ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در لوکزامبورگ

تخصص بیماری های تنفسی در لوکزامبورگ

برای مهاجرت از طریق تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لوکزامبورگ گزینه های زیادی در دسترس علاقمندان به این رشته قرار ندارد. لوکزامبورگ یکی از کشورهای قدرتمند اروپایی است که شرایط زندگی در آن با بسیاری از کشورهای دیگر این قاره تفاوت دارد ولی باید در نظر داشت که از نظر دانشگاه های قدرتمند این کشور چندان شرایط مناسبی ندارد و به همین دلیل نمی توان این کشور را مقصد مناسبی برای مهاجرت به خارج از کشور معرفی کرد. محدودیت های زیادی برای تحصیل در لوکزامبورگ وجود دارد و یکی از مهم ترین آن ها کمبود تعداد دانشگاه هایی است که دانشجویان برای انتخاب می توانند پیش رو داشته باشند. باید در نظر داشت در حال حاضر لوکزامبورگی ها نیز برای تحصیل عموما به خارج از کشور مهاجرت می کنند.

برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی، دانشجویان باید دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را با موفقیت پشت سر بگذارند و پس از آن وارد دوره تخصص شوند. باید در نظر داشت که این دوره تحصیلی می تواند در میزان درآمد فرد به شدت تاثیرگذار باشد و شرایطی را ایجاد کند که فرد بتواند در بازار های کار جهانی نیز به یک کاندید جدی برای رسیدن به کار تبدیل شود. در حال حاضر به دلیل اهمیت بسیار زیادی که تحصیل در این رشته به همراه دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لوکزامبورگ خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لوکزامبورگ چیست؟
  • آیا دانشگاه های لوکزامبورگ از نظر علمی شرایط مناسبی برای تحصیل دارند؟
  • هزینه های تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور چقدر است؟
  • محدودیت های انتخاب رشته تخصص بیماری های تنفسی برای ورود به بازار کار در این کشور چیست؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ یکی از کشورهایی است که دانشگاه های شناخته شده بسیار محدودی را در خود جای داده است و به همین دلیل نمی توان آن را در دسته کشورهایی قرار داد که افراد برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی به آن مراجعه کنند. این امکان صرفا برای دانشگاه های پزشکی در این کشور نیست و در گروه مهندسی نیز محدودیت های زیادی در این کشور وجود دارد. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر دوره تخصص بیماری های تنفسی در این کشور در یک دوره 4 ساله ارائه می شود.

تحصیل در لوکزامبورگ به زبان انگلیسی به سادگی میسر نمی شود اما در رشته تخصص بیماری های تنفسی به عنوان یک رشته تخصصی می توان امید داشت که دانشجویان بتوانند به صورت مجزا در این مقطع به زبان انگلیسی نیز به ادامه تحصیل بپردازند. کیفیت تحصیل در لوکزامبورگ مناسب نیست و به همین دلیل فرد باید دلایل روشنی برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خود داشته باشد تا بتواند از آفیسر سفارت را قانع کند که با درخواست ویزای تحصیلی او موافقت کند. برخی از مهم ترین نکاتی که در رابطه با تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لوکزامبورگ باید به آن توجه داشت عبارتند از:

نکات تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لوکزامبورگ

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لوکزامبورگ

افرادی که رشته تخصص بیماری های تنفسی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که رشته آن ها در گروه رشته های پزشکی قرار دارد و به همین دلیل باید هزینه های نسبتا بیشتری را برای تحصیل خود پرداخت کنند. برای دانشجویان خارجی که قصد تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در لوکزامبورگ را دارند، شهریه ای در حدود 5000€ (یورو) در سال در نظر گرفته شده است و دانشجویان به ندرت می توانند به بورسیه تحصیلی در این کشور دسترسی داشته باشند.

هزینه زندگی در کشور لوکزامبورگ نیز در حدود 1200€ (یورو) در ماه است و در بسیاری از موارد این هزینه ها بیشتر نیز می شود. باید در نظر داشت که به دانشجویان خارجی 15 ساعت در هفته امکان کار ضمن تحصیل و 40 ساعت در هفته امکان کار در تعطیلات میان ترم داده شده است و دانشجویان از این طریق می توانند هزینه های زندگی خود را تا حد زیادی تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لوکزامبورگ

شرایط کار یک متخصص بیماری تنفسی در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ با وجود این که یکی از کشورهای کوچک جهان است، اما در دسته کشورهایی قرار دارد که از نظر کیفیت زندگی در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد. یک متخصص بیماری های تنفسی در این کشور می تواند به طور متوسط 7720€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند و از این طریق زندگی مناسبی را برای خود ایجاد کند. با این وجود برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی تردیدهای بسیاری وجود دارد چراکه در این صورت فرد در دانشگاه هایی تحصیل می کند که از نظر رتبه بندی های جهانی در جایگاه مناسبی قرار ندارد. اگر به دنبال کسب اطلاعات دقیق تر در این رابطه هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *