ویزای تحصیلی

دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا

دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا

کمکدانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا از دانشگاه های خصوصی، غیر انتفاعی، مهم و غیر فرقه ای کشور آمریکاست که تمرکز ویژه ای در زمینه تحقیقاتی دارد. این دانشگاه در سال 1831 میلادی در شهر نیویورک آمریکا تاسیس شده است. تقریبا 18 دانشکده برای این دانشگاه وجود دارد که ارائه دهنده انواع گرایش ها و برنامه های تحصیلی هستند. سوالات مهم حول دانشگاه NYU بدین سان مطرح می شود:

  1. شرایط تحصیل در دانشگاه NYU کشور آمریکا چگونه است؟
  2. مدارک لازم و نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه NYU به چه صورتی است؟
  3. وضعیت شهریه در دانشگاه NYU در سال 2024 به چه ترتیبی است؟

گفتنی است دانشگاه های جامع علوم انسانی در ابوظبی امارات و همچنین دانشگاه Tisch School of the Arts سنگاپور وابسته به این دانشگاه هستند که در سال 2010 میلادی راه اندازی شده اند. برای به دست آوردن اطلاعات کامل و جامع تر در مورد این دانشگاه با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط گرفته و علاوه بر مطالعه مقاله زیر، نسبت به کسب مشاوره و راهنمایی های لازم نیز اقدام فرمایید.

دانشکده‌ های دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا

دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا از طریق دانشکده های مختلفی که در اختیار دارد، گرایش ها و برنامه های تحصیلی گوناگونی را توسط اساتید مجرب و مشهور دنیا برای دانشجویان مقاطع مختلف تدریس می کند. فهرست آنها عبارتند از:

دانشکدهسال تاسیسمدرسهسال تاسیس
دانشکده هنر و علومتاسیس در سال 1832 میلادیمدرسه مدیریت لئونارد ان. استرن (مختص مقطع کارشناسی)تاسیس درسال 1900 میلادی
دانشکده حقوقتاسیس در سال 1835 میلادیمدرسه مدیریت لئونارد ان. استرن (مختص تحصیلات تکمیلی)تاسیس درسال 1916 میلادی
دانشکده پزشکیتاسیس درسال 1841 میلادیمدرسه مطالعات حرفه ایتاسیس درسال 1934 میلادی
دانشکده دندانپزشکیتاسیس درسال 1865 میلادیمدرسه تحصیلات تکمیلی خدمات عمومی رابرت اف.واگنرتاسیس درسال 1938 میلادی
دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم و هنرتاسیس درسال 1886 میلادیمدرسه مددکاری اجتماعیتاسیس درسال 1960 میلادی
دانشکده تخصص پزشکیتاسیس درسال 1948 میلادی که بالاترین تجهیزات و دانش های علمی را برای آموزش علاقمندان به تحصیل پزشکی در آمریکا در اختیار داردمدرسه هنرتاسیس درسال 1965 میلادی
دانشکده پرستاری روری مییرزتاسیس درسال 2015 میلادیمدرسه مطالعات فردی گالاتینتاسیس درسال 1972 میلادی
دانشکده بهداشت عمومی جهانیتاسیس درسال 2015 میلادیمدرسه مهندسی تاندنتاسیس درسال 2014 میلادی
مدرسه فرهنگ، آموزش و توسعه انسانی استینهاردتاسیس درسال 1890 میلادی

مدارک‌ لازم جهت پذیرش در دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا

به طور کلی اسناد و مدارکی که برای تحصیل در دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا مورد نیاز است، به قرار زیر خواهد بود. ضمنا در برخی از رشته ها ممکن است مدارک بیشتری درخواست گردد.

  • ارائه فرم تقاضای پذیرش و پرداخت آنلاین هزینه بررسی آن به مبلغ 70$ (دلار آمریکا)
  • متقاضی بایستی فرم درخواست را به صورت آنلاین تکمیل نموده و کلیه اظهارات شخصی خود را در آن ذکر و سپس ارسال نماید
  • ارائه رونوشت رسمی از کلیه مدارک تحصیلی همراه با ریز نمرات
  • ارائه فرم سابقه زبان فرانسوی
  • ارائه توصیه نامه
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی TOEFL یا IELTS (حداقل نمرات قابل قبول از سوی دانشگاه برای آزمون تافل برگه ای نمره 600، آزمون تافل کامپیوتری نمره 250، نمره آزمون تافل اینترنتی نمره 100 و آزمون آیلتس نمره 7 است)

مدارک‌ لازم جهت پذیرش در دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا

نحوه پذیرش تحصیلی از دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا

نحوه پذیرش تحصیلی در دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا بدین گونه خواهد بود که ابتدا دانشجوی متقاضی بایستی در بازه زمانی مقرر دانشگاه، نسبت به ارسال درخواست پذیرش تحصیلی خود اقدام نماید. پس از آن پرونده وی مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت در تاریخ اعلامی نتیجه درخواست وی از طریق ایمیل به او اطلاع رسانی می گردد. پس از این که با درخواست دانشجو موافقت گردید و نتیجه ابلاغ شد، وی بایستی قصد نامه خود را در مورد گذراندن دوره های تحصیلی در این دانشگاه همراه با پرداخت مبلغ 500$ (دلار آمریکا) ارائه نماید. نکته بسیار مهمی که لازم است مورد توجه قرار گیرد این که ظرفیت پذیرش در رشته های تحصیلی این دانشگاه بسیار محدود و تعداد متقاضیان بسیار زیاد است. لذا چنانچه ظرفیت تکمیل گردد، نام دانشجوی متقاضی در فهرست انتظار قرار می گیرد.

متقاضیان در مراحل مختلف پذیرش تحصیلی بایستی توجه ویژه ای به تاریخ های مهم این دانشگاه داشته باشند. این تاریخ ها به صورت زیر خواهند بود:

مهلت ارسال درخواستزمان اعلام نتیجه ارزیابی ‌هازمان اعلام پذیرفته ‌شدگان
ترم پاییز15 فوریه2 مارس15 مارس
15 مارس30 مارس15 آوریل
ترم بهار15 سپتامبر1 اکتبر15 اکتبر
15 اکتبر30 اکتبر15 نوامبر

گرایش‌ های تحصیلی دانشگاه نیویورک در آمریکا

متقاضیان تحصیل در آمریکا برای ادامه تحصیل در گرایش مورد علاقه خود در دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا می توانند یکی از رشته های زیر را در مقاطع مختلف تحصیلی انتخاب نمایند:

  • حسابداری
  • مهندسی هوا و فضا
  • موسیقی
  • مدیریت
  • مهندسی عمران
  • مهندسی مکانیک
  • پرستاری
  • بازاریابی
  • مهندسی کامپیوتر
  • پزشکی
  • حقوق و غیره

شهریه تحصیلی دانشگاه نیویورک در آمریکا در 2024

دانشجویان جهت مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل در دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا مستلزم پرداخت هزینه‌ هایی مبنی بر هزینه تحصیل و زندگی در آمریکا هستند. در سال 2024 شهریه‌ های تحصیلی برای رشته‌های مختلف،‌ متغیر است که برخی از آنها در این بخش عنوان می‌گردد:

  • برای گذراندن هر سال تحصیلی در دانشکده علوم و هنر در مقطع کارشناسی، بایستی مبلغ 60438$ (دلار آمریکا) به عنوان شهریه مدنظر قرار گیرد.
  • برای گذراندن هر سال تحصیلی در دانشکده دندانپزشکی در مقطع تحصیلات تکمیلی، می‌بایست مبلغ $60438 (دلار آمریکا) به عنوان شهریه سالیانه لحاظ گردد.
  • برای گذراندن هر سال تحصیلی در مدرسه گالاتین می بایست مبلغ 60438$ (دلار آمریکا) به عنوان شهریه سالیانه لحاظ گردد.
  • میزان شهریه تحصیلی پایه برای دانشجویان متقاضی تحصیل به‌صورت تمام‌وقت در مدرسه بازرگانی لئونارد ان. استرن،‌ مبلغی بمیزان 62104$ (دلار آمریکا) به عنوان شهریه سالیانه لحاظ خواهد شد.

بورسیه های تحصیلی در آمریکا

بورسیه های تحصیلی در کشورهای مختلف، به جهت کاهش هزینه های دانشجویان خارجی در نظر گرفته می شود. کمک هزینه های تحصیلی انواع مختلفی دارند. با توجه به پر هزینه بودن تحصیل و زندگی در آمریکا دانشجویان غالبا به فکر اخذ بورسیه هستند.

بورسیه ها را به 2 صورت می توان اخذ کرد:

  1. پیش از حضور در آمریکا
  2. پس از گذراندن حداقل 1 ترم تحصیلی

لازم به ذکر است پیش از حضور در آمریکا اخذ بورسیه دشوارتر است. برخی از انواع بورسیه ها در سال 2024-2023 به شرح ذیل می باشند:

نام بورسیهتوضیحات
Science & Law Scool Scholarshipپرداخت کلیه شهریه دانشگاه به شرطی که دانشگاهی که فرد از آن پذیرش گرفته، جزو 1000 دانشگاه برتر جهان باشد
David P.Shapiro Annual Leukaemia Scholarshipsسالانه به دانشجویان بورسیه ای به ارزش 1000$ (دلار آمریکا) اعطا می نماید
New York University Wagner International Scholarshipsبه کاندیدهایی که در این دانشگاه درس بخوانند و به لحاظ درسی جایگاه ممتازی داشته باشند این بورسیه اعطا می گردد

کسب مشاوره تخصصی و حرفه ای در زمینه مهاجرت از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت امکان پذیر خواهد بود.

سوالات متداول در خصوص دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا

در این بخش پاسخ گوی سوالات مهم شما خواهیم بود:

  • نحوه پذیرش تحصیلی از دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا به چه صورت است؟ نحوه پذیرش تحصیلی در دانشگاه نیویورک (NYU) در آمریکا بدین گونه خواهد بود که ابتدا دانشجوی متقاضی بایستی در بازه زمانی مقرر دانشگاه، نسبت به ارسال درخواست پذیرش تحصیلی خود اقدام نماید. پس از آن پرونده وی مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت در تاریخ اعلامی نتیجه درخواست وی از طریق ایمیل به او اطلاع رسانی می گردد. پس از این که با درخواست دانشجو موافقت گردید و نتیجه ابلاغ شد، وی بایستی قصد نامه خود را در مورد گذراندن دوره های تحصیلی در این دانشگاه همراه با پرداخت مبلغ 500$ (دلار آمریکا) ارائه نماید.
  • گرایش‌ های تحصیلی دانشگاه نیویورک در آمریکا کدام اند؟ مهندسی هوا و فضا، موسیقی، مدیریت، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، پرستاری، مهندسی کامپیوتر و بازاریابی
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *