ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در مکزیک

خرید ملک در مکزیک

خرید ملک در مکزیک یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری در خارج از کشور است و می توان از طریق آن امتیازهایی را اخذ کرد. باید در نظر داشت که در دنیای امروز، خرید ملک در خارج از کشور، می تواند یکی از بزرگ ترین سرمایه گذاری هایی باشد که فرد در طول زندگی خود انجام می دهد. به همین دلیل است که حساسیت های زیادی باید اعمال شود تا فرد بتواند خواسته های خود را تامین کند. نزدیکی به آمریکا و مرزهای این کشور و همچنین سهولت مهاجرت به این کشور یکی از امتیازهایی است که منجر به جذابیت بیشتر مکزیک شده است. باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، انتخاب مکزیک برای بسیاری از افراد سخت و دور از دسترس است.

  • شرایط کنونی برای خرید ملک در این کشور مناسب است؟
  • آیا هزینه های خرید ملک در این کشور مناسب است؟
  • فرایند خرید ملک در این کشور آمریکایی چگونه است؟
  • آیا می توان از طریق خرید ملک در این کشور به اقامت رسید؟
  • قیمت خرید ملک در این کشور چقدر است؟

باید در نظر داشت که در حال حاضر، خرید ملک در این کشور می تواند یک سرمایه گذاری خوب باشد. محدودیت هایی در این کشور وجود دارد که نباید آن ها را نادیده گرفت. فعالیت هایی که در این کشور انجام می شود، ثبات اقتصادی را به همراه داشته است. این خود عاملی ارزشمند به حساب می آید و بسیاری از افراد برای آن ارزش ویژه قائل هستند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه توضیحاتی را درباره شرایط خرید ملک در این کشور ارائه خواهند کرد.

قوانینی خاص درباره خرید خانه در مکزیک

در مکزیک نیز محدودیت های قانونی برای خرید ملک در نظر گرفته شده است. باید در نظر داشت که از نظر قانونی، خرید ملک در مکزیک برای شهروندان خارجی در برخی از محدوده ها ممنوع است. باید در نظر داشت که خانه ای که فرد خریداری می کند، باید از خطوط ساحلی این کشور حداقل 50 کیلومتر فاصله داشته باشد. از مرزهای ملی این کشور نیز باید حداقل 100 کیلومتر فاصله گرفت تا بتوان ملکی ارزشمند در این کشور خریداری کرد. در بسیاری از مناطق اما شهروندان خارجی، با توافقات بانکی می توانند مسئولیت اداره و مالکیت یک ملک را در اختیار داشته باشند. در صورتی که فرد قصد سرمایه گذاری در بازار ملک را داشته باشد و نخواهد از ساختمان ملک شخصی خود استفاده کند، باید در نظارت کامل قراردادهای اعتماد بانکی باشد.


اگر فرد بخواهد ملک خود را در این مناطق ممنوع به دست آورد، می تواند مالکیت را در طبق یک تعهد به بانک یا شرکت های مورد تایید بسپارد و فقط از آن به عنوان یک عامل سرمایه گذاری استفاده کند. خرید ملک از این طریق مزایایی نیز خواهد داشت از جمله این که فرد می تواند چندین نفر را به عنوان مالک اصلی معرفی کند. متاسفانه برخی این گونه بیان می کنند که دولت می تواند ملک خریداری یک خارجی را مصادره کند که این اطلاعات صحیح نیست.

شرایط مهاجرت به مکزیک

مالیات خانه در مکزیک

موضوع مهم دیگری که باید به آن توجه داشت، مالیاتی است که باید به عنوان خریدار ملک پرداخت کرد. هر فرد باید 2% از ملک خریداری شده به عنوان حق نقل و انتقالات پرداخت کند. مالیات بر دارایی نیز یکی دیگر از انواع مالیات هایی است که باید پرداخت کرد. این مالیات حدود 0.1% از ارزش ملک خریداری شده است. در صورتی که فرد ملک را به اجاره بسپرد، باید 25% از آن را به عنوان مالیات پرداخت کند. اگر فرد ملک را به فروش برساند، باید مبلغی در حدود 35% از سود فروش را به دولت بپردازد. در صورت فروش ملک، فرد باید حدود 6% از هزینه فروش ملک را به عنوان حق الزحمه به بنگاه املاک بپردازد.

مالیات خانه در مکزیک

بررسی مزایای خرید ملک در مکزیک

برخی از مهم ترین مزایایی که خرید خانه در این کشور می تواند به همراه داشته باشد عبارتند از:

مزایای خرید خانه در مکزیک

در چنین شرایطی است که بسیاری از افراد می توانند با آسودگی خاطر مکزیک را برای سرمایه گذاری خود انتخاب کنند. بدون تردید گزینه های بهتری نسبت به مکزیک نیز در جهان وجود دارد که با انتخاب آن ها می توان از امتیازهای اقامتی و دریافت پاسپورت بهره برد. کافی است تا برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات پرتکرار درباره خرید ملک در مکزیک

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا خرید ملک در مکزیک ارزان است؟ همه چیز بستگی به شهر محل خرید ملک دارد و فرد می تواند با برنامه ریزی دقیق میزان هزینه پرداختی و مالیات را مدیریت کند.
  • آیا خرید خانه در این کشور می تواند منجر به اقامت شود؟ در صورتی که فرد حداقل 220000$ (دلار) در این کشور سرمایه گذاری بخش ملک انجام دهد، می تواند از دریافت اقامت و شهروندی این کشور نیز بهره ببرد.
  • روند خرید ملک در مکزیک مناسب است؟ در حال حاضر می توان گفت که در شرایطی که فرد مبلغ مشخصی را به عنوان سرمایه وارد این کشور کند، می تواند اقامت این کشور را نیز به دست آورد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *