ویزای تحصیلی

تحصیل رشته عمران در مالتا

تحصیل رشته عمران در مالتا

تحصیل رشته عمران در مالتا تحت تأثیر سیستم آموزشی انگلیس قرار دارد و متناسب با پیشرفت های این کشور، توانسته به موقعیت مطلوبی دست یابد. در سال 1996، رایانه ها در دانشگاه های این کشور شروع به کار کردند که تحول بزرگی در محیط دانشگاهی این کشور ایجاد شد. بهترین موسسات آموزشی در مالتا که مدرک لیسانس علوم را ارائه می دهد، دانشگاه مالتا است. این دانشگاه عضو انجمن دانشگاه های مشترک المنافع است و تنها موسسه آموزش عالی در این منطقه می باشد.

پذیرش در دانشگاه در این کشور با توجه به نتایج کنکور برای دانش آموزانی که می خواهند در بیشتر رشته ها مسیرهای شغلی را دنبال کنند تعیین می شود، اما این سنجش می تواند بر اساس سطح بلوغ و تجربه در زمینه هایی مانند هنر و علوم متفاوت باشد. سیستم دانشگاه مالتا به 14 دانشکده و حوزه تحصیلی مختلف از جمله رشته های هنر، مهندسی، فنی، علوم پایه، پزشکی، رسانه و فناوری تقسیم شده است.

شرایط تحصیل رشته عمران در مالتا

مالتا را از قدیم “گوهر پنهان مدیترانه” می نامند، زیرا این کشور با مکان های جغرافیایی جالبی مانند سیسیل و اسکندریه احاطه شده است و همچنین به خودی خود زیبا است. علاوه بر این، مکانی عالی برای مطالعه است که به دلیل چشم انداز طبیعی، دریاچه های زیبا و چشم اندازهای اقیانوسی، از بقیه جهان جدا شده است. بیمه درمانی برای ساکنان مالتا کاملاً رایگان است. دانشجویان بین المللی به برخی از بیمه های خصوصی نیاز دارند، اما مراقبت های بهداشتی در مالتا در رده پنجم در بین بهترین ها در جهان شناخته شده است. مالت کشوری آرام و پر از زیبایی های بصری است. تمرکز طیف گسترده ای از انتخاب های شغلی بعد از فارغ التحصیلی روی این کشور قرار می گیرد. رشته الکترونیک و فناوری رایانه به همراه رشته های مهندسی و پزشکی در حال تبدیل شدن به رشته های بسیار محبوب در این کشور هستند.

با توجه به گزینه های ارائه شده تحصیلی در دانشگاه مالتا، علاقه مندان به تحصیل انتخاب های متعددی دارند. برخی از دانشجویان پس از اتمام دوره های تحصیل خود تصمیم به اقامت دائم در مالتا می گیرند. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد که یکی از آنها کیفیت بالای زندگی در این کشور است که مالتا را به خانه ای دائمی تبدیل می کند، خواه هدف فقط تحصیل باشد یا اقامت همیشگی. مالت چیزهای زیادی برای ارائه در زمینه های تجربی علمی دارد. دانشگاه مالتا، دانشگاهی با بودجه عمومی است که حدود 11000 دانشجو از جمله 700 دانشجوی بین المللی دارد. پردیس اصلی دانشگاه در منطقه بندر Msida، درست در غرب Valletta است. همچنین یک محوطه دانشگاهی کوچکتر در Valletta و دیگری در Gozo، دومین جزیره مالت وجود دارد.

شرایط تحصیل رشته عمران در مالتا

مزایای تحصیل رشته عمران در مالتا

در اینجا چند مورد از مواردی که مهم ترین دلایل تحصیل در مالتا شناخته می شوند آورده شده است:

  • آموزش عالی در کشور مالت یک سازمان غیر دولتی است که بین المللی سازی آموزش در مالتا را ترویج کرده و از نمایندگان دانشگاه های خارجی دعوت می کند تا در این جزیره حضور پیدا کرده و تبادلات علمی داشته باشند. نمایندگان آموزش عالی در مالتا به طور منظم در کنفرانس ها و نمایشگاه های بین المللی آموزشی در روسیه، ایالات متحده آمریکا، سوئیس، ایتالیا و چین شرکت می کنند.
  • در سال 2018، دولت مالتا تخفیف مالیاتی برای فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی که در این کشور وارد بازار کار می شوند اعلام کرد. هر کسی که دارای مدرک کارشناسی ارشد از این کشور است، به مدت یک سال از پرداخت مالیات معاف خواهد بود، در حالی که فارغ التحصیلان دکترا 2 سال تخفیف مالیاتی چشمگیر دارند. این قوانین جدید در مورد فارغ التحصیلانی که به صورت نیمه وقت تحصیل کرده اند نیز اعمال می شود، اگرچه آنها فقط 50% تخفیف مالیات بر درآمد دارند.
  • هزینه این طرح سالانه حدود 7 میلیون یورو درآمد مالیاتی از دست رفته برای دولت است. ولی آنها این کار را سرمایه گذاری در آینده می دانند. تخفیفات مالیاتی برای جلب بهترین و درخشان ترین دانش آموزان از سراسر جهان طراحی شده است و تقاضای روزافزون مالت برای متخصصان آموزش دیده را برآورده می کند.
  • اکثر دانشجویان بین المللی که در ماه ژوئیه وارد دانشگاه می شوند، در تعطیلات تابستانی سال اول فرصت بهبود زبان انگلیسی خود را دارند. این برنامه بر روی چهار مهارت کلیدی زبان یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن تاکید داشته و در کنار آن کارهای اضافی در زمینه لغات، دستور زبان و تلفظ انجا می دهند.

هزینه تحصیل رشته عمران در مالتا

در سال 2004 مالت دستورالعمل خود را برای صدور ویزا برای علاقه مندان تحصیل و تجار تغییر داد و آنها آسان تر کرد تا متقاضیان تحصیل در این کشور بتوانند به راحتی وارد آن شده و فعالیت نمایند. سازمان حمایت از فعالیت های غیر انتفاعی کارآفرینان و استارتاپ ها، شرکت ها و دانشجویان را به سرمایه گذاران در این کشور متصل می کند، راهنمایی های مالی و فنی را ارائه می دهد و به تبدیل ایده ها به محصولات یا خدمات مقیاس پذیر کمک می کند. این یک سرویس خارق العاده مخصوص مبتکران جوانی است که در ارائه مفاهیم جدید بسیار خوب هستند اما برخی از مهارت های عملی تجاری را ندارند. علاوه بر این، این کار کاملا رایگان است. برخلاف سازمان های مشابه، این سازمان هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی کند.

مالتا یک اقتصاد پایدار در منطقه یورو در اختیار دارد و از یک فضای تجاری آرام و بین المللی بهره می برد. این کشور مکانی ایده آل برای شروع کار یا راه اندازی فعالیت های شغلی نوآورانه و کشوری ایمن برای زندگی است. به علاوه هزینه زندگی به مراتب کمتر از کشورهای غرب اروپا خواهد بود. هزینه تحصیل در مقاطع مختلف رشته عمران در مالتا دست کمی از کشورهای مطرح ندارد. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی این رشته ترمی 9750€ (یورو) بدون بورسیه و 2500€ (یورو) پس از دریافت بورسیه است و در مقطع کارشناسی ارشد سالیانه 6700€ (یورو) می باشد.

نمودار زیر درصد توزیع هزینه های زندگی در مالتا را نشان می دهد:

توزیع هزینه های زندگی در مالتا

متقاضیان محترم تحصیل در مالتا میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان آنها بهره مند گردند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *