ویزای تحصیلی

دانشگاه کاتولیک استرالیا در بریزبن

دانشگاه کاتولیک استرالیا در بریزبن

دانشگاه کاتولیک استرالیا در بریزبن به عنوان یکی از دانشگاه های دولتی این کشور شناخته می شود که در نقاط مختلف کشور استرالیا دارای واحدهای مجزا است. با توجه به کیفیت آموزش بالا، تحصیل به زبان انگلیسی، اعطاء بورسیه تحصیلی، کار حین تحصیل، اقامت پس از تحصیل، هزینه های زندگی معقول و کیفیت بالا زندگی در کشور استرالیا تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این کشور مورد توجه بسیاری از دانشجویان خارجی و بین المللی است. برای تحصیل در موسسات آموزشی این کشور لازم است دانشجو اطلاعات کاملی در خصوص دانشگاه های برتر استرالیا کسب کند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله سعی دارند به بررسی دانشگاه کاتولیک استرالیا در بریزبن بپردازند و اطلاعات مختصری در این خصوص در اختیار متقاضیان قرار دهند.

  • شرایط کار دراسترالیا در حین تحصیل چیست؟
  • آیا دانشگاه بریزبن دانشگاه معتبری است؟
  • آیا این دانشگاه به تایید وزارت علوم رسیده است؟
  • هزینه تحصیل در این دانشگاه چقدر است؟
  • مزایای تحصیل در این دانشگاه چیست؟
  • شرایط اقامت شهروندان خارجی پس از تحصیل در این دانشگاه چیست؟

معرفی دانشگاه کاتولیک استرالیا در بریزبن

بی شک شهر بریزبن یکی از بهترین شهرهای دانشجویی در دنیا است و از لحاظ محبوبیت دانشجویی و کیفیت دانشگاهی در بین 30 شهر اول در دنیا می باشد. این دانشگاه (با نام اختصاری ACU) یکی از دانشگاه های معتبر شهر بریزبن است که در سال 1991 میلادی طی ادغام 4 موسسه کاتولیک آموزش در شرق استرالیا تاسیس شد. همانطور که از نام دانشگاه کاتولیک استرالیا مشخص است این دانشگاه دارای هویت تاریخی و عملکرد کاتولیک میباشد. دانشگاه کاتولیک استرالیا یکی از دانشگاه های پیشرو کاتولیک در دنیا بوده که پذیرای دانشجویان با هر عقیده ای است. جدول زیر نشانگر مشخصات کلی دانشگاه کاتولیک استرالیا است.

دانشگاه کاتولیک استرالیا در بریزبنشرح
نوع دانشگاهعمومی
شهربریزبن
رتبه در میان دانشگاه های استرالیا31
رتبه بندی QS در بین دانشگاه های دنیا701
رتبه بندی آموزش عالی تایمز601
هزینه و شهریه سالانه دانشگاهکارشناسی: 21000AUD الی 34400AUD (دلار استرالیا)
کارشناسی ارشد: 20000AUD الی 26250AUD (دلار استرالیا)
دوره های تحقیقاتی: 23100AUD (دلار استرالیا)

معرفی دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه کاتولیک استرالیا

ACU دارای 7 پردیس دانشگاهی در ایالت های استراث فیلد، مبلورن، سیدنی شمالی، بالارات، کانبرا، آدلاید و بریزبن است. مراکز تحقیقاتی دانشگاه کاتولیک استرالیا شامل: مرکز تحقیقاتی هدایت و رهبری صحیح، مرکز تحقیقاتی حمایت از کودکان، مرکز تحقیقاتی مسیحیت، مرکز تحقیقاتی علوم ادبیات، مرکز تحقیقاتی ریاضیات و مرکز تحقیقات کلینیکی است که این مراکز در زمینه های آموزش، الهیات، فلسفه، بهداشت و عدالت اجتماعی فعالیت تحقیقاتی خود را انجام می دهند. دانشگاه کاتولیک استرالیا دارای 5 دانشکده در زمینه های مختلفی است که عبارتند از:

  • دانشکده هنر و علوم
  • دانشکده تجارت
  • دانشکده آموزش
  • دانشکده فلسفه و الهیات
  • دانشکده علوم پزشکی و بهداشت

شرایط تحصیل در دانشگاه کاتولیک استرالیا در بریزبن

شرایط تحصیل در دانشگاه کاتولیک استرالیا در بریزبن

در رابطه با شرایط تحصیل در دانشگاه کاتولیک استرالیا می توان گفت دوره های آموزشی در این دانشگاه محدود به تعالیم مذهبی کاتولیک نیست و امکان تحصیل در رشته های مختلف وجود دارد. دانشجویان این دانشگاه معمولا پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی استخدام می شوند و حقوق نسبتا بالایی دریافت می کنند. تسلط داشتن به زبان انگلیسی برای ادامه تحصیل در دانشگاه کاتولیک استرالیا از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا تمامی آموزش ها و امتحانات در این کشور به زبان انگلیسی برگزار می شود. بنابراین اثبات مهارت و تسلط به زبان انگلیسی برای دانشگاه اهمیت زیادی دارد. آزمون های زبان IELTS/ TOEFL/ PTE/ CAE مورد قبول دانشگاه استرالیا هستند. دانشجویان که به زبان انگلیسی تسلط کامل ندارند می توانند در دوره های آموزش زبان برگزار شده توسط دانشگاه کاتولیک شرکت کنند.

دانشجویان بین المللی برای ثبت نام باید مدارک تعیین شده را پیش از شروع ترم به دانشگاه ارسال کنند، لازم به ذکر است برای تحصیل در برخی از رشته های تحصیلی ددلاین خاصی در نظر گرفته شده است. برای مثال آخرین مهلت ثبت نام در رشته های علوم روانشناسی (مقطع لیسانس) و روانشناسی بالینی (مقطع کارشناسی ارشد) 30 سپتامبر است. برای اخذ پذیرش از دانشگاه کاتولیک استرالیا لازم است فرد مدارکی مثل: مدرک زبان انگلیسی IELTS/ TOEFL، مدارک تحصیلی پیشین و ریز نمرات، اسکن از پاسپورت و گواهی تمکن مالی را در تاریخ های مشخص شده به دانشگاه ارسال کند.

بورسیه تحصیلی دانشگاه کاتولیک استرالیا در بریزبن

این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد (تمامی رشته های تحصیلی) برای دانشجویان خارجی و بین المللی بورس تحصیلی باب و مارگارت فریتر را در نظر گرفته است. ارزش بورسیه تحصیلی در نظر گرفته شده به مبلغ 10000$ (دلار) می باشد. لازم به ذکر است که بورس تحصیلی معمولا به دانشجویان با سوابق تحصیلی درخشان اعطاء می شود. مدارک لازم جهت ارائه درخواست بورس تحصیلی عبارتند از:

  • ارائه انگیزه نامه
  • ارائه توصیه نامه
  • ارائه مدارک تحصیلی و ریز نمرات اخذ شده
  • مدرک معتبر زبان انگلیسی

یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور استرالیا امکان اخذ بورسیه تحصیلی می باشد. بورسیه تحصیل در دانشگاه های مختلف با شرایط خاصی به دانشجویان واجد شرایط تعلق میگیرد، با مطالعه مقاله بورسیه تحصیلی در استرالیا اطلاعات بیشتری در خصوص بورس های ارائه شده در دانشگاه های این کشور کسب می کنید.

هزینه تحصیل در دانشگاه کاتولیک

یکی از سوالات متداول مطرح شده توسط متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند در رابطه با هزینه های تحصیل است، هزینه تحصیل در دانشگاه کاتولیک استرالیا در مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف متغیر است. در ادامه هزینه تحصیل در برخی از رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه کاتولیک بریزبن را بررسی می کنیم.

مقطع کارشناسی/ رشتههزینه تحصیلمقطع کارشناسی ارشد/ رشته تحصیلیهزینه تحصیل
کشاورزی، فنی و مهندسی، علوم، علوم دامپزشکی37440$ الی 62080$ (دلار)معماری، ساختمان سازی، برنامه ریزی37984$ (دلار)
ساختمان سازی و محیط زیست37664$ (دلار)هنر، علوم اجتماعی، علوم انسانی31776$ الی 32512$ (دلار)
بازرگانی و اقتصاد39264$ (دلار)بازرگانی، اقتصاد32000$ الی 40416$ (دلار)
آموزش29334$ (دلار)آموزش31776$ الی 34528$ (دلار)
بهداشت و علوم پزشکی28736$ الی 61760$ (دلار)فنی و مهندسی38967$ الی 40032$ (دلار)
علوم انسانی، علوم اجتماعی، زبان29728$ (دلار)حقوق38656$ الی 39424$ (دلار)
حقوق39242$ (دلار)دامپزشکی و علوم کشاورزی24800$ الی 42912$ (دلار)

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص دانشگاه کاتولیک استرالیا در بریزبن کسب کردید. متقاضیانی که قصد دارند در کشور استرالیا اقامت داشته باشند باید پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار یا سرمایه گذاری استرالیا تغییر دهند. برای اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در کشور استرالیا به مقاله سرمایه گذاری در استرالیا رجوع کنید. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات در خصوص روش های مهاجرت به کشورهای مهاجر پذیر در دنیا با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *