ویزای توریستی

جاذبه های گردشگری اتریش

جاذبه های گردشگری اتریش

اتریش همراه یک از جذاب ترین کشورهای دنیا در زمینه گردشگری بوده و بسیاری از افراد برای بازدید از جاذبه های گردشگری اتریش به این کشور سفر میکنند. در صورتی که شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در زمینه جاذبه های گردشگری اتریش هستید با مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی در مورد کشور اتریش به دست آورید.

اصلی ترین جاذبه های گردشگری اتریش

جاذبه های گردشگری اتریش که باعث محبوب شدن این کشور و منجر به تبدیل گشتن به یکی از مقاصد در زمان تعطیلات در قاره اروپا شده است، در نهایت منجر به جذب گردشگران در طول سال و تبدیل اتریش به مکانی برای بازدید در هر دو فصل تابستان و زمستان شده است. این کشور در فصل زمستان تقریبا به عنوان شلوغ ترین کشور می باشد و می توان گفت که تعداد بازدیدکنندگان این کشور در فصل زمستان برابر با تعداد بازدیدکنندگان از منظره زیبای آلپ این کشور و هم چنین شهرهای پر زرق و برق مانند وین پایتخت تاریخی، شهر زیبا سالزبورگ و زادگاه ولفگانگ آمادئوس موتزارت می باشد.

اتریش با 9 میلیون جمعیت به عنوان یکی از کوچک ترین کشورهای قاره اروپا به شمار می رود که عمده مردم این کشور در مناطق مرتفع و کوه های آلپ شرقی زندگی می کنند. 350 کیلومتر از رودخانه دانوب در این کشور واقع شده است که از منطقه غرب به این کشور متصل شده است و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری اتریش به شمار می رود که باعث جذب تعداد زیادی از توریست ها شده است. برخی دیگر جاذبه های گردشگری اتریش در ادامه معرفی شده اند.

کاخ شاهنشاهی اتریش (وین هافبورگ)

کاخ تماشایی Hofburg در شهر وین می باشد که برای قرن ها مقر سلطنت پادشاهان این کشور می باشد. در حال حاضر رئیس جمهور این کشور برای انجام کسب و کار دولتی در همان اتاقی به فعالیت می پردازد که متعلق به امپراتور جوزف دوم بوده است. این کاخ دربرگیرنده بسیاری از آثار مختلف معماری از جمله گوتیک، رنسانس، باروک، روکوکو و Classicism می باشد. تمام مساحت این کاخ به میزان 59 هکتار می باشد که شامل 19 حیاط و 2600 اتاق می باشد. نکات برجسته این کاخ که باعث جذابیت آن شده است عبارتند از: مجموعه نقره ای امپریال، مجموعه ای از خدمات غذاخوری، موزه Sisi که متمرکز بر زندگی و زمان ملکه الیزابت می باشد و آپارتمان امپریال که در بر گیرنده 19 اتاق می باشد.

زادگاه موتزارت از جاذبه های گردشگری اتریش

زالتسبورگ به عنوان محل اقامت شاهزاده Archbishops و یک مرکز معنوی از اولین روزهای ترویج مسیحیت در اروپا به شمار می رود. این مکان که در مرکز شهر قدیمی Altstadt و توسط سنت روپرت در AD 690 تاسیس شده، به عنوان محل اقامت شاهزاده Archbishops بوده است. برخی از بهترین هنرمندان و معماران آن زمان برای ساخت و تزئین کلیساها، خوابگاه ها و صومعه ها به فعالیت پرداخته اند. این مکان که دربرگیرنده گورستانی زیبا می باشد دارای کلیساهای بزرگ و جامعی است. زادگاه موتزارت در حال حاضر به عنوان یک موزه به فعالیت می پردازد و شامل cupolas زیبا و soars قلعه زالتسبورگ از Hohensalzburg می باشد.

زادگاه موتزارت از جاذبه های گردشگری اتریش

کلیسای جامع سنت استفان شهر وین

کلیسای گوتیک سنت استفان (Stephansdom) نقطه عطفی در داخل مرکز شهر قدیمی وین به شمار می رود. این کلیسا در قرن دوازدهم میلادی افتتاح شد و دربرگیرنده یک دروازه عظیم و برج های زیادی می باشد. بازسازی کلیسای گوتیک در قرن چهاردهم، توسط گروه کر Chapels سنت Eligius انجام شد و در قرن بعد، برج جنوبی Steffl به ارتفاع 137 متر ساخته شد. این کلیسا پس از آسیب قابل توجهی در جنگ جهانی دوم بازسازی شد. کلیسای جامع دارای قسمت خزانه داری میباشد و در آن برخی از مهم ترین اشیاء کلیسا نمایش داده می شود.

مدرسه سوارکاری اسپانیایی شهر وین

قدمت مدرسه سوارکاری اسپانیایی شهر وین به زمان امپراطوری ماکسیمیلیان دوم می رسد. امروزه این مکان به عنوان یکی از مکان هایی می باشد که تنها سبک کلاسیک سوارکاری در آن آموزش داده می شود. هنوز هم برخی از اشراف این کشور در این مدرسه به تمرین می پردازند که در آن سالن باشکوهی برای نشان دادن اسب های نجیب و مهارت های سوارکاری طراحی شده است.

هزینه زندگی در اتریش

توریست هایی که به اتریش می روند معمولا به جای اجاره مسکن از هتل ها استفاده می کنند. همچنین به جای طبخ غذا در منزل، به رستوران ها می روند؛ نتیجتا در مقایسه با سایر افرادی که اقامت بلند مدت اتریش را برای تحصیل و کار اخذ نموده اند، گردشگران هزینه های بیشتری می پردازند. در حالی که هزینه زندگی دانشجویی در اتریش ماهانه بین 800€ تا 1200€ (یورو) می باشد، زندگی یک ماهه به عنوان توریست در اتریش بین 1000€ تا 1450€ (یورو) هزینه دربرخواهد داشت. از آن جایی که در سال 2023 نرخ تورم در اتریش حدود 1% است قیمت ها به مرور زمان افزایش عمده ای نخواهد داشت. میانگین قیمت یک سفر 7 روزه به اتریش 1529€ یورو برای یک نفر، 2327€ یورو برای یک زوج و 2764€ یورو برای یک خانواده 4 نفره است.

با توجه به اتمام مقاله جاذبه های گردشگری اتریش چنانچه شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در زمینه روش های مهاجرت به این کشور زیبا و تاریخی شده اید، این فرصت را دارید تا با مراجعه به سایر مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یا تماس با موسسه سفیران به اطلاعات جامعی دست یابید.

سوالات پرتکرار در خصوص جاذبه های گردشگری اتریش

برای اطلاع از جاذبه های گردشگری اتریش موارد زیر قابل بررسی است:

  • از جاذبه های فرهنگی کشور اتریش چه چیزی را می توان نام برد؟ یکی از معروفترین آنها زادگاه ولگانگ موتزارت است و همچنین شهر زیبا و تاریخی وین.
  • از جاذبه های تاریخی اتریش کدام یک از همه جذابیت بیشتری دارد؟ کاخ شاهنشاهی اتریش یکی از جذاب ترین و در عین حال زیباترین این جاذبه های تاریخی است.
  • از جاذبه های تاریخی شهر وین کدامیک از همه معروفترند؟ کلیسای جامع سنت استفان که در قرن دوازده میلادی ساخته شده یکی از آثار جذاب شهر وین است.
  • جاذبه های اتریش در چه زمینه هایی هستند؟ بیشتر جاذبه های اتریش یا بناهای تاریخی و کهن بسیار زیبا و یا مناظر طبیعی هستند که این کشور را احاطه کرده اند.
  • غیر از جاذبه های تاریخی اتریش چه جذابیت های گردشگری در این کشور وجود دارد؟ رشته کوه های مرتفع در آلپ شرقی که مردمان زیادی در این مناطق زندگی می کنند از زیباترین مناظر دیدنی آن هستند.
3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *