ویترین

تحصیل در گینه بیسائو

تحصیل در گینه بیسائو

تحصیل در گینه بیسائو یکی از گزینه های مناسب برای دانشجویان خارجی و حتی شهروندان بومی این کشور آفریقایی نخواهد بود. چالش های بسیار زیادی در این کشور پیش روی دانشجویان خارجی است که باید آن ها را برطرف کرد. می توان به این نکته اشاره کرد که اکثر مدارس این کشور به زبان پرتغالی دروس را ارائه می کنند. در چنین شرایطی است که بسیاری از شهروندان این کشور نمی توانند دوره آموزشی خود را با آسودگی خاطر آغاز کنند. فقط 2% از شهروندان این کشور دارای تسلط کامل به زبان پرتغالی هستند و همین مسئله سبب افت تحصیلی در بین دانش آموزان این کشور شده است.

  • آیا گینه بیسائو مقصد مناسب تحصیل است؟
  • دانشگاه های برتر گینه بیسائو کدامند؟
  • نظام آموزشی گینه بیسائو چگونه است؟
  • محدودیت های تحصیل در گینه بیسائو چیست؟
  • آیا می توان به عنوان دانشجوی خارجی در گینه بیسائو به تحصیل مشغول شد؟
  • آیا هزینه های تحصیل در گینه بیسائو بالا است؟

باید به این نکته اشاره کرد که انتخاب کشوری مانند گینه بیسائو برای مهاجرت بسیار بعید به نظر می رسد. کمتر کسی تمایل دارد که در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شود. فرایند تحصیل در این کشور به گونه ای است که افراد ممکن است با چالش های فراوانی در این رابطه روبرو شوند. می توان به این نکته اشاره کرد که بسیاری از افراد تحصیلات کافی برای تحصیل در مقاطع دانشگاهی در این کشور را ندارند. همین مسئله سبب شده است که وجود دانشگاه در این کشور تا حدود زیادی بی معنا شود. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه توضیحاتی کامل در این رابطه ارائه خواهند کرد.

نظام آموزشی گینه بیسائو

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشت، نظام آموزشی گینه بیسائو است. دوره اول آموزش در گینه بیسائو، مربوط به دبستان است. این دوره آموزشی تنها مقطع رایگان و اجباری در گینه بیسائو به حساب می آید. می توان به این نکته توجه داشت که این مقطع فقط شامل 6 کلاس آموزشی می شود. در مقطع دوم که دوره ابتدایی دوم به حساب می آید، دانش آموزان آماده می شوند که وارد دوره دبیرستان شوند. به مانند بسیاری از کشورهای جهان، این دوره آموزشی 3 ساله است. البته برای این که فرد وارد دوره دبیرستان شود، دو گزینه را پیش روی خود خواهد داشت.


گزینه های دوره راهنمایی در گینه بیسائو عبارتند از:

دوره آموزش راهنمایی در گینه بیسائو

دوره دبیرستان در این کشور نیز 3 ساله است. در حقیقت هر کس که تمایل داشته باشد در دانشگاه به ادامه تحصیل مشغول شود، باید این دوره را پشت سر بگذارند. نکته ای که در این رابطه وجود دارد، عدم تمایل به تحصیل در مقاطع بالاتر در این کشور است. بسیاری از افراد فقط دوره دبستان را به پایان می برند و پس از آن اقدامی برای ادامه تحصیل از خود نشان نمی دهند.

روند کلی تحصیل در آلمان

نکاتی درباره آموزش در گینه بیسائو

نکاتی درباره تحصیل در این کشور آفریقایی وجود دارد که باید همه آن ها را به صورت جدی مورد توجه قرار داد. برخی از مهم ترین این نکات عبارتند از:

  • نرخ سواد در گینه بیسائو حدود 54% است
  • نرخ باسوادی در بین افراد بالای 60 سال در این کشور کمتر از 20% است.
  • 6 از دختران جوان در این کشور با سواد هستند
  • هزینه های تحصیل در مقطع دبستان به عهده دولت گینه بیسائو است
  • دانشگاه های گینه بیسائو از نظر علمی فاقد رتبه های جهانی هستند

نکاتی درباره آموزش در گینه بیسائو

معرفی جایگزین های گینه بیسائو برای آموزش عالی

می توان به این نکته اشاره کرد که دریافت پذیرش تحصیلی در گینه بیسائو منطقی نیست. این کشور دانشگاه های معتبری در اختیار ندارد. به همین دلیل است که منطقی نیست که فرد بخواهد آن را برای خود انتخاب کند. به جای گینه بیسائو اما گزینه های بسیار زیادی وجود دارد. افرادی که می خواهند سایر کشورها را برای آینده خود انتخاب کنند، باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشند. برای مثال هزینه های تحصیل می تواند یکی از مهم ترین موضوعاتی باشد که فرد باید به آن توجه داشته باشد.

شرایط کلی تحصیل در سوئیس

از طرف دیگر، کیفیت آموزش، کیفیت زندگی، شرایط کار دانشجویی، فرایند اقامت پس از تحصیل، شرایط دریافت ویزای همراه، زبان تحصیل و موارد دیگر نیز بسیار حائز اهمیت هستند. در صورتی که در جستجوی یک گزینه ایده آل آموزشی برای خود هستید، بهتر است با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

پرسش هایی درباره شرایط تحصیل در گینه بیسائو

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا گینه بیسائو کشور مناسبی برای دانشجویان ایرانی است؟ خیر! هیچ یک از دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی نیستند و به تایید وزارت علوم ایران نرسیده اند.
  • زبان تحصیل در گینه بیسائو چیست؟ دروس در این کشور به پرتغالی، فرانسوی و به صورت محدود انگلیسی ارائه می شوند.
  • دوره های آموزشی در گینه بیسائو چقدر به طول می انجامد؟ دوره کارشناسی در گینه بیسائو 4 ساله است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *