ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در کلمبیا

خرید ملک در کلمبیا

خرید ملک در کلمبیا از طرف دولت این کشور به عنوان یک سرمایه گذاری خارجی دیده می شود و مورد حمایت قرار می گیرد. برای شهروندان خارجی خرید خانه یا املاک دیگری در این کشور تفاوت چندانی با شهروندان این کشور ندارد. برای این که فرد بتواند خانه مورد نظر خود در این کشور را خریداری کند، کافی است تا یک پاسپورت داشته باشد! البته در اختیار داشتن هزینه های مربوط به خرید خانه نیز یک الزام دیگر به حساب می آید. نکته بسیار حائز اهمیت در رابطه با خرید خانه در این کشور آن است که فرد می تواند از این طریق، به اقامت این کشور نیز دست پیدا کند. اقامتی که در نهایت به دریافت پاسپورت نیز ختم خواهد شد.

  • چرا خرید ملک در کلمبیا ارزشمند است؟
  • هزینه های خرید خانه در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان به راحتی در این کشور اقامت از طریق خرید ملک را به دست آورد؟
  • امتیازهای خرید خانه در کلمبیا چیست؟
  • آیا امکان فروش خانه های خریداری شده در این کشور وجود دارد؟

دولت کلمبیا به شدت از سرمایه گذاری های خارجی حمایت می کند. باید در نظر داشت که فردی که قصد خرید ملک در این کشور را دارد نیز سرمایه اضافه را به این کشور اضافه می کند. در این صورت است که دولت با آغوش باز از سرمایه داران حمایت می کند. نمی توان گفت که کلمبیا کشوری ارزان قیمت برای ورود از این طریق است اما سختی های این مسیر کمتر است. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه خواهند کرد.

دریافت اقامت از طریق خرید خانه در کلمبیا

یکی از مزیت هایی که خرید خانه در این کشور می توان به همراه داشته باشد آن است که شهروندان خارجی به اقامت دست پیدا می کنند. این اقامت می تواند بسته به شرایط متفاوت باشد. دولت این کشور به شهروندان خارجی اجازه می دهد که بر اساس هزینه ای که برای خرید خانه پرداخت می کنند، در این کشور اقامت داشته باشند. این اقامت بین 1 تا 5 سال متغیر خواهد بود. فرد از این طریق می تواند به شهروندی کلمبیا نیز دسترسی پیدا کند. به همین دلیل است که خرید خانه در این کشور می تواند ارزشمند باشد.


هزینه خرید خانه در کلمبیا

باید آگاه بود که خرید خانه در کلمبیا ارزان نیست. اگر کسی قصد خرید خانه در این کشور را دارد، حداقل باید به 150000$ (دلار) سرمایه اولیه دسترسی داشته باشد. قیمت خرید هر متر مربع ملک در این کشور در حدود 1240$ (دلار) است. به نسبت بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین از جمله برزیل، پرو، شیلی، آرژانتین، مکزیک، پاناما و غیره، هزینه ها در کلمبیا ارزان تر به حساب می آند.

تصویر زیر، داده های روشن تری در این رابطه ارائه می کند:

هزینه خرید خانه در آمریکای لاتین

در چنین شرایطی می توان خرید ملک در این کشور را یک فرصت اقتصادی در آمریکای لاتین دانست. پرداخت مالیات در این کشور نیز مانعی برای قرار گرفتن این کشور در جمع ارزان ترین ها در این منطقه نخواهد شد.

روند محاسبه هزینه های زندگی در کلمبیا

مزایای خرید ملک در کلمبیا

خریدن یک خانه در این کشور می تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد. یکی پیش پا افتاده ترین آن ها، زندگی در کشوری با مناظر زیبا است. باید در نظر داشت که نزدیکی این کشور با سواحل کارائیب می تواند جذابیت های بسیاری داشته باشد. هر فرد بسته به سلیقه خود می تواند در محیطی متفاوت زندگی کند.

شرایط مهاجرت به کلمبیا

رشد اقتصادی در کلمبیا در سال های اخیر قابل توجه بوده است. از طرف دیگر می توان ثبات سیاسی این کشور را نیز در روند مثبت بازار املاک آن مشاهده کرد. دولت همچنین طرح های تشویقی برای سرمایه گذاران خارجی به اجرا گذاشته تا خرید خانه برای خارجی ها به صورت قابل توجهی آسان شود. همچنین، همانطر که گفته شد، هزینه های مربوط به خرید ملک در این کشور در آمریکای لاتین بسیار ارزان تر است. از سوی دیگر تنوع زیادی در انواع ملک در این کشور در دسترس استو آپارتمان ها، خانه های ویلایی، املاک روستایی و غیره همه در دسترس هستند.

مزایای خرید ملک در کلمبیا

برای صاحبان املاک در این کشور از طرف دولت، محیط امنی طراحی شده است. سرمایه گذاران خارجی می توانند با آسودگی خاطر در این مسیر گام بردارند. مردم کلمبیا نیز انسان های خونگرم و مهمان نواز هستند. زندگی در کنار آن ها نیز می تواند ارزشمند باشد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند حتی در حوزه شنگن نیز برای خرید ملک به شما یاری رسانند.

سوالات کلیدی درباره خرید املاک در کلمبیا

برخی از مهم ترین پرسش هایی که ممکن است در این رابطه مطرح شوند عبارتند از:

  • آیا خرید ملک در کلمبیا منجر به اقامت در این کشور می شود؟ بله این اقامت بین 1 تا 5 ساله است.
  • هزینه های خرید ملک در این کشور بالا است؟ متوسط خرید ملک در این کشور بین 800$ تا 1300$ (دلار) برای هر متر مربع است که در سطح آمریکای لاتین جز ارزان ترین ها است.
  • آیا خرید ملک در کلمبیا آسان است؟ بله دولت قوانین حمایتی بسیاری وضع کرده است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *