ویزای تحصیلی

دانشگاه لنکستر انگلستان

دانشگاه لنکستر انگلستان

یکی از طرق مهاجرت به انگلستان در سال 2023 میلادی مهاجرت تحصیلی به این کشور می باشد. متقاضیان باید در اولین قدم پذیرش یکی از دانشگاه های این کشور را به دست بیاورند، پیش از اخذ پذیرش دانشجو باید درباره دانشگاه های انگلستان اطلاعات داشته باشد. دانشگاه لنکستر انگلستان یکی از دانشگاه های معتبر این کشور است.

برای تحصیل در دانشگاه لنکستر انگلستان شرایط و قوانینی در نظر گرفته شده است، بهتر است پیش از انجام هر گونه اقدامی اطلاعات لازم را در رابطه با تحصیل در کشور انگلستان و دانشگاه لنکستر انگلستان را به دست بیاورید. در همین جهت پیشنهاد می شود مقاله پیش رو را که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش در آمده است را به دقت مطالعه نمایید.

تحصیل در کشور انگلستان در 2023

اصلی ترین سوال متقاضیانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند این است که، شرایط تحصیل در انگلستان به چه صورت می باشد؟ متقاضیانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند باید بدانند که دانشگاه های این کشور بعد از دانشگاه های کشور آمریکا به عنوان برترین و معتبرترین دانشگاه ها در دنیا محسوب می شوند. از نظر انجام تحقیقات نیز دانشگاه های کشور انگلستان رتبه های بسیار خوبی را در سطح جهان به خود اختصاص داده اند.

مدرکی که دانشجویان از دانشگاه های این کشور دریافت می کنند، توسط کارفرمایان و دانشگاه های سراسر دنیا به رسمیت شناخته می شود. دوره های تحصیلی در این کشور نسبت به سایر کشورها کوتاه تر می باشد. به همین کمک زیادی به کاهش هزینه های تحصیل، زندگی و اقامت در این کشور می شود.

طول مدت تحصیل در مقطع کارشناسی 3 سال، کارشناسی ارشد یک سال می باشد. اما افرادی که قصد تحصیل در مقطع دکتری را دارند می توانند به 2 صورت پاره وقت و تمام وقت ادامه تحصیل دهند. طول مدت تحصیل به صورت تمام وقت بین 3 تا 4 سال و تحصیل به صورت پاره وقت بین 6 تا 7 سال می باشد. متقاضیان برای تحصیل در این کشور باید ابتدا پذیرش دانشگاه مورد نظر را به دست آورده و پس از آن باید ویزای تحصیلی انگلستان را به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویزای تحصیلی این کشور مقاله ویزای تحصیلی انگلستان را مطالعه نمایید.

معرفی دانشگاه لنکستر انگلستان

دانشگاه لنکستر انگلستان یک کالج دانشگاهی می باشد که در سال 1964 میلادی توسط منشور سلطنتی در شهر لنکستر ساخته شد. این دانشگاه یکی از اعضاء شرکت تحقیقاتی N8 می باشد. این انجمن دارای 8 دانشگاه تحقیقاتی معتبر و گسترده در شمال کشور انگلستان می باشد. این دانشگاه دارای 9 کالج می باشد، از این تعداد 8 کالج مربوط به تحصیل در دوره لیسانس می باشد و یک کالج برای تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته شده است. این دانشگاه دارای امکاناتی مثل: مغازه، بانک، رستوران و کافه، مرکز خدمات بهداشتی و مرکز پیش دبستانی می باشد.

جایگاه علمی و امکانات دانشگاه لنکستر انگلستان

دانشجویان می توانند از گالری و تئاتر در نظر گرفته شده که دارای مجموعه ای از هنرهای بین المللی می باشد، بازدید کنند. در دانشگاه لنکستر انگلستان برای دانشجویان خارجی و بین المللی سیستم پشتیبانی گسترده ای در نظر گرفته شده است. این دانشگاه سعی داشته سازمان ها و خدمات بسیاری را برای دانشجویان فراهم کند و از دانشجویان حمایت نماید. دانشگاه لنکستر انگلستان دارای 4 دانشکده می باشد، که عبارتند از:

  1. Management School
  2. Science and Technology
  3. Arts and Social Sciences
  4. Health and Medicine

رتبه خوبی که دانشگاه لنکستر چه در سطح ملی چه در سطح جهانی کسب کرده به معنی فضای رقابتی برای اخذ پذیرش از این دانشگاه است. در عوض کسانی که موفق شوند پذیرش دانشگاه لنکستر را بگیرند، هم می توانند ساده تر برای اخذ بورسیه تحصیلی اقدام کنند، هم شانس کاریابی حین و پس از تحصیل آن ها بالاتر خواهد رفت. جایگاه بین المللی دانشگاه لنکستر در سال 2023 به شرح ذیل است:

طبقه بندی های بین المللیرتبه دانشگاه لنکستر
Times Higher Education Ranking170
U.S. News & World Report Ranking235

جایگاه علمی و امکانات دانشگاه لنکستر انگلستان

هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان

یکی از سوالات متداول دانشجویان درباره شهریه های دانشگاه لنکستر می باشد. دانشجویان انگلیسی و اروپایی برای شهریه های دانشگاه باید سالانه مبلغ 9250£ (پوند) پرداخت نمایند، اما دانشجویان بین المللی باید هر سال مبلغی بین 14500£ تا 17470£ (پوند) پرداخت نمایند، که این هزینه با توجه به رشته تحصیلی فرد متفاوت می باشد.

اگر قصد تحصیل در رشته های پزشکی را دارید باید سالانه 28050£ (پوند) شهریه بپردازید. این دانشگاه 900 خانه را برای اسکان دانشجویان در نظر گرفته است، که این خانه ها توسط دانشگاه اداره می شوند. متقاضیان علاوه بر هزینه های تحصیلی باید هزینه های زندگی را نیز در نظر بگیرند. هزینه های زندگی با توجه به منطقه زندگی و نوع زندگی متفاوت می باشد. شهر لندن یکی از گران ترین شهرهای این کشور محسوب می شود. برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با هزینه های زندگی در این کشور می توانید به مقاله هزینه زندگی در انگلستان مراجعه نمایید.

مزایای تحصیل در دانشگاه لنکستر انگلستان

متقاضیان با تحصیل در این دانشگاه از مزایایی بهره مند می شوند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • دوره های درسی به صورت انعطاف پذیر برگزار می شود
  • دانشگاه لنکستر بهترین دانشگاه برای آموزش و پژوهش بین المللی می باشد
  • امکانات دانشگاهی بسیار مدرنی وجود دارد
  • دارای کتابخانه ای با بیش از یک میلیون نسخه کتاب
  • در دانشگاه لنکستر آزمایشگاه و کارگاه پیشرفته ای وجود دارد
  • داشتن مدرسه حقوق معتبر
  • داشتن مدرسه کسب و کار
  • برگزاری رویدادهای اجتماعی مختلف
  • محل اسکان دانشجویان در داخل دانشگاه می باشد
  • این دانشگاه جزء 10 دانشگاه برتر در دنیا می باشد
  • کیفیت آموزش در این دانشگاه بسیار خوب می باشد
  • انجام پروژه های تحقیقاتی به صورت بین المللی
  • پشتیبانی کامل از دانشجویان در طول دوران تحصیلی

نکته قابل توجه در خصوص تحصیل در انگلستان این است که با تحصیل در این کشور مدرک تحصیلی معتبری را بدست خواهید آورد که می توان با آن در تمام دنیا به کار اشتغال ورزید. این میتواند نقطه عطفی برای دانشجویان متقاضی مهاجرت تحصیلی به دانشگاه های انگلستان از جمله دانشگاه لنکستر محسوب شود.

با مطالعه این مقاله متقاضیان اطلاعات مختصری در رابطه با دانشگاه لنکستر به دست می آورند. اگر پس از مطالعه این مقاله نیاز به مشاوره های بیشتری داشتید، می توانید با کارشناسان و مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید یا به صورت حضوری به موسسه مراجعه نمایید.

سوالات متداول درباب دانشگاه لنکستر انگلستان

برای تحصیل در دانشگاه لنکستر در 2023 سوالات زیر وجود دارد:

  • دانشگاه لنکستر در چه رشته هایی شناخته شده است؟ در ابتدا این دانشگاه در رشته های ریاضی و جبر و هندسه شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر در اکثر رشته ها برنامه های تحصیلی ارائه می دهد.
  • آیا امکان دریافت بورسیه برای دانشجویان خارجی در این دانشگاه وجود دارد؟ بله، دانشجویان می توانند در مقاطع متفاوت دانشگاهی از بورسیه های متنوع این داننشگاه نیز اگر واجد شرایط باشند استفاده نمایند.
  • میزان شهریه این دانشگاه برای مقطع کارشناسی چه مقدار می باشد؟ میزان شهریه ای که دانشجویان ایرانی برای تحصیل در این دانشگاه در مقطع کارشناسی هزینه می کنند بنا به نوع رشته متفاوت است و می توان حدود 17000£ (پوند) را پیش بینی کرد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *