ویزای تحصیلی

تحصیل رشته طراحی لباس در کلمبیا

تحصیل رشته طراحی لباس در کلمبیا

کسانی که می خواهند از فرصت ها برای گسترش تسلط خود به زبان اسپانیایی استفاده کنند باید تحصیل رشته طراحی لباس در کلمبیا را امتحان کنند زیرا کلمبیا چیزهای زیادی برای ارائه به دانشجویان دارد. این کشور ممکن است بتواند تجربه بین المللی قابل توجهی را که دانشجویان به دنبال آن هستند برای آن ها فراهم سازد. کلمبیا کشوری متنوع از نظر قومی و جغرافیایی است. چشم انداز کلمبیا که در بین کارائیب و اقیانوس آرام قرار گرفته است از جنگل های بارانی گرفته تا کوه ها و علفزارها، غنی از تنوع زیستی بومی، به ویژه گونه های پرندگان، دوزیستان، حیات دریایی و زندگی گیاهی است.

برای دانشجویانی که به محیط زیست و حفاظت از آن علاقه مند هستند، کلمبیا برای تحصیل در خارج از کشور فرصتی عالی است. این کشور همچنین دارای تعدادی فرهنگ های بومی و جمعیت متنوعی می باشد. به علاوه، کلمبیا ممکن است یک مقصد ایده آل جهت تحصیل در خارج از کشور برای کسانی باشد که تجربه ای متنوع و متفاوت از زبان اسپانیایی را  می خواهند. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته طراحی لباس در کلمبیا 2021 به شرح زیر تهیه نموده است.

شرایط تحصیل در کلمبیا

کلمبیا میزبان بسیاری از دانشگاه های برتر منطقه آمریکای جنوبی است. در واقع، بوگوتا، پایتخت و یکی از بهترین شهرهای کلمبیا برای تحصیل به دلیل وجود کتابخانه ها و فرصت های آموزشی فراوان، به عنوان “آتن آمریکای جنوبی” شناخته می شود. در کلمبیا همه شهرها دارای چند موسسه آموزشی برای تحصیل هستند. تحصیل در کلمبیا دانشجویان را در معرض شیوه های دیگری از تفکر و زندگی قرار می دهد. آن ها افق دید خود را گسترده تر می کنند و خود را در برابر راه ها و فرصت های مختلف جدید آزاد می کنند. کلمبیا یکی از خوشبخت ترین کشورهای روی زمین و دارای طبیعت رنگارنگ، آب و هوای گرم و دلپذیر، فرهنگ زیبا و مردمان صمیمی است. این کشور همواره از دانشجویان سراسر جهان برای بازدید، تحصیل و تجربه اقامت با ارزش در آن استقبال می کند.

کلمبیا به طور پیوسته شاهد افزایش دانشجویان بین المللی از سراسر جهان است. شهرهایی مانند مدلین و بوگوتا به طور مرتب میزبان تعدادی از دانشجویان بین المللی است که برای یادگیری زبان اسپانیایی، کارآموزی، برنامه های تبادل و برنامه های داوطلبانه به آن جا می روند. دولت و دانشگاه های کلمبیا به طور فعال گام برمی دارند و می خواهند این کشور را در زمینه تحصیل و آموزش پیشتاز کنند. این کار از طریق ابتکاراتی مانند “کلمبیا دانش شما را به چالش می کشد” انجام می شود. در کلمبیا، ملاقات با دانشجویان مختلف از پس زمینه ها و فرهنگ های متفاوت، تجربه دانشجویان بین المللی را غنی تر می کند. آن ها می توانند با افرادی که علایق و ویژگی های متنوع زیادی دارند ملاقات کنند. تحصیل در کلمبیا فرصتی برای تعامل و یادگیری در مورد انواع فرهنگ ها و زبان ها را فراهم می کند.

هزینه زندگی حین تحصیل رشته طراحی لباس در کلمبیا

برای یک فرد مجرد هزینه های ماهانه زندگی در کلمبیا بدون در نظر گرفتن اجاره بها می تواند 403.40$ (دلار) باشد. همچنین اجاره بها در این کشور آمریکای لاتین می تواند به صورت مبالغ زیر باشد:

وضعیت اجاره بها در کلمبیا

قیمت برخی اقلام مصرفی در کلمبیا به صورت زیر است:

عنوان کالاقیمت بر حسب دلار آمریکا
شیر معمولی (1 لیتر)0.73$
قرص نان سفید تازه (500 گرمی)0.81$
برنج سفید (1 کیلوگرم)0.93$
تخم مرغ معمولی (12 عدد)1.45$
پنیر محلی (1 کیلوگرم)3.20$
فیله مرغ (1 کیلوگرم)3.29$
گوشت گاو (1 کیلوگرم)4.61$
سیب (1 کیلوگرم)1.95$
موز (1 کیلوگرم)0.77$
پرتقال (1 کیلوگرم)0.99$
گوجه فرنگی (1 کیلوگرم)1.01$
سیب زمینی (1 کیلوگرم)0.67$
پیاز (1 کیلوگرم)0.81$
آب (بطری 1.5 لیتری)0.75$

اخذ ویزا برای تحصیل رشته طراحی لباس در کلمبیا

اخذ ویزا برای تحصیل رشته طراحی لباس در کلمبیا

الزامات ویزا برای دانشجویانی که می خواهند در کلمبیا تحصیل کنند بسته به تابعیت آن ها متفاوت است. دانشجویانی که باید ویزا دریافت کنند، می توانند به صورت آنلاین برای ویزای دانشجویی کلمبیا درخواست ارائه دهند. علاوه بر این، ویزاهای کلمبیا را می توان در کنسولگری های این کشور در هر نقطه از جهان دریافت کرد. فرآیند ویزای کلمبیا به راحتی و به صورت آنلاین انجام می شود. درخواست ویزا به اسکن کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز به صورت فایل های PDF به علاوه عکس متقاضی در قالب فرمت jpg نیاز دارد. در صورت انجام درخواست در کلمبیا، پس از دریافت تاییدیه ویزای آنلاین، متقاضی باید برای دریافت ویزا در گذرنامه خود به بوگوتا سفر کند؛ یا در صورت حضور در کشوری دیگر، می تواند ویزای خود را در کنسلوگری یا سفارت کلمبیا دریافت کند. اسناد و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دانشجویی کلمبیا عبارتند از:

  • فتوکپی صفحه اول (صفحه اطلاعات) گذرنامه معتبر
  • فتوکپی صفحه ای از گذرنامه که آخرین مهر ورود یا خروج کلمبیا در آن درج شده است.
  • فتوکپی از ویزا در صورتی که متقاضی قبلا ویزای کلمبیا داشته است.
  • گواهینامه پذیرش یا ثبت نام در یک موسسه آموزشی مورد تایید کلمبیایی
  • فتوکپی گواهینامه وجود و نمایندگی قانونی از طرف دانشگاه
  • گواهینامه بیمه نامه بیمه سلامت بین المللی که نشان دهد متقاضی دارای بیمه نامه بیمه سلامت بین المللی می باشد.
  • نامه ای (به زبان اسپانیایی) از طرف شخصی که مسئولیت اقتصادی تامین هزینه های دانشجو را دارد و اسنادی که نشان دهنده تمکن مالی وی است.
  • عکس از چهره به سبک گذرنامه با پس زمینه سفید

چگونگی زندگی دانشجویی حین تحصیل رشته طراحی لباس در کلمبیا

برخی از تصمیمات به طور قابل ملاحظه ای قابل توجه تر هستند و پیامدهای بیش تری برای آینده نزدیک دارند. تصمیم برای تحصیل در خارج از کشور یکی از آن ها است. برای برخی تحصیل در خارج از کشور به خاطر آزادی ای که از زندگی در خارج از کشور خود کسب می کنند و گذراندن اوقات خوب و خوش با دوستانشان یک فرصت ایده آل است. با این وجود، سال های دانشگاه به سرعت سپری می شوند و مهم این است که دانشجویان سعی کنند از مزایای بسیاری از گزینه های موجود در هنگام تحصیل استفاده کنند. تحصیل در کلمبیا می تواند به یاد ماندنی ترین تجربه ها را به ارمغان آورد. برخی ممکن است فکر کنند که کلمبیا مکانی ترسناک است یا تصورات غلطی درباره آن داشته باشند.

باید گفت درست مثل بسیاری از کشورهای دیگر، مواد مخدر و خشونت نیز وجود دارد، اما کلمبیا کشوری نیست که باید از آن ترسید، خصوصاً با توجه به صمیمیت و مهربانی مردم. در کلمبیا اکثر استادان دوزبانه هستند و این برای دانشجویان بسیار مفید است. دانشجویان می توانند از زندگی خارج از کلاس خود در هر لحظه از اقامت در کلمبیا لذت ببرند؛ آن ها می توانند اوقات فراغت خود در تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات را در مهمانی ها، زندگی شبانه یا مسافرت بگذرانند. چنانچه علاقه مند به تحصیل رشته طراحی لباس در کلمبیا هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و کار پس از تحصیل در کلمبیا با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *