ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در کانادا

تخصص بیماری های تنفسی در کانادا

هیچ تردیدی وجود ندارد که یکی از بهترین گزینه های تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کانادا دانشگاه تورنتو است. در کانادا دانشگاه های زیادی وجود دارد و بسیاری از این دانشگاه ها در سطح بین المللی شناخته شده هستند. تحصیل در هر یک از این دانشگاه ها این فرصت را به فرد خواهد داد که بتواند در اولین فرصت جذب بهترین بازارهای کار جهانی شده و از این طریق بهترین شرایط را برای خود ایجاد کند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که کشور کانادا یکی از جذاب ترین مقاصد تحصیلی در جهان است و بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته در سطح بین الملل، این کشور دومین کشور محبوب جهان برای تحصیل دانشجویان خارجی به حساب می آید.

رشته تخصص بیماری های تنفسی به عنوان یکی از رشته های مجزای گروه پزشکی در مقطع کارشناسی تا دکترای تخصصی ارائه می شود و تنها دانشجویانی که مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کرده باشند این فرصت را خواهند داشت که در این مقطع به ادامه تحصیل بپردازند. فرصت های کم نظیری در تحصیل رشته های مختلف در کانادا وجود دارد که هر فرد با توجه به شرایط خود می تواند بهترین ها را برای آینده خود ایجاد کند. در راستای توجه به این رشته مهم در بازارهای کار جهانی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل این رشته پرداخته اند.

  • بهترین دانشگاه های رشته تخصص بیماریهای تنفسی در کانادا کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان به کار پس از تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور امیدوار بود؟

شرایط رشته تخصص تنفسی در کانادا

به مانند بسیاری دیگر از رشته های تحصیلی، رشته تخصص بیماری های تنفسی نیز با بالاترین کیفیت ممکن در دانشگاه های کانادا ارائه می شود و دانشجویان به راحتی می توانند با نگاهی به جایگاه دانشگاه های این کشور، اطمینان حاصل کنند که در بالاترین سطح ممکن به ادامه تحصیل مشغول هستند. در حال حاضر دانشگاه تورنتو بهترین دانشگاه کانادا برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی است که رتبه 6 جهان را به خود اختصاص داده است. دانشگاه بریتیش کلمبیا نیز دومین دانشگاه برجسته این کشور در رشته تخصص بیماری های تنفسی است که در رتبه 13 قرار گرفته است.

سایر دانشگاه های برتر کانادا برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی عبارتند از:

دانشگاه های برتر کانادا برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی

طول دوره تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی برای دانشجویان علاقمند 4 سال خواهد بود و دانشجویان پس از این دوره به عنوان یک متخصص می توانند وارد بازار کار در کانادا شوند. زبان تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور می تواند، بسته به موقعیت جغرافیایی دانشگاه، انگلیسی یا فرانسوی باشد و به همین دلیل است که از فرد خواسته می شود تا پیش از ورود به پروسه دریافت پذیرش از دانشگاه به این موضوع توجه ویژه داشته باشد. امروزه کانادا به زبان فرانسوی حساسیت بیشتری نشان می دهد و آموختن این زبان می تواند یک امتیاز اضافه در مسیر مهاجرت به کانادا باشد.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کانادا

برای تحصیل در کانادا باید هزینه های زیادی را پرداخت کرد و این یکی از مهم ترین چالش هایی است که هر فرد ممکن است با آن روبرو شود. باید به این نکته اشاره داشت که در مقاطع بالای تحصیلی در کشور کانادا، این فرصت به دانشجویان داده می شود که از بورسیه های تحصیلی نیز استفاده کنند و این یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه های تحصیل در این کشور به حساب می آید.

هزینه تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی برای دانشجویان غیر کانادایی در حدود 18500$ تا 24600$ (دلار کانادا) در سال است و دانشجویان برای زندگی در شهرهای مختلف این کشور به حدود 16000$ (دلار کانادا) در سال نیاز خواهند داشت. به دانشجویان فرصت کار نیمه وقت نیز داده می شود ولی باید در نظر داشت که کار دانشجویی یک راهکار عالی برای رسیدن به درآمد در این کشور به حساب می آید.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کانادا

شرایط کار یک متخصص بیماری تنفسی در کانادا

برای افرادی که قصد کار در کانادا را دارند، این مسئله که در همین کشور به ادامه تحصیل بپردازند می تواند یک برگ برنده باشد. بر اساس سیستم امتیازبندی کار در کانادا، تحصیل در همین کشور امتیازات اضافه به همراه دارد و می توان گفت بخش عمده ای از امتیازات اضافه را می تواند به همراه داشته باشد. یک متخصص بیماری های تنفسی در این کشور می تواند به طور متوسط 16300$ (دلار کانادا) در ماه درآمد داشته باشد که مبلغ قابل توجهی با توجه به متوسط نرخ درآمد در این کشور است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در کانادا، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

پرسش های متداول درباره تخصص بیماری های تنفسی در کانادا

در بخش موخره مقاله پیشرو به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده می شود:

  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کانادا چه قدر است؟ هزینه تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی برای دانشجویان غیر کانادایی در حدود 18500$ تا 24600$ (دلار کانادا) در سال است و دانشجویان برای زندگی در شهرهای مختلف این کشور به حدود 16000$ (دلار کانادا) در سال نیاز خواهند داشت. به دانشجویان فرصت کار نیمه وقت نیز داده می شود ولی باید در نظر داشت که کار دانشجویی یک راهکار عالی برای رسیدن به درآمد در این کشور به حساب می آید.
  • شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کانادا چگونه است؟ به مانند بسیاری دیگر از رشته های تحصیلی، رشته تخصص تنفسی نیز با بالاترین کیفیت ممکن در دانشگاه های کانادا ارائه می شود و دانشجویان به راحتی می توانند با نگاهی به جایگاه دانشگاه های این کشور، اطمینان حاصل کنند که در بالاترین سطح ممکن به ادامه تحصیل مشغول هستند. در حال حاضر دانشگاه تورنتو بهترین دانشگاه کانادا برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی است که رتبه 6 جهان را به خود اختصاص داده است. دانشگاه بریتیش کلمبیا نیز دومین دانشگاه برجسته این کشور در رشته تخصص بیماری های تنفسی است که در رتبه 13 قرار گرفته است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *