ویترین

بهترین وکیل مهاجرت

بهترین وکیل مهاجرت

مهاجرت به کشورهای خارجی امری حساس و آینده ساز است، اما برای این منظور چه روش ها و راهکارهای کاربردی وجود دارد که منجر به موفقیت فرد مهاجر گردد. اولین موردیکه در خصوص مهاجرت اهمیت دارد، حضور بهترین وکیل مهاجرت در کنار شماست تا در کلیه مراحل حقوقی، شما را همراهی نموده و به مقصد برساند. در واقع این گونه نیز می توان گفت که بهره مندی از وکیل مجرب و کارکشته، می تواند تعیین کننده آینده و سرنوشت فرد مهاجر باشد.

  1. خصوصیات یک وکیل مهاجرت چیست؟
  2. آیا وکیل مهاجرت باید تحصیلات حقوقی داشته باشد؟
  3. آیا درست است معتبرترین پروانه جهت وکالت پروانه پایه یک کانون وکلا میباشد؟

افراد برای مهاجرت به سایر کشورها باید از قوانین و مقرراتی که بر کشور مقصد حاکم است، اطلاعات کافی و لازم را داشته باشند و این امر صرفا از عهده یک وکیل ماهر در مهاجرت بر می آید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یک موسسه مهاجرتی است که بهترین وکیل مهاجرت را که به مسائل مهاجرتی آشنایی و تسلط کامل دارند، در اختیار دارد. موسسه ما تحت نظر مستقیم وکیل پایه یک دادگستری فعالیت نموده و دارای تمام مجوزهای قانونی اعم از مجوزهای وزارت کار و رفاه و امور اجتماعی و همچنین مجوز از وزارت علوم و پروانه معتبر وکالت نیز میباشد.

خدمات با گارانتی وکیل مهاجرتی

موسسه ما خدمات خود را به صورت گارانتی و تضمین شده انجام میدهد. به این صورت که در صورت عدم موفقیت در پرونده حقوقی و مهاجرتی هزینه دریافتی را عودت میدهد و میتوان گفت این گارانتی در ایران منحصر به فرد هست و هیچ مجموعه ای آن را ارائه نمیکند. یکی از بزرگترین دلایل مجموعه در پرداختن به این موضوع این است که یقین دارد پرونده هایی که میپذیرد را یقینا به نتیجه قطعی خواهد رساند. یکی دیگر از مزایای موسسه سفیران ان است که ارزانترین خدات مهاجرتی را ارائه کرده و نسبت به موسساتی که در این عرصه فعالیت میکنند دارای پایین ترین نرخ میباشد.

خدمات مجموعه سفیران با گارانتی قطعی

همچنین پرونده اکثر کشورها با وکیل مهاجرتی همان کشور به انجام میرسد و زیر نظر متخصص به اجرا گذاشته میشود. برای مثال پرونده های کشور کانادا زیر نظر مستقیم وکیل مهاجرت کانادا (iccrc) انجام شده و خدمات رسانی میگردد. یک نکته بسیار مهم در مورد موسسات مهاجرتی اینکه اگر موسسه ای در ایران دفتر ندارد یک نشان بزرگ و ابهام بزرگ در ارائه خدمات در این زمینه است. پس اگر موسسه دارای دفتر در ایران نبود به هیچ وجه اطمینان نکنید و حتما کار مهاجرتی خود را به موسسه ای بسپارید که در ایران دفتر برای ارائه خدمات دارند.

مشاوره با موکلان و پرداخت هزینه مربوطه

موسسات حقوقی مهاجرتی مختلفی در سراسر کشور ایران وجود دارند که مشغول فعالیت های گسترده ای بوده و انواع خدمات حقوقی و مشاوره ای را برای متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور ارائه می‌نمایند. یکی از این موسسات که البته جزو برترین موسسات مهاجرتی محسوب می گردد، موسسه سفیران سروش سعادت است که از دیرباز در حیطه مهاجرت و حقوق بین الملل مشغول فعالیت و ارائه خدمات بوده و اکنون نیز در همین راستا فعال می باشد.

این موسسه مشاوره های خود را بصورت تلفنی و یا حضوری در محیطی آرام و با تمرکز در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. گفتنی است مشاوره هایی که به صورت تلفنی ارائه می‌گردد، کاملا رایگان خواهد بود. نکته قابل توجهی که در این خصوص وجود دارد، این است که برخلاف سایر موسسات حقوقی و مهاجرتی، مبلغ بسیار پایینی را بابت هزینه مشاوره حضوری و همچنین پذیرفتن پرونده مهاجرت افراد درنظر گرفته است هزینه دریافتی از موکلین تا زمانی به موسسه تعلق دارد که پرونده فرد مهاجر با موفقیت به انجام برسد. به عبارت دیگر در صورتی که وکیل مهاجرت مربوطه موفق به انجام امور مهاجرت متقاضی به خارج از کشور نگردد، کلیه مبالغ دریافتی بابت پذیرفتن پرونده قابل استرداد بوده و به متقاضی عودت خواهد شد.

مزیت های انتخاب بهترین وکیل مهاجرت

مزیت های انتخاب بهترین وکیل مهاجرت

در بررسی موضوع بهترین وکیل مهاجرت، این موسسه حقوقی لازم می داند مزایایی که در راستای انتخاب وکیل مهاجرتی خبره برای انجام پرونده مهاجرتی شما وجود دارد را مورد بررسی قرار دهد:

  • انتخاب وکیل مهاجرت حرفه‌ای و معتبر موجب تسریع در امور و گرفتار نشدن در دام سوءاستفاده گران به ظاهر وکیل می گردد.
  • دریافت راهنمایی های مربوطه در زمان سفر و نحوه خروج از کشور
  • صرفه جویی در هزینه ها بدین صورت که با پرداخت مبلغ کلی به بهترین وکیل مهاجرت، نیازی به پرداخت مبالغ متعدد به افراد مختلف نخواهید داشت.
  • ایجاد امنیت روانی، عدم استرس، از بین رفتن سردرگمی ها در فرد مهاجر، اطلاع از روند قانونی پرونده و آگاهی از قوانین جدید کشور مقصد
  • وکیل مهاجرت با در نظر گرفتن شرایط و صلاح فرد مهاجر، در انتخاب یکی از روش های مهاجرتی مانند تحصیلی، شغلی، ثبت شرکت، سرمایه گذاری و… به او کمک و مشاوره می دهد.
  • فرد مهاجر با استفاده از راهنمایی ها و آگاهی های قبلی از سوی وکیل مهاجرت در خصوص آداب و رسوم و قوانین حاکم بر کشور مقصد برای زندگی، می تواند به راحتی در کشور مقصد اقامت داشته باشد.

گواهینامه های فعالیت موسسات حقوقی معتبر 

به جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرت ایران از موسسات حقوقی سراسر کشور، ضرورت دارد که از گواهینامه ها و مجوزهای فعالیتی که در اختیار موسسه است، آگاهی یابید. یک موسسه مهاجرتی معتبر بایستی کلیه مجوزهای لازم به منظور انجام امور حقوقی بین المللی را دارا باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با بهره مندی از بهترین وکیل مهاجرت ایران و وکلایی که تخصص و دانش کافی در این زمینه را دارند، گواهینامه ها و مجوزهای فعالیت به شرح ذیل را نیز دارا است که بر اعتبار و تخصص این موسسه می افزاید.

  • مجوز رسمی اعزام دانشجو که از سوی وزارت علوم ایران صادر گردیده است.
  • همکاری تنگاتنگ با موسسات کاریابی بین المللی از طریق داشتن مجوز مربوطه از وزارت کار و رفاه اجتماعی
  • عضویت در انجمن آیسف (ICEF)
  • همکاری فشرده با انجمن کاری آفریقای جنوبی (SACA SOUTH AFRICA)
  • طرف قرارداد با وکلای رسمی مهاجرت در کشور کانادا ICCRC
  • عنوان نماینده رسمی تقریبا 600 کالج و دانشگاه در برگزیده ترین کشورهای دنیا را به خود اختصاص داده است.
  • در شرایط همکاری بسیار ایده آلی با وکلای پایه یک کانون وکلای دادگستری ایران و اتحادیه SCODA قرار دارد.

موجودیت اسناد معتبر برای بهترین وکیل مهاجرت

بهترین وکیل مهاجرت بایستی دارای ویژگی های خاصی باشد که در اینجا به آن می پردازیم. پیش از این که نسبت به انتخاب وکیل اقدام نمایید، ابتدا بایستی آگاهی داشته باشید که برای انتخاب یک وکیل کارآمد و متخصص، چه نوع مدارکی را بایستی در هویت شغلی او بیابید. میتوان گفت ارزانترین و بهترین وکیل مهاجرتی ایران درو از دسترس نیست. فقط خواهشمندیم با دیدی باز و با اشرافی کامل نسبت به انتخاب وکیل مهاجرتی انتخاب ورزید که در این راه اسیر دست سوءاستفاده گران نشوید.

اگر فردی دارای مدارک شغلی زیر باشد، می توان او را بهترین وکیل مهاجرت دانست:

  • پروانه وکالت دادگستری
  • پروانه موسسه حقوقی
  • مجوز قانونی انجام امور حقوقی بین الملل
  • آشنایی و تسلط کامل به قوانین مهاجرتی کشورها، سفارت خانه‌ها و کنسولگری‌ ها

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت افتخار دارد که شرایط مهاجرت به اروپا، آمریکا و اقیانوسیه را برای بسیاری از موکلین خود فراهم آورد. شما نیز در صورت تمایل به مهاجرت از روش های مختلف، قادر خواهید بود تا در ابتدا از مشاوره های رایگان مشاورین ارشد این موسسه بهره مند شده و از امکان پذیری مهاجرت خود به کشورهای مختلف جهان آگاهی پیدا کنید.

سوالات پرتکرار در خصوص یافتن بهترین وکیل مهاجرت

امروزه افراد فراوانی با عنوان وکیل مهاجرت در حال فعالیت هستند اما سوالی که مطرح می شود آن است که کدام وکیل می تواند بهترین خدمات را به متقاضیان ارائه دهد؟ برخی از سوالاتی که در این خصوص مطرح می شود عبارتند از:

  • چگونه می توان تشخیص داد که یک وکیل مهاجرتی حقایق را مطرح می کند؟ بهترین راه برای درک حقیقت آن است که فرد پس از انجام جلسه مشاوره، خود تحقیقاتی در رابطه با موضوع داشته باشد تا بتواند از صحت کلام وکیل مطلع شود.
  • آیا تنها با وکیل مهاجرت می توان به این هدف دست پیدا کرد؟ خیر، وکیل مهاجرت با توجه به آن که با این موضوع همواره در ارتباط است، می تواند اطلاعات بروزتری در اختیار فرد متقاضی قرار دهد و مسیر مهاجرت وی را هموار سازد.
  • چگونه می توان هنگام پرداخت هزینه به وکیل مهاجرت، از انجام امور اطمینان حاصل کرد؟ دریافت گرانتی بازگشت سرمایه در صورت ناکامی در پرونده مهاجرتی می توان نسبت به این مورد حصول اطمینان یافت.
  • مهم ترین وظیفه بهترین وکیل مهاجرت چیست؟ متقاضی مهاجرت به کمک یک وکیل باید با آسودگی خاطر در مسیر مهاجرت گام بردارد و کمترین درگیری فکری از این نظر را داشته باشد.
4.2/5 - (11 امتیاز)

10 دیدگاه برای “بهترین وکیل مهاجرت

  1. علی گفت:

    سلام
    وکلای ایرانی در کدام کشور ها میتونن راحت تر مدرکشون رو تبدیل کنن؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در هیچ کشوری امکان تبدیل پروانه کانون وکلای ایران وجود نداره متاسفانه
      و شما باید از ابتدا در دانشگاه های مقصد در این رشته تحصیل کنید

  2. صالح گفت:

    سلام وقت شما بخیر.باتشکراز راهنمایی های ارزنده ی شما ..بنده کارشناس ارشد رشته ی گرافیک در دانشگاه هنرو معماری تهران با معدل 19.50هستم .قصدمهاجرت تحصیلی به امریکارادارم .یک دختر 3ساله دارم.نیازمند راهنماییهای گرانقدر شما عزیزان هستم .لطفا بررسی بفرمایید.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض خدمت شما شرایط شما برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا، آمریکا و اروپا خوب می باشد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  3. مسعود گفت:

    با تشکر از شما …مممنونم

  4. مسعود گفت:

    با سلام وتشکر فراوان ار راهنمایی هایی بسیار خوب واموزنده شما .بنده دانشجوی مقطع دکتری در رشته مدیرت مالی گرایش مهندسی مالی هستم که در واقع با ارایه رساله در سال اتی مدرک خود را دیافت خواهم نمود وتمایل دارم برای ادامه تحصیل در مقطع پست دکتری در کشور امریکا ویا یکی از کشورهای اروپایی یا ترکیه اقدام نمایم..بورسیه و اقامت دایم و اشتغال بعد از پذیرش برای بنده حایز اهمیت میباشد .دارای معدل مناسب و مقالات علمی پژوهشی داخلی و خارجی هستم و دو جلد کتاب را تالیف و گرداوری نموده ام .بنده متاهل /49 ساله /دارای یک فرزند دختر میباشم.که در کلاس دهم تجربی تحصیل میکند وشاگرد ممتاز هست لطفا در خصوص مشاوره با وکیل مهاجرتی شرکت هماهنگی بفرمایید.ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید شرایط شما بررسی شود و علاوه بر این شرایط باید این نکته مد نظر قرار گیرد که شما با داشتن پاسپورت ایرانی چه کشوری به راحتی می توانید برید به عنوان مثال کشور امریکا به راحتی ویزا نمیده به ایرانی ها و نکته دیگه اینکه شما برای پست دکترا باید به دنبال سوپروایزر باشید که باید با دانشگاه های مختلف مکاتبه نمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. علی گفت:

        سلام
        برای خورج از کشور بعد از فارغ تحصیل از دبیرستان(مشمولان دیپلم ) چه کار های برای سربازی میشه کرد که حل بشه ؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

    2. مسعود گفت:

      سلام .همچنان منتظر پاسخ هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *