اخبار مهاجرتی

تمدید مهلت تبدیل ویزای توریستی به اجازه کار در کانادا

تمدید مهلت تبدیل ویزای توریستی به اجازه کار در کانادا

تمدید مهلت تبدیل ویزای توریستی به اجازه کار در کانادا سبب می شود تا در خواست برای ورود به این کشور روز به روز بیشتر شود. 9 اسفند 1403 آخرین مهلت تبدیل ویزای توریستی به اجازه کار در این کشور برای ایرانیان است. افرادی که می خواهند در کانادا به کار مشغول شوند، نیاز خواهند داشت که در یک سیستم امتیازبندی درخواست خود را به ثبت برسانند. با این حال باید به این نکته توجه داشت که در شرایط کنونی، ورود به کانادا حتی از طریق ویزای توریستی نیز ساده نیست.

شرایط دریافت ویزای توریستی کانادا

در صورتی که فرد بتواند یک ویزای معتبر در پاسپورت خود داشته باشد، از تمکن مالی بالا بهره ببرد و بتواند بازگشت خود را به کشور مبدا ثابت کند، می تواند این شانس را داشته باشد که ویزای توریستی کانادا را به دست آورد. در این صورت است که فرد می تواند با ورود به کانادا، به جستجوی کار در محل مورد نظر خود کند و با به دست آوردن یک پیشنهاد کاری، اجازه کار در کانادا را به دست آورند.

روند دریافت ویزای کار کانادا

این اجازه کار قابلیت اقامت بلند مدت در کانادا را خواهد داشت. در حقیقت فرد به کمک این اقامت کوتاه مدت، مسیر دریافت اقامت دائم و همچنین پاسپورت کانادا را نیز خواهد داشت. همچنین باید تایید کرد که این امکان فقط برای شهروندان ایرانی به وجود آمده است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره تمدید مهلت تبدیل ویزای توریستی به اجازه کار در کانادا، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *