ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در آمریکا

خرید ملک در آمریکا

ممکن است فردی جهت مهاجرت و سرمایه گذاری به دنبال خرید ملک در آمریکا باشد. خرید ملک در برخی کشورها می تواند سبب اخذ اقامت و تابعیت گردد. حال بیائید با هم به بررسی این موضوع پرداخته و از شرایط اخذ اقامت از این طریق آگاه شویم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راه های زیادی را برای مهاجرت به شما پیشنهاد می دهند. مهاجران می توانند در بیش از 30 کشور دنیا با خرید ملک و سرمایه گذاری به اقامت و پاسپورت دست یابند. در بسیاری از این کشورها با خرید ملک های تجاری یا ملک های مشخص شده در محل های خاص به اقامت می رسید.

  • مهم ترین امتیاز خرید ملک در آمریکا چیست؟
  • آیا می توان از طریق خرید ملک در آمریکا اقامت این کشور را به دست آورد؟
  • آیا می توان ملک خریداری شده در آمریکا را به اجاره سپرد؟
  • حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید مستغلات در آمریکا چقدر است؟

اگر بخواهید در هر کدام از این کشورها ملکی را خریداری نمائید بهتر است از پیش در مورد آن تحقیق نمائید، چرا که در برخی کشورها می توانید با مبالغ پایین تری و دریافت وام های دولتی این کار را رقم بزنید. همچنین می توانید بابت خرید ملک در آمریکا به عنوان یک خارجی اقدام نموده و وام نیز دریافت نمائید. همانطور که گفته شد باید هدف فرد از خرید ملک مشخص گردد که بابت اقامت یا سرمایه گذاری ایت. برنامه های مهاجرتی که منجر به اخذ اقامت دائم و گرین کارت می گردد بسیار سخت و ناشدنی است. مخصوصا در حال حاضر و رویکردی که شخص اول این کشور برای اتباع ایرانی و حتی ورود آنها به این کشور لحاظ کرده است.

وام مسکن و تعهدات مالی در خرید ملک در آمریکا

فارغ از میزان بودجه ای که دارید می توانید از وام های خرید مسکن در این کشور بهره مند شوید. البته نوع وام ها و تعهداتی برای افرادی که دارای شهروندی این کشور هستند با فرد خارجی متفاوت است. خوشبختانه بابت خرید املاک در ایالات متحده آمریکا گزینه های مقرون به صرفه ای برای سرمایه گذاران وجود دارد. برای واجد شرایط بودن وام مسکن، ابتدا باید امتیاز اعتباری خوبی را در این کشور دارا باشید. فرد متقاضی نیاز دارد که یک حساب بانکی و یک کارت اعتباری را در ایالت متحده افتتاح کرده و دارا باشد. اطمینان حاصل کنید که می توانید تمام درآمد خود را در گزارش های مالیاتی خود به اداره مربوطه گزارش دهید.

از پرداخت مالیات که اغلب توسط وام دهندگان مورد استفاده قرار می گیرد آگاه باشید و یک موسسه مالی را انتخاب کنید که تجربه ای در رابطه با خرید و فروش برای یک خارجی دارد. معمولا بایستی ماهیانه برای یکبار قسطی از مبلغ وام خود را با آن موسسه مالی تسویه نمائید.

وام مسکن و تعهدات مالی در خرید ملک در آمریکا

کاهش نرخ خرید ملک در آمریکا

طبق آماری تا مارس 2017 نزدیک به 153 میلیارد دلار از خانه های موجود در آمریکا را خریداری کرده اند. خریداران حدود 284455 تعداد ملک را خریداری کردندو طبق آپدیت روز اطلاعات آماری سرمایه گذاری خارجی املاک و مستغلات ایالات متحده ، سرمایه گذاران خارج از ایالات متحده 107000 ملک به ارزش 54.4 میلیارد دلار در ایالات متحده خریداری کردند. که این میزان 32% افزایش نسبت به سال قبل داشت. البته این مقدار به نسبت سال قبل تنها 5% افزایش داشته که دلایل زیادی را نشانگر است. عدم اطمینان سیاسی و اقتصادی در آمریکا مانع از جذب مهاجران برای سرمایه گذاری در آمریکا شد.

تا سال های اخیر افراد بر این باور بودند که ایالات متحده یک مکان امن و مطمئن برای زندگی، کار و سرمایه است. اما با شرایط کنونی بسیاری از اتباع خارجی به دنبال خرید ملک در کشورهایی هستند که ایمن باشند. شهروندانی که در صدر سرمایه گذاران و خرید ملک در آمریکا قرار دارند کانادایی، چینی، هندی و غیره می باشند. اتباع ایرانی در حال حاضر برای خرید ملک به سمت کشورهای اروپایی می روند که به اقامت دست یابند. برای آگاهی از شرایط این کشورها با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

در جدول زیر می توانید میانگین قیمت ملک در ایالت های مختلف آمریکا را مشاهده نمایید:

ایالتارزش ملک به دلار آمریکا
Alabama$1516
Alaska$4736
Arizona$8226
Arkansas$1316
California$12473
Colorado$7053
Connecticut$3229
Delaware$3767
District of Columbia$13757
Florida$1894
Georgia$4301
Hawaii$73051
Idaho$4036
Illinois$8303
Iowa$165,955
Kansas$17689
Kentucky$16899
Louisiana$6996
Maine$30601
Maryland$4897
Massachusetts$16289
Michigan$914
Minnesota$30157
Mississippi$14081
Missouri$19422
Montana$2300
Nevada$2751
New York$17438
Ohio$18175
Oklahoma$3498
Pennsylvania$4305
Texas$10663
Virginia$3842
Washington$13757

ویزای EB5 و سرمایه گذاری در آمریکا

EB-5 یک برنامه اقامت دائمی است که به سرمایه گذاران اجازه مهاجرت به ایالات متحده را می دهد. یک سرمایه گذار با این برنامه می تواند متقاضی، همسر و فرزندان زیر 21 سال را برای دریافت ویزای دائمی (کارت سبز) نیز همراه خود نیز داشته باشد و برای آنها نیز درخواست اقامت دهد. حداقل سرمایه مورد نیاز در این برنامه 800000$ (دلار) می باشد که در طرح های مشخص سرمایه می شود. مزایای بلند مدت سرمایه گذاری EB-5 بدست آوردن یک کارت سبز است که به طور دائم ساکن ایالات متحده آمریکا است. 3 تا از گزینه های خرید ملک در آمریکا را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

3 تا از گزینه های خرید ملک در آمریکا

همچنین شخص می تواند فرصت های آموزشی، زندگی، کار، سفر در هر نقطه در ایالات متحده را دارا باشد، همچنین این برنامه مهاجرتی می تواند مسیری را برای شهروندی ایالات متحده را در نهایت فراهم می کند. البته با شرایط کنونی و همانطور که می دانید در این پروسه امکان درخواست اقامت برای ایرانیان وجود ندارد. تمامی پروسه هایی که اقامتی بوده و به گرین کارت و پاسپورت ختم می شود امکان درخواست وجود ندارد. به طور کل اتباع ایرانی و سایر اتباع خارجی نمی توانند با خرید ملک در آمریکا به گرین کارت دست یایند. برای تبدیل شدن به یک شهروند غیر آمریکایی یا کارت سبز می توان از کارت سبز از طریق خانواده استفاده نمود که برای این امر شما باید همسر یک شهروند آمریکایی یا فرزند زیر 21 سال یک شهروند آمریکایی باشید.

کارت سبز از طریق اشتغال در آمریکا

اگر به عنوان کارگران مهاجر قصد اقدام داشته باشید باید توانایی خارق العاده ای در علوم، هنر، آموزش، کسب و کار و یا ورزش داشته باشید. به عنوان یک استاد برجسته یا محقق، یا یک مدیر چند ملیتی یا مدیر اجرایی که مطابق با معیارهای خاص هستید. همچنین می توانید نشان دهید دارای توانایی خاص در زمینه هنر، علوم و مهارت های غیره باشید. به عنوان فرد متقاضی نیاز به حداقل 2 سال آموزش و یا تجربه کاری و یا یک حرفه ای دارید. به این معنی که کار فرد نیاز به حداقل یک مدرک لیسانس ایالات متحده یا یک معادل خارجی دارد.

شما می توانید همچنان برای برنامه های کوتاه مدت و ویزاهای غیر اقامتی درخواست نمائید. البته این ریسک همواره برای یک تبعه ایرانی که جهت دریافت ویزای آمریکا اقدام می نماید وجود خواهد داشت. البته همچنان امکان اخذ ویزای تحصیلی راهی برای ورود به این کشور می باشد، به شرطی که شخص برای دریافت این نوع ویزا واجد شرایط باشد، برای دریافت اطلاعات مهاجرتی و انجام مشاوره می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و مشاوره نمائید.

سوالات پرتکرار درباره خرید ملک در آمریکا

در این بخش پاسخ گوی سوالات مهم شما خواهیم بود:

  • کاهش نرخ خرید ملک در آمریکا به چه دلیل است؟ طبق آماری تا مارس 2017 نزدیک به 153 میلیارد دلار از خانه های موجود در آمریکا را خریداری کرده اند. خریداران حدود 284455 تعداد ملک را خریداری کردندو طبق آپدیت روز اطلاعات آماری سرمایه گذاری خارجی املاک و مستغلات ایالات متحده ، سرمایه گذاران خارج از ایالات متحده 107000 ملک به ارزش 54.4 میلیارد دلار در ایالات متحده خریداری کردند. که این میزان 32% افزایش نسبت به سال قبل داشت. البته این مقدار به نسبت سال قبل تنها 5% افزایش داشته که دلایل زیادی را نشانگر است. عدم اطمینان سیاسی و اقتصادی در آمریکا مانع از جذب مهاجران برای سرمایه گذاری در آمریکا شد.پ
  • وام مسکن و تعهدات مالی در خرید ملک در آمریکا چگونه است؟ فارغ از میزان بودجه ای که دارید می توانید از وام های خرید مسکن در این کشور بهره مند شوید. البته نوع وام ها و تعهداتی برای افرادی که دارای شهروندی این کشور هستند با فرد خارجی متفاوت است. خوشبختانه بابت خرید املاک در ایالات متحده آمریکا گزینه های مقرون به صرفه ای برای سرمایه گذاران وجود دارد. برای واجد شرایط بودن وام مسکن، ابتدا باید امتیاز اعتباری خوبی را در این کشور دارا باشید. فرد متقاضی نیاز دارد که یک حساب بانکی و یک کارت اعتباری را در ایالت متحده افتتاح کرده و دارا باشد. اطمینان حاصل کنید که می توانید تمام درآمد خود را در گزارش های مالیاتی خود به اداره مربوطه گزارش دهید.
5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *