحل زیبا و بکر، تالاب ها و جنگل های دیدنی و غذاهای بی نظیر است که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از پرطرفدار ترین کشورهای آمریکا جنوبی برای سفر و گردش می باشد. در این نوشتار با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شوید تا اطلاعات مختصری در رابطه با بهترین شهرهای برزیل کسب کنید.

  •  بالاترین کیفیت زندگی در کدام شهرهای برزیل است؟
  • مزایای زندگی در کشور برزیل چیست؟
  • بهترین شهرهای این کشور برای تحصیل کدامند؟
  • بهترین شهرهای برزیل برای کار کدامند؟
  • آیا سائوپائولو تنها شهر برتر کشور برزیل برای زندگی است؟

درباره کشور برزیل

برزیل بزرگترین و پر جمعیت ترین کشور در آمریکا جنوبی محسوب می شود که دارای مساحتی بالغ بر 8515767 کیلومتر مربع است. کشور برزیل با نام رسمی جمهوری فدراتیو برزیل شناخته می شود، این کشور دارای مرزهای مشترکی با کشورهای آرژانتین، اروگوئه، پاراگوئه، بولیوی، ونزوئلا، کلمبیا، پرو، گویان، گویان فرانسه و سورینام است. در واقع باید گفت کشور برزیل با تمامی کشورهای آمریکا جنوبی (به جز کشور شیلی و کشور اکوادور) دارای مرزهای مشترک زمینی است. برزیل دارای جمعیت بالغ بر 210 میلیون نفر است، مردم این کشور به زبان پرتغالی صحبت می کنند و یکی از دلایل آن این است که این کشور زمانی جزء مستعمره های کشور پرتغال بوده است. مذهب رایج در کشور برزیل کاتولیک است و بعد از آن مذهب پروتستان است که تعداد پیروان آن در حال افزایش می باشد.

سالوادور از بهترین شهرهای برزیل

یکی از بهترین شهرهای برزیل شهر سالوادور است که در شمال شرقی برزیل جای گرفته است. این شهر مرکز تاریخی است که قدمت ساختمان های آن به قرن 17 م. باز میگردد و دارای معماری ممتازی است. یکی از قدیمی ترین شهرهای استعمار شده آمریکا جنوبی در قرن 16 میلادی توسط کشور پرتغال شهر سالوادور است. در گذشته این شهر به عنوان پایتخت کشور برزیل شناخته می شد و در زمانی که برده داری در این کشور رواج داشت بسیاری از برده های آفریقایی به شهر سالوادور منتقل شدند، در حال حاضر بیشتر جمعیت ساکن در این شهر آفریقایی هستند.

سائوپائولو از بهترین شهرهای برزیل برای تجارت

بزرگترین شهر در آمریکا جنوبی با جمعیتی بالغ بر 12.12 میلیون نفر شهر سائوپائولو است، در بین شهرهای بزرگ در دنیا این شهر در جایگاه 14 ام جای گرفته است. شهر سائوپائولو مرکز اصلی مالی و صنعتی آمریکا جنوبی محسوب می شود شهر سائوپائولو در فاصله کوتاهی از اقیانوس اطلس و در فلات ارتفاعات برزیل جای گرفته است. این شهر در کشور برزیل از اولین شهرهایی بود که از رونق محصول قهوه بهره مند شد به صورتی که در قرن 19 میلادی به مرکز تجارت قهوه تبدیل شد. رونق قهوه باعث جذب مهاجران خارجی پس از سال 1860 میلادی بود.

سائوپائولو از بهترین شهرهای برزیل برای تجارت

ریودوژانیرو از بهترین شهرهای برزیل برای زندگی

یکی دیگر از بهترین شهرهای برزیل که به عنوان دومین شهر بزرگ در برزیل شناخته می شود شهر ریودوژانیرو است. این شهر دارای قدمت 450 ساله بوده و بیست و ششمین شهر بزرگ دنیا و شانزدهمین شهر بزرگ آمریکا می باشد. این شهر توریستی در کنار سواحل اقیانوس اطلس و کوه هایی پوشیده از جنگل قرار گرفته است و دارای چشم انداز طبیعی و بکری است. شهرت این شهر بیشتر به خاطر سواحل این زیبا و جذاب آن است، به طوری که هر ساله گردشگران زیادی برای لذت بردن از سواحل، شنا و موج سواری به شهر سائوپائولو سفر می کنند. متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد سفر به کشور برزیل را دارند باید ویزای توریستی این کشور را دریافت کنند، جهت اطلاع از چگونگی اخذ ویزای توریستی این کشور به مطالعه مقاله دریافت ویزای توریستی برزیل بپردازید.

معرفی شهر برازیلیا از مهم ترین شهرهای برزیل

مقر دولتی کشور برزیل شهر برازیلیا است که به عنوان پایتخت کشور برزیل نیز شناخته می شود. در سال 1960 میلادی شهر برازیلیا به عنوان پایتختی جدید برای کشور برزیل نهاده شد. این شهر دارای مناطق و مناظر دیدنی زیادی است، که می توان به آمفی تئاتر ملی، کلیسا جامع متروپلیتانیا، باغ گیاه شناسی و پارک ملی برازیلیا اشاره کرد. طرح کلی این شهر به مانند هواپیما مسافربری است، شهر برازیلیا از موقعیت منحصر به فردی برخوردار است و 3 شاخه دولت فدرال (ریاست جمهوری، کنگره و دیوان عالی) در این شهر جای گرفته است و همچنین 14 سفارتخانه خارجی در این شهر قرار دارند.

بلوهوریزونته از بهترین شهرهای برزیل

ششمین شهر بزرگ کشور برزیل با جمعیت 5 میلیون نفر شهر بلوهوریزونته است که در ایالت میناس گرایس قرار دارد. از نظر تراکم شهری در بین کشورهای برزیل شهر بلوهوریزونته در جایگاه 3 جای دارد. در سال 1701 م. این شهر تاسیس شد و در سال 1897 م. به عنوان یکی از شهرهای کشور برزیل شناخته شد. معماری این شهر از تلفیقی از معماری مدرن و کلاسیک است و برای ساخت برخی از بناهای این شهر از بناهای کشور واشنگتن الهام گرفته شده است. در اطراف این شهر چندین پارک بزرگ وجود دارد که دارای تنوع حیوانات و پوشش های گیاهی گسترده است.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص بهترین شهرهای برزیل کسب کردید، برای مهاجرت به این کشور آمریکایی راه ها و طرق مختلفی وجود دارد که با مطالعه مقاله شرایط مهاجرت به برزیل می توانید از آن ها مطلع شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط مهاجرت به کشورهای مهاجر پذیر در دنیا با توجه به شرایط خود می توانید همه روزه با وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *