ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در موناکو

خرید ملک در موناکو

خرید ملک در موناکو به دلیل شرایط اقتصادی موجود در این کشور می تواند امتیازهای زیادی را به دست آورد اما محدودیت های بسیاری در آن وجود دارد. در شرایط کنونی، کشورهای زیادی در سطح اروپا وجود دارد که به شهروندان خارجی امکان دریافت اقامت از این طریق را می دهند. حال سوال این است که آیا موناکو نیز شرایط مشابهی دارد یا خیر. باید به این نکته به صورت کامل پرداخت که موناکو کشوری است که به سختی اقامت خود را در اختیار شهروندان خارجی قرار می دهد. حتی برای دریافت ویزای این کشور، نمی توان امید زیادی داشت مگر این که فرد رزومه سفر بسیار قدرتمندی داشته باشد.

  • فرایند خرید ملک در موناکو چگونه است؟
  • آیا خرید خانه در این کشور منجر به دریافت اقامت خواهد شد؟
  • محدودیت های خرید املاک در این کشور چیست؟
  • آیا هزینه ای بالا برای خرید ملک در این کشور باید پرداخت کرد؟
  • روند دریافت اقامت در این کشور از طریق خرید خانه چگونه است؟

باید در نظر داشت که موناکو یک شهر کشور است. شهری در دل فرانسه که به صورت مستقل عمل می کند. بسیاری از فعالیت های سیاسی که در این کشور نیز وابسته به فرانسه است. باید در نظر داشت که شهروندان خارجی تنها در شرایط خاص می توانند خانه ای در این کشور خریداری کنند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه توضیحاتی در این رابطه ارائه خواهند کرد.

محدودیت های مالکیت ملک در موناکو برای شهروندان خارجی

محدودیت های قانونی بسیار محکمی در موناکو وجود دارد و باید به این موضوع به صورت ویژه ای توجه داشت. برخی از مهم ترین این محدودیت ها عبارتند از:

  • نیاز به اقامت اولیه: هیچ شهروند خارجی در موناکو اجازه خرید ملک در این کشور را نخواهد داشت مگر در طول 5 سال گذشته، اقامت کامل این کشور را به دست آورده است. این قانون به این دلیل تصویب شده است که اولویت همواره با شهروندان موناکو است یا بتوانند مسکن مورد نظر خود را تامین کنند.

باید در نظر داشت که برخی از شهروندان کشورهای همسایه از جمله فرانسه در شرایط خاص ممکن است بتوانند معاف از این قانون عمل کنند. در این شرایط است که برخی از شهروندان خارجی ممکن است معاف از این قانون شوند اما به سادگی نمی توان به این خواسته نیز دست پیدا کرد.

  • مالکیت شرکتی: برخی از خریداران خارجی دارایی را از طریق یک شرکت ثبت شده به موناکو منتقل می کنند، ممکن است بتوانند ملکی در این کشور خریداری کنند. البته باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، مالیات های بسیار زیادی در این رابطه باید پرداخت کرد.

شرایط مهاجرت به موناکو

متوسط هزینه خرید ملک در موناکو

همانطوری که مشخص است، موناکو یکی از کشورهای با مساحت بسیار کم است و در نتیجه این موضوع، محدودیت هایی برای خرید ملک در این کشور وجود دارد. امکان ساخت ملک در این کشور به طور گسترده وجود ندارد و این یک چالش جدی است. همین موضوع منجر به آن شده است که قیمت خرید ملک در این کشور به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند. قیمت خرید ملک در برخی از مناطق موناکو عبارتند از:

  • مونته کارلو یکی از گران ترین مناطق موجود در موناکو است و قیمت ملک در آن برای هر متر به حدود 40000€ (یورو) می رسد.
  • فونتویله یکی از مناطق مناسب تر برای خرید ملک در این کشور است که هر متر مربع ملک در آن حدود 35000€ (یورو) است.
  • قیمت در منطقه لاکاندامیله در حدود 30000€ (یورو) به ازای هر متر مربع است.

بهترین مناطق برای خرید ملک در موناکو

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشت، مناطق برگزیده در این کشور است که می توان از طریق آن به خواسته های خود رسید. موناکو به طور کلی یک کشور کاملا لاکچری برای زندگی است و مناطقی که در این کشور وجود دارد نیز لاکچری هستند. بهترین مناطقی که می توان برای زندگی در این کشور به آن ها مراجعه کرد عبارتند از:

بهترین مراکز در موناکو

محاسبه هزینه های زندگی در موناکو

باید در نظر داشت که ورود به موناکو ساده نیست. از طرف دیگر خرید ملک در این کشور منجر به اقامت نمی شود. افرادی می توانند در این کشور خانه خریداری کنند که اقامت این کشور را در اختیار داشته باشند. به همین دلیل است که نمی توان به سادگی به بسیاری از افراد توصیه کرد که این کشور را برای سرمایه گذاری در این بازار انتخاب کنند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در زمینه پیدا کردن بهترین کشورهای جهان برای زندگی به شما کمک کنند.

سوالات اصلی درباره خرید ملک در موناکو

از جمله مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا خرید خانه در این کشور پر هزینه است؟ بله، موناکو نه تنها در اروپا که در سطح جهان نیز از گران ترین کشورهای جهان برای خرید خانه به حساب می آید.
  • محدودیت اصلی خرید ملک در این کشور چیست؟  شهروندان خارجی در شرایط محدود می توانند خانه ای در این کشور خریداری کنند.
  • چرا خرید ملک در موناکو مناسب نیست؟ در شرایط کنونی باید به این نکته توجه داشت که موناکو یکی از پرهزینه ترین کشورهای جهان برای زندگی است. این کشور تعداد خانه های کمی برای خرید دارد و به همین دلیل فرد نیاز دارد که زمان زیادی برای خرید خانه در این کشور صرف کند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *