ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در اسلواکی

خرید ملک در اسلواکی

خرید ملک در اسلواکی یک گزینه ایده آل برای سرمایه گذاری است و اهمیت دریافت اقامت در آن به حداقل خود خواهد رسید. باید به این نکته اشاره کرد که سود سرمایه گذاری در این زمینه بسیار زیاد بوده است. شرایط خرید ملک در این کشور بسیار مناسب است و می توان آن را ارزشمند دانست. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که خریدن یک خانه در اسلواکی می تواند امتیاز ویژه ای به همراه داشته باشد. روند خرید ملک در این کشور سخت نیست و از ورود سرمایه خارجی به این کشور نیز حمایت می شود. این محدودیتی است که در بسیاری از کشورهای جهان وجود دارد و حداقل شهروندان برخی از کشورهای خارجی نمی توانند ملکی در آن کشور خریداری کنند.

  • فرایند خرید ملک در اسلواکی چگونه است؟
  • آیا هزینه های خرید ملک در اسلواکی مناسب است؟
  • هزینه خرید ملک در این کشور چقدر است؟
  • سود سرمایه گذاری خرید ملک در این کشور چگونه است؟
  • آیا می توان ملک خریداری شده در اسلواکی را به کرایه سپرد؟

در شرایط کنونی می توان گفت که خرید ملک در برخی از کشورهای جهان، منجر به دریافت اقامت می شود. در اسلواکی این امکان وجود دارد و همین مسئله سبب شده است که خرید ملک در این کشور بیشتر یک سرمایه گذاری خارجی باشد تا یک فرصت اقامتی. پیشرفتی که سرمایه گذاری در این زمینه به همراه داشته است بسیار مفید و ارزشمند است. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این رابطه توضیحاتی را ارائه خواهند کرد.

اهمیت سرمایه گذاری در املاک اسلواکی

باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، اسلواکی یکی از کشورهایی است که سودآوری مالی در آن بالاتر از اتحادیه اروپا بوده است. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره کرد که با وجود کشورهای تراز اولی مثل آلمان، اتریش، هلند، سوئد و غیره، اسلواکی توانسته پیشرفت قابل توجهی را تجربه کند.


یک مثال ساده در این رابطه آن است که ملک 100 متر مربعی در این کشور 5 سال پیش قیمتی در حدود 153000€ (یورو) را داشت و امروزه قیمت آن به بیش از 228300€ (یورو) رسیده است. چنین پیشرفتی در سطح اروپا کم نظیر بوده است. نمودار زیر به خوبی نشان می دهد که قیمت ملک در اسلواکی چگونه تغییر پیدا کرده است.

تحول ارزش ملک در اسلواکی و اتحادیه اروپا

هزینه خرید خانه در اسلواکی

یکی دیگر از موضوعات مهم در این رابطه، هزینه ای است که فرد به عنوان یک شهروند خارجی باید پرداخت کند. این هزینه ها بسته به شرایط مورد نظر فرد ممکن است تفاوت هایی را داشته باشد. با این حال باید به این نکته توجه داشت که به نسبت بسیاری از کشورهای تراز اول اروپایی، هنوزی در اسلواکی می توان ملک بزرگ تری با یک مبلغ مشخص خریداری کرد.

  • یک پنت هوس در براتیسلاوا در حدود 1.3 میلیون یورو ارزش خواهد داشت.
  • آپارتمانی که 10 دقیقه با مرکز شهر فاصله پیاده روی دارد، هزینه ای در حدود 0.5 میلیون یورو خواهد بود.
  • یک آپارتمان متوسط در این کشور حدود 200000€ (یورو) هزینه دارد.

هزینه خرید خانه در اسلواکی

جزئیات هزینه های خرید ملک در اسلواکی

باید به این نکته اشاره کرد که خرید ملک در هر شهر این کشور تفاوت هایی با یکدیگر خواهد داشت. به طور کلی با بررسی شرایط اقتصادی در هر شهر و محله مختلف، می تواند تصمیم گرفت که کدام شهر می تواند شرایط بهتری داشته باشد.

شهر محل قرارگیری ملکهزینه خرید ملک در مراکز شهری به یوروهزینه خرید ملک خارج از مرکز به یورو
اسلواکی€2737€2171
براتیسلاوا€4893€3510
پرشوف€1793€1633
ترچین€2025€1800
کوشیتسه€3072€2462

در چنین شرایطی است که فرد می تواند بررسی کند که در کدام شهر می تواند بهترین شرایط را برای خود ایجاد کند. در شرایط کنونی، براتیسلاوا به عنوان پایتخت اسلواکی شرایط بهتری را دارد و البته متقاضیان بیشتری خواهد داشت. درست در همین زمان است که فرد باید تصمیم نهایی در این رابطه را اخذ کند.

فرایند سرمایه گذاری در اسلواکی

اهمیت خرید املاک و مستقلات در اسلواکی

مهم ترین نکته در رابطه با خرید ملک در اسلواکی را می توان به شرح زیر دانست:

  • احتمال رشد بسیار خوب املاک
  • امکان به اجاره سپردن املاک پس از خرید و فروش آن ها
  • نبود محدودیت در خرید ملک
  • ممنوعیت خرید زمین در اسلواکی برای یک شهروند خارجی

خرید ملک در اسپانیا و مزایای ارزشمند آن

می توان گفت که خرید ملک یک سرمایه گذاری خارجی در اسلواکی به حساب می آید. افرادی که می خواهند در این مسیر گام بردارند، می توانند سود مالی خوبی به دست آورند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در زمینه خرید ملک در بسیاری از کشورهای جهان شما را همراهی کنند.

سوالات پرتکرار در خصوص خرید ملک در اسلواکی

از جمله مهم ترین پرسش هایی که درباره خرید ملک در اسلواکی مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا می توان از طریق خرید ملک در اسلواکی به اقامت دسترسی پیدا کرد؟ خیر این امکان وجود ندارد.
  • مهم ترین مزیت خرید املاک در اسلواکی چیست؟ امکان رشد مالی املاک در این کشور بسیار بالاتر از متوسط رشد اتحادیه اروپا است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *